Eilen se viimein pompsahti noutoriviin, ja päivän vajaa kuusi viikkoa siihen menikin. Tänään tuli polkaistua duuniin uudella Radonin kaksysillä.
Sen verran olen jännittäjätyyppi, että toivottavasti ei tarvitse ensi kevään sesonkiaikana tilata kokonaista pyörää ulkomailta.
Noh, mikäs tässä taas ollessa, kun v-käyräkin on romahtanut normilevelille.
Uskaltaiskos tuolta tilaa Gopro:n??? Pal tilaillu fillarisälää netistä, mut en tuolta?? Gopro:n hinta olis ainakin viel toistaseks alennuksessa kohillaan
http://www.bike-discount.de/shop/k10....html?mfid=613
Luotettava kauppa tämä on. Ei muuta ku tilaus pesään.
Holokki auki ku H. Moilane.
18.5 pyörän tilaus puoliltaöin sisään ja 25.5 pyörä toimitettu Fillariosaan. Pidän viikon toimitusaikaa ihan ripeänä suorituksena.
Moro!
DHL:n seuranta näyttää että paketti on hampurissa jo neljättä päivää...Onkohan se oikeesti jumissa vai kuitenkin tulossa? Kuinka monella käyny samoin?
Juu ok. Odotellaan vaikkei millään malttais :P
Vielä ei näy itellan sivuilla mitään..
10.5 tilattu radon zr team 7.0 saapui tänään aamupäivällä. Pyörä läjään ja pieni testilenkki heitetty. Pyörä toimii moitteetta.
Olen käyttäny aina DPD:tä ulkomaantilauksiin jos on ollut vaihtoehtona .. on ollu nopeempi mitä DHL ja muutenki tykänny enemmän .. ja OT vielä et joku kymmenisen pakettia BD:ltä tullu ja aina mallikkaasti toiminu ..
The end of the road is just the beginning...
Kuinka nopeasti on DPD:llä tullut Suomeen? Bike-Discountista tavarat ovat tulleet perille halvimmalla vaihtoehdolla yleensä 6 päivässä.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Kerran ei soittanu ja seki johtu siitä ettei ollu laitettu numeroo lähetykseen .. kyl mä olen tuohon paikalliseen jakelijaan tyytyväinen ..
Onkos toi ihan normaalia, et DHL:n suomenkielinen sivu ei löydä koko lähetystä, mut Saksan DHL sivu kyl löytää ja näyttää mis paketti menee. Hampurissa näyttää omakin viel olevan ton mukaan, ku perjantaina tilasin.
DPD:n toimivuus on ihan paikallisesta alihankkijasta kiinni. Jossain paikoissa toimii jossain ei. Täällä tuntuu nykyään toimivan, ennen ei toiminut.
polar rcx5 multi 8 päivässä bike-discountista ja aika paljon halvemmalla kun suomesta. DHL toimii joka kerta, DPD:tä en valitse jos on vaihtoehtoja.
Paljos tuossa discount-bike saitil on sitten postikulut jos tilaa esim. kahet renkaat? Sivulla lukee "Freight costs 5.95e", mutta toisalta lukee myös "per bulky good** 20e"
Kyl se selvii ku lyö tavarat ostokoriin ja menee maksuvaiheeseen ...
Ensimmäisen kerran meinasi vähän tuotteiden saanti kestää. B-D toimi taas nopeasti mutta DHL ei ihan samalla tavalla. Helatorstaina 17.5. tilaus sisään, postitus 21.5 ja tänään 1.6. vasta paketti perillä. Ensimmäisessä varastossa seisoi lähes viikon ja Hampurissakin useamman päivän. DPD olisi varmaan ollut tällä kertaa parempi vaihtoehto.
Eipä sitä itselläkään olisi kiire ollut mutta kun paketissa sattui olemaan vaimolle tilatut kiekot niin ehdin aika monta kertaa kuulla parin viikon aikana ne Seppo Rädyn kuuluisat sanat siitä millainen maa Saksa on...
Kirjanmerkit