GarminElectrobikeHephaGiant
Sivu 12 / 70 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 331 - 360 / 2071

Aihe: Hissitolppaa

  1. #331
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    2.092
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Ainoat asiat mitä siinä voi classicissa vaikuttaa on sen haitarikumin alla oleva alumiinikaulus, sillä saa shimmattua välyksen kohdalleen jos tulee jotain ongelmia esmes tolpan pysymisessä ylhäälla...
    Joo, luin nyt manuskaa sen verran, että säädin tuon kohdalleen. Informatiiviset sivut valmistajalla on.

  2. #332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Kokeile ilmata namiska ekana.
    Näinhän se siis oli. Dänx!

  3. #333
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Salo
    Viestit
    292
    Onkos noista Blacxin uutuuksista enemmän kokemuksia kuulunut? Kovasti pohdiskelen pitäisikö AM Air malli laittaa tulemaan vai odotella KS Lev:n saapumista kunnolla markkinoille..
    hhcmb.fi

  4. #334
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    273
    Kellään omakohtaisia kokemuksia Kronologista?

    B-D:hen noita oli tullut joitain kappaleita myyntiin 239 euron hintaan, mutta ainoastaan 30,9 mm:n kokoa.

  5. #335
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    74

    Reverbin ilmaus

    Oli tullut n. 8kk ajossa olleeseen Reverb tolppaan hieman klappia. Ilmaus auttoi ja nyt tolppa on taas yhtä jämäkkä kuin uutena. Helppo operaatio, nöösiltä meni n. puoli tuntia ihmettelyineen. Ensi kerralla tuon tekee vartissa.

  6. #336
    Nyt pitäs saada tehtyä jonkinlainen suoja reverbin taakse. Siis esim kun käyttää hissiä enskakisoissa ni meinaa hajota se taka letkun kiinnike. Nyt kun olisi mahdollisuus tehdä tuommoinen (koulussa). Mutta ei oikein ole ideaa että minkälainen suoja pitäisi tehdä?
    Embrace the moment

  7. #337
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Menee kait se ankkuri siin persiin ja satulan välissäki jos ei haluu tolppaa vasten laittaa ..
    The end of the road is just the beginning...

  8. #338
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.033
    Onkos kellään ollu ongelmia Reverbin letkun liitoksessa satulatolpan päässä? Sinänsä siinä ei pitäis olla mitään ihmeellistä, eka strain relief -palikka ruuvataan threaded barbbiin ja sit siihen pakettiin ruuvataan letku kiinni. Asennusvideokin tuli katottua useaan kertaan. Mutta silti se vuoti öljyä kyseisestä liitoksesta.

  9. #339
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    24
    Reverb ongelmaa täälläkin. Pyörä ollut säilytyksessä seinällä pystysuorassa ja sen jälkeen ajossa ainakun tolppa ollut alhaalla ja nostanut satulasta nousee tolppakin.
    Ennen on ollut jämäkkä, mut tosiaan nyt nousee tolppa nostamalla (palaa kyllä jousen lailla takaisin alkuperäiseen kohtaansa). Onko muilla esiintynyt samanlaista ongelmaa, entä onko jotain korjauskeinoa?
    Oliskohan tuo säilytysasento vaan huonoksi hissitolpalle.

  10. #340
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Omassani oli mutta Markus kun sen teki uudestaan rupes pitämään ja tänään kävi yks samasta syystä Markuksella ,letku irti ja liitin uudestaan liittimeen eikä sen jälkeen vuotanut.

  11. #341
    Jos oikein olen ymmärtänyt niin tuo satulasta nosto ja palautuminen on reverbin ominaisuus. Itselläni nousee myös, mutta palautuu hanakasti takaisin. Uutena oli sama juttu eikä tuo nytkään ole ajettu kuin abaut. 40h. Siis jos se ei liian helposti sieltä nouse.
    Embrace the moment

  12. #342
    Liittynyt
    09/1999
    Viestit
    5.830
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti niilo Katso viesti
    Onkos noista Blacxin uutuuksista enemmän kokemuksia kuulunut?
    AM Air lähtee tänään Saksaan takaisin, katotaan tuleeko takaisin ikunaankoskaan.

    Ensikosketus hissitolppiin on ollut pettymys, mutta voisin kuvitella, että kyllä tommoselle käyttöä löytyy. Nimittäin siinä vaiheessa, kun pyörää pakkaa Evocciin tai auton takakonttiin...


  13. #343
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Mulla falskas reverbin letku tyvestään kans. Oli päässy taipumaan ja siinä sivussa halkaissu jokusen millin letkun päätä.
    Sentin pätkä pois ja uusi liitos, ei oo vuotanu enää. Oli hankala vika löytyy; halkeeman alku oli siinä valkeessa sisemmässä
    tuubissa, ei ulkokuoressa.

    muoks: sekö on sattunu Lekulle maanantaikappale? Mun bläksi pelittää vielä, lienee sit tiistainen yksilö

  14. #344
    Liittynyt
    09/1999
    Viestit
    5.830
    Joo, kolisee niimmaanperkeleesti ylimmässä/keskiasennoissa. Alin asento on solid ilman mitään väljyyttä, tämmösiä kun olisi noi muutkin asennot niin kelpaisi.


  15. #345
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    74
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kilu Katso viesti
    Reverb ongelmaa täälläkin. Pyörä ollut säilytyksessä seinällä pystysuorassa ja sen jälkeen ajossa ainakun tolppa ollut alhaalla ja nostanut satulasta nousee tolppakin.
    Ennen on ollut jämäkkä, mut tosiaan nyt nousee tolppa nostamalla (palaa kyllä jousen lailla takaisin alkuperäiseen kohtaansa). Onko muilla esiintynyt samanlaista ongelmaa, entä onko jotain korjauskeinoa?
    Oliskohan tuo säilytysasento vaan huonoksi hissitolpalle.
    Samaa oli täällä, korjaantui kun ilmasi systeemin.

  16. #346
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.033
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Jos oikein olen ymmärtänyt niin tuo satulasta nosto ja palautuminen on reverbin ominaisuus. Itselläni nousee myös, mutta palautuu hanakasti takaisin. Uutena oli sama juttu eikä tuo nytkään ole ajettu kuin abaut. 40h. Siis jos se ei liian helposti sieltä nouse.
    Joo, Reverbissä ei taida olla mitään mekaanista lukitusta kuten Command Postissa.

  17. #347
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Itselläni alkoi ks dropzone kikkailla samalla tavalla eli kun satulasta vetää ylöspäin niin tolppa nousee ylös mutta palautuu jousen lailla takaisin ala-asentoon. Muuten tolppa toimii kyllä normaalisti ja laskee sekä nousee kuten pitääkin. Pyörä on ollut säilytyksessä seinällä pystysuorassa ja tolppa on ollut ala-asennossa. Mahtaako tämä jotenkin hajottaa tuon hissitolpan? Eli käytännössä saako hissitolppia säilyttää ala-asennossa? Sekä minulla, että Kilu:lla ongelma alkoi täysin samaan aikaan ja pyörät ovat olleet samalla tavalla seinällä. Korjausehdotuksia?
    Respect is not given, it is taken.

  18. #348
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Kukakohan neropatti on suunnitellut Crank Brotherssin Kronologin? Miten tuo tiiviste voi toimia ja kestää tuossa, kun putki ei ole pyöreä ja siinä on kaiken lisäksi pieni hammastus tiivistettä vasten?

  19. #349
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Nettiessonbaarissa sanoivat että tuo hammastus on lähinnä laser-etsaus/karhennus, hyvä jos sormenpäällä huomaa, stefakin kuulemma on ihan tehty tuohon muotoon eli se ei ole normi O stefa joka on lintattu väkisin tohon ympärille... sinänsä tuo kiinnostaisi mutta kun se on CB'n tekemä.... pitäis ruveta harrastaa takinkääntöä että ton vois ostaa.

  20. #350
    Mahtaako kellään olla kokemuksia tuosta Kronologista? Gravity Dropper oli tässä ostoslistalla, mutta tuo portaaton säätö kiinnostaisi.

    E: kappas olihan samaa jo aiemminkin kyselty, ilmeisesti ei ole kukaan ehtiny vielä ottamaan ajoon tuota tolppaa.
    mikkokoo muokkasi tätä : 20.04.2012 at 18.45

  21. #351
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    273
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkokoo Katso viesti
    Mahtaako kellään olla kokemuksia tuosta Kronologista? Gravity Dropper oli tässä ostoslistalla, mutta tuo portaaton säätö kiinnostaisi.

    E: kappas olihan samaa jo aiemminkin kyselty, ilmeisesti ei ole kukaan ehtiny vielä ottamaan ajoon tuota tolppaa.
    Oli itsellä menossa Kronolog jo tilaukseen, kun nyt niitä on varastossa ainakin Bike-Discountissa. Tutkin tarkemmin, niin oma putki onkin 31,4 eikä 31,6 mm, niin pistin Gravity Dropperin tilaukseen, kun siihen saa sopivan kokoisen shimmin. Kronolog vaikuttaa kyllä kaikin puolin mielenkiintoiselta, että ihan mielenkiinnolla odottelen porukoiden omakohtaisia kommentteja.

  22. #352
    Mielenkiintoiselta vaikuttaa kyllä tosiaan tuo Kronolog. Hivenen vaan arveluttaa laittaa moista summaa "sika säkissä" -ostokseen, kun kiinnostaa enemmän ajaa huolettomasti kuin huoltaa tai etsiä varaosia, jos sattuukin olemaan pommi ostos... Pitkäaikaiskokemuksia ei varmaan kärsivällisyys riitä odottelemaan, tuskin siitä kukaan uutena isoja toimintahäiriöitä löytää. Arvalla siis heitetään, että kumpi tolppa menee hankintaan..

  23. #353
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkokoo Katso viesti
    kiinnostaa enemmän ajaa huolettomasti kuin huoltaa tai etsiä varaosia
    Siinä tapauksessa suosittelen sitä Gravity Dropperia.

  24. #354
    Liittynyt
    11/2003
    Paikkakunta
    saari
    Viestit
    2.652
    Ei toi KS:kään mitään jatkuvaa huoltoa oo kaivannu. Nyt pitäs kyl ehkä jaksaa putsata ja rasvata vaijeri ku se jumittaa...
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

  25. #355
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoF Katso viesti
    Ei toi KS:kään mitään jatkuvaa huoltoa oo kaivannu. Nyt pitäs kyl ehkä jaksaa putsata ja rasvata vaijeri ku se jumittaa...
    Nokun siinä on se vaijeri rumasti ylös asti

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Siinä tapauksessa suosittelen sitä Gravity Dropperia.
    Vähän tällaisia näkemyksiä odotinkin...
    Onhan se nyt vaikeeta kun on monta erilaista tarjolla, ja sitten kun vielä hyvä ja halpa on useimmiten kaksi eri tuotetta. Mahtaako siitä olla käytännössä mitään iloa, että voi valita muitakin asentoja kuin alhaalla tai ylhäällä..?

  26. #356
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkokoo Katso viesti



    Mahtaako siitä olla käytännössä mitään iloa, että voi valita muitakin asentoja kuin alhaalla tai ylhäällä..?
    Todella teknisissä paikoissa ihan tasamaalla tai loivahkossa alamäessä siitä on todella paljon hyötyä ,että voi pudottaa tolppaa esim:30mm
    Siitä korkeudelta voi vielä polkeakkin tehokkaasti ,eikä satula ole jumpatessa tiellä.

    Edit:Tää vois olla asiallinen ,mutta järkyttävän kallis niikun Foxit tuppaa olemaan.
    http://www.pinkbike.com/news/fox-doss-telescoping-post-first-ride-2012.html
    syklopaatti muokkasi tätä : 21.04.2012 at 15.54
    - Fear is a mindkiller -


  27. #357
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.033
    Omasta mielestä paras vaihtoehto on kaks asentoa, eli normi yläasento polkemiseen ja sitten enduro collarilla (Reverb) rajoitettu ala-asento, jolloin penkki ei tipu aivan "polvet suussa" korkeuteen. Ei niitä väliasentoja kuitenkaan ehdi laittaa kiireessä. Mutta makuasioitahan nää on..

  28. #358
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    Ja Gravitydropperia saa kolmiasentoisena kans. Eli ylhäällä, tuuman lasku, alhaalla.
    Halpahan GD ei oo, mutta ei oo useimmat muutkaan tolpat. Omaan turbooni olen edelleen tyytyväinen.
    Att inte cykla är att gå för långt

  29. #359
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    273
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Edit:Tää vois olla asiallinen ,mutta järkyttävän kallis niikun Foxit tuppaa olemaan.
    http://www.pinkbike.com/news/fox-doss-telescoping-post-first-ride-2012.html
    Ei miellytä kyllä ainakaan meikäläistä tuossa Foxissa kaapelin veto ylös asti.

  30. #360
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Mun mielest toi Fox:n vipu näyttää tangossa ku olis kolmas vaihtaja lyöty siihen .. jäätävän kokone .. ainaki kuvissa näyttää ..
    The end of the road is just the beginning...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •