HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 137 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 87 127 135 136 137 138 139 147 187 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.081 - 4.110 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Hieno homma Jari. Nelistään homma sujuu ja keskarikin nousee. Muutkin tietysti tervetulleita. Sääennuste nyt To aamuna kaikilla (ilmatieteenlaitos, foreca, ja norskit) niin yksiselitteinen, että ehdotan että tapaamme Tuvalla la kl 7.00. Eka setti tosiaan 120km ja vienee nelistään tyyneen tai pikku myötäseen reippaan 3.5h eli ekat energiat ja nesteet sen mukaan. Mulla mukana pumppu ja yleistyökalu, jossa ketjuhärveli mukana eli jos on ahdasta, niin muut voi jättää ne pois. Tilanteen mukaan katsotaan sitten noi 2 vikaa jaksoa, josko ajetaan ne putkeen.

Messissä lauantaina. Tämänpäiväinen 30-setti on vielä vähän auki kun on pientä limaneritystä ja jalat ei tunnu vahvoilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Messissä lauantaina. Tämänpäiväinen 30-setti on vielä vähän auki kun on pientä limaneritystä ja jalat ei tunnu vahvoilta.

Itsekkin parin viikon lenkkitauon ja surkuhupaisan kesä kuumelentsun jälkeen voisin tulla tänään irrottamaan viimeisiäkin limoja keuhkoista.

Säästelen jalkoja lauantaille.

Kiitokset 30-mäkiryhmälle vetoavusta. Reisistä vaan loppui potku ja koska maksimisykkeessäkin tuli uusi enkka, niin oli parempi jättää leikki kesken. Hangontien myötäisellä sain sen verran palauteltua, että tein vielä pikkukoukkauksen ennen kotiutumista. Pitänee käydä salaa harjoittelemassa...

^ Vähän turhan aikaisin luovutit, sillä homma keveni aika paljon loppua kohden kun reitti oli hieman tasaisempi ja tuuli myötäinen. Mutta tälläiset rypistykset ovat kehittäviä ja ens kerralla pysyy paremmin mukana. Kiitos vielä mukana olleille. Hyviä watteja näytti Polar tuossa kun selailin

no joo, mutta en tuntenut reittiä ennalta, joten en oikein osanut arvioida mitä on vielä tulossa. Aattelin sit etten jää teille muille jarruksi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Lauantai vaikuttaisi sääennusteiden puolesta tosi hyvältä lenkkipäivältä, mutta toi 400 km Orivesi-kierros on mulle vähän liikaa. Löytyisiköhän lauantaina lähtijöitä myös vähän lyhyemmälle lenkille?

Henkilökohtaisesti houkuttelisi ajaa varaslähtöhengessä tuo Jari Kulmalan suunnittelema aatonaaton lenkki (Selki-Karkkila-Pusula-Lohja as-Siuntio kk, 157 km) jo lauantaina, itse kun en aatonaattona taida mukaan ehtiä.
    Mulle kans kelpais lyhyempi lenkki. Toi Jarin reitti olis kiva, mutta mä olen menossa torstaina ajelemaan sitä, joten ei viitsisi kahta kertaa ajaa samaa lenkkiä. Eli joku muu reitti olis mulle mieleisempi. Esim. Fiskarsissa ei olla mun muistaakseni vielä käyty: https://www.google.fi/maps/ms?msid=2...88c5bea1&msa=0

Tuo tai joku muu. Tuota voi sitten vapaasti muunnella.

Lauantai vaikuttaisi sääennusteiden puolesta tosi hyvältä lenkkipäivältä, mutta toi 400 km Orivesi-kierros on mulle vähän liikaa. Löytyisiköhän lauantaina lähtijöitä myös vähän lyhyemmälle lenkille?

Henkilökohtaisesti houkuttelisi ajaa varaslähtöhengessä tuo Jari Kulmalan suunnittelema aatonaaton lenkki (Selki-Karkkila-Pusula-Lohja as-Siuntio kk, 157 km) jo lauantaina, itse kun en aatonaattona taida mukaan ehtiä.
    Tuollainen lyhyempi lennki olisi itsellenikin sopivampi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Mulle kans kelpais lyhyempi lenkki. Toi Jarin reitti olis kiva, mutta mä olen menossa torstaina ajelemaan sitä, joten ei viitsisi kahta kertaa ajaa samaa lenkkiä. Eli joku muu reitti olis mulle mieleisempi. Esim. Fiskarsissa ei olla mun muistaakseni vielä käyty: https://www.google.fi/maps/ms?msid=2...88c5bea1&msa=0

Tuo tai joku muu. Tuota voi sitten vapaasti muunnella.
    Fiskarsin lenkki voisi olla ihan jees.

Reitillä taitaa tosin olla pari cyclocross-kunnossa olevaa osuutta, joille on mielestäni turha lähteä renkaita rikkomaan. Ellei tilanne ole vastikään muuttunut, niin päällystämättömiä ovat ainakin Fagervikintie Inkoon kirkonkylän jälkeen (kierto Inkoon Rannikkotien ja 186:n kautta) ja Kuusiantie (kierto Pohjantien ja Mustiontien risteyksen kautta). Kokonaismatka ei taida noista koukkauksista juuri muuttua.

Olisiko kahden pysähdyksen taktiikka liioittelua? Karjaalla joku paikka ja Virkkalan ST-1?

Fiskarsin lenkki voisi olla ihan jees.

Reitillä taitaa tosin olla pari cyclocross-kunnossa olevaa osuutta, joille on mielestäni turha lähteä renkaita rikkomaan. Ellei tilanne ole vastikään muuttunut, niin päällystämättömiä ovat ainakin Fagervikintie Inkoon kirkonkylän jälkeen (kierto Inkoon Rannikkotien ja 186:n kautta) ja Kuusiantie (kierto Pohjantien ja Mustiontien risteyksen kautta). Kokonaismatka ei taida noista koukkauksista juuri muuttua.

Olisiko kahden pysähdyksen taktiikka liioittelua? Karjaalla joku paikka ja Virkkalan ST-1?
    Joo, ei mielellään cc-teitä Kierrellään ne miten olit kaavaillut. Jos toi on jotain 160 km, niin luulen että yksi pysähdys voisi riittää.

^Joo, olin tietoinen noista pätkistä mutta en viittynyt alkaa jokaista pikkutietä viilaamaan tuohon karttaan. Eli kierretään nuo kuten ehdotitte. Mä olen hieman aikataulu-rajoitteinen huomenna sikäli että klo18 pitää olla kekkereissä, joten jos olis vain yksi pysähdys vaikka tuolla Fiskarsissa? Ajellaan sitä perus 30-vauhtia tasaisesti. Ja lähtö perinteisesti klo10 tuvalta.

^Joo, olin tietoinen noista pätkistä mutta en viittynyt alkaa jokaista pikkutietä viilaamaan tuohon karttaan. Eli kierretään nuo kuten ehdotitte. Mä olen hieman aikataulu-rajoitteinen huomenna sikäli että klo18 pitää olla kekkereissä, joten jos olis vain yksi pysähdys vaikka tuolla Fiskarsissa? Ajellaan sitä perus 30-vauhtia tasaisesti. Ja lähtö perinteisesti klo10 tuvalta.
    Joo, 10 tuvalta.

Lauantain sääennuste sen kun paranee. Aamupäivällä saa ajaa tyynessä länteen ja iltapäivällä myötäisessä takaisin Espooseen!

Sopiiko Fiskarsin porukkaan lähteä mukaan? Talvella tänne etelän humuun muuttaaneena ei noita hyväksi havaittuja yli satkun reittejä ole oikein tiedossa vielä. Fiskarsi vaikuttais oikein mainiolta lauantaikierrokselta eilisen 2 tunnin maastonautiskelun jälkeen. Tulee vähän myöhässä ilmoittautuminen/kysely...ehkä ilmestyn siis suoraan tuvalle katsastamaan tilanteen.
    Bikes aren't fast, legs are.

5 kuskia tuvalla, 4 kiersi Fiskarssin lenkin mainiossa kelissä. Oli lämmintä ja myötäisiä tuulia. Sais aina olla tälläistä!

Tänään kertyi matkaa ovelta-ovelle 202km@32.4km/h, kiitos vielä seuralaisille ja crankylle naksunnan poistosta

Mahtava oli lenkki, kiitos vielä kaikille Fiskarsin kiertäneille! Meinasi kyllä tulla vikalla 20 km noutaja, ei ollut enää yhtään ruutia jaloissa kun pääsin kotiin.

Crankylle tiedoksi, että jos haluat omin päin polkaista saman tyyppisen lenkin mutta vähän lyhyempänä, niin Tähtelästä pohjoiseen kääntymällä pääset oikaisemaan suoraan Virkkalaan. Virkkalasta kun ajelet samaa reittiä takaisin kuin nyt paluumatkalla, niin siitä tulee semmoinen mukava noin 120 km Espoosta Espooseen.

Kiitos tosiaan kaikille, hieno lenkki saatiin aikaan! Sama vika täällä, että ihan tyhjillä jaloilla taisteltiin viimeset kympit. Aivan lopussa jopa krampit vähän varoitteli, mutta ei onneksi sen pahemmin sitten tulleet päälle.

Hyvä tietää toi "oikoreitti", sooloiluun varmasti pätevä reitti, täytyy joskus kokeilla. On vaan tavannut toistaiseksi jäädä arkilenkit tuohon Veklahden/Volsin reiteille ajan puutteen takia.
    Bikes aren't fast, legs are.

Siisti lenkki kaikinpuolin! Mulla iski lähinnä kova nälkä 20 km ennen loppua, jalat toimi ihan ok..magnesium tankkaus onnistunut ilmeisesti hyvin

Kahvitteluryhmäkin on perillä. Löydettiin muuten PK-seudun lenkkien hienoin taukopaikka, Cafe Herkkuhetki.

Keli oli helteinen ja se näkyi myös paidassa.

Paluumatka avitti pitkät loivat mäet ja hyvä myötätuuli. Lopussa kuitenkin alkoi painaa ja KP:n jalat eivät enää kantaneet maalissa.

Kaikkiaan dataa kertyi 520 kilotavua.

Mahtava lenkki jollaista ei kyllä enää tänä vuonna ajeta. Kiitos mukana olleille!

http://connect.garmin.com/activity/189599937

Olipas mahtava lenkki. En olisi vielä eilen uskonut, että tuo setti voisi mennä noin helposti. Ahteri ja jalat kestivät touhun yllättävän hyvin, eikä yläkroppakaan mennyt pahemmin jumiin vasenta kyynärpäätä lukuunottamatta. Alusta asti harrastettu voimistelu pyörän selässä auttoi.

Olosuhteet olivat ehkä aavistuksen liian hikiset mun makuun, mutta menihän se näinkin. Lopussa helpotti, kun ilma alkoi viilentyä. Ehdin vielä hyvin kotiin ennen pimeää - pyörä oli hississä 23:00.

Kiitoksia kaikille osallistujille!

Samoin kiitos Jarille, Arille ja Villelle. Ootte kovia jätkiä, mutta jotenkin vinksahtaneita, no sillee harmittomalla tavalla. Ikimuistoinen lenkki, joka ei toistu. Se on kyl hienoo ajaa tossa porukassa, ei kertaakaan mitään vaaratilannetta tms. Päivää kuvannee parhaiten usein hoettu: täs ei oo mitään järkee.

Tosi kova suoritus! Respect!

Mad props! Mulle riitti tänään 200 ja siinäkin oli riittävästi. Oliks teidän keskari oikeasti 33.3km/h? Tää oli vissiin se kp:n palauttava lenkki vai mitä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Kahvitteluryhmäkin on perillä. Löydettiin muuten PK-seudun lenkkien hienoin taukopaikka, Cafe Herkkuhetki.
    Mä olin jo ihan fiiliksissä että missä tämmönen hieno kahvipaikka on, no tiettyhän se oli orivedellä eli Villen mukaan PK-seudulla. Gee, thanks.

J.K. Tekee muuten höpöä vetää 6 tuntia fillarin selässä ja käydä kaverin bileissä juomassa saman verran kaljaa (eli 6kpl), olo on aika astraalinen.

Mad props! Mulle riitti tänään 200 ja siinäkin oli riittävästi. Oliks teidän keskari oikeasti 33.3km/h? Tää oli vissiin se kp:n palauttava lenkki vai mitä
    Toi keskari taisi yllättää meidätkin. Eilen kulki yllättävän hyvin monestakin syystä:
    * Suotuisat tuulet - ennusteiden mukaan piti olla ikävää vastatuulta paluumatkalla, mutta sitä ei ainakaan tuntunut osuvan pahasti kohdalle muutamia paikkoja lukuunottamatta.
    * Hyvin speksattu reitti - paluumatkasta oli iso osa aika helppoa tietä. Nousumetrejä tuolle reitille tuli "vain" n. 3 km eli ihan maltillisesti lenkin pituuteen nähden.
    * Lyhyet vedot auttaa jaksamaan - tämä on opittu jo monelta aiemmalta ylipitkältä. Nyt kukaan ei lähtenyt leikkimään edes lenkin alkuvaiheessa hyvävoimaisena vaan vedot pidettiin lyhyinä alusta lähtien.
    * Maltillinen mäkien vetäminen - tällä kertaa ajettiin mäet lenkin alkupuoliskolla todella maltillisilla tehoilla, mikä auttoi lenkin lopussa.
    * Kaikenlaisen muun hönöilyn välttäminen - nyt ei otettu missään kohtaa mäkikirejä, ajettu tiimitempoa jne. Pitkä matka sai ryhmän kunnioituksen tarvittavalla tavalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari_T Katso viesti
    * Kaikenlaisen muun hönöilyn välttäminen - nyt ei otettu missään kohtaa mäkikirejä, ajettu tiimitempoa jne. Pitkä matka sai ryhmän kunnioituksen tarvittavalla tavalla.
    Off-topiccia. Tämä kuuluu HePo-lenkkien puolelle. Ei kait. Onnittelut täältäkin koko sakille. Jos ei tällaista tänä vuonna enää tule, niin voisi sitä porukalla edes kolmesatasen vääntää. Multa puuttuu sekin vielä.

Kova suoritus pitkänmatkalaisilta. Nostan pyöräilykypärääni teille.

Jep, kiitoksia porukalle taas mukaan houkuttelusta ylipitkälle lenkille. Tulipa tuollainenkin sitten koettua. Mulla tuli vielä tänään 170 km HePo-lenkillä päälle. Nyt jalat tuntuu viimeistellyiltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Jep, kiitoksia porukalle taas mukaan houkuttelusta ylipitkälle lenkille. Tulipa tuollainenkin sitten koettua. Mulla tuli vielä tänään 170 km HePo-lenkillä päälle. Nyt jalat tuntuu viimeistellyiltä.
    Päätit sitten saada sen sadelenkin, kun ei eilen loppumatkan ennusteista huolimatta kastuttukaan? Joo, ollaan me hulluja mutta sä oot meistä neljästä kaikkein kahjoin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •