HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 32 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 1907

Aihe: HePon naisten lenkit = tammaravit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Olikos eilen jotain 10 osallistujaa? Merkkasin tilastoon https://docs.google.com/spreadsheet/...pFc%20nc#gid=0
    (lisäksi lähtöpaikalla olivat me viisi, jotka luokittelin Espoon lenkkiläisiksi)
    Tarkkaan ottaen lähtijöitä oli 8 (1 tamma 7 oria). Kaukana on ne ajat (2v.) jolloin sain jakaa ajamisen iloa yksin 3 tamman kanssa. Minne kaikki on kadonnneet?

Yksi ensikertalainen valitettavasti putosi jo alkuvaiheessa, mutta Pekka Sirkiähän on tainnut sanoa kaikkien putoavan joskus. Seuraavalla kerralla pääsee jo varmaan pitemmälle ja eiköhän se vauhtikin ole hiukan rauhallisempi vakituisen vetäjän ilmestyttyä paikalle.

Itse olin muuten tyytyväinen lenkkiin. Matkaa tuli hiukan vaille 60km ja paluumatkan myötätuulen ansiosta keskari taisi lopulta nousta aiotun 26km:n sijasta jo tuonne 28km/n tienoille. Kaikille mukana pysyneille seitsemälle vauhti tuntui sopivan, joten tuosta ei sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä. Kyllä "Tammaraveissa" vastaisuudessakin ajetaan varmaankin speksin mukaista 23-26km:n vauhtia, kunhan ajajiakin sille vauhdille tulee. Kiitos vain erityisesti vetäjälle ja muutamalle muulle eturivin tuulenhalkojalle.

Lopuksi Tipsulle paranemisia.
    On jäänyt hiukan vaivaamaan tuo Tipsun viime viikon keskeyttäminen. Ehditkö sanoa alkupään ajajille keskeyttäväsi vai olisiko porukan sittenkin pitänyt pysähtyä katsomaan mikä on tilanne? Itse olin häntäpäässä ja jäätyäsi sivuun ei oikein tiennyt pitäisikö alkupäälle huutaa pysähtymistä vai ei? Yleensähän esim. teknisissä ongelmatilanteissa tietää heti mistä on kyse huutojen perusteella, mutta nyt en itse kuullut mitään. Voihan sitä lentää vaikka ampiainen suuhun ja ei saa mitään huudetuksi jarruttaessa tien sivuun ja silloin ei olisi kovinkaan korrektia muiden vain jatkavan menoaan. Vetäjän jättäminen tien sivuun tuntuu vielä pahemmalta, mutta ehkäpä alkupää tiesi keskeyttämisen tapahtuvan vai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhile Katso viesti
    On jäänyt hiukan vaivaamaan tuo Tipsun viime viikon keskeyttäminen. Ehditkö sanoa alkupään ajajille keskeyttäväsi vai olisiko porukan sittenkin pitänyt pysähtyä katsomaan mikä on tilanne?
    Huikkasi vetäjille jäävänsä kyydistä. Olin suoraan Tipsun takana kun infosi aiheesta.

Tammaravit alkaa olemaa harhaanjohtavasti nimetty, kun viikonlopun lenkkejä pelkäävät orit ottaneet paikan torstailta. Vois olla kysyntää 3-4 tunnin viikonloppulenkeille 26-28 keskareilla. Itseäni ainekin arveluttaa viikonlopun lenkkien kuvaus noin 5 tuntia ja noin 30 keskarina. Mitä viime viikolla tuli tammaraveissa aiheesta juteltua, niin sama epäluuloisuus oli jollakulla muullakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhile Katso viesti
    Lopuksi Tipsulle paranemisia.
    On jäänyt hiukan vaivaamaan tuo Tipsun viime viikon keskeyttäminen. Ehditkö sanoa alkupään ajajille keskeyttäväsi vai olisiko porukan sittenkin pitänyt pysähtyä katsomaan mikä on tilanne? Itse olin häntäpäässä ja jäätyäsi sivuun ei oikein tiennyt pitäisikö alkupäälle huutaa pysähtymistä vai ei? Yleensähän esim. teknisissä ongelmatilanteissa tietää heti mistä on kyse huutojen perusteella, mutta nyt en itse kuullut mitään. Voihan sitä lentää vaikka ampiainen suuhun ja ei saa mitään huudetuksi jarruttaessa tien sivuun ja silloin ei olisi kovinkaan korrektia muiden vain jatkavan menoaan. Vetäjän jättäminen tien sivuun tuntuu vielä pahemmalta, mutta ehkäpä alkupää tiesi keskeyttämisen tapahtuvan vai?
    Sanoin Arille, että jätän kesken, eli homma oli hoidossa. En odottanut porukan pysähtyvän, ajelin sitten omaa tahtia perille Toivon tosiaan, että juhannuksen jälkeen voisin taas ajella, ensi viikollahan ei ole torstaina tammaravilenkkiä (lähden itse jo silloin mökille, ja niin uskon monen muunkin tekevän). Jari Kulmalan lenkki kyllä on tarjolla.

Koitetaan siis kahden viikon päästä taas normaalia tammaravilenkkiä, jos vaikka itsekin pystyisi ajamaan loppuun asti mukana

Jari: Olin tuossa torstaina parempikuntoisten lenkillä - ja tipahdin porukan peesistä vain vajaan puolen tunnin "turismin" jälkeen. Nyt masentaa niin maan perusteellisesti että taidan lopettaa ajamisen tähän paikkaan... hmm... Tarkemmin ajatellen: en sentään ihan kokonaan lopeta, ehkä korkeintaan viikoksi...

Jk. Viikin/Kuninkaanmäen keskiviikkolenkeillä on, btw, ollut mukana paljon naiskuskeja. Olisivatko tammat "ravanneet" sieltä Espoon korvesta tänne itään...?!?
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

Minäkin kerran tuossa keväällä sippasin tammaraveissa ja kyllä söi miestä Silloin kyllä ajettin aika lujaa näin maastopyöräilijän näkökulmasta. Mutta se etten ole osallistunut viime aikoina ei ole kyllä johtunut em. tapahtumasta aiheutuneesta häpeästä vaan työmatka-ajosta ja harjoittelun keskittämisestä maastolenkkeihin. Lisäksi tapahtuma osoitti sen että jokin on pielessä, noh, laskin satulaa melkein 2,5cm alaspäin ja nyt on viimeisen 500km tuntunut ettei väsy yhtään niin pahasti kun ei ole satula liian korkealla.

Jollekin pitkälle ja tammaravivauhtiselle viikonloppulenkille voisi kyllä taas osallistua, jos niitä on jossain vaiheessa tarjolla.

-Lauri
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Ulkopuolisena ja muutaman vuoden polkeneena voin vain todeta: "Jos ajetaan porukassa niin ketään ei jätetä." Asun Karkkilassa ja tääl on ollut tapana ettei ketään jätetä pyörälenkillä yksin. Meitä ei ole montaa jotka tähän hienoon harrastukseen ovat vuosien saatossa hurahtanut. On joitakin 70 luvun kilpakuskeja mukana joten kokemusta on.
    Meil on tapana pitää huolta sattui pyörälenkillä mitä tahansa. Naisten mukaan saaminen näihin lenkkiporukoihin on vaikeaa. Voi olla että liian tiukka keskareihin tuijottelu voi olla
    syynä katoon.

Itse arvelen että eksklusiivisuus voisi auttaa enemmän.

Tammaraveissakaan ketään ei jätetä, mutta jättäytyä toki saa itse niin halutessaan. Edelleen siis odotellaan kyllä, jos joku väsähtää Minä en edes halunnut muiden jäävän, osaan ja pystyn ajamaan itse kotiin kyllä näiltä reiteiltä, eikä kyse ollut sippaamisesta.

Keskareihinkaan ei näissä ajoissa liikoja tuijotella, varmaan palataan taas juhannuksen jälkeen vähän alemmas, tuo 24-26 km/h on aika mukava maantiekeskari näin lyhyille lenkeille, mutta tarvittaessa toki voidaan ajaa hitaamminkin. Kovin hitaasti on vain jo aika vaikea ajaa, joku 22-keskari vaatii jo aika ankaraa himmaamista, jos tuuliolot eivät ole ihan infernaaliset. Ajoin viime sunnuntaina itse Pirkassa 134 km kokonaan yksin ilman vetoapuja keskarilla 25, ja olisin voinut mennä helposti kovempaakin, jos en olisi halunnut pitää sykkeitä hyvin alhaalla. Tuollainen vauhti erityisesti porukassa peesaamalla on jo hyvinkin helposti saavutettavissa. Jos joku tahtoo ajaa tuollaista noin kahtakymppiä, niin HePon retkiporukoissa ajetaan käsittääkseni suunnilleen sellaisilla vauhdeilla. Tammaravilenkit ovat mielestäni hyviä kokeilu- ja sisäänheittolenkkejä, koska himmailupyyntöjä noudatetaan ja matkat ovat maantielenkeiksi lyhyitä.

Kiitos vielä omasta puolestani viime viikon Tammaravilenkistä. Olin ensi kertaa mukana ja pysyin vielä kyydissäkin. Bonuksena sain alussa ja matkan aikana erinomaista opastusta ryhmäajosta ja lenkki sujui rattoisasti mukavassa porukassa. Oikein mukavaa toimintaa vaikka tottumattomalle tuo ryhmässä ajaminen vaatikin huomattavasti keskittymistä ja energiaa

Olisiko tammaraviporukassa kiinnostusta heinäkuussa polkea joku 200+ viikonloppulenkki?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Glaciesvir Katso viesti
    Olisiko tammaraviporukassa kiinnostusta heinäkuussa polkea joku 200+ viikonloppulenkki?
    …Menee ehkä sen verran aiheen viereen, speksien puolesta kun on tarkoitus olla aloittelijoille nämä, että olisi HePon/Espoon lenkkien puolella parempi kysellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    …Menee ehkä sen verran aiheen viereen, speksien puolesta kun on tarkoitus olla aloittelijoille nämä, että olisi HePon/Espoon lenkkien puolella parempi kysellä?
    Montako vuotta saa olla aloittelija eli milloin "pitäisi" siirtyä Tammaravien kaltaisista "rauhallisemman" ajon lenkeistä tuonne Espoon 30+ ajoihin? Itse olen nyt kolmatta kesää mukana porukkalenkeillä ja sitä ennen tuli useampi vuosi itsekseen ajeltua. Espoossa ei ole oikeastaan maantien puolelta vakituisena lenkkinä tarjolla Tammaravien ohella muuta alle 30km/h porukka-ajoa. Yksittäisetkin ajot on myös pääasiallisesti juuri tuota 30+ luokkaa ja usein vieläpä ylipitkiä ajoja. Toki esim. tulevana torstaina Kulmala tarjoaa ihan hyvää n.150 kilsan lenkkiä vauhdilla 28-30 eli kelpaisi hyvin, mutta ajankohta ei taida tärpätä.

Arki-illan lenkkinä Tammaravit tarjoaa ainakin itselleni ihan hyvät ajot (Viikin Hepoiluun turhan pitkä matka, paitsi satunnaisesti) ja vastaisuudessakin tulee siellä varmaan pyörittyä tulevinakin vuosina ja eiköhän siellä ajele muitakin kaltaisiani ei niin aloittelijoita eli kyllä sieltäkin saattaa 200 kilsan ajajia löytyä ennenkaikkea alle 30+ vauhtiin eli jonnekin n.25-27+ nopeuteen, joka on luullakseni kysyjän Glaciesvirin ajatus lenkin nopeudesta. Eiköhän tuo nopeus ole se syy miksi halukkuutta lenkille kysytään juuri tässä ketjussa.

Tammojen ja orien kanssa ravailun ohella käyn lenkeillä myös Vantaankosken 25/28 ryhmissä ja syksyisin/talvisin Maunulasta ja Sellon pyörän edestä lähtevillä CC-lenkeillä, joten kestävyyttä löytyy kyllä ainakin 200 kilsan lenkkeihin, muttei välttämättä kuitenkaan 30+ vauhtiin, joten matkojen pituuden suhteen olen varmaan siirtynyt jo pois "aloittelijoiden" kastista, mutta nopeuden suhteen kaiketi en? Ehkäpä pitää ostaa CC:n ohelle todellinen maantiepyörä, jos sillä saisi nuo tarvittavat kilometrit kurottua umpeen.

Jos lähtijöitä löytyy tuolle 200+ kilsan lenkille, niin eiköhän siellä meikäläinenkin mukana ole ajankohdasta vain riippuen.
    karhile muokkasi tätä : 18.06.2012 at 04.56

Tommonen 200+ syntyy silla tavalla, että suunnittelette ensin Googlella reitin ja taukopaikat jonka jälkeen verkot vesiin Espoon lenkkien puolella. Eiköhän sieltä aina seuraa saa.

En suoraan tiedostanut tammaravien ole aloittelija-settiä, sen verran mitä olen kommenteista ja nimistä poiminut niin aika rutinoituneitakin polkijoita letkessa pyörii. HePon lenkkiketjun olen ymmärtänyt olevan Vantaankoski+Viikki lähdöille, mikä ei tietysti 200+ lenkissä sikäli haittaisi ellei ajatus olisi mitoittaa lenkki lähtöpaikalta, jolloin itselleni tulisi liian mittavat siirtymäosuudet kumpaankin. Espoon lenkki-ketjussa tuntuu olevan vauhtivaatimus sellainen ettei hitaamman vauhdin kyselyihin ole tullut vastauksia. Ehkä pitäisi rohkeasti lähteä kokeilemaan 30 ryhmää joskus, mutta siinä vaiheessa kun itse saa kesänpolkemiset siihen malliin, että olisi realistista ajatella tuollaista vauhtia menee muu porukka jo taas lujempaa. Kun vielä ajatus polkea "uran" pisin siivu, niin enkkanopeudet ei minusta sovi siihen ajatusmaailmaan.

En suoraan tiedostanut tammaravien ole aloittelija-settiä, sen verran mitä olen kommenteista ja nimistä poiminut niin aika rutinoituneitakin polkijoita letkessa pyörii.
    Tämä on osa ongelmaa. Tammaravien tarkoitus on siis toimia aloittelijoiden tukena ja se nostaa kynnystä huomattavasti jos ketjusta tulee sellainen kuva että mennään kovaa ja pitkään — kuten itsekin toteat Espoon lenkeistä. Jos ette koe luontevaksi postata Espoon ketjuun, ehkä erillinen “Espoon maltilliset lenkit sekä miehille että naisille” olisi toimiva ratkaisu.

Mutta mistäpä minä tiedän kun ‘naisten lenkeillä’ nykyäänkin ajavat lähinnä yksinomaan miehet ja suhteellisen kovaa. Onko aloittelevien naisten esiintymättömyys oire vaiko perussyy?

HePon lenkkiketjun olen ymmärtänyt olevan Vantaankoski+Viikki lähdöille, mikä ei tietysti 200+ lenkissä sikäli haittaisi ellei ajatus olisi mitoittaa lenkki lähtöpaikalta, jolloin itselleni tulisi liian mittavat siirtymäosuudet kumpaankin.
    Ei, vaikka suotavaa se tietysti olisi.

Espoon lenkki-ketjussa tuntuu olevan vauhtivaatimus sellainen ettei hitaamman vauhdin kyselyihin ole tullut vastauksia.
    Ei siellä käsittääkseni vauhtivaatimuksia ole.

Anski Guest
    Moro! Vieläks tammat ajelee epävirallisia tiistailenkkejä (keskari 28-30), kuten viime kaudella oli. Fillarikalenterissa ei ole sopuvauhtista ti-lenkkiä ja huomisillan ennuste näyttäisi nyt selkenevää, joten lenkki ois pop.

Tämä on osa ongelmaa. Tammaravien tarkoitus on siis toimia aloittelijoiden tukena ja se nostaa kynnystä huomattavasti jos ketjusta tulee sellainen kuva että mennään kovaa ja pitkään — kuten itsekin toteat Espoon lenkeistä. Jos ette koe luontevaksi postata Espoon ketjuun, ehkä erillinen “Espoon maltilliset lenkit sekä miehille että naisille” olisi toimiva ratkaisu.

Mutta mistäpä minä tiedän kun ‘naisten lenkeillä’ nykyäänkin ajavat lähinnä yksinomaan miehet ja suhteellisen kovaa. Onko aloittelevien naisten esiintymättömyys oire vaiko perussyy?
    Syyni tähän ketjuun postaamiseen oli ketjun itselleni hyvin sopiva vauhti ja tulkintani mukaan raveissa polkeville tuollainen noin 200km lenkki olisi mahdollinen mutta tyyliin kerran kesässä poljettava pidempi juttu vähän niinkuin vaikka helatorstain pidempi tammiravi on nyt parina vuotena ollut. Espoon lenkeissä tuollainen noin 200km tuntuu monille olevan suht normiviikonloppulenkki, joten lähtökohdat jo siltä osin aika erilaiset. Tammiraviporukassa voisin olla enemmän tasavertainen polkija ottaen osuuteni vetovuoroista kuin vauhdikkaammassa letkassa roikkuja.

Tammiravien 25-27 keskari osuu omien soololenkkien vauhteihin täysin ja kun omat kokemukset ryhmäajosta on suht suppeat niin en vielä osaa omalta osalta arvioida miten paljon ryhmästä oikeasti saa apua, joten tuntuu "turvallisemmalta" toimia ryhmässä, missä tietää pystyvänsä olemaan myös vetovuorossa ja polkemaan ryhmän normivauhtia.

Ymmärrän hyvin että helposti tammaravien kanssa käy sama kuin itse olen kokenut käyneen Espoon lenkkien kanssa eli homma profiloituu sellaiseksi, että potentiaalinen osallistuja kokee homman liian kovaksi itselleen, jolloin ei lähde koko touhuun mukaan. Tämä ei palvele kenenkään tarkoitusperiä ja en missään nimessä halua antaa sen takia väärää kuvaa tammaravien osalta.

Ehkä vauhtivaatimus on väärä termi, mutta keskustelu pyörii aikalailla alkaen 30 km/h keskareista Espoo lenkeissä ja pari kertaa kun on tullut kyseltyä hitaampaa vauhtia, niin vähiin on vastaukset jääneet. En tosin itsekään siksi enään aktiivisesti viitsi seurata kyseistä ketjua, koska koen sen olevan lähtökohdiltaan yli sen mihin pystyn.

Ymmärrän hyvin että helposti tammaravien kanssa käy sama kuin itse olen kokenut käyneen Espoon lenkkien kanssa eli homma profiloituu sellaiseksi, että potentiaalinen osallistuja kokee homman liian kovaksi itselleen, jolloin ei lähde koko touhuun mukaan. Tämä ei palvele kenenkään tarkoitusperiä ja en missään nimessä halua antaa sen takia väärää kuvaa tammaravien osalta.

Ehkä vauhtivaatimus on väärä termi, mutta keskustelu pyörii aikalailla alkaen 30 km/h keskareista Espoo lenkeissä ja pari kertaa kun on tullut kyseltyä hitaampaa vauhtia, niin vähiin on vastaukset jääneet. En tosin itsekään siksi enään aktiivisesti viitsi seurata kyseistä ketjua, koska koen sen olevan lähtökohdiltaan yli sen mihin pystyn.
    Näinhän se vähän on…sen takia 3/4-tosissani heitin tuon “Espoon maltilliset lenkit”-ketjun. En tiedä paranisiko sillä sitten tosiasiassa mikään.

Ajoseuraa varmasti löytyy myös tämän ketjun lukijoista mutta 200 km on jo ajallisen kestonsa vuoksi aika iso askel vaikka normisatanen menisikin helposti 28-vauhtia, varsinkin jos suunta on pitkälle. Itse vedin viime kesänä pariin otteeseen tuon lähialueiden 200-lenkin jonka tarkoituksena oli pysytellä PK-seudun läheisyydessä ja välttää se tilanne että jonkun meno katkeaa Fiskarsissa tml.

Tammaravit ketju on tarkoitettu ensisijaisesti aika tarkkaan speksatuille torstain takuulenkeille, joissa Tipsu toimii päältäkatsojana noin kokonaisuutena. Tammaravit on myös synkronoitu Hepon vakiolenkkeihin tarjoten vaihtoehdon Vantaankosken to lähdölle. Kaikki muu Espoolainen lenkkeily on syytä ilmoitella muissa ketjuissa. Espoon lenkkiketju on tarkoitettu yhteydenpitoon kaikille niille, jotka haluavat ajaa yhteislenkkejä Espoosta. Lähtöpaikalla, ajalla, nopeudella tai matkan pituudella ei ole merkitystä. Jostain kumman syystä ne, jotka haluavat ajaa rauhallisemmin ovat vain kumman passiivisia ilmoittelemaan julkisesti tai keräämään porukkaa. AKTIVOITUKAA !

En ole varma, ajanko itse huomennakaan, mutta toivottavasti joku vetäjäkykyinen saapuu paikalle. Tulen itse, jos pystyn, mutta en välttämättä aja koko lenkkiä, eikä minua tarvitse sitten odotella kenenkään, jos jää kesken

Jos minua ei näy, niin voisiko joku useammin lenkeillä käynyt neuvoa uusille käsimerkit? Ja joku reitin osaava voisi ajaa suht kärjessä neuvomassa reittiä, ei ole pakko olla saman henkilön sekä kartturina että tuulenhalkojana. Rohkeasti vain etujoukkoon ajelemaan, vetovuorojakin saa vaihdella

En ole ehtinyt piirrellä mitään uusia reittejä, joten kaivoin taas tuollaisen tutun kiemuran. Rinnekodin mäen voi tuosta jättää helposti poiskin, jos sitä ei haluta ajaa. Itse tykkään pienistä mäistä
    Ehdotan, että huomenna voisi ajaa tuon Rinnekoti-lenkin http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...21092,0.420914

Väliin jää tänäänkin, mutta ensi viikolla varmaankin ajelen taas itsekin Kahden edellisen viikon pyöräilemättömyyden jälkeen tällä viikolla olen jo polkenut, eli kohta taas sujuu (toivottavasti). Yritän ensi viikoksi piirtää jonkun uuden lenkurankin, ettei aina ihan samoja ajella. Tuvalla mitä luultavimmin on rauhallsempaa ajoseuraa haluavia (sieltä myös ilmeisesti on lähdössä kovavauhtinen ryhmä samaan aikaan) eli kannattaa varmasti mennä katsomaan

7 (2 tammaa 5 oria) lähti ajamaan Tipsun speksaamaa lenkkiä. Muuten pysyttiin reitillä, mutta Kehä 3 ylitettiin erehdyksessä jo Kulloonsillan kohdalta, mutta Koskelontietä pitkin päädyttiin taas oikealle reitille. Rinnekotikin käytiin pyrähtämässä. Vetäjiä ja ohjeistajia olikin sitten normaalia useampi tällä kertaa, kun kenellekään ei koko lenkki ollut päähän tarttunut. Itsekin kärjessä ajellessani tiirailin välillä lunttilappua, johon olin omalta osaltani tuntemattomimman pätkän tiet pistänyt muistiin. Täytyy todeta, että hiukan stressaavaa oli yrittää ajella sopivalla vauhdilla ja seuraavaa käännöstä kytätä, kun reitti ei ollut luissa ja ytimissä. Tuttua reittiä olisi helpompi vetääkin.

Yhdessä ajettiin Velskolan mäetkin, vaikka ihan pientä hajontaakin meinasi välillä olla ilmassa. Yksi oli ensikertalaisena (ajanut tosin Giron) mukana ja koko porukalle tuntui keskivauhti n.26.1 kelpaavan ilman nurinoita ja suurempia ongelmia, joten kiitos kaikille hyvästä lenkistä, joka yksittäisen johtajavetäjän puutteen takia oli toki hiukan normaalia tammaravia erilaisempi. Sadekin pysyi poissa koko lenkin ajan, vaikka lähiympäristössä vielä 30 min ennen lähtöä kuuroili ja taas tunti lenkin jälkeenkin. Synkän näköiset pilvet kävi kyllä pelottelemassa, mutta hyvin meni tuonkin suhteen.

Nopeampaan Espoon lenkkien Velskola-Rinnekoti-Velskola-Solvalla mäkitreeniin taisi lähteä 4 ajajaa.

^ Nasta juttu että meni putkeen. Mäkimiesten kanssa hopeaa jaettiin meille "vanhemmille". On se vaan kuitenkin aina helkutin kivaa kun pääsee himaan niin on fiilis että tulihan taas painettua. Yksi rengasrikko sattui joten se vähän kokonais aikaa söi.

Aina kannattaa lähteä.

laura Guest
    Kiitos tosiaan lenkkiseurasta. Hauskaa oli näin ensikertalaisenakin, vaikka tiistain 73 km oma lenkki (työmatkallehan ei ole määritelty maksimi- vaan minimipituutta, ja se nyt tiistaina sitten oli vajaa 73 km) vähän jaloissa painoikin ja olihan se mäkikin tietysti tämmöiselle puuskuttavalle pullasorsalle aika raskas. Tämän threadin perusteella pelkäsin paljon rankempaa, mutta vauhti oli oikein sopiva sitten kuitenkin. Ryhmässä ajaminen oli mukavaa vaihtelua yksin-kaksin poljetuille lenkeille.

Ja kiitokset hihoista niiden lahjoittajalle, olivat käytössä heti tänä aamuna työmatkalla!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti laura Katso viesti
    Ja kiitokset hihoista niiden lahjoittajalle, olivat käytössä heti tänä aamuna työmatkalla!
    Ole hyvä. Hyvä, että hihat pääsi hyvään kotiin

Oli pitkästä aikaa mukava ajella porukalla. Valitettavan harvoin omat aikataulut osuu kohdalleen näiden kimppalenkkien kanssa.

Hienoa, että lenkki sujui hyvin, ja uusi nainenkin on saatu mukaan monesti kovin orivoittoisiin tammaraveihin

Huomiselle voisi ajaa tämän lyhykäisen lenkin:

http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...11287,0.420914

Alkuun Brobackan kierros, joka tuo noin 5 km lisää, kokonaismatka siis joku 40 km.
    Tästä voi pidentää normaalilenkiksi (ja usein ajetuksi) ajamalla hiukan pidemmälle Veikkolaan, ja siitä Eerikinkartanontielle. Jos pystyn huomenna ajamaan, niin mun oma kunto on ihan täysi kysymysmerkki kesäkuun onnettoman vähäisten ajokilometrien takia, siksi tuollainen minilenkki. Mutta yritys on nyt rikkoa heinäkuun nolla Eli jos porukkaa tulee, niin on mahdollista että osa voisi ajaa pidempää reittiä, ja osa tämän lyhkäisen.
    tipsu muokkasi tätä : 04.07.2012 at 22.05

Voin tulla vetämään Tipsu, tule peesiin huutamaan reittiohjeita!
    www.facebook.com/pyorakrossiparkki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kat Katso viesti
    Voin tulla vetämään Tipsu, tule peesiin huutamaan reittiohjeita!
    Hei, kiva kun pääset taas!

laura Guest
    Koitan ehtiä mukaan. Tuo lenkki on aika paljon kivompi Brobackan kautta mun mielestäni. Ja jos tuntuu muuten liian lyhyeltä, niin siihen Veikkolaanhan on helppo tehdä pikkuisen lisää kiertämällä Sjökullantietä ja siitä Evitskogintien kautta Lapinkyläntielle. Mulle tuo alkuperäinenkin ehdotus kyllä passaa hyvin sekin, kun on tuota siirtymääkin ensin työpaikalta 13 km ja sitten kotiin reilu parikymppiä päälle kuitenkin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •