Non ni, tuosta edellisestä postauksesta pääsee mukavasti tähän seuraavaan...jäi vaivaan "The Libertine" oli pakko katsoa uudemman kerran - tosin katsoin vain puoleenväliin jää hyvä mieli. Mä mitään ruttokuppaa haluu kattella hyi. Ja nyt kattelin tarkemmalla silmällä ( jos se nyt on mahdollista) joka tapauksessa tuli huomioitua uusia juttuja!
Ensinnä sieltähän mun "Kuningastuoli" on peräsin, jees, samanlainen jakkaraja sitten arvoisan Rochesterin jaarlin John Wilmontin viisauksia jotka osui nyt todella maaliin ( tää ilmaus sopii tähän kyllä paremmin kun hyvin, jos honaat) " Teidän ( yksikössä) täytyy olla piittaamatta ihmisistä jotka eivät teistä pidä. Heitä on kaksi ryhmää; typerät ja kateelliset. Typerät pitävät teistä 5 vuoden kuluttua, kateelliset ei ikinä".
Ja hei, Kaarle kuningas taisi olla...sukupuoliseen vähemmistöön kuuluva ukkeliny vasta honasin.
Että olikin tosi ihana, ihan ketuille se alun esipuhe meni. Mikä oli varmaan tarkoituskin?

ja sitten arvoisan Rochesterin jaarlin John Wilmontin viisauksia jotka osui nyt todella maaliin ( tää ilmaus sopii tähän kyllä paremmin kun hyvin, jos honaat) " Teidän ( yksikössä) täytyy olla piittaamatta ihmisistä jotka eivät teistä pidä. Heitä on kaksi ryhmää; typerät ja kateelliset. Typerät pitävät teistä 5 vuoden kuluttua, kateelliset ei ikinä".
ny vasta honasin.
Lainaa viestiä vastauksessa

en todellakaan ole romanttisten komedioiden ystävä, mutta tässä on mukavia hahmoja ja tämmöisistä super-onnellisisa lopuista, niistä mä tykkään 

Kirjanmerkit