ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 156 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56 106 146 154 155 156 157 158 166 206 256 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.651 - 4.680 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Juu, lennot ja muut tietenkin, mutta olemme siis vaimon ja muksun kanssa lähdössä noille kulmille pariksi viikoksi viihtymään. Siellä pääsee kiipeilemään, uimaan ja patikoimaan yms. hauskaa tekemään pyöräilyn lisäksi Vaimo se ehdotti, että kävisin samalla ajamassa tuon tourin <3 Lähtekää perheen kanssa mukaan matkaan. Majapaikaksi ajateltiin tämmöistä mestaa: http://translate.google.com/translat...x.html&act=url Ja lapset viihtyy
    Ai mä luulin, että oot järkkäämässä MTB Järvenpään perinteistä kesäretkeä. Mihin kentälle oikein aiotte lentää, vai millä mennä sinne?
    Jos tonne lähtisi vain ajamaan, niin sitten pitäisi lisätä siihen lentoliput + matkat lentokentältä + pyörälaukku ja sen kuljetus + vähintään 2 yötä lisää hotelleissa. Sitten kannattaisi jo olla paikan päällä vähintään pari yötä vielä lisää. Ei alle tonnin selviäisi.

Ebookers: lento Helsinki - Berliini - Madrid - Oviedo, 11,5 tuntia, 470 €. Mahtaisikohan pyörälaukkukin osta perille asti?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Matka-aika on apaut sama kuin amerikkaan ja rahaa tosiaan palaa. Emäntä löysi kyllä halvemmatkin lennot. Linja-autossa istumistakin on sitten tiedossa... En minä tuonne pelkästään tuota ajoreissua lähtisi tekemään, pari viikkoa on minimi oleskeluaika.

On sen verran lunta tulvillaan raikas talvisää, etten enää edes viitsi toivoa ajokelpoisia kinkunsulatuspolkuja. Lähden huomenna korkkaamaan lompsottimet siinä yhdentoista korvilla ja tapaniksi tuli buukattua kiipeilyä.

Lähden pyöräilemään, sillä nyt tämä notkuvien ruokapöytien ja konvehtirasioiden äärellä lorviminen riittäköön. Polkuja tuskin on, mutta ajan sitten pyöräteitä/hiekkateitä.
    Jos joku haluaa mukaan, niin tavataan maalikaupalla tänään klo 18.15.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Nyt näyttäs sille että lauantaille tulee oiken lentokelit. Jos todella lauantaina on pakkasta niin se merkitsee sitä että polut ovat supernopeasssa kunnossa. Onko lenkille lähtijöitä?. Juu nastoilla tietysti. Aamusta pyöräillen ja illasta vielä kunnon hiihtolenkki, vai mitä.

Uusi vuosi ja makkaranpaistolenkki lähestyy. Ehdottaisin että maananantai illasta tehtäsiin pieni halko ja muona kätkö. Lähetkö ertsi rämpimmään pulkan kanssa metsään? Ne jotka haluaa omat eväänsä tähän kätköön niin hälytelkää niin sovitaan aikataulut. Minä tarjoan ainoastaan koivuhalot, muuten jokainen saa tuoda jä väsätä gurmeensa niin kuin parhaaksi näkee. Mikä olisi sopiva alkuaika vuoden viimeiselle lenkille?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Nyt näyttäs sille että lauantaille tulee oiken lentokelit. Jos todella lauantaina on pakkasta niin se merkitsee sitä että polut ovat supernopeasssa kunnossa. Onko lenkille lähtijöitä?. Juu nastoilla tietysti. Aamusta pyöräillen ja illasta vielä kunnon hiihtolenkki, vai mitä.

Uusi vuosi ja makkaranpaistolenkki lähestyy. Ehdottaisin että maananantai illasta tehtäsiin pieni halko ja muona kätkö. Lähetkö ertsi rämpimmään pulkan kanssa metsään? Ne jotka haluaa omat eväänsä tähän kätköön niin hälytelkää niin sovitaan aikataulut. Minä tarjoan ainoastaan koivuhalot, muuten jokainen saa tuoda jä väsätä gurmeensa niin kuin parhaaksi näkee. Mikä olisi sopiva alkuaika vuoden viimeiselle lenkille?
    Kyllä huomenna lenkille lähdössä. Ollaan Rasmuksen kanssa kymmenen aikaa lähdössä poluille. Ajellaan lähipolkuja pari tuntia letkeällä fiiliksellä Voidaan maalikaupalla pyörähtää jos joku haluaa mukaan.

Korrupted Guest
    Hey suostuisiko joku tulla avaamaan mun vapaarattaan laakerikupin Shimano tl-fh20 avaimella? Tuo työkalu nähtävästi puuttuu ja vapaarattaan rassaaminen tyssäsi. Löytyyköhän kyseistä työkalua läheisistä pyöräliikkeistä?

No eihän ne halot metsässä kasva, joten kai ne täytyy sinne roudata. Pikkuisen saattaa kyllä vetää aikataulua piukalle, kun pitää enste tehdä työpäivä ja sitten kattella pommeja muksun kanssa jne. Oisko mitään, jos tulen kymmenen korvilla fillarilla teille, käydään jemmaamassa halot, haetaan fillarit teiltä ja tähdätään yhdeksitoista kaupalle. Ajellaan 1.5 - 2 tuntia ja paistellaan makkarat? Vai pitäisikö roudata halot mieluummin jo sunnuntaina ja lähteä maanantai-iltana sen verran aikaisemmin ajelemaan? Keli ainakin näyttäisi tänä vuonna suosivan, jos Forecaan on uskominen, P*skat, räntää lupaa, katsoin väärää päivää...

Minä voin sponssata makkarat. Käyn ostamassa ne maanantaina puoleen päivään mennessä. Sitovat ilmoittautumiset siihen mennessä, muuten saa tuoda omat kyrsänsä tullessaan.

Uusi vuosi ja makkaranpaistolenkki lähestyy. Ehdottaisin että maananantai illasta tehtäsiin pieni halko ja muona kätkö.
    Jos teette vain pienen halon, niin ei se kummoista makkaran paisto lenkin muona kätkön sisältöä lämmitä. Ehdotankin, että tekisitte halko- ja muonakätkön. Tosin kyllä kai jokainen voi muonansa repussaankin tuoda.

Lauantailenkin lähtö siis aamulla klo 10 maalikaupalta? Tapaamisiin siellä.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 28.12.2012 at 21.34

Ihan tosissaan, olisi kiva saada muksulle suomen kielistä seuraa mukaan. Ja mulle ajoseuraa tietenkin. Vaimon motiivi reissuun on päästä puhumaan espanjaa autenttiseen ympäristöön. Se opiskelee ko. kieltä näes. Tulkkauspalvelukin siis löytyy Jos ketään ihan oikeasti kiinnostaa, voin pistää tarkempaa speksiä aikatauluista yms. yv:llä.
    Nyt on sukulaiset kierretty ja olen päässyt taas takaisin normaaliin elämään.
    Reissu olisi kyllä kiinnostava mutta meillä on ens kesän reissut jo sovittu: lähdetään repimään saippualaatikkoa auton perässä pisin maita ja mantuja. Vaimo haluaisi Suomesta etelään mutta mulle kävis esim. Syötteen suunta sopivana ajankohtana

No eihän ne halot metsässä kasva, joten kai ne täytyy sinne roudata. Pikkuisen saattaa kyllä vetää aikataulua piukalle, kun pitää enste tehdä työpäivä ja sitten kattella pommeja muksun kanssa jne. Oisko mitään, jos tulen kymmenen korvilla fillarilla teille, käydään jemmaamassa halot, haetaan fillarit teiltä ja tähdätään yhdeksitoista kaupalle. Ajellaan 1.5 - 2 tuntia ja paistellaan makkarat? Vai pitäisikö roudata halot mieluummin jo sunnuntaina ja lähteä maanantai-iltana sen verran aikaisemmin ajelemaan? Keli ainakin näyttäisi tänä vuonna suosivan, jos Forecaan on uskominen, P*skat, räntää lupaa, katsoin väärää päivää...

Minä voin sponssata makkarat. Käyn ostamassa ne maanantaina puoleen päivään mennessä. Sitovat ilmoittautumiset siihen mennessä, muuten saa tuoda omat kyrsänsä tullessaan.
    Kyllä tämä ihan hyvältä kuulostaa. Tietysti jos saan teidän jälkikasvulta pulkan lainaan niin hilaan halkomotin metsään siinä 2000 tienoilla.
    Kunnon tulet pitää olla. Millään kynsitulilla ei makkaroita paistella, perskutarallaa. Hiilloksen pitää hehkua vielä juhannuksenakin tämän lenkin jälkeen.

Kukaan ei ainakaan julkisesti ilmoittaudu lenkille? ARJ? No ainakin minä lähden kohta maalikaupalle.

Kyllä tämä ihan hyvältä kuulostaa. Tietysti jos saan teidän jälkikasvulta pulkan lainaan niin hilaan halkomotin metsään siinä 2000 tienoilla.
    Kunnon tulet pitää olla. Millään kynsitulilla ei makkaroita paistella, perskutarallaa. Hiilloksen pitää hehkua vielä juhannuksenakin tämän lenkin jälkeen.
    Niin että maanantaina 2000? Itse en välttämättä niin aikaisin pääse, mutta pulkka joutaa kyllä.

Joo, kyllä liekkien loimeen pitää ilotulitukset peittää.

Voisin lähteä ulkoilemaan kohta, mutta ajamaan vai lompsottelemaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Kukaan ei ainakaan julkisesti ilmoittaudu lenkille? ARJ? No ainakin minä lähden kohta maalikaupalle.
    Käytiin timben kanssa ajamassa paikoin erinomaista baanaa hiihtomajan maastoissa. Olihan hienot polut, mutta vauhdikkaan tekniset.
    Kyllä siellä myös tunkattiin sillä sehän kuuluu polokupyöräilyn lajinomaiseen erityispiirteeseen.

Huomenna aamusta 1000 taas ajetaan.

Jos joku haluaa lähteä tänään hiihtämään niin iloimoittele. Minulla tyyli on perinteinen, kuten arvata saattaa, mutta vapaalla hiihtäjän on oltava tikissä että pytyy minun tasatyöntöharjoituksessa edes peesissä.

Niin että maanantaina 2000? Itse en välttämättä niin aikaisin pääse, mutta pulkka joutaa kyllä.

Joo, kyllä liekkien loimeen pitää ilotulitukset peittää.
    Ei hätiä mitiä. Kävin prismasta äsken noutamassa tarjouksesta ahkion että saan puut hilattua mehtään. Jos joku haluaa niitä makkaroitaan, kuohareitaan ja sisävilleitään sammaan kuormaan niin ilimoottele. Ja sehän on selvä että ne puut hillaan vaikka yksitellen jotta saadaan kunnon tulet aikaiseksi

Voisin lähteä ulkoilemaan kohta, mutta ajamaan vai lompsottelemaan?
    Koska kukaan ei osannut päättää puolestani, heitin kolikkoa ja lompsottelin: http://connect.garmin.com/activity/255299010
    Alkumatkasta hieman harmitti, etten valinnut kulkineeksi fillaria, sen verran hienossa kunnossa näyttivät polut olevan. Mutta aikani tarvottuani ei harmittanut enää yhtään Löysin tuolta Lemmenjoen(?) rantsusta yhden turvallisen parin metrin dropinkin Tukkejakin riitti ylitettäväksi enemmän kuin perus fillarilenksulla. Lystikästä touhua kaiken kaikkiaan.

Ei hätiä mitiä. Kävin prismasta äsken noutamassa tarjouksesta ahkion että saan puut hilattua mehtään. Jos joku haluaa niitä makkaroitaan, kuohareitaan ja sisävilleitään sammaan kuormaan niin ilimoottele. Ja sehän on selvä että ne puut hillaan vaikka yksitellen jotta saadaan kunnon tulet aikaiseksi
    Tästä hyvästä tarjoan sinulle kaksi (2) makkaraa tulisilla.

Tästä hyvästä tarjoan sinulle kaksi (2) makkaraa tulisilla.
    . Missä sinulla oli superertisi karmiini (500:n) kiinni lompsottelun ajan??

^ Repun olkaremelissä sillä mukana tulevalla kiinnikkeellä. Näin:

Sunnuntailenkillä 4 urhoa. Polut loistokunnossa ainakin hautuumaalla,pellonkulmassa,l-laaksossa. Haariksen mastolla vielä tekeentymässä.
    Hyvä lenkki saatiin noilla aikaiseksi.

HYVÄT UUDET VUODET

Vuoden vaihtuessa polut eivät välttämättä enää ole loistokunnossa, mutta perinteet velvoittavat. Keli taitaa olla aika samanlainen kuin vuosi sitten. Toistaiseksi Vuoden Viimeiselle ja Ensimmäiselle Lenkille ilmoittautuneet: minä (2 makkaraa), ARJ (2 makkaraa). Pääsenkö tosiaan yhdellä paketillisella makkaraa?

Väliin jää juhlalenkki. Sorruin naisen pyyntöihin ja vietetään juhlat yhdessä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Väliin jää juhlalenkki. Sorruin naisen pyyntöihin ja vietetään juhlat yhdessä..
    Eiks se ollut joku pyöräilijä? Ota se mukaan!

Vuoden vaihtuessa polut eivät välttämättä enää ole loistokunnossa, mutta perinteet velvoittavat. Keli taitaa olla aika samanlainen kuin vuosi sitten. Toistaiseksi Vuoden Viimeiselle ja Ensimmäiselle Lenkille ilmoittautuneet: minä (2 makkaraa), ARJ (2 makkaraa). Pääsenkö tosiaan yhdellä paketillisella makkaraa?
    Moi,

mä voisin lähteä mukaan ja tuoda vaikka yhden paketin Wilhelm perinteistä josta jää 2 makkaraa ylim. jos joku haluaa.
    Nastoja mulla ei ole mutta kait siellä eteenpäin pääsee ilmankin, mihin aikaan ootte menossa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Moi,

mä voisin lähteä mukaan ja tuoda vaikka yhden paketin Wilhelm perinteistä josta jää 2 makkaraa ylim. jos joku haluaa.
    Nastoja mulla ei ole mutta kait siellä eteenpäin pääsee ilmankin, mihin aikaan ootte menossa?

Startti on maalikaupalta 22:00. Aika vähän on porukkaa lähdössä? Kaikki mukaan makkaranpaistolenkille.
    Alan tässä päivän päätteeksi värkkäillä pulkkaviritystä kuiville koivuhaloille.
    Tässäkin hommassa pitää olla tekemisen ja virittelyn meininkiä. Mitä kaikkea sitä saakaan aikaiseksi pulkasta, pahvilaatikoista ja jeesusteipistä

Jo 2200 No, sopiihan se. Kävin just ostamassa yhden paketin makkaraa. Oluet unohdin. Kyllä viimeksi kävi niin kateeksi, kun Javal yksinään hörppi ööliä notskilla... Pakko käydä uudestaan ostoksilla.

Hei! Mä päätän vasta illansuussa, tulenko mukaan. Jos tulen, niin ilmestyn maalikaupalle 22.00 ja otan omat eväät mukaan.

Jo 2200 No, sopiihan se. Kävin just ostamassa yhden paketin makkaraa. Oluet unohdin. Kyllä viimeksi kävi niin kateeksi, kun Javal yksinään hörppi ööliä notskilla... Pakko käydä uudestaan ostoksilla.
    Oot oikeassa, ei se makkara maistu miltään ilman olutta Multa jää nyt perinteinen lenkki väliin. Sen verran sukulaisia ja muita
    paikkoja kierretty että tämä ilta rauhoitetaan perheen kanssa.

Keli oli viime uutena vuotena kylmä ja lumeton. Muistan että taukotakki tuli tarpeeseen. Samoin ne mannin metsän lätäköt petti renkaan
    alla ja kaikki jääty niin viimesen päälle...paitsi se olut, se oli pakattu huolella

Ei muuta ku hyvät uudet vuodet kaikille !

Eiks se ollut joku pyöräilijä? Ota se mukaan!
    On pyöräilijä, mutta ei vielä talvi sellainen. Ei hätää hulluus tarttuu oikeassa seurassa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    On pyöräilijä, mutta ei vielä talvi sellainen. Ei hätää hulluus tarttuu oikeassa seurassa
    No ei se mitään Kode ymmärrän. Mutta kalikat on nyt viety metsän siimekseen. Ja voin luvata että polut on sitten pehmeet. Saa olla kova karju joka hiihtomajalla ajelee 100 metriä pidempiä stinttejä. Tuossa kun sai rauhoittua yksin pimessä metsässä ja ihmetellä niin on se vanha kunnon hiihtomaja raiskattu näköjään ihan tarviölle. Uusi astutus ottaa osansa meidän peruspoluista . Rakentakoon ne lainarahalla hankkimansa miljoona unelmansa jonnekkin muualle, vaikka no ... vaikka Vieremälle.

Kätkössä on pahvilaatikollinen klapeja, tulitikut, neljä (fyra) herkullista makkaraa ja tietysti Leathermanni.

Hyvää uutta vuotta kaikille MTB Järvenpääläisille ja muillekkin

Vuoden 2013 ensimmäinen lenkki alkaa 1.1.2013 kello: 00001

Kiitos ARJ:lle ja Ertsille uskomattoman upean uudenvuodenlenkin järjestelyistä. Siellä hiillos vieläkin hehkuu, kun oli pakko lähteä unohtumattomille vuoden ensimmäisen lenkin poluille. Tätä on maastopyöräily parhaimmillaan. Sportstrackerini ei toimi, joten lenkin esittely täällä on mahdotonta, mutta eikö keskinopeus ollut lienee parinkympin hujakoilla

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •