Jep, kiitos! Meinasin ajaa paikalle saapuessa (Rymättylän suunnasta, Merimaskun kautta) kissan yli mutta hätäjarrutus pelasti. Säikäytti. Jotain suunistustaidoistani kertonee se, etten meinannut löytää lähtöpaikalle. Olin saanut jostain päähäni, etä lähtöpaikka on Kärryistentiellä. Vähän hektinen viikko taas, en ehtinyt tarkistaa paremmin. Lähtöpaikalla tajusin, että minulla on Paavon sykevyö joka ei kommunikoi oman garminin kanssa, joten en tiedä sykkeistäni mitään. Pyörän mittarikaan ei herännyt tähän päivään, joten ajoaika ei ole tiedossa. Garminin mukaan ajoin 14,4 km. Ensimmäistä rastia etsin ristiin rastiin kaaauan ja viimeiseltä maaliin en meinannut osata ollenkaan, päädyin taluttamaan metsässä autojen äänen suuntaan... Siinä välillä oli mukavaa ja kulki sujuvammin, siis minun tasollani. Todella hienoja, helppoja polkuja, mahtavaa, että jotkut viitsivät nähdä vaivaa radan ja kartan tekemisessä! Voi kun näitä olisi enemmän. 
Mitä se valkoinen nauha siellä kalliolla oli?
Ulla muokkasi tätä : 13.09.2012 at 21.03
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Kirjanmerkit