Kuuluuko tästä suuttua vai ottaa kunnianosoituksena?
Mutta joo, hieno homma kun järjestätte, peukut sille! Josko sitä joku viikko tulisi itsekin. Ei vaan oikein ole hiekkatiesetupissa olevaa pyörää tällä hetkellä.
Anarkian ja paskan meiningin ystäville on tarjolla krossit ainakin kolmena seuraavana viikonloppuna.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Anarchy in the Kaarina
Suo, kalja ja läski.
Pyhiinvaellusmatkan raportti vihdoin blogissa:
http://tonilund.blogspot.fi/2012/07/...-mtb-2012.html
Ja ei, huuma ei ole vieläkään laantunut.![]()
"Pyöräily ei ole koko elämä, se on paljon enemmän."
www.tonilund.fi
Kiitos lenkistä. Paukut loppu moisiossa. Oli parempi lopettaa siihen.
Kävin Matti ns. täyspäisten cyclolenkillä. Otat tietty kunnianosoituksena.
Pyynnöstä Aki veti ihan mukavia hiekkateitä ja muutaman tasaisen polunpätkän. Vauhtia oli niin, että juuri pysyin mökkitäpärillä matkassa. Ihan hyvä "sohvacyclotilauslenkkihän" tuo oli. Kiitos vaan kaikkille.
Ei nyt ihan mun pirtaan sopiva, kun ei inspis oikein riitä "tasamaavääntöön", mut mahtuuhan noita nyt ainakin yks kesään.![]()
Oli hieno cyclo-lenkki. Kiitos!
Veivasin eilen vastaavan matkan maantiellä, siinä sai vain jalat ja selän jumiin ja puolipaskan fiiliksen. Nyt on selkä vetreä ja jalat löysät. On vain kropalle tämä laji paljon mukavampaa.
69km tuli itselle matkaa, keskari oli 21,9 km/h ja keskisyke 114 bpm, juuri sopiva nk. palauttava lenkki. En kyllä ymmärrä miten tämä jalkojen väsyttäminen hyödyttää palautumista. Välillä meno oli aivan maantiekisamaista, peesiä piti tiukasti etsiä. Kaikki tietävä tietokoneohjelma sanoo, että nopeimman 5km pätkän keskari oli 27,8 km/h, oikeata maasturiajoa![]()
Kiitokset runsaasta osanotosta sohvacyclolenkille. Pari cycloa, pari täpäriä ja jokunen jäykkäperä. Väkeä oli ihan jonoksi asti, vaikka ilmoitus tuli niinkin myöhään. Tää oli tosiaan ns. täyspäisten cyclolenkki, jossa minä pärjäsin jäykkäperämaasturilla. Sunnuntaicycloon minulla ei ole asiaa ilman täpäriä. Tämähän on mainetta ja kunniaa sunnuntaicyclojen järjestäjille - tottakai!
Totesin jo ennen lähtöä, että punaisen torin saavuttaminen vaatisi melkoista vauhti-iloittelua tai suorimman asvalttireitin valitsemista. Päätin kuitenkin vedellä pienillä mutkilla höystettyä hiekkatiepainotteista reittiä kohti pohjoista. Vahdon keskustan kohdalla todettiin, että toteutamme plan B:n. Lisättiin vähän kierroksia koneeseen ja oiottiin pitkin asvalttia. Yksi pieni reittimuutos tehtiin vielä myöhemmin, kun Hannu halusi nähdä pari hiekkakuoppaa. Loppupätkältä löydettiin vielä cyclocrosshenkistä kumpuilevaa vehreää niittyä, jonka jälkeen suunnattiin kohti lähtöpaikkaa. Otettiin vähän välikiriäkin matkan varrella ettei aivan puuduttavaksi menisi. Todettiin samalla että makkeli on aika menijä. Mun mielestä oltiin matkassa minuuttia vaille kolme tuntia, mikä lieni melko lähellä lenkin tavoiteaikaa.
Maastolenkeillä vetomies pääsee yleensä helpoimmalla, mutta tässä tiepainotteisessa cycloilussa homma taitaa mennä juuri toisin päin. Aika reipas vitonen ollaan vedetty. Olosuhteet oli kohdillaan. Kotimatkalla kävi vähän kuten arvelinkin eli veto alkoi hiipua. Piti oikein välillä putkelta runtata vauhtia ja rullailla. Tosin taisi sitä kyytiä vielä jotenkin olla, kun en pienempää välitystä malttanut hakea.
Kiitos vaan kaikille osallistuneille! Ensi tiistaina kenties jotain erilaista - tai sitten ei.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Kiitos oikein mukavasta SC-lenkistä.
Eilinen reittinne kiinnostaa T: utelias naapuri
PS. Huomenna torstailenkki Impivaarasta!
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tässä reitti
Aamulenkki suoritettu kolmen ajajan voimin. Vauhti oli leppoisa, saatiin annos paikallishistoriaa, kantarelleja löytyi ja paksupyörän etukumi meni puhki.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Kaksi asiaa ihmetytti minua.
1. Paksupyörän kumi meni rikki.
2. Ajoin Kakontieltä yhden risteyksen umpikujaan. Ikä alkaa vaikuttaa myös muistiin.
Oikein mukavan leppoisa aamulenkki loistavassa kelissä ja kauniissa maisemissa.
Mustavuoren laella korppipari ihastutti minua pitkään ja siellä näin myös närhiparin. Nuo molemmat olivat ennen varsin harvinaisia varislintuja Littoisissa.
ÖRM 2021
Kiitokset mukavasta lenkistä. Vauhti oli sopiva ja päivä lähti mukavasti käyntiin ja muutamia uusia polkujakin tuli ajettua. Lisäksi Matin paikallisopastuksella ja pysähdyksillä joissa ihailtiin kauniita littoistenjärjen maisemia pysyin ensimmäistä kertaa edes suunilleen perillä missä milloinkin oltiin.
Jäi vielä mietityttämään tämä 5 km keskari. Oletin sen tulleen siellä Vahdon keskustan jälkeen, mutta se tiepätkähän on vain noin 4 km ja pidettiin pieni pysähdys molemmissa päissä. Missä toi maksimi tuli ja mikä mahtaa olla nopeimman 1, 2 tai 3 km:n keskari (kertooko kaikkitietävä kone)? Itselläni kun ei ole mittaria, niin en tiedä mitä kyytiä tuli vedettyä. Oon silti utelias kun näitä faktoja on tiskiin lyöty.![]()
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Mulla on Nokian valmistaman mobiilitietokoneen laskemaa dataa tallessa. Laitan jakoon jahka ehdin.
Muistakseni nopein kilsa (alamäkeen tietty) oli ihan maantievauhtia - siis SC:n speksien mukaista
www.pyörätarvike.com
Tässä Sports trackerin tiedot eilisestä http://www.sports-tracker.com/#/work...n75kt6psqg66bg
Olen tullut takaisin länteen. OTB-takuu edelleen voimassa.
No kas, tervetuloa takaisin! Näemme siis huomenna torstailenkillä uusia vivahteita saaneen OTB:n?
crash-test-Pikke™
Tahkosta vielä: Kiitos koon 12(?no niille isoimmille kuitenkin) pinkeille hanskoille&Matille juttuseurasta ja pitkästä pinnasta pinkkiä polkuhidastelijaa kohtaan alkumatkasta. Akille superkiitos tsemppaamisesta pitkin matkaan ennen lopullista mustaa hetkeäni!![]()
PPertsahan jo nuo luvut löi tiskiin. Eli luvut löytyy ST:n 'lap infon' alta josta voi valita haluamansa määrän kilometrejä.
Huomenna torstailenkki impparista? Tarveis varmaan puuhata joku fillari ajokuntoon.
Olisko kellään tarvetta valkoiseen 2012 malliseen Rokkarin 150mm joustavaan 15mm akselilla varustettuun tapered RL Revelationiin?
www.pyörätarvike.com
Hmmm, tuostahan saisi napattua 15 mm alajalat lainaksi WorldCupiin... * miettii *Alkujaan tämän lähetti SuperD
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Reitti/suuntaehdotuksia illan spektaakkelille? Uikkarit reppuun ja Maarian kuopalle rentoutumaan?
mtbturku.net
Eiku kikkailuhenkinen lenkki.
crash-test-Pikke™
Pitää oikee funtsaa josko sitä sais populaatiolenkkikauden avatuksi.
Kirjanmerkit