Valokatetta terassin katoksi talvella rikki menneiden tilalle.
Valokatetta terassin katoksi talvella rikki menneiden tilalle.
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Huomenna meinasin tilata XTR Trail levyjarrut molempiin päihin sekä custom kiekot Dt Swiss 240s navoilla ja ZTR Crest kehillä. Pinnoiksi tulee Sapim CX-Rayt. Kommentoikaa miksi ei kannata tilata vai kannattaako? Navat sekä pinnat on mustat ja kehät valkoiset. Valkosia napoja ei ollut oikean tyyppisiä. Touhutonni menee![]()
Noh.... Mä ny ostin hevosen!
Sellanen satulatolppa, johon satulan kiinnittäminen on mahdollista.
Pienellä budjetilla kun elän ja helevetin paljon pienemmällä pyöräilyyn liittyviä hankintoja teen niin aina seuraaavan kuun ostoslistaan nuihin nettiparatiiseihin teen merkintöjä. Lista elää, tarpeet muuttuu ja huomaa ettei tää ny niin järkevää tahi tähellistä ollutkaan. Nyt on, punasella! Tamdemiin vaihde- ja jarruvaijerit. Pätö peliNo siinä listassa on muutakin...
I väntan på ännu dåligare tidet
Uusi sohvaryhmittymä on hankittava, kun vanhan möin veljelle ja pianojakkara tai keittiön tuoli ei ole se mukavin vaihtoehto
pidemmän päälle. Olohuone on kyllä tällä hetkellä todella tilava, sopisi vakka muutama pyörä lisää![]()
Käyn ostaan FINGERPORI-mukin, pidän siinä noita kyniä työpöydällä ( toi kiinteä pöydälle liimattu kynä on järkyttävän nolo; siinähän piirtelet just tässä asennossa..etenkin kun rouvakin kuuluu puhuvan ikäihmiselle kun pikkulapselle..).mukilla olisi myös pyskolokista vaikutusta, jos ja kun pännii niin mukin sarjis hymyilyttää. Otan varmaan sen rivo-Riittalle tulee puhelu "annakko johtajalle" tjsp.
Sitten iltapäivälehdet ja mukaan.![]()
Tarkoitus olisi seuraavaksi laittaa tilaus MSR:n lumikengistä
Olisikohan se Gopro Hero3 Black... *huooooh*
Hanskat kai ne on hankittava, tässä on foorumia lukiessa tullut muutamia vaihtoehtoja, valitaan nyt niistä jotkut.
Näpit jäätyy kyllä ilman hanskoja, mulla on hanska ja tumppu.
Mutta seuraava hankinta on se kuvaus-valo. Kävin tilaamassa jo. Myyjän ei kauaa tarvinnu leditaulu-valoa esitellä kun se karsiutui suunnitelmasta. Mun työmaavalaisinkin on tehokkaampi.
Jos kuvaus vähä helpottaisi, nyt on ollu semmosta säheltämistä että huh! eikä siltikään tule hyvää.
kisu tsadissa on en muista firman nimeä vuokraa ns:huokeaan hintaan ammattikalustoa poiminta välistä redone kamera tais olla 500€ pari pv normi tallaajalle osto hinta hinta 15000€ optiikalla voin kysyä pikku broidilta mikä toimisi harrastaa vakavissaan kuvausta en laita linkki hänen kuviin ilman lupaa
Olihan toi vitsi? Kamera pariksi päiväksi??? jos nyt tuo sana tulva selventä mikä sanoma halua sanoa...sori, mutta kiinnitä hieman huomiota viestisi luettavuuteen.
15000ejust.
Jos nyt selvennän. Otan nukke-kuvia parvekkeellani, ja aika usein, joten mulla kyllä on jo kamera. Tarviin valoa lisää, ja sitä on siis jo tulossa. Ihan harrastelija olen, ja varallisuus samoin.
kisu pyydän anteeksi luin alunperin liian nopeasti kun vastasin
Jos sieltä varustelekasta tilaisi ne armeijahanskat kokeeksi, kun on halvat. Käsistä mua yleensä pahemmin paleltaa kuin jaloista.
Kiitos jaakko.k, annan anteeksi! täällä palstalla tosin on todella paljon näitä hätähosujia, kun ei yhtään lue aikaisempia viestejä/mun viestejä ja heti aletaan paasaaminen ( viimeksi Iglumies..)
keski-ikäiselle suosittelen ihan lammaskarva-nahkarukkasia. Sinne ohut käsine/tumppu sisään niin tarkenee. Ja mulla on palelevat sormet.
Talvi tulee, iso, pyörällinen suksipusssi pitäisi hankkia.
Osta heti kunnollinen. Meillä on Dakinen tuplapussi kestänyt ryhdikkäästi monta reissua. Siis joku näiden uusien edeltäjistä: http://eu.dakine.com/w/bags/ski-bags#4=125 Tuplapussi on kätevä, mutta täyteen lataamalla saa aikaan todella painavan paketin..
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Kiitti linkistä, näyttävät tukevilta. Lähetin eilen Turkuun kyselyä Haglöfsin pussista, kahdet alamäkisukset kun hieman epämääräinen ilmaus - kahdet puikkarit on vähän eri juttu kuin miehen 186,4 cm BlackCrows Navisit ja mun hieman pienemmät sukset...
crossariin pitäis uudet kumet hankkia, joko Continental CycloX-King RaceSport 32mm tahi Continental Top Contact Winter 2 .. Talvikäyttöön noista jälkimmäiset taitais olla paremmat, hmmm.. pitänee harkita vielä![]()
-- not fast but furious --
Kissalle eutanasia ja tuhkaus aamulla.
^ tsemppiä
...............
National Performance- jarrulevyt autoon.
Fischerin pyörälliset pussit on älskin kestäviä. Mullon 8 xc-parin mallin monen vuoden takaa joka on nähny maailmaa ja on edelleen 100% kuosissa.
Siihen menee ~6-7 luistelusuksiparia ja parit sauvat tai parit kolmet läskit tellut, useemmat sauvat ja pari popo-paria. Ollu käytössä aina lennellessä kun
suora tai varma yhteys. Useemman vaihdon tai US/ Kanadan reissuilla riski on hajautettu ja käytetty kummallakin omaa keveempää pussia - jos toinen
jää välille ei tartte koko kalustoa ostaa perillä...
Kai jonkinmoinen kasvosuojus pitää hommata. Tolla Löfflerillä on tommonen puolikasvosuojus, joka pelaisi aika hyvin windstopper-piponi kanssa joka jo suojaa korvat.
Saisikohan viimenkin hankittua tai pyydettyä pukilta uudet eräsukset? Vanhat Lapponiat kun on ollut viime vuodet mökkisuksina ja nyt olis hyvä lähteä suoraan kotipihasta järvelle fiilistelemään vähän kevyemmille lenkeille laduilla hiihtelyn sijaan. Vielä kun saisi päätettyä että minkälaiset/merkkiset...
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Näyttäis olevan tupaöljytankin täydennys.
Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi
Kirjanmerkit