ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 71 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 61 69 70 71 72 73 81 121 171 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.101 - 2.130 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Mikä on Lufthansan painoraja pyörän kuljetuslaukulle? Ei saanut tolkkua Luffen sivustoilta...
    Jos liput on varattu ennen 1.6.2012 niin painoraja on 32kg. Uusissa säännöissä ei ole mainittu painorajaa vaan laukun sisältö, jonka pitää nimenomaan olla polkupyörä, ei sähköpyörä tai moottoripyörä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atsaloomi Katso viesti
    Mistä pyöräilykypärään uusi musta vaihtohihna? Tai vaikka valkoinen. Siis pelkkä hihna, johon voi itse pujottaa muoviset säätöosat ja lukitsimen ja fiksata paikoilleen.
    -Tää on edelleen avoinna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atsaloomi Katso viesti
    Mistä pyöräilykypärään uusi musta vaihtohihna? Tai vaikka valkoinen. Siis pelkkä hihna, johon voi itse pujottaa muoviset säätöosat ja lukitsimen ja fiksata paikoilleen.
    Minkä levyinen hihna? Kuinka pitkä?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Mikä ihme mättää noissa ohjainlaakerien myyntitiedoissa kun eivät ilmoita tärkeintä mittaa eli minkä levyinen ohj.laakeri on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VanhaPate Katso viesti
    Vähän samanlaista nauhaa myy myös Partiovaruste

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Minkä levyinen hihna? Kuinka pitkä?
    -15mm leveä. Haluan vaihtaa Met Crossover-kypärän mukana tulleen mielestäni hölmönnäköisen ruutulippukuvioisen hihnan toiseen. Pituudesta en tiedä. En viitsi lähteä irrottamaan, ennen kuin mulla on varmuus uudesta hihnasta. Tänään sain yhdestä kaupasta vinkin, että Eurokankaasta kannattaa kysyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VanhaPate Katso viesti
    Näyttää hyvältä. Kiitos vinkistä.

Löytyykö muita direct mount -ohjureita kuin MRP:n 1X ja E13 XCX ST-D? Niin ja haussa siis kevyt yläohjuri xc-käyttöön.

Gieggoilija Guest

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gieggoilija Katso viesti
    Sopii. Lause "SPD and SPD-SL cleat compatible" tarkoittaa, että käyvät sekä maasto-, että maantieklosseihin. Noihin polkimiin maastoklossit. Osta samalla munuaisten suojaksi jotain, muotipoliisi tullee iskeytymään kantaan.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

SPD kenkä kitisee. Klossia tiukattu ja rasvattu, mutta ikävä ja suhteellisen äänekäs kitinä ei vain ota loppuakseen. Olisiko kenelläkään vinkkiä miten seuraavaksi yrittäisi?

Polkimen voitelu?
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATS Katso viesti
    SPD kenkä kitisee. Klossia tiukattu ja rasvattu, mutta ikävä ja suhteellisen äänekäs kitinä ei vain ota loppuakseen.
    Siis ihan oikeasti kenkä kitisee? Vai poljin?

Jos on nahkapitoinen kenkä niin rasvaus auttaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Siis ihan oikeasti kenkä kitisee? Vai poljin?

Jos on nahkapitoinen kenkä niin rasvaus auttaa.
    Poljin on näitä monikäyttöjuttuja.http://www.bike-discount.de/shop/k41...4.html?mfid=43
    Muistikuvan mukaan ei vikise jos ajaa flättipuolella. Vaimon sykkeli ja milloin olen itse ajanut omilla kengilläni en muista että olisi vikissyt.
    Mikä osa tuossa polkimessa voisi vikista akselin laakereiden lisäksi?
    Täytyy testata poljinta analyyttisemmin.
    Kenkä ei ole nahkapohja. Jokin jo vanhempi Shimanon perusmalli. Ja klossi on varmasti kireällä.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Yksi utopistinen vaihtoehto: jos kenkäsi on ajan kuluessa levinnyt lestiltään ja lukkopuolella ajaessasi kenkä ottaa kampeen ala-asennossa?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Muistikuvan mukaan ei vikise jos ajaa flättipuolella. ...milloin olen itse ajanut omilla kengilläni en muista että olisi vikissyt.
    Kenkä ei ole nahkapohja. Jokin jo vanhempi Shimanon perusmalli....
    No kenkä se sitten on kun natisee. Jos se on vanha niin rakenne on pettänyt, ilmenee kun tulee vääntöä enemmän lukkopuolella ajaessasi. Uudet kengät peliin, ne on kulutustavaraa.

Eihän se tietenkään ole nahkapohja. Vaan muuten se kenkäosa, jos on nahkaa tai keinosellaista niin rasvaus jollain kengänhoitorasvalla voi auttaa.

Mikä osa tuossa polkimessa voisi vikista akselin laakereiden lisäksi?
    Lukkomekanismi.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Kitinä tai natina voi tulla ihan ehjistäkin vehjeksistä. Mulla on tuollainen combo Mavic Alpine XL- popo ja
    XTR Trail- poljin. Ja kuiva lämmin keli. Popon pohjan kumi ja polkimen pinnan tasaiset osat ottaa kontaktia
    keskenään. Pika-apu liukastimesta ja pidempiaikainen mattopuukosta popon pohjaan.

kiitokset, tässäpä jo vaihtoehtoja kokeiltavaksi ja analysoitavaksi kitinän poistoon.

Ostin juuri uuden maantiepyörän, jossa oli Shimano PD-6610 polkimet. Nyt pitäisi saada vain polkimiin sopivat klossit. Löytyykö jostain Jyväskyläläisestä liikkeestä tuohon Shimanon polkimiin sopivia klosseja ? Jos ei, niin mistä nettikaupasta kannattaisi katsoa ? Olen vasta aloitteleva pyöräilijä, joten kiitän avusta jo etukäteen!

Ovat niiin yleisiä että varmasti löytyy Jytäkylän pyöräkaupoista. Yleensä kun ostaa polkimet niin mukana tule automaagisesti klossit, mutta kokonaisen pyörän mukana ei?!?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Mistä tietää että onko kammet yhdelle-, kahdelle-, vai kolmelle rattaalle tarkoitettu?
    Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti groovyholmes Katso viesti
    Mistä tietää että onko kammet yhdelle-, kahdelle-, vai kolmelle rattaalle tarkoitettu?
    kammessa on kahdet kiinnitys kohdat joista toiseen menee sekä keski että iso ratas ja pienimpään vain pienin ratas.

jos siis pienimmän rattaan kiinnitykset puuttuvat voi kammissa käyttää vain kahta noin 32-44 hampaisia rattaita.
    kolmen rattaan setin saa helposti typistettyä kahden rattaan systeemiksi kun ottaa isoimman rattaan pois ja silloin jää esim 34-24 hampaiset rattaat.

jos tekee yhden rattaan setupin niin silloin yleensä käytetään isomman koon kiinnityspisteitä ja silloin ratas on 30-48 kokoinen.
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Mistä lienee saisi Intense Tracer VP- runkoon takahaarukan?
    Jos jollain sattuu nurkissa lojumaan, saa tarjota, ostan pois.

^
    Hyvää ja halpaa ei ole... kannattaa satsata muutama euro enemmän ja ostaa kerralla kunnollinen teline.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HiMa Katso viesti
    ^
    Hyvää ja halpaa ei ole... kannattaa satsata muutama euro enemmän ja ostaa kerralla kunnollinen teline.
    Mutta mitä oon ite kattonut noita niin olisi 19,90e vs 149e... Vai mikä sitten olisi edullisin kunnollinen millä pyörän saisi laitettua katolleenki telineessä ollessaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samu88 Katso viesti
    Mutta mitä oon ite kattonut noita niin olisi 19,90e vs 149e... Vai mikä sitten olisi edullisin kunnollinen millä pyörän saisi laitettua katolleenki telineessä ollessaan?
    katolleen jos meinaa saada niin silloin on syytä olla tuo 149euron teline.
    halvoissa ei klampit pidä ja fillari saattaa tulla silmille...

park tool:in teline on telineiden aatelismallia...
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Suositelkaahan ilmaista ja helppokäyttöistä ohjelmaa ostamieni CD levyjen varmuuskopiointiin koneelle. Tarkoitus olis sit polttaa omia levyjä .
    Plussaa: Nopeus, helppokäyttöisyys, keveys koneessa.

Linkki mukaan tietty
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •