Joopati joo... Joka vuosi tästä taitetaan peistä ja yleensä useammassa viestiketjussa, että onko se kiellettyä vaiko eikö, fiksua vaiko eikö, ja kuka käyttää ja kuka ei ja miksi käyttää ja miksi ei. Sakkoja siitä ei ainakaan Suomessa saa ja isompi ongelma ovatkin lukemattomat valottomat ninjapyöräilijät.
Nii... 60-luvulla perheautossa oli muutamankymmentä hevosvoimaa ja huippunopeus jonkin verran päälle 100km/h, ja ihmiset olivat tyytyväisiä ja ylpeitä autoistaan. Nykyisin heppoja tarvitaan sata ja huippunopeutta kaksisataa että huonomman itsetunnon omaavat kehtaavat edes naapurin viereen parkkeerata, vaikka ihan samoja nopeuksia ajetaan kuin silloinkin ennenkin (itse asiassa 60-luvulla ei nopeusrajoituksia edes ollut). Ja onhan se kulku nykyautoilla paljon jouhevampaa ja vaivattomampaa. Kehitys kehittyy ja vaatimustaso nousee sitä myötä. Tuo kaksi lamppua on kyllä ihan fiksu ratkaisu. Leveällä alaviistoon sojottavalla keilalla varustettu lamppu valaisee lähialueen ja kapeakeilainen näyttää pitkälle. Kätevämpi olisi käyttää jos yhdistelmän saisi yhtenä lamppuna, mutta budjettiratkaisuna tuo kyllä toimii paremmin kuin moni vähän kalliimpikin valoratkaisu.









Ostajan mielestä varmasti kyllä - itsekin olen hyvin tyytyväinen opiskelijana että saan kohtuullisen perustuikun sopuhintaan, ja "lakisääteinen valo"-ihmisetkin näkyvät vähän paremmin.
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit