Alkujaan tämän lähetti
dirtyrider
Nyt pari päivää vasta testaillut noita Northwave Celsius Arctic GTX kenkiä. Hyvältä vaikuttaa, mutta noiden kiristysnauhojen käyttö ja niiden survominen läppien alle vaatii opettelua.
Jep. Mun tapa on vetää naru kireelle, sitten taittaa sisäpuolelta sen lukon ohi ja sulkea ylempi tarranauha. Sitten pukkaan sen narun lärpäkkeen alemman tarraläpän väliin, survon narut perään ja tarranauha kiinni. On ihan kätevä kunhan tottuu.

Alkujaan tämän lähetti
dirtyrider
Eilen töihin mennässä, meinasin pannuttaa parkkihallissa, kun nostin jalan satulan yli ja olin laskemassa jalkaa maahan. Tuo kengän pohjan kumi on aika kovaa ja kun kantti osui ensin, niin todella liukasta. Ja samalla pehmää, lähti hyvä siivu kengän reunasta kun puoli metriä luisti siloitettua betonia vasten.
...
kuva samanlaisista kengistä:

Näissä on aika liukas pohja. Onhan Artic:ssa sentään edes jotakin kuviota...

Fahrenheit:ssa ainoa kitka tulee sitten klosseista. Kuten mulla Time RXS:n, soratiellä luikerrellessa tuli vasemmasta potkastua kitkanappula rikki :-/
Ja vielä tuosta kenkien koosta: mulla on normi lenkkarit 42-42.5 kokoisia vähän valmistajasta riippuen. $haissen kesäpyöräilykenkien koko 43 on sopiva. Sama koko passaa NW:n kengille, jää tilaa parille ei-sika-paksulle sukallekin.
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
Kirjanmerkit