Tämä on nykyään erittäin outo suuntaus. Kaveri, ei tiedä mitä tehdä tai ei osaa, tekee työn kysymättä keneltäkään neuvoja ja vielä luulee hoitavansa homman ammattimaisesti kuntoon.
Samaa tuntuu olevan ajatusmaailma vastaavilla naispuolisilla tapauksilla. Pankin puhelinpalvelussa tyttö höpisee asioita "minun mielestä", "minä tekisin" kommenteilla, johon piti jo vastata "minua ei sinun mielipiteet tai tekemiset kiinnosta vaan tehdään nyt niin että teet siellä xxx ja yyy ja siinä kaikki". Pari päivää sitten menin lounaalle ja tarjolla oli "oskarin leikettä". Kysyin neitokaiselta mitä siinä on? Hän vastasi että porsaanleike ja päällä sellaista, sellaista, sellaista keltaista. Kysyin mitä keltaista, johon neitokainen vastasi ettei tiedä, pitäisi kysyä kokilta. En voinut olla sanomatta "käy kysymässä niin minäpä odottelen sen aikaa tässä tiskillä". Sitten asia selvisi että bearnaiskastiketta tuli leikkeen kanssa. Päällä olevat parsa ja katkaravut jäi vielä selvittämättä mutta lounas tuli syötyä. Hiukan OT:tä, mutta lähti lapasesta...![]()

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit