Saako FOX 32 Talas RL 150mm w/15mm -keulan lukkoa muokattua tangosta käytettäväksi? Saahan sen siitä pumpun päältäkin pyöräytettyä mutta olis niin helppo peukulla hoitaa... Haulla koitin täältä mutta en löytänyt ja hermot loppu
Saako FOX 32 Talas RL 150mm w/15mm -keulan lukkoa muokattua tangosta käytettäväksi? Saahan sen siitä pumpun päältäkin pyöräytettyä mutta olis niin helppo peukulla hoitaa... Haulla koitin täältä mutta en löytänyt ja hermot loppu
Vanha äijä, ja tarttee kaikki rapakot ajella...Konalla 12 vuotta. Nyt Haibike FULLFATSIX 10
Tuollaisella kitillä kaiketi onnistuu.
Holokki auki ku H. Moilane.
Elikkä onko kaikki joustot takana käytetty jos se kumilenkki menee joustaessa ihan alas?
Tais olla max 300psi. Paljos sinulla on sägi? Tuon pitäisi olla noin 20%, jos pohjailee vielä rajusti ja iskari on huollettu ajallaan, voi simmitys tehdä ihmeitä. Kuskin painon mukaan tarvittaessa ilmakannun tilavuutta voi pienentää.
Etujarru pohjassa ja etukeula liikkuu kevyesti eteen ja taakseppäin. Silminnähtävä juttu. Pitäisikö asialle tehdä jotain? Suntourin keula, kats. allekirjoitus.
Eiköhän fillarikauppa ole seuraava paikka. Tuohon ei kannata päivittää mitään, hommaat seuraavan oikeella keulalla.
The end of the road is just the beginning...
Keulan räjäri osanumeroineen löytyy SR Suntourin tech doceista pdf:nä, keula purettavissa ja liukuholkit vaihdettavissa. Sivuilta löytyy myös opasvideoita, miten huoltoja tehdään. Ainoa ongelma osien saatavuus, kun ei taida olla virallista maahantuojaa...Netistä...?
Suntoureista tuntuu löytyvän joskus yksilöitä, jotka tahtovat klapata jo heti uutena, ilm. yksittäisten liukuholkkien valuissa joskus vähän toleranssia tjsp.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Eikä pelkästään pumpulle, saattaapi mennä runkokin vaihtoon. Been there, done that - tosin takavuosien DualAir Sid vähän avitti vaihtamalla ittekseen + ja - ilmojen 'napaisuutta' kesken lenkin...
Kontrolloimaton pohjaus leikkaa helposti materiaalia jännityskeskittymistä, joihin ei olla varauduttu. Yleensä iskarin progressio ja pohjaanlyöntikumit vaimentavat ja hidastavat iskuja turvalliselle tasolle, mutta välttämättä ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata yrittää mitata tarkoituksella ulos, sillä mekaaninen pohjaaminen tekee äkkiä kalliita tuhoja.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
,DT Swiss XRM 100 keula olisi himoitsemassani Canyonissa. Kuinka hyvin DT keuloihin saa varaosia ? Entäs muuten luotettavuus ?
Tällä hetkellä tuossa rp2:ssa mulla 215 psi, millä se on juuri sopivan jäykkä, mutta pintaherkkyyttä ei ole paljoakaan. Voiko iskarin esim simmittää sillain että olisi loppua kohten enemmän progressiivinen?
jovain tokkiinsa.. ei muutakun yhteyttä johonkin tahoon kuka shimmittää, r-tech ja fillariosa ainakin käsittääkseni tekee..
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Tuollaista Foxin Float Air Spring Volume Tuning Kittiäkin voisi koittaa progressiivisuuden parantamiseksi. Varmaan jonkin verran jälleenmyyntiarvoakin jos ei omiin tarkoituksiin toimi.
^ tuolla Voksin omalla kitillä kyllä progressiivisuutta saa, mut harvoin kellään on oikeesti tarvetta noin rouheelle ilmatilavuuden
rajoitukselle - rokkarin punaiset kumirinkulat pelittää RP:ssä kanssa ja niillä tilavuuden säätö onnistuu pienemmillä portailla kun
yks rinkula vastaa ~kolmasosaa tuosta Foxin pienimmästäkin kalikasta.
Nuo on älyttömät paineet. Itellä sama fillari, paino ajokamoilla 90kg, paineet on 175-180psi. Tuota minunkin iskaria on simmitty herkemmäksi ja paluuvaimennuksia lisätty.
Kirjanmerkit