Tänään vajaat pari tuntia.
Koska viimeksi ajoit?
Collapse
X
-
Neidon kanssa ajettiin vajaa satanen idän teillä, sitten pikalounas ja 50 km hyötyajoa. Fiksupyörällä, milläs muulla.Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Comment
-
tänään klo 9.30 alkaen 1h23min maantiellä intervallilenkkiä . Keskisyke 143/ max 162bpm (78/89%) .. Kohtuullisen kepeesti kulki paikoin
Sade-ennusteesta / säätutkasta poiketen kotiinpäästyä paistaa aurinko, joten ois mennyt pitempikin siivu kelin puolesta, mutta huomenna lisää lepposempaa ajoa. Pitäis ainakin kelin olla aika kohillaan fmi:n mukaan
-- not fast but furious --
Comment
-
terveisiä Valkeakoskelta
terveisiä Valkeakosken Varikolta! Tänne tuli Viialan kautta aika mukavasti, välillä ihan tuli vanhat tempo-ajat mieleen kun pyyhälsin talvimonoineni Viialan suoraa 41km/h
Se on aika vastatuulta takas, tässä kerään vielä hetken voimia..ny on ajettu 76km, takas vähän lyhyempi reitti.
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viestiterveisiä Valkeakosken Varikolta! Tänne tuli Viialan kautta aika mukavasti, välillä ihan tuli vanhat tempo-ajat mieleen kun pyyhälsin talvimonoineni Viialan suoraa 41km/h
Se on aika vastatuulta takas, tässä kerään vielä hetken voimia..ny on ajettu 76km, takas vähän lyhyempi reitti.No, eikös toi nyt ole jo kaksi lyhyttä lenkkiä, jos niin pitkän tauon pitää että ehtii foorumillekin raportoimaan?Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
---
OnT: tänään maantiellä kevyt 2h45/80km.
Comment
-
oot vaan kateellinen
Järppä!! siis...sanonko mitä. Toinen ajaa hyvän lenkin ja sä heti alat valittaa! Join kaffet vaihdoin paitaa ja näytin pari juttua äiteelle koneelta. Äitee oli just puhelimessa niin mä ootellessani kävin kirjottaan tänne.
siinä meni sit nekin hyvät fiilikset
mä enää mitään teille kerro.
ps. sitäpaitsi mulle 70km lenkki on jo ihan pitkä ( kaksi lyhyttä lenkkiä) nyt ei eletä enää vuotta 2009.Last edited by Vieras; 28.04.2012, 15.36.
Comment

Comment