No niin, muutama tunti tilauksesta tuleekin sitten tällainen sähköposti. Great...
We regret not being able to fulfill your order and therefore cancel your order.
Unfortunately, the stock-availability was not correct, the item cannot be re-ordered.
Please accept our apologies for the time you had to wait. The stock-availability is updated in our online-shop now. You are welcome to place a new order with an alternative item online. If you have paid in...
Että sellainen tyyli heillä. Kyseessä oli todella hyvä tarjous, muualta ei vastaava löydy. Tapahan se on markkinoida tuokin, että pidetään hyviä tarjoustuotteita myynnissä, vaikka todellisuudessa tavaraa ei ole eikä tule. Toisaalta minustakaan ei tullut sitten heidän asiakasta, eikä tule. Prkl. Toivottavasti nyt edes katevaraus perutaan vielä tänään, että voi kantaa rahansa sinne missä on jotain myydäkin. Jotain asiakaspalvelun tasosta kertonee sekin, että vartavasten sähköpostilla ensin tiedustelin tuon tuotteen todellista saatavuutta, kun näytti vain yhtä vihreää palkkia verkkokaupassa. Kysyin myös, tuleeko fillaria lisää jos loppuu. Näihin kysymyksiin ei vastattu, ainoastaan sain copy-pastevastauksen koskien toimitusaikaa.
Kirjanmerkit