MTB-Turun flunssajaos?
MTB-Turun flunssajaos?
Suo, kalja ja läski.
Kävin ostamassa toisen varasisurin. Ei tarvitse varoa kivikossa.
Sääennuste näyttää nyt tosi hyvältä. Tai ainakaan itse en kaipaa yli 20 astetta. Ei se reitti varmaan ihan pienestä pelkäksi suoksi muutu.
Ainakaan jos ei tarvitse huolehtia toisesta kierroksesta.
Uusitun reitin alku kuulostaa hauskalta. Ilmeisesti pamautetaan parinsadan metrin jälkeen suoraan polulle. Nimim. ensimmäinen taukopaikka jo tiedossa.
Suo, kalja ja läski.
Kiitokset munki puolesta tän päiväsestä lenkistä, mukavaa oli vaikka mä taisin suorittaa valtaosan niistä pienistä lipsumisista... tai siltä ainakin tuntu
Päivän BMC pitoisuus oli aika tarkkaan 50% kaikista lenkillä olleista mankeleista.
Huomenna torstailenkki, Itäharjun Prismalta klo 18. Saavun, vauhti siis taatusti rauhallinen. Tuleeko paikallisoppaita?
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Meinasi jäädä lenkki haaveeksi kun Paavo hipaisi Pivotin etuvaihtajan vipua, totesi löysäksi, ei kiristynyt, vipu auki ja johtopäätös oli katkennut ruuvi. Hyllyssä oli onneksi x7 väliaikaiseksi, mutta siihenkin meni sitten reilu puoli tuntia Tahkolle lähtijän oman kaluston säätöaikaa. Minä en saanut edes rengasta vaihtaa Feltiin, hän kuulemma hajottaa sen mieluummin itse.![]()
Maastontiedustelupartio on tehnyt havainnon:
http://www.endomondo.com/workouts/r0YwLygMJp0
Siellä missä on märkää, on tosiaan märkää eikä lauantaiksi kuivu. Pääosin kuitenkin taattua kovapohjaista Tahkopolkua. Uusi lasku on ehdoton parannus, ei tartte henkensä edestä pelätä-välillä vaan tullaan kohtisuoraa rinnettä alas ja Formulat 200/180mm levyilläkin oli hätää kärsimässä
Launtaille lupaa parempaa säätä, nyt oli kova tuuli&9astetta lämmintä (tai kylmää se enneminkin oli). Sauna ja ruokaa.
Sti muokkasi tätä : 28.06.2012 at 15.04 Syy: Linkkiä korjattu
Alku on sellasta semipehmeää-kivituhkauraa/latupohjaa (viimevuonna ajettiin suunnilleen tuon endokäppyrän 3km kohtaan asfalttia ja sit liityttiin tähän kivituhkaan, nyt mennään alusta saakka.
Ja jos on vaan etujarru, niin sitten tullaan reippaammin alas. Mutta tää on kovapohjaista koko ajan-viime vuonna se sateensyömä louhikkohelvetti oli ikävä ajaa.
Onkos muita kuin virallinen kimppakyyti lähdössä vielä kohti Tahkoa? Meillä on epäoptimaalinen täyttöaste, jos vaikka pystyis vielä yhdistelemään kyytejä.![]()
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Kahdeksan kuskia lähti tolpalta mukavassa kelissä mukavaan metsään. Rento ja tasainen vauhti takasivat taas kaikkien jaksamisen. Mitään ei hajonnut eikä kukaan edes kaatunut, liekö polkuvalinnoilla syy. Vaikka kyllä joitain juurakkoja ja kivikkojakin ajeltiin. Valkokalliolla heitettiin uukkari, kallion laella oli pariskunta täydessä touhussa. Mahtoivat säikähtää kun muutama maastopyöräilijä pölähtää paikalle. Littoistenjärven kierron jälkeen, kierrettiin vastapäivään välillä, nähtiin maantieporukka tulevan ja jäätiin tervehdykseen risteykseen.
Tattis taas kaikille perässä tulleille.
Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)
Yeah, kiitos veturille, oli sopiva vauhti ja kaikkea. 25 % osallistujista naisia.![]()
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Mulla jäi kyllä kaikki aktit näkemättä tällä reissulla.. Mut kiitti Frank lepposasta meiningistä, kaikesta huolimatta;-)
timppi muokkasi tätä : 29.06.2012 at 07.48
Olisko jollakin kiinnostusta lähteä tänään maarianaltaille ajamaan. 17 jälkeen.
Suo, kalja ja läski.
Ei perkele. Onneksi olin viimeksi lenkillä Ruissalossa kahden verenhimoisen koiran kanssa. Eihän tuota tiedä miten muotoilisi kuolinilmoitukseen sen, että hanhi söi pään.
(näin vakavasti ottaen tuollaisen vesilinnun hyökkäys on melko vittumainen, joskin ei potentiaalisesti fataali tilanne)
Ilmeisesti joku kiire pakata. Sen sijaan istun koneella ja niistän.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Kiitos veturille ja lenkkiseuralle, hyvä setti oli!
Sunnuntainakaan ei ole pitkää lenkkiä, ainakaan mun vetämänä. Pitää tulla töihin![]()
Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)
Sunnuntaina puolen päivän jälkeen minä ajelen useamman tunnin, saa huutaa hep jos kaipaa seuraa. Hiljainen vauhti.
mtbturku.net
Myöhästyneet kiitokset mukavasta lenkistä vetäjälle ja muulle porukalle. Polkuvalinnat auttoi varmaan hiukan kaatumisten ehkäisyssä, mutta ei tuo merkittävästi poikennut normisetistä. Kokonaisuutena reitti oli minun mielestäni mitä mainoin. Vaihteeksi vähän vauhdikkaammat polut (koko lenkin keskinopeus mukaanlukien lyhyt "tekninen" tauko taisi olla yli 10), mutta silti välissä jonkin verran tekniikkapätkää. Mun nopeusmittari teki lakon ja en saanut lukuja lenkistä ylös. Oksa oli siirrellyt sen verran renkaan anturia että näyttämät katosi. Vauhtia oli aika monessa paikkaa alamäissä sen mitä uskalsin ajaa ja kärki katosi silti kauas. Totesin kyllä että ei mun uskallus ja taidot alamäessä riitä lähellekkään siihen mitä kärjen vauhti oli. Tällä kertaa taisin olla selkeästi se jarru, jota odoteltiin. Välillä hieman harmitti, kun olin sekä ala, että ylämäessä jarruna, mutta kyllä nuo nopeudet painon pudotessa kunnon kasvaessa ja taitojen kehittyessä nousee. On mukavaa, että teidän kokeneempien kärsivällisyys riittää aloittelijoiden kanssa, eikä tarvi yksin ajella. Täytyykin tästä kohta lähteä aamulenkille kuntoa kohottamaan![]()
Sunnuntaina lenkkiä? Olen ollut lomareissussa ja seuraillut laiskasti foorumia. Elikäs onko jo suunniteltu lenkki sunnuntaille? Osallistun mielelläni jo kaavailtuun retkeen, jos sellainen on. Muutoin ajan Hirvensalossa ja mielellään samanhenkistä Tahkotonta seuraa saa liittyä mukaan.
Torstain lenkistä vielä sen verran että se Lausteen juurakkohelvetti ei ollut mitenkään ajettavissa, puuta oli nurin sikin sokin. Jouduttiin nousemaan kuntoradalle ja kiertämään sitä kautta valkokalliolle.
Missä viipyvät Tahko-raportit?
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Hiljaista lenkkipuolella? Huomenna lähden klo 12 kiertelemään H-salon kallioita. Koukkaan lasketteluparkin kautta jos joku haluaa mukaan.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Kirjanmerkit