No olen vähän kiukkuinen, kun torkun telkkarin ääressä väsyneenä ja yritän katsella Touria onnistumatta siinä. Ehkä se tästä, suuntaan saunaan ja avaan oluenTourikin loppui.
Pahoittelut avautumisesta ja hyviä ajokelejä.
edit: Vaikka pidän mä mielipiteeni edelleen siitä, etten jaksa ymmärtää facebookia, tykkäämisiä, yms. Kommentti ei siis ollut henkilökohtaista sinulle Niki9 vaan ylipäätään väsyneen miehen väsynyttä avautumista. Näitä kahta hymiötä olen sentään opetellut aikanaan käyttämään mutta vain näitä kahta.![]()
ps. Sauna maistui ihan hyvältä.
kauris muokkasi tätä : 12.07.2012 at 20.25
^no joo...Cervelo on niin lähellä sydäntä! Ja sauna + olut maistui tänne myös! Mukavia ajokelejä sinne myös!
Oma R3 saapui torstaina ja pääsin vihdoinkin eilen tyypittämään sitä. Fillari on ihan mahtava ja olen erittäin tyytyväinen valittuani tämän Spessun Roubaixin sijaan. En tiedä viitsinkö edes mainita, että ero vanhaan cyclocrossariin on kuin yöllä ja päivällä.
2013 mallistoa...
S5:
S2:
R5:
R5CA:
R3:
![]()
TetedeCourse muokkasi tätä : 14.08.2012 at 19.49
Törkeän rumia kaikki paitsi P5 ja R5ca jotka eivät ole muuttuneet. Miltähän P3 mahtaa näyttää vai onko sekin pudotettu valikoimasta?
Nyt on kyllä menty huonompaan suuntaan. Liian suuria muutoksia. Olisivat pysyneet samalla tyylissä niinkuin pari viimeistä vuotta.
Ei huonompia kuvia löydy?
Eikö ne saa noita R-mallien piuhoja rungon sisään... no kai siinä säästää grammoja vähän. (Vai onko ne, vaikea sanoa kun kuvat on tuhrusia.)
Jokaisella foorumilla haukutaan näitä uusia värityksiä. Ovat kyllä saaneet aika halvan näköisiä muuten asiallisista pyöristä.
Pirun hieno väritys tuossa uudessa S5 mallissa.
Joutuu kyllä komppaamaan; surkeaan suuntaan menee värit. Toivotaan, että runko pysy läjässä, en halua ton väristä R3:sta ikinä mun kämppään.
Minusta tuo hopea R3 on yksi hienoimmista pyöristä ikinä. Vaakaputken Cervelo-tekstin jos saisi pois niin se olisi täydellinen. Mutta ainahan jotain parannettavaa pitää jättää...
30T
Nuo on sen näköisiä kuin olisivat jostain huonosta -80 luvun scifi tv sarjan lavasteista.
Täytyisi toisaalta nähdä ensin livenä ennenkuin tyrmää täysin. Lisänä huonot kuvat.
Pakko sanoa, että jos oma Cervelo hajoaisi, niin merkki taitaisi kyllä tällä hetkellä vaihtua. Siis, kun R5CA ei oikeasti ole käyttöpyörävaihtoehto, ainakaan mulle![]()
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Vähän parempia kuvia rungoista ja P3:kin mukana: http://blog.artscyclery.com/sneak-pe...lo-sneak-peek/
Värimaailmat on kyllä mennyt tosi huonoon suuntaan ja ei tuommosten omistaminen houkuttele, toisin oli kun tuo edellinen musta R3 esiteltiin.
R5CA:ta eivät taida uskaltaa raiskata kun ostajakunta ehkä vaatii hillitympää maalausta.
Noissa vähän paremmissa kuvissa tuo R3 ei enään olekkaan ihan niin pahan näköinen!
Ei tää nyt niin pahan näköinen olekaan: Cervelo S5 @EuroBike 2012
![]()
TetedeCourse muokkasi tätä : 29.08.2012 at 17.51
Kyllä se on.![]()
Musta/harmaa väri on ihan kiva, mutta on se ruma. Vroomen white designkin näemmä löytyy lyhennettynä nykyään. Jaa löytyy se näemmä jo aiemmistakin kuvista, muttei kaikista malleista. Mikäköhän siihen on syy.
Vroomen on ainakin myynyt osuutensa yrityksestä ja puuhaa uusien projektien kanssa, ehkä tuota osaa brändistä kevennetään kirjain kerrallaan.
On toi nyt aika helvetin kauhea.
Tuo mikään ruma ole....ja vaikka oliski, ni ajasin![]()
Alkaa tasoltaan vetää vertoja italianpoikien tivolivärityksille
2013 mallit Cervelon sivuilla:
http://www.cervelo.com/en/bikes.html
Kirjanmerkit