Ethän vaan mennyt koskemaan puomiin, ethän?
Ethän vaan mennyt koskemaan puomiin, ethän?
Principia koski puomiin, en minä.
Joku voisi kyllä hakea tuon rastin pois. On se sen verran helpossa paikassa, vaikka ei ihan tuosta ryhmällä ajetaakaan, mutta itse ajan siitä usein torstailenkeille ja tiistailenkeiltä.
ÖRM 2021
Monta kertaa tuosta on tullut ajettua matkalla Hullunmiehenpolulle.
![]()
Misä se uus rasti on ?
ÖRM 2021
Heh heh. Ajan tuosta ohi kaksi kertaa päivässä, mutta en ole koskaan nähnyt tekstiä puomissa.![]()
Suo, kalja ja läski.
Vanha rasti, raadelman liittymä helsingin suuntaan.
Ja uusi rasti:
Mistä löytyy Näin levä tie, joka päätyy metsään?
Kuvassa näkyvästä tien päädystä ei lähde edes kunnon polkua.
marmar muokkasi tätä : 25.09.2012 at 14.31
Itse eksyin paikkaan ekan kerran ihmettelemään, kun oltiin pojan kanssa metsälenkillä ja asfalttisiirtymällä peräpyörästä esitettiin toive, että etsitään vielä joku polku ennekuin tullaan kotiin ja lähdin risteilemään ja hakemaan helppoon maastoajoon sopivia polunpäitä. Paikka siis Kaarinassa.
Näillä vinkeillä taitaa nopein bongata rastin paikan googlen sateliittikuvista ja hakea pois![]()
No tuossahan olisi mukava lenkki crossarilla tehtäväksi.
IntroHippo muokkasi tätä : 28.09.2012 at 17.05 Syy: typo
Kiitorata näyttäisi olevan Kaarinan Krossissa (vai onko Vyyryläisenmäkeä?) Krossinkaaren lähettyvillä, Tammipellontiellä.
Seuraavaksi tätä:
![]()
IntroHippo muokkasi tätä : 30.09.2012 at 13.52 Syy: Tekstillinen tarkennus
Perunoita pitäisikin piakkoin käydä ostamassa laarit täyteen - saakohan tuolta hyviä?
Vahdon Suuriruhtinaskunnasta löytynee...
Mutta missä punainen portti, rasti 93(?)?
![]()
Pave muokkasi tätä : 04.10.2012 at 20.14
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Vanha rasti löytyi Ryssänvuorentien risteyksestä.
Missä lienee tämä muuntamo?
![]()
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Vinkiksi vähän laajempi kuvakulma:
![]()
mtbturku.net
Kiinnostaako ketään lisävinkki vai ovatko maantierastit talviunilla?
mtbturku.net
Totta maar kiinnostaa! Ihan kahvilla tästä rastista, ei ole varmaan koskaan tullut ajettua noissa maisemissa (häpeä nostaa jo päätään, olen sittenkin ajanut useasti puusilmänä ohi -toteamusta odotellessa...?) Pahasti työrajoitteisena jää kohdaltani ensi viikonlopulle mahdollinen etsiminen. Arki-illan lenkeillä ei taida valoni kantaa muuntamolle.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Mä vähän epäilen ettei tämän ketjun seuraajista voi mitenkään löytyä ketään joka ei olisi ikinä kulkenut millään kulkupelillä tuon muuntajan näköpiiristä.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Löytyy jostain tämän lenkin varrelta.
![]()
mtbturku.net
Mä oon nähny!
Mutku nyt on paha niiskutauti lämmöllä.
Saako rastin varata, kunnes paranee?
Hiirellä ei ollut tänään onni myötä rastinäkökulmasta.
Oli muuten hieno lenkki ja näin 3 muuta muuntajaa.
Jossittelu alkaa: jos huomenna on hyvä sää: asennan työpisteelleni itseäni muistuttavan variksenpelättimen ja jatkan rastinmetsästystä...
Rasti olisi tod.näk. löytynyt, mutta ei ollut muuten onni myötä. Poljin irtosi kesken ajon ja seurauksena vauhdikas kaato. Housut, takki ja kypärä rikki - äijä joten kuten järjissään ja kaikki jäsenet tallella. Että se sitten siitä rastista.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Käykää Naantalissa!
mtbturku.net
Hah, tämä näyttää olevan epäonnen rasti. Tänään puolitoistakilometriä ennen rastia huomasin takapyörän olevan fillaristani tyhjä. Pysäytin ja havaitsin että eturengaskin on tyhjä. Kävelin sitten rastille. Nyt ei ole sitten toista rastikuvaa samalta reissulta. Samalta päivältä eri kalustolla kylläkin.
Jos jollain on rastikuvia niin saa luonnollisesti laittaa. Ehkenpä ehtisin tuossa kahdeksan maissa laittamaan "eripari"kuvat.
No niin, muuntaja näyttäisi olevan tuolla Naantalin Linkkikadun lähellä, melkein Tarrax OY:n tontin ja kevyen liikenteen ylikulun välissä.
Tässä uusi. Jännätään liikkuuko rasti vielä tänä vuonna. Ja talviajan innoittamana kirjoitan heti, että rasti on Runosmäessä.
![]()
Ehkenpä tarvitaan lisävinkkiä. Joten Nunnavuoren palloiluhallia kannattaa käydä ihailemassa.
Aika kinkkinen vihje, mutta kräkkäsin sen. Eli kuvassa nunnavuoren pyllyilyhalli ru-ru-runkkarissa.
(Tää nyt ei jostain syystä anna upottaa kuvia...)
Ja uus... Mulla puhkes kumi just tossa, joten otin kuvan paikasta.
![]()
Kemmi muokkasi tätä : 15.11.2012 at 07.36 Syy: Josko nyt ne kuvat sais...
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
Kirjanmerkit