Lainaus Alkujaan tämän lähetti kari kangassalo Katso viesti
Voi pntle! huomasin tuon tämän päivän lenkkisuunnitelman vasta nyt. Aamu-unisuudesta huolimatta olisi sopinut hyvin tuo lenkki, nyt se alkaa olla jo loppupuolella. Lenkki pyörii just tässä kotini ympärillä.
Kommentteja foorumin aiemmista (edellistorstailenkki-) teksteistä ja omasta päästä:
1: jos edellistorstaina oli lenkillä n 20 henkeä niin eikö siitä sais ihan hyvin kolmekin lenkkiporukkaa(hidas, tasanen ja nopea). 7 h ryhmähän on ideaali. Ongelmana taitaa olla enemmänkin vetäjien puute.
2: Eikö ryhmässä edetessä sääntö mene niin että on kokenut vetäjä edessä ja sen takana hitaimmat, viimeisinä sit kovakuntoisimmat. Näin hitaampien kohtaloksi ei koidu tuo viimeisille ilmenevä "haitariefekti". Ilmeisesti aina ei olla menty näin. Korhosen Aki on ainakin viisaana mutta kokeneena useasti vahtinut viimeisenä "perässäpitäjiä".
Minusta on menty ihan oikein että vetäjän perässä on hitaimmat. Toivon että vetäjä on sinut naisten suhteen ettei turhaa tuu pahaamieltä. Me olemme erilaisia ja jokaisella on takana oma menneisyys ettei tuoda lenkille omia ongelmia. Mua harmitti vielä edellinen lenkki kun tulin torstailenkille. Kävin nollaamassa niin hyvin kuin pystyin mettäs jyrkällä ylämäellä jotta en tuota muille huonoo oloani. Ainakin itse olen ollut vetäjän takana, mitä nyt välillä jäänyt liki viimetteeksi, mutta ikinä ei oo jätetty. Olen sit kyllä päässyt sanomattakin kärkeen. Kun ei jaksa naputtaa joka asiasta. Tärkein on että kaikki pysyy mukana.... En oo itse teknisesti taitava ja ei ole vielä niin paljon rohkeutta rymistä täysillä, koska olen muutaman kerran tullut paha isku kroppaan. Vähän varovaisuutta tullut...