GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 46 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 44 45 46 47 48 56 96 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.351 - 1.380 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Kuka tänään ui, pyöräili ja juoksi tyylikäs Talisker paita päällä Kuusijärvellä? Loppuaika näytti hitusen paremmalta mihin itsellä rahkeet riittäisi :-> Taisi tulla 20 km kilometrikisaankin?
    Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.

Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
    niin kuntoni on perästä.

Last man out of the water.

Lauantaina tuli tiellä 25 vastaan parinkymmenen hengen porukka etelään päin. Hieman Virkkalan eteläpuolella joskus klo 14.20-14.30 välisenä aikana? Itse ajelin Lohjan suuntaan valkoisella Ruusulla.

Olmo ja rossano suomenojan lintualtaalla

Ketkä ajelivat maantiefiloilla (Gir’s? Eikä mielestäni krossikumia?) Vanhankaupunginlahden rannan hiekkatietä joskus 14:30 paikkeilla? Erityistuntomerkkinä Sveitsi-paita toisella…

Pisti silmään kun siinä istuskelin lukemassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Ketkä ajelivat maantiefiloilla (Gir’s? Eikä mielestäni krossikumia?) Vanhankaupunginlahden rannan hiekkatietä joskus 14:30 paikkeilla? Erityistuntomerkkinä Sveitsi-paita toisella…

Pisti silmään kun siinä istuskelin lukemassa.
    Itse en ole ollut sielläpäinkään mutta tuo Sveitsin paita ja Gir's viittaisi Adventtiin Mustavuoren lenkeiltä mutta voin toki olla väärässäkin...
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Itse en ole ollut sielläpäinkään mutta tuo Sveitsin paita ja Gir's viittaisi Adventtiin Mustavuoren lenkeiltä mutta voin toki olla väärässäkin...
    Tuntomerkit Japoolla hanskassa. Adventin kanssa olimme liikkeellä, mulla krossikumit, Adventilla ei. Ja alla Gir's cyclocrossit.

tää ei voi tarkoittaa muuta kun sitä että joutuu alkaa tilailemaan uusia asusteita

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ADVENTTI Katso viesti
    tää ei voi tarkoittaa muuta kun sitä että joutuu alkaa tilailemaan uusia asusteita
    Kaikkihan jo tuntee Gir'sin ja Sveitsi-paidan.... Uusi paita ja uusi pyörä.
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Lentokentän pohjoispuolella ajeli ohi joku reipas vesseli Nalinin ajokamoissa ja puna-mustalla käppyräsarvisella Nishikillä.
    Kiitos kiriavusta

Keltapaitaisen sedän ohitin Jyväskylän Seppälänkankaalla Valion kohdalla Jyväskylään päin. Hieno musta Trek (?) maantiepyörä oli. Vissiin reeni loppusuorilla. Olin mustanishikiluurankomies!

Mikä porukka eilen oli pitämässä majaa tuntitolkulla Espoossa Röylän pelloilla parin auton ja ison kasan pyöriä kanssa? Palatessani samaa reittiä takaisin (autolla) pari tuntia myöhemmin eli ehkä puoli 8 aikaan illalla peltoparkista vaikutti lähteneen etelään kohti kehä kolmosta parin hengen porukoita ja ajo näytti tyyliin paritempolta. Osalla oli myös aika-ajopyörät levykiekkoineen ja kaikkineen.

Vähän tyhmältä tuntui myös auton kanssa odotella kahden rinnakkain koko oman kaistan leveydeltä ajavan pyöräilijän takana siinä Mastersgolfin ja Kehä III välissä, kun liikenteenjakajien takia ei ohikaan kovin äkkiä päässyt. Heidän ajonsa ei näyttänyt muutoinkaan kovin vauhdikkaalta ja mikä idea kahden hengen on vierekkäin leveästi polkea ja olemaan heti väistämättä takana odottavia paria autoa? Sitä en tiedä oliko nämä kaksi kaveria samaa porukkaa tuon muun sakin kanssa sillä pyöräilijöitä oli kaiken kaikkiaan taas paljon liikkellä Bodomin ympäristössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mikä porukka eilen oli pitämässä majaa tuntitolkulla Espoossa Röylän pelloilla parin auton ja ison kasan pyöriä kanssa?
    Idrottsklubben-32

AION Guest
    Kukahan mahtoi tulla mua vastaan tempo pyörällä ja varustuksella Mäntsälän metsäkulmalla eilen (5.7.2012) joskus 19:40 tienoilla?

Parempia tuntomerkkejä en oikein saanut kun olin vähän ajatuksissani.

Itse ajelen siis mustalla Canyonille missä on vähän härön väriset kiekot.

Cervelo-kuskille kiitos pumpun lainasta ti 3.7. Fagervikin kahviolla. Pelastit päivän.
    (Nyt on Lezyne, niin saa omasta takaa tarpeeksi matkapaineita.)

Nukahdinko viime yönä rattiin, vai tuliko todellakin nätti parijono pyöräilijöitä Kauhavan suunnasta Sieviin klo 00.45? Valoineen oli varsin komea näky!

Hypyläiset porukkalenkillä kytäjäntiellä tänään päivällä. Kiitos vaan juttuseurasta, itse peesasin mustalla skoda octavialla kuin Tourilla konsanaan Eiköhän tässä jo uskalla ihan pyörälläkin mukaan tulla.

Kiitos sille herrasmiehelle joka anto tänään sisurin meikäläselle. Korson metsissä törmättiin ja onneksi ajettiin kimpassa niin pääsin metsästä pois. Monta muutakin tuli vastaan Tuusulan ja Korson metsissä tänään, olin se musta/punanen Focus-kuski. Kiitos vielä!

En tiedä ketkä ajoi eilen illalla Klaukkalan-Rusutjärven-Hyvinkään välillä mutta oli harvinaisen fiksua porukkaa. Kaikki tervehti iloisesti takaisin. Hei vaan. T: Se punamustissa vaatteissa vastaan tullut/ohi mennyt punamusta pinarellokuski.

Pasila - keskusta väli radanvartta. Vastaan tuli kuski Brittien maajoukkueen tempohaalarissa? Harittiko mun silmät pahasti kun olin katsovinani että ajokalustona oli hybridi? Eniveis, pysäyttävä näky
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Ossipoika + kaveri - Kiitos ajoseurasta ja opastuksesta Mätäkiven alueen polkuverkostoon. Hyvä, että vuoden repussa kulkeneelle sisurille tuli vihdoin käyttöä.

Lapinkylän tiellä nähty useita kammenpyörittäjiä. Espoo-Lohja-Espoo akselilla. Koittanu morotella. Omat tuntomerkit: valko-harmaa-musta spessu, Nalinin ajokamat.

Mikäs porukka Espoon keskuspuistossa näkyi tänään, ekan kerran törmäsin siellä Olarin päässä, ja tulin yhdessä vaiheessa ohi, kun piditte taukoa. Näytti olevan Enduromaisempaa tavaraa alla...

Itse pyörin siellä valkoisella Mojolla, Contouri päässä.

Hannuksen luontopolulla joskus 21.30 tummansini-musta pitkät housut ja takki.. "onks siel liukasta?" Niin ja tummansinivalkonen reppu. Ite olin vetämässä henkeä. Hyvin näytti pyörä kulkevan.

Savonlinnan ja Rantasalmen rajalla eli Massilanmäellä tuli aamulla tuntematon mutta nopean näköinen kaveri vastaan vaalealla pöörällä. Lomaileva voorumilainen???
    http://www.pellossalo.fi/

Vähän ohi aiheen, mutta Lahdessa, Ruoriniemessä torstaina oli pyöräilijä + pari muuta ihmistä. Toisella taisi olla videokamera mukana. Lähistöllä oli myös YLE:n auto, en tiedä liittyivätkö toisiinsa.
    Paikka oli sama, kuin tässä minun viestissäni oleva uusi rasti Kuvarasti-aiheessa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...38#post1863638

Muoks: selvisikin jo, tuli uutisissa Kohdasta 4:00 eteenpäin. http://areena.yle.fi/tv/1613216 (ensin moottoripyörällä, sitten fillarilla)
    Ajettiin siis kaverin kanssa tuosta ohi, kun kuvasivat.

Tuli otettua pientä kisaa spessukuskin kanssa työmatkalla välillä kulosaarenilta sturenkatu. En ohittaessa ehtinyt kysyä ootko foorumilla.
    "The only thing necessary for evil to triumph is for enough good men to do nothing"

Kukas kiemurteli TVC:n ajoasussa littoistentiellä tänään (tiistaina) koko kaistan leveydeltä? Aika vaarallinen ajotyyli. Piti oikein jarruttaa, kun ei tiennyt mihin suuntaan mies oli menossa...
    "Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"

Kukas tuli kisapyörällä punaset trikoot päällä tampereen petsamossa koljontietä pitkin lepokadun risteykseen. Tultiin oikeelta eteen autolla kun olit vielä melkosen pitkän matkan päässä, kehtasit silti olla vihanen ja heilutit kättä ilmeisesti kun oltaisiin tehty jotain väärin, vaikka itse olit väistämisvelvollinen.

Jos on noin vaikeeta toi harrastaminen, suosittelen miettimään olisiko fillarin oikea paikka näsijärven pohjassa.

Eilen illalla (keskiviikko) tuli bongattua Etape du Tourin tämän vuoden ajopaita Sipoon teillä. Olitko ajamassa Alppien vai Pyreneiden etapin, vai jopa molemmat?
    Vartioharjun Voigt

Joku uhkarohkea ajeli tänään maantiefillarilla (tai cc:llä) 62 -tiellä Hauhalan kohdilla ILMAN kypärää! Olisko kannattanut säästää siitä hiporungon hinnasta satku ja sijoittaa se pääasiaan?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •