Crabon faiber cast?
Ai niin, jos Kuntsari haluaa testata Pikoa omassa ajossaan niin nythän se joutaa lainaan hetkeksi.
Crabon faiber cast?
Ai niin, jos Kuntsari haluaa testata Pikoa omassa ajossaan niin nythän se joutaa lainaan hetkeksi.
Mkn ei estä ostamasta hiukan jytympää akua Pikon kamuksi, mulla on haukuttelulenkeillä mukana milloin mikäkin virtavarasto.
Hiilarikipsiin lie uittumaista tussata taikakuvioita?
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Uittu kyllä täällä taas tapahtuu, marcolle paranemisia... itse olen ainoastaan viiltänyt itseäni mattoveitsellä remontin yhteydessä ja juonnut sen verran olutta että on tullut muutama kilo lisää, mutta kohta pääsee taas...
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Jytympi akku = Jytympi hinta
nimimerkki: Köyhä
Ride harder - Ride a totally rigid.
Pienempi akku on hyvä tekosyy lyhyelle lenkille.
Kotona, toivottasti kukaan ei tuu tarjomaan selvää vähän käytetyistä pyöräilykamppeista. Saattais tulevaisuudessa kaduttaa hävitetyt lelut jos tästä alkuahistuksesta joskus pääsee.
Vielä kerran kiitos saatosta huolehtineille setämiehille. 7 ruuvia, 2 naulaa, pätkä lattarautaa ja jotain kolmekymmentä tikkiä / niittiä... ja mie vaan otin vähän jalalla tukea liukastellessa.
Kuvat todella zeksikkäät mutta jääköön nyt julkaisematta tällä kanavalla, ne on vaan Gplussassa julkisena.
Nää kiinnitykset on jotain halpaa kierrätysrautaa joka on tarkoitus kierrättää vasta krematorion jälkeen.
Mä kiellän lenkillä vammautumiset kokonaan.![]()
Blady ell, meit sanois aussi. Vähän korkeammalla oli tavoitteet kuin Iikeassa. Molemmilta puolilta jalka fileoitu joten reikiä on kaksi.
Toisaalta leikkaava leguri totes että "ihan hyvä siitä tuli, yx luun pala on vaan hukassa mutta siitä ei tarvitse huolehtia" Että sikäli se Ikea vastaa turhankin hyvin tilannetta....
^ tarttee(ko) se muksahduspaikka käydä tsekkaamassa, josko se luunpala olis viel tallessa? Sais niinkus varaosaks vaikka?
Saaks siihen kipsiin klossinruuvit kiinni oikeaan kohtaan?
Epulla kun oli se käsi kipsissä joku aika takaperin sen pahki-ajon seurauksena, niin koettiin sovitella lukkogrippiä kiinni siihen kämmenmutkaan -
olis ollut (kielletty) fillarointi helpompaa kun olis vaan pujottanu gripillisen kipsin tankoon ja pannu menoks.
Ajatus meni sit hylkyyn siks kun heräs ajatus mitä käy kun tulee OTB.
Tsemppiä marcolle!!!
Shimaani vedän parrasta, jos tuli liian pieni koko tilattua. Nyt vaan ootellaan ja sata varmasti ei tule nyt sitten lumitalvea, kun varta vasten sitä
vastaan varustaudun.![]()
Saako kuntsari paksukaisen? Aika![]()
En tiedä, että saanko, mutta ennakkotilaus on tehty. Saman tuottajan kaksi kiinalaista villapaitaa löytyy jo kaapista. Toivottasti kelluu siten kuten on hehkutettu tai sitten ei ole niin ihqu.
Kyllä, metsät on aivan prkl märkiä. Haukutkin väistelee jo lätäköi.
Hea hea, näin se tauti tarttuu. Jos se onvani on liian pieni niin saanko konsulenttina etuosto-oikeuden? Vieläkö me keretään suolle kastamaan se uutukainen tän vuoden puolella?Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija @ paksuliini
Kyllä konsulentti saa tehdä 1. tarjouksen, jos koko meni ihan harakoille. Nyt kyllä uskon jo, että tuo kuusitoista tuumainen on passeli koko. Se on siinä ja siinä tuleeko Onni Wannin pullero mulle joululahjaksi. Toimitukset on luvattu alkavan joulukuun alkupuolella.
Sisureita pitäsi hommata varuiksi. Schwalbelta löytyy tuosta freeride-sisurista myös alle 200 g versio, mutta ilmeisesti kun sitä pitää kuitenkin vähän ylivenyttää niin normi versio paksummalla materiaalilla on fiksumpi ja kestävämpi valinta.
Multa saat heti ensiasennussirureita parikin kipaletta ihan ilman korvausta.
No on se kumma kun ei mikään kelpaa.![]()
Ok. Katselin vain tuota on-onen mitoitusta ja olisin itsekin ollut kahden koon välissä (18" ja 20"). Nopeasti mietittynä oisin valinnut isomman mutta enemmän ajateltuna pienemmän. Varmaan se 16" on sinulle hyvä. Vaikka en minä näistä niin tiedä, tässä ketjussa on enemmän kokemusta näistä läskipyöristä![]()
Toimii myös BFL kumin sisällä mut havaintojeni mukaan nuissa on lievää yksilöllisyyttä - toiset pitää ilman paremmin ku toiset. Sit kun alkaa pervoilemaan niin irrottaa siitä friiraidisisurista sialun ja tuuppaa liki desin litkua tuubiin.Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Kirjanmerkit