Lainaus Alkujaan tämän lähetti AtteHoo Katso viesti
Helou. Olisko huomenna joku halukas lähtemään näyttään jotai maastopyöräilyreittejä aloittelijalle? Tuossa pari lenkkiä mitä olen täältä vähän urkkinut ja käynyt itse katselemassa. Itselle sopisi lähtö joskus 16-18 välillä. Säänki pitäisi olla kohtuullinen tai ainakin kuivempi ku tässä su-ma
Mä en ehdi ennen kahdeksaa lähtemään, ajattelin kyllä käydä koittamassa lampun kanssa tuleeko hommasta mitään.

Toi harjua pitkin ajamasi reitti jatkuu vielä Vanhan Härkätien yli kohti 130-tien ja Parolannummentien risteystä ja siitä edelleen 130-tien ja Parolannummentien välissä mukavan helppona polkuna Armijärvelle saakka. Siitä Armijärven itäpuolelta lähtee taas polkua, parikin reittiä Panssarimuseolle, jonka takaa nousee harjun päälle hyvä polku.

Sitten tossa on mukava ympyräreitti, hyvää polkua (väli 23 - 24,5 km lienee vähintäänkin mielenkiintoinen ja vähän siirtymää: http://www.endomondo.com/workouts/gA8sthBI6hw

Voi olla hiukan liukasta paikoitellen, kun tuntuu pyörätietkin olevan tietyin paikoin sliksi-renkaiselle pyörälle suht haastavia. Mutta jos ei sada, niin huomenna klo 20 valopäätestailua, helppoa mtb/cyclocross polkua (ehkä).