En ollut ihan varma laskinko minä yks kaks kolme ... vai yks kaks kolme...
En ollut ihan varma laskinko minä yks kaks kolme ... vai yks kaks kolme...
No niin, eli reitti, vetäjät ja lähtöpaikka sovittu joten voin suorittaa perinteiset:
Eilinen reilun kahden tunnin Hirvensaloajo 139 keskisykkeellä tuntui niin tukkoiselta kuin vaan voi. Illalla jalat ei tahtonut kantaa, kalia ei maistunut ja yöllä pakettiin lisättiin mojova päänsärky --> passaan päivän lenkin i.e. jään rannalle ruikuttamaan ja koitan palautua eiliseltä pikataipaleelta.
Artzi lienee kuitenkin menossa ja PePa on ilmoittautunut matkaseuraksi. Halukkaat voivat osallistua ohjattuun liikuntaan LVI liikkeeltä klo 13, tai Raisiosta klo 14. Jos herrat jaksaa niin päivän reitistä voisi laittaa .gpx:ää jakoon, voisi harrastaa tunkkausta toisella kertaa. Kiitos ja anteeksi
www.pyörätarvike.com
Kivaa oli vaikkakin meinas kyösti tulla alussa kun hapotti. 6 lähti liikkeelle ja 7 tuli maaliin.
Hirvensalon ajot tarjosivat muutamia uusia polkuja ja tuttuja polkuja hiukan eri suuntaan ja eri järjestyksessä ajettuna. Kivaa oli. Tätä lisää.
Minä yks kaks kolme neljä viis kuus lähti. Ja minä yks kaks kolme neljä viis kuus tuli perille. Yhden miehen identiteetti muuttui matkalla. Yks ja minä ajettiin vielä tunnin sakkolenkki, jossa ylämäet madeltiin ja alamäet ajettiin. Kiitos vetureille.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Niin se menikin. En muistanutkaan et yksi lähti aikasemmin.
Siis todellisuudessa viis, kuus tai seittemä lähti mutta neljä, viis tai kuus tuli maaliin, paitsi jos bunkkereille ilmestyn Hannu K otetaan laskuihin.
Itse en meinaan ollut enää todistamassa metsien miehen ilmestymistä, vaan luikin kotiin lapsia hoivaamaan.
Kivaa kuitenkin oli vaikka välillä meinas ti enousta pystyyn.
Annas ku isi näyttää?
No ei kellään pyöris nurkissa ylimääräisiä 650c-maantiekiekkoja?
Nimim. Takanapaan ei tahdo löytyä varaosia.
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Ilmottaudun Kaanaan lenkille, vaikka eilinen painaa tosi pahasti. Täytyy lopettaa huilipäivien harrastaminen, niistä tulee vain paha olo. Paljon parempi ajella joka päivä, niin kroppa menee diesel-modeen, pystyy ajamaan vain yhtä rasitustasoa, joka ei tunnu miltään. Sitä oli jo Hirvensalon toka tunti.
Koitan toivottavasti yrittää mahdollisuuksieni mukaan ehtiä Raisioon klo 14. Tämä siis vahva ehkä.
Antakaa pyörillenne kunnon parantumisaika!! Nyt se etuvaihtajan kuoren rispaantuminen on tarttunut mun pyörään. Ykkös- ja kakkosnaksu pitävät vaihtajan paikoillaan ja kolmosnaksu siirtää ketjun kakkosen paikalle.
Ajetaan lenkki sitten kokonaan 32:lla, joten ei mäkiä, please.
Juultone antoi viime torstailenkillä hyvän vinkin bunnyhopin opiskeluun. Tänään yritin noudattaa ohjetta ja perehtyä aiheeseen tietokoneen avulla, mutta homma tökkäsi ensimmäisen lukemani sivun lopussa olleeseen varoitukseen: "If you are not sure you can do this don't."
Huomenna sitten taas torstailenkkeilyä. Huonojen juttujen lomassa ehdittäneen polkeakin johonkin Impivaaran palloiluhalleilta.
Artzin Erikoisspektaakkelissa mukana neljä kuskia. Itse vältin nopeimmat baanat ja tulin suoraan Ryteikköbaanan alkupisteelle Raisio Marinaan(tm). Kai me siinä nyt muutama kilometrikin ajettiin. Pääosin tunkattiin ryteikössä. Onneksi satoi kaatamalla, niin ei ollut hyttysiä. Välillä tosin tuli rakeita, niin ei satanut.
Kiitos kaikille. Ei ollut tosin ikävän kurjaa, koska ei ollut edes kylmä koko aikaa.
Puolikurjaa?
Yllättävän iloisin ilmein (?) äijät tunkkaili pusikossa. Oli se mukavaa että ilmat suosi meitä. Kotimatkalla piti varoa lätäköitä ettei kengät kastu. Mun ajo-vaelluskenkien kuivumisaika ilman kuivauskaappia on n. 7 pv, toivottavasti huomenna sataa, niin kuivatellaan vasta to-lenkin jälkeen...![]()
Jaahas, jää huominen torstailenkki väliin, koska onnistuin huoltamaan fillarini takajarrutuskyvyttömäksi.![]()
crash-test-Pikke™
No juu olishan toi pyörä nyt hyvä ooteebeeharjoitteisiin.
crash-test-Pikke™
Mukavahan se on tunkata menemään sateen hiljalleen ropistessa ympärillä. Rakeet välissä viilensi mukavasti. Aika paljon oli itselleni uutta polkua ja sitten sitä 'polkua'
Ja vielä huomiona sellainen pointti, että LVI-liikkeeltä HK areenan suuntaan kulkevan polun reunat oli melko täynnä nokkosia (ja ~2metristä heinää), jos on taipuvainen yliherkkyyteen, niin suosittelen pitkiä housuja, tai muita nilkat peittäviä varusteita.
On nimittäin edelleen ihan hillitön kutina säärissä/pohkeissa.
Kiitokset vielä vetureille.
Ehtisikö torstailenkki Kullaanvuorelle?
Eiliset Turku-rastit oli muuten samoilla alueilla missä tunkkasitte - luulisin. Ihan kaameeta maastoa ja olitte vielä jättäneet sen läpimäräksikin. En tykännyt. Paskin suunnistusreissu ikinä. Se aidanvieruspolkukin oli osin aika piiloon kasvanut mitä pienen matkaa sitä menin. Oli siellä joku muukin polku ja se lieni just se minkä olit sieltä löytänytkin.
Ehtii jos ollaan reippaita. Otetaan oikoreitti. Läpi pusikkojen ja yli hetteikköjen. Ei vais - vakavissaan. Kyllä kolmessa tunnissa luulis ehtivän ilman suurempia lisämutkia? Kaikki mukaan.
Pitäkää hauskaa vuorella. Käväsin aamupäivällä bongaamas kuvarastin ja samalla pyörittelin pienen nurkkalenkin.
Porukkalenkki jää nyt osaltani väliin.
Annas ku isi näyttää?
Taas kerran työeste porukkalenkille. Pitäkäähän hyvä retki. Keli ainakin suosii![]()
Kirjanmerkit