HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 43 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 1542

Aihe: Cervelo

  1. #1261
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Asikkala
    Viestit
    5.318
    >Kervelo

    Niinpä, tuosta masiinasta Samu vie kyllä propsit kohti ääretöntä ja sen yli.

  2. #1262
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    http://www.p5simplyfaster.com/

    Hassu URL ja avaruusalusäänet...

  3. #1263
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    http://road.cc/content/news/50649-fi...erv%C3%A9lo-p5

    Kova markkinointitykitys päällä.

  4. #1264
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.103
    Hirmu duuni tehty aerodynamiikan eteen ja sitten tuo juomapullo on laitettu tuohon stongan päälle, kuin jarruvarjo konsanaan??

  5. #1265
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    232
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Hirmu duuni tehty aerodynamiikan eteen ja sitten tuo juomapullo on laitettu tuohon stongan päälle, kuin jarruvarjo konsanaan??
    Mun mielestä ihan fiksua jos on kerran aerodynaamisin paikka.
    The P5 features a horizontal standard two-bolt bottle cage between the arms on the aerobar, by far the most aero position.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  6. #1266
    Pyöräpummi Guest
    Kertokaas kuinka Di2 on hakkeroitu tuossa P5:ssä?

    Eikös ole niin että normaalissa aika-ajo Di2:ssa tangopäävaihtajat ovat "satellite shiftereitä", joista pitäisi vetää langat vaihtajakahvoihin.
    Kuvasta kuitenkin näkee että Cervelossa on Maguran jarrukahvat.

    Jossain piilossa kuitenkin pitää olla Di2 kahvaelektroniikka jotta nämä tangonpäävaihtajat(satellite shifterit) toimisivat.

    Olisi mielenkiintoinen tietää mikä on P5:n hinta?
    En uskalla edes arvata, mutta ei se aivan joka pojan aerodynamiikkaa ole.

  7. #1267
    TetedeCourse Guest
    Halpaa kuin saippua: Road CC:n sivuilta - http://road.cc/content/news/50649-fi...erv%C3%A9lo-p5

    "
    US price on that frameset will be $6,500 and a complete Shimano Di2-equipped bike will cost $10,000. The UCI version of the frameset will cost $4,500 and the complete Dura-Ace bike (mechanical) will be $6,000"

  8. #1268
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viesti
    Halpaa kuin saippua: Road CC:n sivuilta - http://road.cc/content/news/50649-first-ride-cervélo-p5

    "
    US price on that frameset will be $6,500 and a complete Shimano Di2-equipped bike will cost $10,000. The UCI version of the frameset will cost $4,500 and the complete Dura-Ace bike (mechanical) will be $6,000"
    Täytyy muistaa että Amerikassa hinnat ilmoitetaan ilman Alvia.
    Siitä huolimatta kokonaiset pyörät kuullosta tosi edullisilta verrattuna siihen mitä pelkät rungot maksavat.

  9. #1269
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    forssa
    Viestit
    426
    Hyvännäköinen tuo maguran hydraulinen vannejarru, kuinka toimiva mahtaa olla pidemmän päälle?

  10. #1270
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Hydraulic by Magura, Aerodynamic by Cervelo..

    Eli sama kuin Ventus ja uudemman 3T TT-tangon kanssa, aerodymaniikka tulee noihin Maguran RT8TT TT-jarruihin Cervelolta ja koko idea on heidän myös alumperin. Kevyempi versio painaa 495g täydellisenä. Niissä on mm. pika-avaus jarrukaffoissa että jarrut saa auki kiekkojen vaihtoa varten nopeasti.Noita Maguran jarruja tulee erikseen myytävänä jokunen myös jos jotakuta kiinnostaa päivitys, RT6TT 499€ ja RT8TT 599€ pari kaffoineen.

    P5:

    Noi hinnat on ollut meidän Facebookissa jo tovin mutta kun kyselitte niin postataan ne tännekin:

    P5 Dura-Ace (UCI Legal) 3T Aura bar - 5.700 EUR

    P5 Dura-Ace Di2 (Tri / UCI Illegal) New 3T Bar– 9.200 EUR

    Along with the complete bikes we will offer 2 frameset options.

    P5 UCI Legal Frameset - 4.400 EUR w/o bar

    P5 Tri / UCI Illegal - Frameset - 5.900 EUR With bar

    The first delivery is at this point set to April.

    En pidättelisi hengitystä koska noita saa. Toi April = ~joke. Toimitukset ovat ERITTÄIN rajoitetut eli jos sellaisen haluaa, kannattaa ilmaista halukkuus potentiaaliseen ostopaikkaan asap.

    Btv,mun tietääkseni Cervelon rungot tehdään muutamalla alihankkijalla ja niiden nimet eivät ole minkään fillarifirman nimet, vaan ovat komposiittipajoja.
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 26.01.2012 at 07.24

  11. #1271
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    46
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Hydraulic by Magura, Aerodynamic by Cervelo..

    Eli sama kuin Ventus ja uudemman 3T TT-tangon kanssa, aerodymaniikka tulee noihin Maguran RT8TT TT-jarruihin Cervelolta ja koko idea on heidän myös alumperin. Kevyempi versio painaa 495g täydellisenä. Niissä on mm. pika-avaus jarrukaffoissa että jarrut saa auki kiekkojen vaihtoa varten nopeasti.Noita Maguran jarruja tulee erikseen myytävänä jokunen myös jos jotakuta kiinnostaa päivitys, RT6TT 499€ ja RT8TT 599€ pari kaffoineen.

    P5:

    Noi hinnat on ollut meidän Facebookissa jo tovin mutta kun kyselitte niin postataan ne tännekin:

    P5 Dura-Ace (UCI Legal) 3T Aura bar - 5.700 EUR

    P5 Dura-Ace Di2 (Tri / UCI Illegal) New 3T Bar– 9.200 EUR

    Along with the complete bikes we will offer 2 frameset options.

    P5 UCI Legal Frameset - 4.400 EUR w/o bar

    P5 Tri / UCI Illegal - Frameset - 5.900 EUR With bar
    Mitäs UCI-laillinen runkosetti maksaa rt8-jarruilla ja 3t aduro-stongalla, vai riittääkö temposähläykseen mekaaniset jarrut ja jonkun muun valmistajan tanko?

  12. #1272
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Aduron hintaa ei ole tiedossa vielä. Hinta ei tainnut olla eka suunnittelukriteeri vaan olla mualman nopein. Eli veikkaan Ventuksen suuntaan, tonnin piätteille. Noita Maguroita tulee hyllyyn jokuset heti kun niitä saa.
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 28.01.2012 at 19.39

  13. #1273
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Ekat P5:t tulee maaliskuun lopulla. 51 ja 54cm D-A UCI versioita. Muita saakin siten odottaa lisää. Mallifillari tulee heti silloin esille, messuille ei kerkiä.

    Sama koskee S5:ia. 54cm kokojen kysyntä maailman laajuisesti ylittää keväällä reilusti tuotannon kyvyt. Kaikkien mallien. Valkeita "Rival" mallin runkoja on muutamia ensiviikosta lähtien mutta saatavuus siinä koossa on heikkoa, muita kokoja on. VWD versioiden kanssa on myös viivettä useassa koossa.

    Samu

  14. #1274
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Raisio
    Viestit
    441
    "Pon Holdings today announced that they have acquired Cervélo Cycles ... Cervélo will continue to operate independently, retaining its unique identity"

    http://www.cervelo.com/en_us/news-bl...le-group/2970/

  15. #1275
    Pyöräpummi Guest
    Kuvasta voi päätellä että vaihdevaijerit joutuvat tekemään aikamoisia mutkia päästäkseen itse vaihtajalle. Se asettaa suuren vaatimuksen vaijerin/kuoren liukkaudelle.
    Tulee mieleen että eikös tässä hintaluokassa olevalla pyöräilijällä olisi jo varaa hankkia sähköinen systeemi? Vastaan jo mahdollisesti tulevaan kommenttiin että Ultegra Di2 asentaminen helppoa ja UDI2:n johdotus tulee myös vuoden 2013 DA Di2.



  16. #1276
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Turun lähellä...
    Viestit
    2.270
    Tuossa on liian lyhyet kuoret... tosin ne voi laittaa myös näin.


    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

  17. #1277
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Mitä työkalua pitäisi käyttää BBRight keskiölaakerien poistoon?
    Alkaa vasemmalla puolella laakerissa tuntumaan pykälää joten vaihto lienee kohta ajankohtainen. Mitä laakeri vaihtoehtoja tuohon on, Truvativ PF30 ja Rotor 46x30?

  18. #1278
    J. Conrad Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Kuvasta voi päätellä että vaihdevaijerit joutuvat tekemään aikamoisia mutkia päästäkseen itse vaihtajalle. Se asettaa suuren vaatimuksen vaijerin/kuoren liukkaudelle.
    Tulee mieleen että eikös tässä hintaluokassa olevalla pyöräilijällä olisi jo varaa hankkia sähköinen systeemi? Vastaan jo mahdollisesti tulevaan kommenttiin että Ultegra Di2 asentaminen helppoa ja UDI2:n johdotus tulee myös vuoden 2013 DA Di2.


    Veikkaan että jos ei ole varaa ostaa kaikkia spacereitä hiilikuituisena, vaan sotketaa alumiini/kuituspacereitä sekaisin, ei ole varaa sähköisiin vaihteisiin...

  19. #1279
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Niemenmäki
    Viestit
    400
    Aika paha Cervelo-kuume iski Gido d'Espoon jälkeen. Suurehkon ketjun ja netin selailun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että RS olisi varmaan se mulle sopivin malli ja koko olisi lähinnä 51cm. Suomesta taitaa olla ko. rungot loppu tai ei ole ainakaan osunut missään silmään ja Saksasta http://jedi-sports.de/Bikes-Custom-M...012::2371.html löytyisi RS:ää vielä pienellä rungolla.

    Löytyisikö keneltäkään Etelä-Suomesta mahdollisimman läheltä Helsinkiä kyseistä runkokokoa koeajolle? Entä muita vaihtoehtoisia ostopaikkoja?

  20. #1280
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    156
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekoni Katso viesti
    Aika paha Cervelo-kuume iski Gido d'Espoon jälkeen. Suurehkon ketjun ja netin selailun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että RS olisi varmaan se mulle sopivin malli ja koko olisi lähinnä 51cm. Suomesta taitaa olla ko. rungot loppu tai ei ole ainakaan osunut missään silmään ja Saksasta http://jedi-sports.de/Bikes-Custom-M...012::2371.html löytyisi RS:ää vielä pienellä rungolla.

    Löytyisikö keneltäkään Etelä-Suomesta mahdollisimman läheltä Helsinkiä kyseistä runkokokoa koeajolle? Entä muita vaihtoehtoisia ostopaikkoja?
    Tuolla ainakin RS:ää halvalla.
    http://www.signature.fi/tarjoukset

  21. #1281
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.113
    Päästiin Cervelo-ketjussakin nyt itse asiaan...
    6.7 WTF/kg


  22. #1282
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti robink Katso viesti
    Tuolla ainakin RS:ää halvalla.
    http://www.signature.fi/tarjoukset
    Siellä näkyi olevan myös R5 Red hyvässä tarjouksessa. Onkohan pyörässä kuljettajalle painorajoituksia ja mitkäköhän kiekot tuossa on?
    30T

  23. #1283
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Cervéloissa ei ole painorajoituksia ja R5 Redissä on oletuksena Fulcrumin perusmallin treenikiekot.

  24. #1284
    Tuli itsekin hankittua Cervelo. Tosin köyhän miehen malli eli S1. Muutama lenkki takana ja täytyy sanoa, että hemmetin tyytyväinen olen. Ainoastaan yksi asia pyörässä ärsyttää. Eli tuossa kun on tuo yksiasentoinen satulatolppa, niin satulan kallistuksen säätö on todella sieltä ja syvältä. Tuota ei ole voitu suunitella selvinpäin. Onneksi tuota säätöä ei tarvitse niin usein tehdä.

  25. #1285
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Metsänpeikko Katso viesti
    Eli tuossa kun on tuo yksiasentoinen satulatolppa, niin satulan kallistuksen säätö on todella sieltä ja syvältä. Tuota ei ole voitu suunitella selvinpäin. Onneksi tuota säätöä ei tarvitse niin usein tehdä.
    Mielestäni aika looginen tuo säätö. Molemmat ruuvit löysälle, sitten sillä etummaisella ruuvilla hoidetaan kallistuskulma ja takimmaisella lopuksi kiristetään.

  26. #1286
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atro Katso viesti
    Mielestäni aika looginen tuo säätö. Molemmat ruuvit löysälle, sitten sillä etummaisella ruuvilla hoidetaan kallistuskulma ja takimmaisella lopuksi kiristetään.
    Niin, paitsi tuota etunmaista ruuvia on ensinäkin hemmetin vaikea kiertää, kun se on lähes kiinni satulassa. Onneksi on halkiosatula, en nimittäin saisi ainakaan omia ormiani mahtumaan tuonne väliin normaali satulalla. Toiseksi, kun penkin säätää etummaisella ruuvilla suoraan ja takimaisen kiristää, niin satula kallistuu taaksepäin. Eli eturuuvi pitää kiristää vähän yli. Tai sitten en vaan osaa.

  27. #1287
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Onko ruuvi todellakin ylöspäin? Yleensä kiristetään alakautta…

  28. #1288
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Onko ruuvi todellakin ylöspäin? Yleensä kiristetään alakautta…
    Kyllä. Ja itselläni ainakin käytännössä ihan satulassa kiinni. Tuossa kuvaa ko. systeemistä

  29. #1289
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Niemenmäki
    Viestit
    400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti robink Katso viesti
    Tuolla ainakin RS:ää halvalla.
    http://www.signature.fi/tarjoukset
    Valitettavasti pieniä runkoja ei ole jäljellä, muuten mieli kallistuisi Signatureen. Taidan laittaa tarjouspyyntöä mittojen kanssa tuonne Jedi-Sportsille. Tätä on jo kysytty aiemmin tässä ketjussa, mutta silmääni ei osunut vastausta; onko mitää fiksua tapaa mitata henk.koht reach ja stack? Voiko olemassa olevaa fillaria hyödyntää siinä miten?

  30. #1290
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.234
    Se säätö on tosiaankin syvältä. Nytkin mieluummin teippasin haljenneen satulan kuin rupesin laittamaan kiinni varasatulaa (ennen kuin saan siihen uuden oikeanlaisen).
    10k-kerhon jäsen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •