GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 82 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 72 80 81 82 83 84 92 132 182 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.431 - 2.460 / 8526

Aihe: Talvipyöräily

  1. #2431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PekkaO Katso viesti
    Tänään Espoossa olisin niitä painavia nastarenkaan hirvityksiä kaivannut. Mustaa jäätä, ylämäissä takarengas lyö tyhjää ja alamäissä kieli keskellä suuta liu'utellen. Helsingin keskustassa oli sulaa, baana näköjään suolattu. Pakko tämä talven tulo on niellä ja vaihtaa lisää rapinaa alle.
    Ajoin Helsingistä Espooseen ja samansuuntaista havaintoa. Matkalla yksi läheltä-piti tilanne kun takarengas meinasi lähteä mutkassa alta ja yksi kaatuminen duunin parkkipaikalle kääntyessä (sama homma, takarengas lähti ja tällä kertaa kunnolla).

    Katselin aamulla säätiedotteita että sekä Espoossa että Helsingissä lämpötilat olivat pari astetta plussan puolella koko yön. Näinpä tuli melkoisena yllätyksenä miten paljon jäätä 14 km matkalla tuli vastaan ja jota loppumatkasta sai ihan konkreettisesti kyynärpäällä ja polvella tunnustella..

  2. #2432
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PekkaO Katso viesti
    Tänään Espoossa olisin niitä painavia nastarenkaan hirvityksiä kaivannut. Mustaa jäätä, ylämäissä takarengas lyö tyhjää ja alamäissä kieli keskellä suuta liu'utellen.
    Sama. Vaan enää en kaipaa, koska lääkäri ja vaimo kielsi pyöräilyn toviksi. Talvi yllätti pyöräilijät.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  3. #2433
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    650
    Oli joo aivan hemmetin liukasta Espoossa. En kyllä vielä ole nastarenkaita laittamssa (kuuluisia viimeisiä sanoja?) kun seruaavalle viikolle luvattu kaikille päiville +7. Voisi tulla se talvi kerralla kunnolla ettei tarvi aina arpoa laittaako vai eikö laita.

  4. #2434
    IncBuff Guest
    Huh. Olipa tuskainen kotimatka. Mara Wintereillä tiukkaan vastatuuleen joutui vääntämään. Ilman nastojakin olisi todennäköisesti pärjännyt.

  5. #2435
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702

    Talvipyöräily

    Mitekäs toimisi vanha kunnon nahkaletkullinen takapakkaan. Oho kuulostkin jotenkin...
    Siinä mummit ihmettelee miksi fillaristi heittää vettä pyöränsä päälle ja polviltaan
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  6. #2436
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Legioona Katso viesti
    Katselin aamulla säätiedotteita että sekä Espoossa että Helsingissä lämpötilat olivat pari astetta plussan puolella koko yön. Näinpä tuli melkoisena yllätyksenä miten paljon jäätä 14 km matkalla tuli vastaan ja jota loppumatkasta sai ihan konkreettisesti kyynärpäällä ja polvella tunnustella..
    Ellen ole aivan väärässä, säätiedotteiden ja -ennusteiden lämpötilat ovat lämpötiloja kahden metrin korkeudella maanpinnasta. Pyöräilijän kannalta tärkeämpää tietoa joutuu hakemaan erikseen kelivaroituksista.

    PS Mulle kävi päinvastoin: olin vaihtanut nastarenkaat mutta pääsin lenkille vasta iltapäivällä, jolloin tienpinnat olivat kaikkialla jo täysin sulia. No, ehkä huomenaamuna olen tyytyväisempi siihen että tuli vaihdetuksi...

  7. #2437
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478

    Talvipyöräily

    Lähdin tänä aamuna 7.30 töihin ja lensin heti katuun, jonka joku oli päällystänyt peilikirkkaalla jäällä. Poika pysyi pystyssä omalla Kulkimellaan. Näin siis Vantaalla. Päättelin että stadissa ollaan sitten jo sulilla pinnoilla kuten oltiinkin. Enpä muista, että olisin koskaan aikaisemmin ollut yhtä iloinen tappajasepelin ilmaantumisesta etupyörän alle. Siis aivan järjettömän liukasta. Onnistuin pysymään pystyssä, vaikka kolme kertaa lähti takarenkaasta pito matkan varrella.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  8. #2438
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Legioona Katso viesti
    Katselin aamulla säätiedotteita että sekä Espoossa että Helsingissä lämpötilat olivat pari astetta plussan puolella koko yön. Näinpä tuli melkoisena yllätyksenä miten paljon jäätä 14 km matkalla tuli vastaan ja jota loppumatkasta sai ihan konkreettisesti kyynärpäällä ja polvella tunnustella..
    Kannattaa seurata säätiedotteiden ohella Liikenneviraston kelikameroiden mittaamia tielämpötiloja. Pääkaupunkiseudulla mittauspaikkojen verkko on todella tiheä. Esimerkiksi juuri tällä hetkellä Ilmatieteenlaitoksen mukaan Helsingissä olisi noin yksi aste plussa, mutta kelikamerat Pirkkolassa, Tattarisuolla ja Leppävaarassa näyttävät pakkasen puolella olevia tielämpötiloja.

    http://www2.liikennevirasto.fi/alk/k...kamerat_8.html

  9. #2439
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Ellen ole aivan väärässä, säätiedotteiden ja -ennusteiden lämpötilat ovat lämpötiloja kahden metrin korkeudella maanpinnasta. Pyöräilijän kannalta tärkeämpää tietoa joutuu hakemaan erikseen kelivaroituksista.

    PS Mulle kävi päinvastoin: olin vaihtanut nastarenkaat mutta pääsin lenkille vasta iltapäivällä, jolloin tienpinnat olivat kaikkialla jo täysin sulia. No, ehkä huomenaamuna olen tyytyväisempi siihen että tuli vaihdetuksi...
    Ymmärtääkseni nuo lämpötilat ovat tosiaan mitattu huomattavasti maanpintaa korkeammalta. Logiikkani oli että maanpinnan lämpötila seuraa viiveellä ilman lämpötilaa, eli mikäli ilman lämpötila on koko yön plussalla niin maanpinnan ei pitäisi jäätyä. Tämä logiikka kuitenkin petti jossain kohtaa pahasti minkä sai tuntea omissa nahoissaan. Ehkäpä alueelliset vaihtelut mittausasemien välillä ovat useampia asteita (esim. 2-3) astetta joka selvittäisi miksi paikoitellen maa oli aivan jäässä?

  10. #2440
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    72
    Eilen oli kyllä poikkeuksellinen paljon tuota musta jäätä. Minäkin sen olin tiedostavinani ja olin olevinani skarppi ja varovainen jarrutuksissa, polkaisuissa, sivuliikkeissä. Mutta niin vaan lennettiin risteyksessä komeasti pyörän selästä. Ja sitten puolen kilsan päästä toisen kerran, kun vartosin taksin katseen siirtymistä omaan suuntaan, pihasta kun oli kevlin yli ajoradalle punkemassa. Mutta ukon silmät oli väärään suuntaan ja pakko oli jarruttaa ja kai vähän ohjatakin ja humpsahdin alas. Näin siis Pohjois-Haagassa. Tänään ei ajella eikä eilenkään kotiin, pyörä jäi töihin. On meinaan olkavarsi ja kämmen sen verran kipeät, että saattuu liikaa tangosta pitää kiinni. Mutta ne ens viikon plussat on tulossa...

  11. #2441
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    650
    Tänä aamuna ei jäätä ollutkaan yhtään leppävaara-pitäjänmäki akselilla. Oli oikea päätös olla laittamatta vielä nastoja.

  12. #2442
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti duris Katso viesti
    Tänä aamuna ei jäätä ollutkaan yhtään leppävaara-pitäjänmäki akselilla. Oli oikea päätös olla laittamatta vielä nastoja.
    Vanha kunnon lankkusilta ei olis tälläkään kerrralla pettänyt ja olisit päässyt pannuttamaan Tosin olin matkalla jalan, mutta puolilta päivin olin lentää persiilleni hiippaillessani sieltä Metropolian kohdilla Turuntien vieressä kulkevan junanradan alta Sellon suuntaan. Totaalijäässä se pätkä.
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

  13. #2443
    Liittynyt
    07/2002
    Viestit
    2.345
    Rapinakausi tuli avattua parituntisella nastalenkillä. Talvi ei yllättänyt mutta talvirenkaat kyllä. Jälleen ihmettelin viime syksyn tapaan, miten vähän nuo piikki-Kendat oikeastaan ajoa raskautti. Paineet vain niin lähelle alarajaa, kuin oman painonsa puolesta uskaltaa. Hyvin rapisee ja rullaa. Kyllä noilla muutaman kuukauden jaksaa. Tänä vuonna vertailupohjana oli vieläpä niinkin hyvät kesärenkaat, kuin Marathon Racerit.

    Maantie oli aikalailla kauttaaltaan mustalla jäällä, kevytväylillä kaikenlaista jäärouheikkoa ja sepeliä. Viikonlopusta alkaen on kyllä taas luvattu sellaista säätä, että olisi varmaan vielä kesärenkaillakin mennyt, jos pari päivää olisi tyytynyt kävelyyn.
    -

  14. #2444
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Eilen oli lounaisessa suomessakin mustaa jäätä aamulla. Portista ulos ajaessa vastassa märkä tie ja kotona mittarissa oli plussaa. Ekassa risteyksessä oli kuitenkin mustaa jäätä ja nurin 20 vauhdista. Siitä liukuen jäättömälle asfaltille. Pahin kaatuminen 30 vuoteen. No housut ja hanskat otti polvien lisäksi osumaa. Varovasti poljin töihin 6 km, jossa totesin polven kaipaavan teippausta. Muutamassa mäessä meinasi takapyörästä loppua pito. Vieläkin paikat hieman kipeänä ja mustelmilla. Mutta ajo sujuu ongelmitta. Onneksi ei tullut pahempaa. Kai sitä viikonloppuna pitää nastat laittaa alle, vaikka kuinka lämpimiä kelejä on luvattu.

  15. #2445
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Rusko
    Viestit
    36
    Joo, toissapäivänä minäkin lähdin hybridillä liikkeelle, olin siihen vaihtanut viikonloppuna W106:t alle. Nastoja tosiaan tarvittiin, oli sen verran mustaa jäätä joka paikassa. Minulla on tapana hakea lehti ennen töihin menoa, postilaatikolle on 100 m ja olin lentää persuuksilleni sinne mennessäni joten päätös syntyi siinä hetkessä.
    Tänään oli taas kuivaa ja viileätä joten crossari esiin semi-slickrenkaineen, ei mitään isompia ongelmia - parissa paikassa kurmujäätä mutta suurin osa ihan kesäkeliä.

  16. #2446
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    386
    Nyt sen sitten huomaa että kolmipyöräisestä ajokista on hyötyä. Ei ole vaaraa kaatumisesta, enkä huomaa mustaa jäätä. Yllättävän hyvä pito sileiksi kuluneissa kesärenkaissa. Huoletta voi ajaa kovaa, ei tunnu missään. Nastat vaihdan alle vasta siinä vaiheessa kun pyörä ei enää kulje ilman: pitempään jatkunut jäinen keli jolloin ylämäkiä noustessa tulee ongelmia. Koskakohan se oikea talvi tulee tänä vuonna...

  17. #2447
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478

    Talvipyöräily

    Tällä viikolla olen viimeistään tullut vakuuttuneeksi kahden kiekkosetin tarpeellisuudesta. Toisessa nastat ja toisessa kesäkelin kummit, jotka vaihtuvat tarvittaessa hetkessä. Nastoilla ajaminen tien ollessa jäätön on kuin söisi jäähtynyttä tillilihaa, ja liukkailla slickseillä ajettaessa en tahdo kestää pelon tunnetta kaatumisesta. Pahimmassa tapauksessa sitä liukuu suoraan rekan alle. Evoluutiota on syytä kunnioittaa.

    Niin ja kiitos tuosta Liikenneviraston kelikameralinkistä, joka tulee todella tarpeeseen.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  18. #2448
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    2.402
    Täällä ajellaan täydessä talvikauden varustuksessa, karvakinttaat ja lapaset kourassa. Näin alkutalvesta edessä pyörii nastarenkas, keskitalven lumen paljoudessa pärjää 2.4" racing ralphillakin oikein hyvin. Takana on rallirane.

    *Ketjut ovat sotkemista varten*

  19. #2449
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Tällä viikolla olen viimeistään tullut vakuuttuneeksi kahden kiekkosetin tarpeellisuudesta. Toisessa nastat ja toisessa kesäkelin kummit, jotka vaihtuvat tarvittaessa hetkessä. Nastoilla ajaminen tien ollessa jäätön on kuin söisi jäähtynyttä tillilihaa, ja liukkailla slickseillä ajettaessa en tahdo kestää pelon tunnetta kaatumisesta. Pahimmassa tapauksessa sitä liukuu suoraan rekan alle. Evoluutiota on syytä kunnioittaa.

    Niin ja kiitos tuosta Liikenneviraston kelikameralinkistä, joka tulee todella tarpeeseen.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Keväällä hankin toiset kiekot juuri tämän takia, paitsi että kesän ajan toisissa kiekoissa oli maastorenkaat ja toisissa sliksit. Harmi vain, että kiekkojen vaihto ei kyllä omassa tapauksessani suju ihan hetkessä. Takavaihtajaa pitää aina ruuvata hiukkasen ja jarruja säätää uudestaan. Toiveissa oli, että vaihto olisi käynyt täysin mihinkään säätöihin koskematta mutta toisin kävi. Tästäkin huolimatta näillä välikauden keleillä olen tyytyväinen hankintaani. Nastarenkaina Nokian extreme 294, joilla ei kyllä paljaalla asfaltilla huvita ajella yhtään enempää kuin on ihan pakko.

  20. #2450
    Liittynyt
    11/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    145
    Harkitsin itse pari vuotta sitten nastarengasta eteen talvikautta ajatellen. Laiskana miehenä mietin tietysti kiekon ostoa samalla, niin nopeutuis vaihto-operaatio ja vois jopa äkillisen "takakesän" sattuessa vaihtaa kesärenkaan. No nuo pari talvea meni ihan hyvin ilman ongelmia niillä haperoilla kesärenkaillakin, viime keväänä tosin sattui 2 rengasrikkoa parin viikon sisään. Ostin uudet kesärenkaat ja nyt ne on alla tuossa omassa hybridissä. Ja tarkemmin asiaan, tulen käyttämään kesällä ostamaani kärryä myös talvella lasten kuljettamiseen. Vetopidon ja turvallisen pysäyttämisen varmistamiseksi keksinkin sitten hienon idean, eli vois hankkia rouvan vanhaan samanlaiseen pyörään nastarenkaat. Kärryn mukana tulikin kaksi pyörään kiinnitettävää "vetolaitetta", joten sitten voisi kelin mukaan valita veturinkin. Tässä vaiheessa mielessä on kahden Nokian W240 renkaan hankinta.

  21. #2451
    Liittynyt
    01/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    330
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SeKo Katso viesti
    Ja tarkemmin asiaan, tulen käyttämään kesällä ostamaani kärryä myös talvella lasten kuljettamiseen. Vetopidon ja turvallisen pysäyttämisen varmistamiseksi keksinkin sitten hienon idean, eli vois hankkia rouvan vanhaan samanlaiseen pyörään nastarenkaat. Kärryn mukana tulikin kaksi pyörään kiinnitettävää "vetolaitetta", joten sitten voisi kelin mukaan valita veturinkin. Tässä vaiheessa mielessä on kahden Nokian W240 renkaan hankinta.
    Kuulostaa erittäin hyvältä yhdistelmältä. Pito ja pistosuojaus noissa kohdillaan, ajo-ominaisuuksilla ei tuossa käytössä olisikaan mitään väliä. Eli tosiaan kärryn kanssa vetopitoakin tarvitaan, mutta sitäkin tärkeämpää on eturenkaan pito. Siis eteen ja taakse hyvät nastarenkaat ilman muuta! Ainakin itselläni n.100-kiloinen kuski perus hybridin/fitnesspyörän hieman etukenolla ajoasennolla ja useimmiten lähes 40kg kuormaa kärryssä ja eturenkaan pito on huomattavasti huonompi kuin yksin ajellessa. Pari kertaa meinannut ihan kunnolla yllättää huono eturenkaan pito.

  22. #2452
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    74
    Minkälainen on raadin mielestä täydellinen talvipyörä?

    Itse innostuin 2011 keväällä pyöräilystä ja ostin vastoin foorumin suosituksia Kona Dew Plussan, ja toistaiseksi ollaan ihan tyytyväisiä ostokseen. Tarkoitus oli polkea pyörällä vain kesäisin, mutta näköjään nyt syksykin mennyt pyörän selässä, ja vielä ainakin toistaiseksi pysytty pystyssä, vaikka alla onkin kesärenkaat. Ajattelin sitten että miksei, työpaikallekin matkaa alle kolme kilometriä, niin kokeillaas polkea töihin tämä talvi pyörällä. Olen hankkinut pyörään täälläkin varmasti tutun, kirkkaan n.30e ebay-kiinavalon erillisellä akkupaketilla, sekä normi sormiparistoilla toimivan takalampun. Lisäksi alle on tulossa 42mm Schwalbe Marathon Winterit, saa nähä miten paljon paremmat noi on kuin nykyiset 37mm alk.per Kendat talvipöpperössä. Postissa ovat tosin vielä molemmat matkalla, ensi viikolla pitäisi varmasti päästä asennushommiin.

    Ajettavuudeltaan tuo Kona sopii meikäläiselle kuin rukkanen käteen, vaikka monet väittivät että 56cm rungolla tuo olisi mulle 176 senttisenä liian iso pyörä. Leveällä tangolla saa hyvän ja tarkan tuntuman tiehen. Liukkailla keleillä noi hydrauliset levyjarrut on tosi jees, jarrutuntuma on aikaisempiin pyöriin verrattuna suorastaan loistava, vaikka nuo ovat varmaan shimanon halvin malli, ja jarrutus on riittävän tehokas myös pelkästään etusormella puristaessa. Yhdeltä varmalta kaatumiselta ainakin vältytty levareiden ansiosta, kun kävelijä hyppäs eteen keskellä mutkaa. Oli varmaan metkan näköistä muiden silmään kun meikäläinen luistelee loskassa pusikon vierusta älyttömässä sladissa molemmat renkaat vuorotellen lukossa En tiedä miten olisi tuolla kelillä käynyt v-jarrulla, ainakin aikaisemmissa pyörissä pysähtymiskyky ollut talvisin varsin olematon, saati jalkajarrulla. (erehdyin viikko sitten polkemaan muijan Nexus-navalla varustettua pyörällä kauppaan ja takaisin, ja totesin sen ensimmäisen liukasjarrutuksen jälkeen hengenvaaralliseksi. Voisi kuvitella että samanaikainen hätäjarrutus ja tasapainoilu liukkaalla tiellä voisi olla aika erikoinen keissi jalkajarrullisella pyörällä.) Mutta joo, kesällä vielä mietin omaan pyörään lukkopolkimien+kenkien hankintaa, mutta totesin että ajomatkat on sen verran lyhyitä ja pysähdyksiä tulee usein, niin parempi vedellä tennareilla ja fläteillä, varsinkin talvella. Eikä kenkiäkään jaksaisi roudata aina kaksia kappaleita joka paikkaan Vaihteita ei tarvitsisi olla ihan noin roimasti mitä nyt löytyy, edestä 3 rattaan verran ja takaa kahdeksan. Vaihteensiirron järkevyyttä ja päivitystä voi miettiä sitten jahka tuo osasatsi on ajeltu loppuun, saa nähä miten kauan noi kohtuu halvat shimanot meikäläisen ajoilla kestää (n. 2tkm/vuosi), ainakin toistaiseksi on toiminut ihan hyvin.

    Itse itselleni vastaten, suora tanko, neste-levarit, ja hyvät valot. Ja kuskille kypärä päähän ja nahkahanskat käteen.

  23. #2453
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.574
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhazz Katso viesti
    Minkälainen on raadin mielestä täydellinen talvipyörä? ...
    Tiedä siitä raadista mutta mun exä Haro oli kyllä aikas soiva peli; 29", nokialaiset nastat, vaijerilevyjarrut, jäykkä keula, leveä tanko, Brooks, Rohloff.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  24. #2454
    Liittynyt
    07/2002
    Viestit
    2.345
    Ei oikein talviselta näytä ennusteet...

    Saa sitä rapinaa nyt kuunnella, ja kuluukin nastarenkaat turhaan.
    -

  25. #2455
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    659
    ^Mieluummin parit lipat liukkauden takia kuin viikko(/kuu-)kausien turha rapina

  26. #2456
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Mielummin rapina kuin sairasloma l. tulot nolla.

  27. #2457
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    400
    En tajua, miksi pitäisi vapaaehtoisesti hankkia ittellensä kipiää, jos sen voi välttää niinkin pienellä uhrauksella kuin nastoilla.

  28. #2458
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Nastarenkaat on hyvä sepeliä vastaan... Tampereella ajettu jo kuukausi sitten sepeli mutta tiet on kyllä sulia

  29. #2459
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Nastarenkaiden vaihto kestää n. 10 minuuttia ja sen voi tehdä vaikka aamulla ennen työmatkalle lähtöä, joten en käsitä miksi nastojen kanssa pitäisi ajella märällä asvaltilla
    Toki kaikki halukkaat saa minun puolesta ajella vaikka läpi vuoden nastoinensa.

  30. #2460
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Nastarenkaiden vaihto kestää n. 10 minuuttia ja sen voi tehdä vaikka aamulla ennen työmatkalle lähtöä, joten en käsitä miksi nastojen kanssa pitäisi ajella märällä asvaltilla
    Toki kaikki halukkaat saa minun puolesta ajella vaikka läpi vuoden nastoinensa.
    Linkuilla ja taittuvilla renkailla ehkä kestääkin sen 10 min. Viimeksi nastoja laittaessani aikaa meni ainakin puoli tuntia, varmasti ylikin. Pyörässäni siis mutterikiinnitykset ja raktorinrenkaat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •