ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 142 / 236 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 92 132 140 141 142 143 144 152 192 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.231 - 4.260 / 7077

Aihe: Minkä leffan katsoit viimeeksi?

tempokisu Guest

Peukalo ylös tarkempaan syyniin

Non ni, tuosta edellisestä postauksesta pääsee mukavasti tähän seuraavaan...jäi vaivaan "The Libertine" oli pakko katsoa uudemman kerran - tosin katsoin vain puoleenväliin jää hyvä mieli. Mä mitään ruttokuppaa haluu kattella hyi. Ja nyt kattelin tarkemmalla silmällä ( jos se nyt on mahdollista) joka tapauksessa tuli huomioitua uusia juttuja!
    Ensinnä sieltähän mun "Kuningastuoli" on peräsin, jees, samanlainen jakkara ja sitten arvoisan Rochesterin jaarlin John Wilmontin viisauksia jotka osui nyt todella maaliin ( tää ilmaus sopii tähän kyllä paremmin kun hyvin, jos honaat) " Teidän ( yksikössä) täytyy olla piittaamatta ihmisistä jotka eivät teistä pidä. Heitä on kaksi ryhmää; typerät ja kateelliset. Typerät pitävät teistä 5 vuoden kuluttua, kateelliset ei ikinä".
    Ja hei, Kaarle kuningas taisi olla...sukupuoliseen vähemmistöön kuuluva ukkeli ny vasta honasin.

Että olikin tosi ihana, ihan ketuille se alun esipuhe meni. Mikä oli varmaan tarkoituskin?

Johnny Eglish: uusin??3
    Ei paljon naurattanut vaikka pidin aikaisemmasta elokuvasta paljon.
    Juoni ja näyttely ei kantanut mihinkään. Torkahdin kesken
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Mission Impossible - Ghost Protocol.

Kyllä se vaan on niin että tämäkin sarja huononee kerta kerran jälkeen. Eka oli paras, edes hitusellinen realismia mukana, siitä eteenpäin laatu tasaisesti laskenut ja temput muuttuvat ufommiksi aina vain.

tempokisu Guest

Punapää leffa nimensä mukainen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mission Impossible - Ghost Protocol.

Kyllä se vaan on niin että tämäkin sarja huononee kerta kerran jälkeen. Eka oli paras, edes hitusellinen realismia mukana, siitä eteenpäin laatu tasaisesti laskenut ja temput muuttuvat ufommiksi aina vain.
    Ihan luonnollista, kun miettii tota nimeäkin.

tempokisu Guest

Punapää onnellinen loppu

Puolet tämmöisestä kun "Jaakko ja pavunvarsi" ( suomennos tämä) telkkarista päivällä.
    Hei tää oli kiva ja "jännä" ei nyt ihan lastenelokuva, mutta toki lapsenmielisille ( eli just mulle ) Näissä päivällä esitettävissä on melko varmaa että loppu on onnellinen ja semmoisista mä tykkään; kyllä tässä nyt vielä tavallista enempi tulee herkistymää kun hyvä ja oikeus voittaa ja pahat ahneet valehtelevat tyypit loppujen lopuksi häviää. Näin siinä käy oikeestikin, uskon niin.

Catch 44 - Nyt osu vuoden pas-kin leffa.. ?.B.Willis myös sähläämässä mukana....
    Jonah Hex - tämäkin parempi.

tempokisu Guest

Punapää itku pitkästä ilosta

Jos joku elokuva on huonompi kuin Jonah Hex, niin voi onnetonta!

Mutta mun Johnny Depp-elokuvien katsomis-sarja jatkuu: Blow.
    No oh hoh 1970-lukua onneksi ihmiset on siittä nuorentuneet aika tavalla. Siis Johnny ja Penelope Cruz vaaleissa hiuksissa tuulipuvuissa Mulle tuli muuten mieleen Matti Nykänen tästä hommasta.
    Mutta tosi surullinen se loppu, itkua taas piti vääntää ihan kunnolla, vaikka tämän ny arvasi ettei hyvin tule käymään. Silti. prkl tommosia "ystäviä" jotka pettää ja puukottaa selkään, ne on ikäviä ihmisiä.
    Paljon parempi tämä oli kun mitä railerin perusteella pelkäsin.

Poliisiopisto 4: Vieläkin 100. kertaa katsottuna naurattaa, jo etukäteen.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

tempokisu Guest

Punapää taisteluja kerrakseen

Mua naurattaa jo ajatuskin "Mr.Bean - äärimmäinen katastrofielokuva"

Mutta äskön katsomani ei naurattanu. Katsoin elokuvat joista on nukkehahmotkin mulla olemassa.

Platoon - jaha. Barnes ja Taylor ei ollukkaan kaveria. Mä luulin...karu ja ankee, mä en kyllä ymmärtäny koko tästä sotimisesta mitään. Ei tainnu sotilaatkaan ymmärtää.
    Sucker Punch ( sain vihdoin katsottua)- aluksi tuntui että tää on tätä, fantasiatappelua. Mutta sitten tuli kyllä todella yllättävä loppuosuus.

Molemmat hyvät, mutta mieluiten mä onnellisia loppuja kattelen...

Tuli käytyä katsomassa Prometheus ja himpun jäi vaisu fiilis, tosin odotuksetkin ovat olleet kovat. Eihän tämä huono elokuva ole, mahdollisuuksia tosin olisi varmasti ollut vaikka mihin... Mutta eiköhän tästä ole sitten tarjolla director's cuttia kun sinilevylle ehtii, kyllä se tiensä kokoelmaan löytää.
    Make war, then love.

Battleship .. Ihan ok toimintapätkä vaikka kovasti huokus ylimielinen jee jee jenkit meininki niinku yleensä ..
    The end of the road is just the beginning...

(Operaatio) Valkyrie.

Nyt vasta sain katottua, aivan loistava pätkä, vaikka tarinan ( läpikotaisin ) tiesikin.
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

Traitor (2008) tämähän tuntu ihan kunnon leffalta,juonta ja tapahtumia sopivasti. 8,5pist.

tempokisu Guest

Hymy loppu hyvin kaikki hyvin

Eilen "Notting Hill" en todellakaan ole romanttisten komedioiden ystävä, mutta tässä on mukavia hahmoja ja tämmöisistä super-onnellisisa lopuista, niistä mä tykkään
    Äskö "Uutishuone" viimenen osa. Tässäkin oli kiva loppu, asiat järjestyi. Oon tykänny sarjasta myös siksi että tapahtumat sijoittuu 1970-luvulle, kosolti nostalgiaa tyyliin "tommosta oli kun minä olin pieni".

The Wrestler.
    Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.

Haven (2004) no eipä kummoinen.

Iron Sky.. Paikoin viihdyttävä, mutta melko pitkäveteinen leffa .. alun 45min. oli aika tuskaa ja junnaamista
    -- not fast but furious --

The Divide .. http://www.imdb.com/title/tt1535616/ .. eipä täst jääny oikee mitään käteen ..
    The end of the road is just the beginning...

Pitkä kuuma kesä, Teemalta sunnuntai-iltana. Ihan hauska edelleen, hieman amatöörimäinen, mutta sopii aiheeseen. Wirtasen Toni vetää uskottavan sivuroolin..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

tempokisu Guest

Punapää erämaa kutsuu

( no saipa tätäkin topiccia etsiä...)The Edge - lehtikriitikon mielestä tää on huumoria amerikkalaisukkelit erämaassa, mutta mä tykkään. Olen nähnyt tämän ennekin, mutten muistanut miten kävi. Tää päähenkilö Charles Morse on mun mielestä vaan niin herrasmies loppuun asti, tykkään; Anthony Hopkins on kyllä aina hyvä.
    Ja olihan mukana Bart the Bear! ja ihan huikeita erämetsä-maisemia.

tempokisu Guest

Hymy ihanaa!

*joku päivä sitten Cry Baby. ..eh, aika järkkyjä hahmoja nää muut paitsi suloinen toi pää-pari. Ai Johnnyä jännitti Sweeney Toddissa miten sitä osaa laulaa.... no ihan hyvin se nytkin meni. Yleensä näyttelijöiltä sujuu lauluhommat paremmin kuin varsinaisilta "laulajilta" konsanaan. Johnny oli nuorenakin ihana, mutta tää elokuva oli ihan kamala.

*Haaviston Leeni äskö. Maalaistyttö kaupunkissa, töitä ja parempaa elämää etsimässä ja löytämässä. "Se tavallinen tarina"...mutta hei! tässä oli ihan itkettävän ihana loppu sitten kuitenkin.

*Olen katsellut tv-ykkösen kello viiden laatusarjaa "Opettaja ohjaimissa". On tosi ihana , ihmisläheinen ja opettavainen sarja, samaa luokkaa kuin "Sydämen asialla" tykkään ihan valtavasti tästä.

tempokisu Guest

Punapää veri roiskuu taas

300 - mä eka luulin että tämä on joku vuosiluku 300eKr tai jotain mutta ilmeisesti spartalais-armeijan miesvahvuus( alussa)? No kummiskii, ihan järkyttävää verenvuodatusta ja antiikin ajan taistoa. Eipä juuri muuta. Ikinä en ole joutunu kääntään päätä pois/silmiä kiinni näin paljo, ei vaan voi katsoa tiettyjä järkkyjä veriroiskuttamisia...hyiiii. Oli pakko katsoa elokuva loppuun, miten kävi kun niin uhmakasta taistoa...

Tänään tulee TAAS "Once Upon a Time in Mexico". Monesko kerta tää on, neljäs? tänä vuonna. Voisivat vaihtaa kelanauhaa ja esittää vaikka Man Who Cried´in, se on paaaaljon kivempi kun tämä.

Lisäys: No kattelin sen sitten. Kun siinä on Johnny. Ja se loppu, "nähdään!"
    tempokisu muokkasi tätä : 14.07.2012 at 23.55

tempokisu Guest

Punapää hyviä ihmisiä ON olemassa

Non ni, tänään taas elokuva-päivä. Toivo Särkän "Pieni Luutatyttö". No voi että, tämä oli ihana. Tykkään kun lopussa käy oikein hyvin; löytyy hyviä ihmisiä ja rehellisyys ja oikeudenmukaisuus voittaa. Siittä tulee katsojalle hyvän mielen kyyneleet silmiin

Guru: Mainio komedia

Kotirauha
    Synkkää menoa, jossa hivenen huumoria mukana. Edelmann on kyllä yksi Suomen parhaista näyttelijöistä. Herran musiikkiurasta en ole ihan samaa mieltä
    Minä ajan pääni jäädyksiin

tempokisu Guest

Punapää kiva katsoa ja kuunnella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Kotirauha
    Synkkää menoa, jossa hivenen huumoria mukana. Edelmann on kyllä yksi Suomen parhaista näyttelijöistä. Herran musiikkiurasta en ole ihan samaa mieltä
    Minä kyllä tykkään Samulin lauluista; Sininen Sointu ja sitten tämä uusi Tuomittuna Kulkemaan ( Veskun kanssa) on ihanimmat. Tykkään Samulin pehmeästä rauhallisesta lauluäänestä, ja näyttelemisestäänkin tykkään.

Dark knight rises. Tuli aivan lapsuus mieleen, kun pimeässä huoneessa fikkarin kanssa luin Batmaneita. Odotus oli niin kova, että elokuvan lopussa tunteet taisivat materialisoitua poskelle. ELokuvan laadusta voi olla vaikka mitä mieltä, mutta huono saarnamies ei tee evankeliumista väärää.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Sherlock Holmes: A Game of Shadows Erittäin viihdyttävä elokuva, tykkäsin

Digiboksilta tuli katseltua joku Neiti Marple. Oikein viihdyttäviä leffoja: johtolankoja ja detaljeja tulee sellaisella yliannostuksella, että vähemmästäkin menee sekaisin.
    Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.

God Bless America tuossa iltapäiväleffana , varsin viihdyttävä vaikkakin heikolla tarinalla ..

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •