GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 69 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.041 - 2.070 / 3354

Aihe: Maantielenkit itä-hellsingistä

Olis tarkoitus ajella jonkinlainen lenkki huomenna aamupäivästä Stenin kanssa. Mukaan pääsee mustavuoresta luultavasti klo 10, mutta kellonaika vielä varmistamatta.

Steni, voit laittaa tänne viestiä jos toi lähtöaika sopii sulle.
    "The only thing necessary for evil to triumph is for enough good men to do nothing"

Mä voisin lähteä mukaan huomiselle lenkille, kunhan ajetaan a) pitkään ja b) vauhdikkaasti... Viikonlopun lenkit ja Vuelta jäävätkin sitten ajamatta, kun ollaan tulevan vaimon kanssa Pariisissa. Mitähän sielläkin keksis tekemistä...

Yep

Tulin just reissusta, pitää touhuta vähän pyörän kanssa aamulla yms.....
    Klo 11 ehkä pitkään, mutta musta ei ole kyllä hirveän
    vauhdikkaaseen menoon, sen verran tuntuu olevan veto veks
    Saarenmaan lenkkien jäljiltä
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

Katsotaan ketä löytyy mustavuoresta klo 11. Ajellaan ainakin kunnon pitkä lenkki.
    "The only thing necessary for evil to triumph is for enough good men to do nothing"

Mulle 11 vähän myöhäistä, lähden kympin paikkeilla tyhjentämään mieltä ja jalkoja..

Ainahan voi ajaa tunnin tai vaikka satkun alle...

Kolme kuskia kävi Mäntsälässä, Monninkylässä ja Nikkilässä. Yksi hoiteli vetohommat, yksi näytti miten pyörä kulkee ja yksi näytti miten ollaan jojon päässä.

CatWoman Guest
    Hmmm saaks kysyy: a) mikä on reipas vauhti, b) pidätteks jotain taukoja vai yhteenvetoon koko lenkki ja c) jos em. natsaa intresseihin niin öö huolitteks mukaan urpån, joka ei oo paljoo ajanu porukassa? ;D

CatWoman Guest
    Äh, aamuvirkut taitaa olla jo unten mailla?

Yep

Noh, ei täällä sentään vielä nukuta, vaikka vanhaa väsyttääkin.
    Esim tänään veivattiin 152 km n. 30 keskarilla, 2 taukoa.
    Ja ilman muuta mukaan kokeilemaan ryhmäajon
    sietämätöntä keveyttä, kansipaikoilla on aina tilaa.......

CatWoman Guest
    No hyvä

No joo, toi vauhti voi olla suht ok. Toisaalta joo kun yksin runttaan noita kilometrejä ei siinä pääse himmailemaan yhtään... Onko millanen reitti mielessä?

Yep

Ajattelin kyllä pitää huomenna välipäivän, mutta
    voisin kuitenkin pikku lenkin heittää, jos porukkaa
    ilmestyy Mustavuoreen.
    Klo 12 kerkeisin, kun aamusella lupasin viihdyttää
    samassa taloudessa asuvia autokuskin ja
    kauppalaskun maksajan roolissa.
    Tuo Immersbyn perinteinen vois olla paikallaan,
    näin saadaan eksymisen vaara minimoitua.......

Voi olla, että sunnuntainen Vuelta Vantaa verottaa
    hiilikuitukansaa.

CatWoman Guest
    Mulle toi 12 ois parempi. Mitä Tapsa mietit pikkulenkkinä... paljonko immersbyn perinteinen on
    Joo se on varmaan just näin. Vandaalla ne kaikki sitten su.

CatWoman Guest
    Heh toi oli aika paha. Sun pitää laittaa perhe pyöräilemään ja hommata rinnakkais-visa. Tai no ehkei sittenkään. Toi pyöräilyharrastus voi nousta äkkiä odottamattoman kalliiksi sen visan myötä

CatWoman Guest
    Tuleeks siellä soratieajoa muuten? Mietin vaan että se landbossa oleva Knutersintie ainakin vain osittain päällystetty... ja oon superallerginen rengasrikon pelossa sora/hiekkateille.

Yep

Tuo Immersbyn perinteinen pyörii
    siinä vähän alle 50 km nurkilla.
    Ja asfalttia.

Tässä yksi versio aiheesta (välillä ollaan vedetty mutkat suoriksi
    muutamasta kohtaa, matkan pituuteen ei pahasti vaikuta) :

http://connect.garmin.com/activity/198659757

Jos olet Hepon keskiviikkolenkillä ollut, niin samaa reittiä,
    mutta toiseen suuntaan.

Ja huomenna vois ajella hitaasti, ja jos vaan olosuhteet sallivat,
    niin vielä hitaammin.

Vuelta Vantaalle menossa minäkin.
    Steni muokkasi tätä : 21.07.2012 at 00.18 Syy: näppis

CatWoman Guest
    Ok, no toi vois olla ihan jees Vähän vaihtelua yksin polkemiselle. Ja mä saan kuitenkin vähän kilsoja alle täältä päästä ja ainahan sitä voi heittää ittekseen vähän extraa päälle, jos sille tuntuu.
    Mulla vähän luksus fiilis kun kerrankin en ole ketoosissa, niin pystyisin heittämään pidempääkin. Tosin tää tila saattanee nostaa omaa suorituskykyä, tai siis nostaa. Ketolenkeillä ca ollut vähän matkan pituudesta riippuen 22-28km/h siis yksin. Tuun klo 12 sinne mustavuoren mestoille, siis parkkikselle eiks ni?

Voi olla että oon muutaman minsan myöhässä tai sit hyvin etuajassa =) Kiva jos jotain muitakin ilkeää matkalle.

CatWoman Guest
    Hei pienellä varauksella saapuminen. Aloin kelaamasn tuota pidempää lenkkiä vielä. Tekis mieli kyllä kun sen verran vähän vapaa-aikaa niitä tehdä. Jos mua ei näy paikalla niin olen päätynyt pidempään riipasuun. Voin laittaa tännekin viestiä jos T luet tätä.

Moikka! Olisko huomenna klo 10 lenkille lähtijöitä? Pikkusen harkitsen vielä huomista, mutta jos isompi porukka olis huomenna lähdössä niin mukana ollaan ;-)

Onko sunnuntaina lenkille tulijoita vai onko kaikki vueltassa? Jos saisi porukkaa niin voisi yrittää ajaa vaikka sellaisen vueltan korvaavan satasen 33-35 keskareilla? Perinteisempikin lenkki toki käy.

Tokkopa se parkkipaikka ihan tyhjä on.

Tuommoiset varjovueltaspeksit käyvät minulle, vaikka lienevät omalta kohtaa hieman ylioptimistiset; täytyy sitten taas pudottua ajatella että olipa hyvää treeniä!

No katsotaan parkkiksella mitkä porukalla on ajohalut ja paljonko on innokkaita vetomiehiä. Mennään sitten tilanteen mukaan.

Löytyiskö seuraa maanantai iltapäivälenkille? Tarkka lähtöaika on neuvoteltavissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wacky Katso viesti
    Löytyiskö seuraa maanantai iltapäivälenkille? Tarkka lähtöaika on neuvoteltavissa.
    Huomenna olis tarkoitus ajella. Ennen klo16:00 en kerkiä ainakaan Mustavuoreen..

edit: Jahas, näyttää sääennusteet taas muuttuneen sateisempaan päin http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/details/20120723 Eli jos sataa niin en lähde ajamaan
    Privileged muokkasi tätä : 22.07.2012 at 19.52

K: Pieni nainen vetää neljääkymppiä ja neljä ukkoa peesaa - mikä se on?
    V: Mustavuoren su-lenkkiläiset Uudella Porvoontiellä.

Porukalta löytyi sen verran ajohaluja ja innokkaita vetohenkilöitä (sekä yksi innokas peesaaja) että speksien alapuolelle ei tarvinnut mennä. Maisemia ehdittiin toki vilkaista Emäsalon sillalta ja tauolla käydä Meriaseman kahvilassa.

heh heh ;-) Kiitos vaan, oli mahtava! Kerrassaan ihana lenkki ;-) Ja katos jos pyörä ei kulje sillon ku neljä miestä ajaaa perässä ni millon sitte? ;-) Lisää tätä!!!!

Kiitti kaikille lenkistä, varsinkin tehokkaimmalle vetäjälle! Menomatka pienessä myötäsessä mentiin mukavasti yli 36km/h ja paluumatkalla vastatuulessa saatiin keskari pudotettua takaisin speksien sisälle 34,9km/h. Mukavaa vaihtelua sunnuntailenkeille. Ensimmäistä kertaa itsekin pääsi Emäsaloon polkemaan ja hienot oli maisemat!

Kiitokset upeasta lenkistä ja hyvistä vauhdeista. Tuli minunkin ekaa kertaa käytyä Emäsalon komealla sillalla. Hetkittäin olin ihan limiiteillä, mutta sitten aina jostain löytyi uusia voimia. Ja olihan siinä pari kohtaa, jossa ilman avustusta olisin tippunut, joten kiitokset jeesauksesta, että pääsin mukaan kelkkaan.

En ole varma viittasiko kuovi vaatimattomana miehenä "innokkaalla peesaajalla" itseensä vai muhun, mutta totuus on kuitenkin se, että kaikki kyllä vetivät, mutta minä reilusti vähiten, ehkä kokonaiset 5km koko matkasta.

Näitä joskus lisää. Ja joo, Taikan vauhti oli aikas tyrmäävää.

No okei, sitten meitä ainakin tuossa vauhdissa vähemmän innokkaita vetomiehiä oli mukana kaksi.

(Muutenhan on niin että puhtaasti kestävyysurheilusuorituksen kannalta aamupuurolautaselliset voittavat iltaviinilasilliset.)

Tämänpäiväisen sadeharmauden jälkeen on luvassa jälleen aurinkoista (mutta tuulista). Vetomiehiä ja peesaajia mahtuu vielä ti-lähtöön klo 18!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Privileged Katso viesti
    Huomenna olis tarkoitus ajella. Ennen klo16:00 en kerkiä ainakaan Mustavuoreen..

edit: Jahas, näyttää sääennusteet taas muuttuneen sateisempaan päin http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/details/20120723 Eli jos sataa niin en lähde ajamaan
    Hyvin mahdollista että vettä tulee jos lähtee klo 18 liikkeelle. Mä luottaisin kuitenkin näihin kahteen enemmän kun forecaan sateen ennustuksiin:
    http://www.yr.no/place/Finland/South...r_by_hour.html
    http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Hels...w&station=2998

Hei kuulkaas! Kaikki creditit mun sunnuntaisesta vauhdista kuuluu vahvasti vetäneille kanssapolkijoille, joiden perässä sai säästellä voimia ja sitten omilla muutamilla lyhyillä vetovuoroilla pistää kaikki peliin! Mun vauhti perustui siis täysin porukkaan ja muihin vahvoihin polkijoihin ;-) Mua näkyy yhteislenkillä aikaisintaan ensi viikon loppupuolella. Toivottavasti saadaan sillon taas hyvä lenkkiporukka kasaan ;-)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •