Varmasti vartin tappelin ennenkuin annoin periksi.![]()
Varmasti vartin tappelin ennenkuin annoin periksi.![]()
Ehhehee, kyllä setälaumassa jollakulla on niitä vanhoja Saintteja orkkislaatikoissaan odottelemassa joskö isäntä kääntäis liian likeltä kiveä ja pääsis päivittelemään....Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Oli mullakin vielä eilen. Nyt on omat varastot ehtyneet meediosainteista, yks uudenmallinen shortti olis.
Voi mahoton mikä säkä kävi mulla. Hesalainen setämies Juminy kutsui maalaisserkun Hesaan ajamaan ja kun kuuli Kuntoilijan murheen, että peli on rikki enkä voi tulla, niin lyötiin käteen uuden karhea Titus El Guapo. Juminyn vedossa kierrettiin koko Laajasalo. Oli kuulkaa kamalaa tekniikkapolkua ja semmoisia hurjia laskuja, joissa Kuntoilija oman terveytensä vuoksi tunkkasi, mutta Juminy vaan reteesti laskia alas. Lisäksi näytti ulkopaikkakuntalaiselle vielä uskomatoman hienoja näköalapaikkoja. Oli mainio lenkki ja El Guapo oli oiva peli, kiitos Juminy pyöräntestiajosta ja hienoista poluista.
Kuntoilija muokkasi tätä : 14.08.2012 at 23.20
Ride harder - Ride a totally rigid.
Kilkuttimessa ainakin taisi olla uudet S-jarrut joten kysytään täältä:
Olikos noissa uusissa Shimanon levyjarruissa jotain erikoista tuon ilmaamisen kanssa? En ehtinyt eilen vielä kokeilemaan ilmausta mutta erehdyin lukemaan ohjeet, oli jotain ihmekippoja ja plungereita ilmauksen apuvälineinä.
Kuvittelisin ettei tuossa mitään merkillistä ole vaan tökätään ruisku + letku satulan nippeliin ja ruisku kaffaan kiinni ja aletaan huljuttelemaan aivan samaan tapaan kuin aikaisemminkin?
edit: vitosen näkyy tuo ihmekuppi maksavan että ei ole kuin laiskuudesta kiinni.
Ja naapuri S:n kanssa pitäis ehkä keulailusta keskustella kun ehtis.
marco1 muokkasi tätä : 15.08.2012 at 14.43
^ nuissa mun äksteeärrissä tuli matkassa pussi, jossa oli satulan päähän vaihtoehtonippa kans (semmonen johon
saa kierteellä letkun pään kiinni). Isompaa ilmausta en oo tarttenu tehdä, mut lyhensin kummankin pään letkut
ja silloin testasin et ihan normisyteemillä ilmautuu. Käytössä oli hienostuneesti reverbin ilmaussetti.
Mulla(kin) on toi ihmekuppi jos lainaan tarttet.
On kovaa tavaraa nuo orkkisletkut sisätuubiltaan - säätämöstä ei löytyny kun formulan inserttejä ja meinas
mennä sormi suuhun sitä paikalleen nuijiessa kun letkuosastoa lyhentelin.
Shimanon ohje
Uusissa näyttää olevan kuppi lisätarvikkeena, o-renkaalla tiivistettynä, joku stopparitikku ajaa venttiiilin virkaa.
Eiköhän tuon voi hoitaa oman mielikuvituksen avulla. (miten ruiskun saa kiinni kahvaan?)
Jarruletkun lyhentäminen onnistui ilman ilmaamista kun ennen katkaisua puristi kahvoista öljyä mäntiin ja liittämisen jälkeen sieltä kahvoihin.
SLX:ien mukana tuli insertit, helmet ja muut asennusroinat mukana mutta ei varanippoja. Letku oli tosiaan kestävää tawaraa sekä leikata että asentaa mutta kyllähän sekin totteli woimaa. Ilmausta ei toki tarvis jos se letku ei olis lipsahtanut kädestä kriittisellä hetkellä mutta nyt ei oltukaan Strömsössä.
Shimanskin ohjeet on periaatteessa fiksut mutta pitäisi olla vähän reilummin tuota mehua täyttöä varten kuin mitä tuossa minipullossa on.
Eiköhän tuosta takajarrusta saa hyvän ilman noita lisäkilkkeitäkin ja jos ei saa niin sitten luetaan ohjeet uudestaan ja hommataan oikeat työkalut. Rouvan pyörässähän ne on muutenkin. Kiitokset kommenteista.
Tehoa ainakin on ihan kiitettävästi jo vajailla sisäänajoillakin.
Aineskin noissa mun kaffoissa on ilmauskorkille samanlainen sisäkierre kun mitä mullon ruukannu noissa
muissakin olla. Formulan pruutta kävi, samoin nuo reverbin matkassa tulleet. Liekö muissa tuoreissa shimanskeissa
toisenlaiset viritykset?
Emmä noiden erinomaisuudesta vielä oo vakuuttunu. Mahtaneeko nuo kahvojen plastiikkimännät talvee kestää?
Tehoa noisson älskisti - hyvin pärjää onelle vertailussa ja normipaloilla myös hiljaiset ovat - helpommat keskittää
kun vormulan vehkeet; toleranssit ei oo yhtä ahtaat.
Mut enempi tykkäsin formulan onen tuntumasta, tuo kaksvaiheinen liike hiukan närästää.
Tiedä liekö herrat noteeranneet, mut larstaina on taas mtbcf:n perinteinen 4K- rullailu. Reitti mahtanee olla liki
männävuotista eli Campolta starttaa, pohjoista kohti kurvaillen ja kuusiksen kautta kaakkooseen. Ryhmiä ei
liene lukuisia joten laumakoot kasvavat - lystiähän noissa ain on.
Onks tonne suuntaamassa ken vai kiinnostaisko vähempiväkinen semi-eeppinen ekskursio jostain jonnekin
päin? Arpominen käynnissä täälläkin jotta mitä tekis, mut jos innokkaita löytyis niin voisin eksyttää halukkaita
vaikka ässkorven tai willin lännen suunnissa sopuisaksi katsottavan ajan. Niih?
Pahiksella on aina hyviä ideoita, mutta passaan silti a) filo rikki b) marja- ja sienimetsä kutsuu.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Tää vielä arpoo mitä tekee. Saattaa olla että aika-avaruuden vääristymän takia ei tunteja hyrräilyyn vaan ole riittävästi. Langon säätämön rakentamisen auttaminenkin lienee melko tärkiää hää kun oli mua kovasti auttamassa aiemmin.
Mää meen ainaskin jos jaksan ja wiittin kun on niin läheltä lähtökin vaan 10-11km noin linnuntietä jos menis niinqu lentäen.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Sentään setä ole.
Tän Laajasalon Shaitseeing-reitin on valitettavan moni joutunut kokemaan, hyvä ettei ihan pieleen menny tällä kertaa. Ja kiitos vaan itelles ajoseurasta, jos Alpinea haluat testata, niin ruuvataan ne 520:t siihen joku kerta. Kävin tänään taas Guapoa retuuttamassa ja kyllä haaskoo olj. En osaa sanoa kumpi olis mieleisempi, Apina vai Guona. Molemmissa puolensa.
->PaH
Lauantai on varattuna ulkoiluun ja mulle oikeastaan kaikki vaihtoehdot noista esitetyistä on hyviä. Päätösprosessi käynnistettäköön.
Talvikenkä: http://singletrackworld.com/2012/08/...l-winter-boot/ ?
Taas yksi joulupukin konttiin tilattava tuote.
Tää lähtee Rullaan neloskoota,mukaan kaikki satulaan kykenevät!
Mielenkiintoinen kenkävinkki Marcolta. Thnx hänelle.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
En tiiä sitten enempää noista kengistä, omista Celssiuksista vaarassa pohjat tippua tämän talven aikana joten pitää katsella vaihtoehtoja.
äSLXät ilmattu perinteisellä menetelmällä onnistuneesti, business as usual, ei mitään merkillistä.
Mites tuon lauantain kanssa, vähäväkisten oma reissukin alkaa ehkä pikkuhiljaa houkuttaa eniten.
Juuh. HeikkiKoo vahvisti klupin sivuilla et vetäjiä / ryhmiä on neljä joten mun matematikka sanoo et nou_gou.
Vähäälyisten retkueeseen taitais olla tulollaan vaan met. Ainakaan mulla ei oo muuta tietoo.
Mulla olis aikaa approks kolmeen. Aiemmin tarjotuista vaihtoehdoista molemmat käyp, ässkorpeen jos mennään niin
voisin noukkia ja palauttaa sut teiksin huudeilta. Jos länteen suunnataan niin sit vois startata munkkikselta.
Kilauttele vaiks.
9:30 Munkkikselta muistaakseni etelän kautta länteen tms. Muutaman tunnin setti oli suunnitelmissa, valkoinen ratsu edellä ja puolimusta perässä ainakin lähtee.
Shimulla oli uusi tarra autossa, en nähnyt mitä musta hahmo esitti...
Se bokkerinpäätä esittävä tarra on ollut siinä niin pitkään että on jo haalistunut.![]()
Mä taidan huomenna ajaa rälläkällä uria betonilattiaan![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Mä kävin vaan mulkuttelemassa parituntisen via haltiala/kaatuilukalliot ja pakenin takas kotiin.
Tää ei tnn polkenna metriäkään kun Mokkanokalla™ on saattohoito peällä.
*puuhmio*
Ja uppista tällekin ketjulle
Varmistaakseni, ettei keskustelun laatu ei pääse liian korkeaksi, lisään määrällä korvatun kotivideon
Kirjanmerkit