ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 14 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Lenkkisuunnitelma lauantaille 9.6.2012 / Idän polkuja

06.00 Littoisten monitoimitalo
    07.00-07.05 Prisman tolppa
    08.00-08.15 Auranlaakson ABC aamukahvi
    09.15 Järvelän parkkipaikka
    11.30 Littoisten monitoimitalo ja lenkin loppu

Ajat ovat suunnilleenaikoja ja polut näitä itäpuolen polkuja sinne, tänne ja takaisin.
    Vauhti on aivan ryhmän mukaan, mutta ei kuitenkaan kovaa.
    Polut ovat ajettavia.

Tervetuloa mukaan heti aamusta tai matkan varrelta.

kokeillaanpa onko tämmöiseen lähtijöitä - onko ?

MattiK
    Mukana. Koitan saada itseni löhtöruutuun monnarille kuureks.
    Juoksen Cooperin testin kahteentoista minuuttiin.

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti a2jkanga Katso viesti
    Mulla olisi tarkoitus ajaa sunnuntaina lenkkiä joskus kahden aikoihin. Aika ja paikka tarkentuu lähempänä ajankohtaa.
    Enköhän minä tule kunhan aika ja paikka tarkentuvat...hyvää ilmaakin luvattu forecan mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fillaristi Katso viesti
    Mukana. Koitan saada itseni löhtöruutuun monnarille kuureks.
    Itse lyöttäydyn seuraan 9.15 Järvelässä.

kari kangassalo Guest
    Voi pntle! huomasin tuon tämän päivän lenkkisuunnitelman vasta nyt. Aamu-unisuudesta huolimatta olisi sopinut hyvin tuo lenkki, nyt se alkaa olla jo loppupuolella. Lenkki pyörii just tässä kotini ympärillä.
    Kommentteja foorumin aiemmista (edellistorstailenkki-) teksteistä ja omasta päästä:
    1: jos edellistorstaina oli lenkillä n 20 henkeä niin eikö siitä sais ihan hyvin kolmekin lenkkiporukkaa(hidas, tasanen ja nopea). 7 h ryhmähän on ideaali. Ongelmana taitaa olla enemmänkin vetäjien puute.
    2: Eikö ryhmässä edetessä sääntö mene niin että on kokenut vetäjä edessä ja sen takana hitaimmat, viimeisinä sit kovakuntoisimmat. Näin hitaampien kohtaloksi ei koidu tuo viimeisille ilmenevä "haitariefekti". Ilmeisesti aina ei olla menty näin. Korhosen Aki on ainakin viisaana mutta kokeneena useasti vahtinut viimeisenä "perässäpitäjiä"
    3: Jos joku on oikein innokas esim nettiylläpitohommiin niin nimenhuuto.com -mtb-turku torstailenkki (ja vaikka sunnuntailenkkikin) -ryhmä olis aika hauska. Näkis suunnilleen kuinka monta ja ketä on tulossa ja jos oltais oikein aktiivisia niin siellä vois arpoa ryhmien vetäjätkin etukäteen. Silti siis lenkille vois tulla vaikka ei olis ilmoittautunutkaan. Noissa höntsäjoukkuelajiporukoissa on todella hyvä ominaisuus. Ei niissäkään paikalle tule aina vaan ne ketkä on ilmoittautuneet mutta yleensä vähintään ne ketkä ovat ilmoittautuneet. Mut tämä siis vain ideana mietintämyssyihin...
    4.Lähden jatkossa mielelläni Littoisten suunnan lenkeille, mieluiten iltamyöhään tai (viikonloppu-) aamutuimaan. Muutkin ajat saattaa käydä. Työ- ja perhe-elämä haittaavat tällä hetkellä ja edelleen pahasti tärkeitä eli urheiluharrastusta...

Kiitos mtb 50+:lle, fillaristille ja Sti:lle aamulenkistä! Hienoa baanaa ja vielä hienompaa seuraa.

MattiK veti hienon lauantai aamulenkin itäpoluilla,kiitos. Kulttuuritietous kasvoi ja ajo oli hienoa vaikka lopussa vähän satoi ja ajettiin ihan metsässäkin... Ovelta ovelle tuli 5:36:59 nautiskelua. Kiitos kanssa-ajajille. Sti vakuutti mut viimeistään 29er hyvyydestä... Hieno lenkki!
    Juoksen Cooperin testin kahteentoista minuuttiin.

Oikein mainio aamulenkki tutuilla poluilla. Ihan lopussa kyllä harhauduin viemään koko ryhmän aivan poluttomaan metsään Pukinkullan ja Pyydysmäen tienoilla, mutta hyvin siitä läpi päästiin. Siis se oli ihan oikeaa maastoajoa se pätkä.

Sykkeet pysyivät rauhallisella tasolla ja riittävän teknisiä polkuja vrs. Tahko ajeltiin.

Nyt kyllä Tahko näyttää epävarmalta. Oikea ranne on nyt ajon jälkeen kipeä ( se viime vuonna murtunut ) ja oikea hauis on turvonnut oikein miesmäisen kokoiseksi ja särkee kyllä sekin. Siitä repesi jotain viikolla nostaessani sellaista putkea huolimattomasti. Toisaalta tri Hymy suosittaa "Ota pari Buranaa, kyllä niillä pärjää !" Pitäydyn siinä sitten.
    ÖRM 2021

Nyt on Puggi myyty. Jos joku täyskasvuinen (>= 188 cm) tarvitsee 29-täpärin, sellainenkin löytyy.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kari kangassalo Katso viesti
    Voi pntle! huomasin tuon tämän päivän lenkkisuunnitelman vasta nyt. Aamu-unisuudesta huolimatta olisi sopinut hyvin tuo lenkki, nyt se alkaa olla jo loppupuolella. Lenkki pyörii just tässä kotini ympärillä.
    Kommentteja foorumin aiemmista (edellistorstailenkki-) teksteistä ja omasta päästä:
    1: jos edellistorstaina oli lenkillä n 20 henkeä niin eikö siitä sais ihan hyvin kolmekin lenkkiporukkaa(hidas, tasanen ja nopea). 7 h ryhmähän on ideaali. Ongelmana taitaa olla enemmänkin vetäjien puute.
    2: Eikö ryhmässä edetessä sääntö mene niin että on kokenut vetäjä edessä ja sen takana hitaimmat, viimeisinä sit kovakuntoisimmat. Näin hitaampien kohtaloksi ei koidu tuo viimeisille ilmenevä "haitariefekti". Ilmeisesti aina ei olla menty näin. Korhosen Aki on ainakin viisaana mutta kokeneena useasti vahtinut viimeisenä "perässäpitäjiä".
    Minusta on menty ihan oikein että vetäjän perässä on hitaimmat. Toivon että vetäjä on sinut naisten suhteen ettei turhaa tuu pahaamieltä. Me olemme erilaisia ja jokaisella on takana oma menneisyys ettei tuoda lenkille omia ongelmia. Mua harmitti vielä edellinen lenkki kun tulin torstailenkille. Kävin nollaamassa niin hyvin kuin pystyin mettäs jyrkällä ylämäellä jotta en tuota muille huonoo oloani. Ainakin itse olen ollut vetäjän takana, mitä nyt välillä jäänyt liki viimetteeksi, mutta ikinä ei oo jätetty. Olen sit kyllä päässyt sanomattakin kärkeen. Kun ei jaksa naputtaa joka asiasta. Tärkein on että kaikki pysyy mukana.... En oo itse teknisesti taitava ja ei ole vielä niin paljon rohkeutta rymistä täysillä, koska olen muutaman kerran tullut paha isku kroppaan. Vähän varovaisuutta tullut...

mimgulls Guest
    Oliko kukaan lähdössä huomenna lenkille, aika ja paikka? Menen muuten yksin Itäisen puolen turun polkuja jos ei oo muita lenkille lähtijöitä jotka tuntisi metsäpolut paremmin kuin minä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mimgulls Katso viesti
    Oliko kukaan lähdössä huomenna lenkille, aika ja paikka? Menen muuten yksin Itäisen puolen turun polkuja jos ei oo muita lenkille lähtijöitä jotka tuntisi metsäpolut paremmin kuin minä.
    Moi, voisin lähteä kaveriksi itäisen puolen poluille, jos ilta-aika sopii sulle, esim. lähtö 18.30 Itäharjun Prismalta?
    En muuten ole Rikardo, vaan hänen vaimonsa, joka on unohtanut oman tunnarinsa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fillaristi Katso viesti
    MattiK veti hienon lauantai aamulenkin itäpoluilla,kiitos. Kulttuuritietous kasvoi ja ajo oli hienoa vaikka lopussa vähän satoi ja ajettiin ihan metsässäkin... Ovelta ovelle tuli 5:36:59 nautiskelua. Kiitos kanssa-ajajille. Sti vakuutti mut viimeistään 29er hyvyydestä... Hieno lenkki!
    Kiitokset minunkin puolesta Matille aamun lenkistä- mahtavaa ajoa hyvässä seurassa ja kelin puolesta haastavassa maastossa. Minusta hauskinta tässä kulttuuritietouden ja Kiijärven oman historian kerronnassa oli se, että miltei jokainen tarina loppui sanoihin "silloin minua v"#%€%i ihan kunnolla"! . Toivottavasti Matti saa ranteen ja hauiksensa kuntoon Tahkoa ajatellen. Ja ei ole 29" voittanutta - enää kaipaisin vain jonkun 30-35 v sinkun, joka soittelisi minun puhelimeen kesken lenkin

-Simo

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rikardo+ Katso viesti
    Moi, voisin lähteä kaveriksi itäisen puolen poluille, jos ilta-aika sopii sulle, esim. lähtö 18.30 Itäharjun Prismalta?
    Joo, sopii klo 18.30 jos tekisi vähintään sen 2 h lenkki. Voisin laittaa Hetalle viestiä jos hänkin lähtisi mukaan. Ei taida olla vielä kirjautuneena foorumissa. Tietty muutkin mukaan jos saatais porukkalenkki kasaan sunnuntai illalle.

Mun olisi määrä lähteä puolen päivän jälkeen (yhden kahden aikoihin). En oo asunut muutamaan vuoteen Turussa, joten reitit eivät ole ihan täysin mielessä. Garminin avustuksella ajattelin alunperin vetää tämän lenkin: http://connect.garmin.com:80/activity/embed/185614888

Mutta kaikki muutkin vaihtoehdot toki käyvät.

Torstailenkeillä on selkeesti niin hämärää meininkiä että tarvii oikeen tulla kattelemaan. Ajetaanko juhannusviikolla? Saax tulla cyclolla häh?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Torstailenkeillä on selkeesti niin hämärää meininkiä että tarvii oikeen tulla kattelemaan. Ajetaanko juhannusviikolla? Saax tulla cyclolla häh?
    Kunhan sulla on kypärä päässä, niin olet tervetullut Ja myös cyclolla.

Viime torstaina oma hämäryys meni, kun lähdin Ojalan letkaan. Jossain vaiheesa joku kysyi "onko tää sun normaali lenkkivauhti?", johon Henri "ei-kyllä mä menen aika paljon lujempaa". Hänellä syke 95, allekirjoittaneella 174 - tässä on se ero ammattilaisen ja tavallisen kuolevaisen välillä! Silti oli todella hauskaa - 2 paikkaa Haunisen altaalla, mistä en ollut koskaan edes ajatellut ajavani, ajoin, kun katsoin ajolinjaa edeltä.
    Sti muokkasi tätä : 09.06.2012 at 19.57 Syy: ta

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti a2jkanga Katso viesti
    Mun olisi määrä lähteä puolen päivän jälkeen (yhden kahden aikoihin). En oo asunut muutamaan vuoteen Turussa, joten reitit eivät ole ihan täysin mielessä. Garminin avustuksella ajattelin alunperin vetää tämän lenkin: http://connect.garmin.com:80/activity/embed/185614888

Mutta kaikki muutkin vaihtoehdot toki käyvät.
    Jäin miettiin että jaksanko tehdä kahta lenkkiä yhtenä päivänä. Entisenä maratonjuoksijana on tehty kaksi juoksulenkkiä ja salitreenit päälle yhtenä päivänä, niin kokeillaan sit pari mtb lenkkiä. Toisaalta en pääse ensviikolla mtb lenkille ollenkaan, niin otetaan kaikki ilo irti kun kerrankin on kokonainen vapaa sunnuntaipäivä. Sinun suunnittelema lenkki näyttää ihan hyvältä idealta. Oisko itäharjun prisman tolppa varmin lähtöpaikka klo 13.30?
    mimgulls muokkasi tätä : 09.06.2012 at 20.07

Jäin miettiin että jaksanko tehdä kahta lenkkiä yhtenä päivänä. Entisenä maratonjuoksijana on tehty kaksi juoksulenkkiä ja salitreenit päälle yhtenä päivänä, niin kokeillaan sit pari mtb lenkkiä. Toisaalta en pääse ensviikolla mtb lenkille ollenkaan, niin otetaan kaikki ilo irti kun kerrankin on kokonainen vapaa sunnuntaipäivä. Sinun suunnittelema lenkki näyttää ihan hyvältä idealta. Oisko itäharjun prisman tolppa varmin lähtöpaikka klo 13.30?
    Sopii hyvin. Siellä siis 13.30.

Meinaatko siis jaksaa kaksi lenkkiä? Siinä tapauksessa nähdään klo 18.30 Itäharjun Prismalla ja ajetaan ne polut joita ette ehdi ajaa päivällä! Voin mennä kyllä yksinkin, jos et jaksa enää lähteä illalla. Olis kyllä tosi hauskaa ajaa pitkästä aikaa jonkun kanssa! Piia

mimgulls Guest
    Meinaatko siis jaksaa kaksi lenkkiä? Siinä tapauksessa nähdään klo 18.30 Itäharjun Prismalla ja ajetaan ne polut joita ette ehdi ajaa päivällä! Voin mennä kyllä yksinkin, jos et jaksa enää lähteä illalla. Olis kyllä tosi hauskaa ajaa pitkästä aikaa jonkun kanssa! Piia
    Joo, kyl mä vähän aattelin jaksaa! Ehkä Heta tulee, lupas pistää mietintämyssyyn. Ois meitä sit ehkä kolme naista iltalenkillä. Ehdin käydä syömässä kotona ekan lenkin jälkeen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Nyt on Puggi myyty. Jos joku täyskasvuinen (>= 188 cm) tarvitsee 29-täpärin, sellainenkin löytyy.
    Teetkö tilaa uusille projekteille, vai onko kyse jostain muusta?

Titaania tai unobtaniumia?
    Suo, kalja ja läski.

JarruRaita Guest

Sunnuntailenkki 18.30 Lähi-Idän Prismalta

Hehhee...mutta minäpä olen JarruRaita ,mutta vastaan paremman puoliskoni eli Katin puolesta; Voisin hyvin lähteä sille iltalenkille.Vielä aikataulu hieman epäselvä,mutta vahvistan saapumiseni Prismalle 18.30 hyvissä ajoin.T:Kati

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiH Katso viesti
    Teetkö tilaa uusille projekteille, vai onko kyse jostain muusta?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Titaania tai unobtaniumia?
    Ei tule unobtaniumia eikä tässä ole mitään kovin ihmeellistä. Totesin vaan että kun taas kokeilin täpäriä, se ei tuntunut niin hauskalta kun pari vuotta sitten. Yhdistettynä siihen että ajoin sillä Tahkon lisäksi ehkä 6-7 lenkkiä viime vuonna, tuntui järkevältä laittaa se myyntiin kun käyttöaste on kuitenkin niin alhainen. En viitsi pitää pyörää pelkästään Tahkoa varten.

Tämä tietysti antaa mahdollisuuksia ostaa jotain uutta ja nyt olen rakentamassa, tai siis Tommi rakentaa, monitoimipyörän. One bike to rule them all...

Salsa Mukluk-runko pitäisi tulla runsaan viikon sisällä. Siihen sitten kaksi kiekkosettiä. Rolling Darryl talvikäyttöön ja kesäkäyttöön kevyempi setti 47-millisillä trialvanteilla ja Hope-navoilla. Siitä pitäisi siis tulla kohtalaisen kevyt paksupyörä, jolla kesän ajelut sujuu ja kai pari kolme Tahko-kierrostakin pitäisi onnistua.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Oliko tänään Sunnuntaicrossia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Tämä tietysti antaa mahdollisuuksia ostaa jotain uutta ja nyt olen rakentamassa, tai siis Tommi rakentaa, monitoimipyörän. One bike to rule them all...
    Meinasinkin että Pugin tilalle jotain uudempaa...

Eipä ole juuri itsekään tullut täpärillä ajettua. Viime heinäkuun jälkeen 100 km, joista tämän vuoden puolella 38 km.
    Suo, kalja ja läski.

Onkos Itäharjul enemmänki menos porukkaa 13.30? Vois itekki lähtee sinne päin ku näköjää flunssaki menny jo ohi ja hapenottokyky aikast normaalilla tasolla ..
    The end of the road is just the beginning...

Enpä ehdi enää junaan, siispä sooloilen...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

KatiO Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JarruRaita Katso viesti
    Hehhee...mutta minäpä olen JarruRaita ,mutta vastaan paremman puoliskoni eli Katin puolesta; Voisin hyvin lähteä sille iltalenkille.Vielä aikataulu hieman epäselvä,mutta vahvistan saapumiseni Prismalle 18.30 hyvissä ajoin.T:Kati
    Löysin omat käyttäjätunnukseni , joten voin taas vastata omista höpinöistäni eikä sihteerini JarruRaita Olen malttamaton lomalainen ja lähden aikaisemmin lenkille. Vielä on pientä puuhasteltavaa ennen ensi viikon reissua. T:Kati

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Oliko tänään Sunnuntaicrossia?
    Ei ole, ilmoitus taisi hävitä tuonne edelliselle sivulle kaiken sekaan vaikka oli boldattu.

Eli ei sunnuntaicrossia tänään eikä seuraavana sunnuntaina (17.6.)!
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Salo - Matilda - Salo hoidettu parhaassa mahdollisessa seurassa. Saanko nyt sitten vihdoin mennä pizzalle

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •