FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 8 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 712

Aihe: Tampereen seudun pyöräliikkeet

tempokisu Guest

Punapää kallio ja sup

?? siis luinko mä nyt oikein!? Puhe on A.Kalliosta jolla "sosiaaliset taidot on kunnossa" ( hitlerimerkki)

Mä en uskalla mennä koko kauppaan, vaikka mitään syytä pelätä ei ole. "Ihan hyvää" palvelua on saanut, mutta vaan pelottaa.
    SUPiin mä uskallan kyllä mennä kukahan mekaanikko siellä on niin kiireinen ollut eikä satula-asiasta tiennyt, ei varmaan ollut Upa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ?? siis luinko mä nyt oikein!? Puhe on A.Kalliosta jolla "sosiaaliset taidot on kunnossa" ( hitlerimerkki)

Mä en uskalla mennä koko kauppaan, vaikka mitään syytä pelätä ei ole. "Ihan hyvää" palvelua on saanut, mutta vaan pelottaa.
    SUPiin mä uskallan kyllä mennä kukahan mekaanikko siellä on niin kiireinen ollut eikä satula-asiasta tiennyt, ei varmaan ollut Upa.
    Aina olen saanut Kalliolta hyvää palvelua ja reilut hinnat( vaikeammistakin hommista). Samaa ei voi sanoa samassa pirtissä sijaitsevasta toisesta kioskista. Luvattua palvelua Suomen nopeimmasta kaupasta ei tullut lainkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xamnala Katso viesti
    Aina olen saanut Kalliolta hyvää palvelua ja reilut hinnat( vaikeammistakin hommista). Samaa ei voi sanoa samassa pirtissä sijaitsevasta toisesta kioskista. Luvattua palvelua Suomen nopeimmasta kaupasta ei tullut lainkaan.
    A.Kallio onkin todella kuuluisa asiakaspalvelustaan. Oikea legenda! Eipä ole tullut käytyä pariinkymmeneen vuoteen enää vaan käytän tyytyväisenä sitä toista kioskia.

Mahtaa näitä kommentteja lukeva ja noita liikkeitä huonosti tahi ei ollenkaan tunteva olla ihmeissään miksi mielipiteet ovat niin laidasta laitaan. Ja uskaltautuuko enää noihin ollenkaan vai ostaako muualta / netistä...Oma kokemus jokusenkin käynnin perusteellä näistä viimeksi keskusteluista (SUP Kissanmaa, A. Kallio, Signature + R-Tech) on se, että palvelu on inasen vaihtelevaa. Parhaimmillaan se on enemmänkin kuin kohdillaan, asiakkaan juttuihin jaksetaan paneutua ja hinnatkin väännetään mallilleen ilman hillitöntä vääntöä. Välillä taas sitten, no, ei ole ihan niin hauskaa asioida. Useimmiten kuitenkin on homma toiminut ja kun mikään noista ei ole ollut täydellinen, niin kaikissa jaksaa kyllä tasaisesti käydä.

Ja jos noiden kauppiaiden (nokkamiesten) persoonaa vähän oppii tuntemaan niin onhan noissa luonnetta hitusen enemmän kuin guntterien nettikaupoissa ja tai lähimmässä Intersportissa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Kylläpä A.Kalliota on kehuttu paljon nyt Pitäisköhän tuonne oikein joskus mennä koeostoksille
    Omien kokemuksien mukaan kovasti tuntuu A Kallion asiakaspalvelun taso vaihtelevan riippuen siitä millä jalalla isäntä on noussut aamulla sängystä. Ammattimies mitä suurimmassa määrin mutta asiakaspalvelun kanssa on vähän niin ja näin. Mutta SUP:in vanha isäntä on kyllä välillä niin ylimielinen ja leipääntyneen oloinen että oksat pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Kylläpä A.Kalliota on kehuttu paljon nyt Pitäisköhän tuonne oikein joskus mennä koeostoksille
    A.Kalliolle, kun sosiaaliset taidot on hanskassa
    Itsellä ei Kallion kanssa ollut koskaan mitään hankausta , mutta ihan mun kuulteni oli kyllä monellakin Jotain on kyllä tapahtunut tai sitten vaihtoehto 2 ; "nöösiä" on kusetettu oikein huolella
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Omat kokemukset reilun 5 v ajalta on ihan asialliset noista molemmista pitkään Tampereella toimineista liikkeistä. SUP on tosiaan ahdas ja joskus saa jonottaa mutta kun asennoituu niin ettei ole planeetan ainoa pyöräilijä eikä universumi romahda 10 min odottelusta niin ainakin omiin uteluihini olen saanut asialliset vastaukset. Ei ole edes kalleinta tuputettu vaan esim maantiefillarin lukoksi neuvottiin hakemaan jämerää ketjua ja riippulukko rautakaupasta (vaikka liikeen omassa hyllyssä olisi ollut hintavia tuotteita). SUPista ostettua pyörää säädettiin ja vaihdettiin sopivampia osia (ohjainkannatin) ihan iloisesti vielä jälkikäteenkin. Hintataso ei tietenkään pärjää nettikaupoille mutta eipä kai voi odottaakaan. Jotain voi tietysti nyppiä kun mikään osa ei ole ikinä ns normaalihintainen vaan kaikissa on aina ns tarjoushinta. Huoltojen taso ollut kylläkin vaihteleva.

Bikelab Kallio on omien kokemusten mukana hyvin asiantunteva ja huolto tehnyt hyvää jälkeä. Yksi moka tosin sattui kun vaihdettiin uudet ketjut kuluneeseen pakkaan niin ei tahtoneet pysyä rattaalla. Tämän virheen kuitenin myönsivät, pyysivät anteeksi ja vaihtoivat pakan ilmaiseksi (osan hain muualta). Omistajalta juttua riittää helposti ja välillä asiakkaan huumorintajua koetellaan mutta minä ainakin kuuntelen ihan mielellään vähän levotttomampaakin pyöräilyhöpinää kuin täydellistä hiljaisuutta tai vaikka poliitikkojen persoonallisuuden haukkumista.

R-Techistä olen hakenut vain joitain pikkuosia ja hyvin on sielläkin löytynyt neuvoja eikä ole väkisin yritetty myydä oman firman tuotteita kun olen suoraan sanonut että haen jotain tiettyä merkkiä

Taisi Activebiken muuttomyynti muuttua lopetusmyynniksi. Vai jatkaako sittenkin.

Nettisivuilla näyttäis lukevan hyvin selvästi, että liike lopetetaan. Sääli sinänsä, kun sattui olemaan meikäläisen lähikauppa näissä pyöräasioissa.

Tie vie loppuviikolla Tampereelle ja ostoslistalla olisi ainakin kengät ja mahdollisesti myös vaatteita. Olisiko paikallisilla vinkkiä, missä olisi valikoima kohdallaan tähän aikaan vuodesta?

Ostin A.Kalliolta toistakymmentä vuotta sitten 9600markalla rungon ja etuhaarukan. Kauppa viimeisen päälle ja pyörä oli hyvä. Säädettiin ja pistettiin uutta osaa ja vanhaakin sai laittaa kun kaupoille päästiin. Palvelu oli ok. Kerran sain myyjän suuttumaan tankokaupoilla ja vei tangon käsistä takaisin hyllyyn. Sitten ostin kengät ja hyvin meni. En ole pitkään aikaan käynyt. Supissa asioin melko lailla säännölllisesti ja usein, aina ok palvelu ja tavaraa löytyy ainakin mun ja emännän fillarointitarpeille aina. Huollot teen itse, niistä en osaa sanoa. Menen vielä Nekalankin luolaan joku päivä kun asiaa on. Älkää myyjiä ja isäntiä pelätkö. Sanokaa vaan että tavaraa tiskiin ja höpinät pois. Ja juu luonnetta kyllä sen verran on noilla gyruilla ettei kannata ihan mitä vaan laukoa vaikka asiakas aina onkin oikeassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jii1978 Katso viesti
    Olisiko paikallisilla vinkkiä, missä olisi valikoima kohdallaan tähän aikaan vuodesta?
    Eikös nyt ala olla sesonkiaika? Luulisi että tavaraa on hyllyssä.

Onko kenkien ja vaatteiden merkillä väliä ja tuleeko ne tielle vai maastoon?

"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

Tie vie loppuviikolla Tampereelle ja ostoslistalla olisi ainakin kengät ja mahdollisesti myös vaatteita. Olisiko paikallisilla vinkkiä, missä olisi valikoima kohdallaan tähän aikaan vuodesta?
    Itse asioin kolmessa paikassa: Rtech, Sportax ja Nippeli, ne voi käydä katsomassa. Riippuu mitä hakee, valikoimat on takuulla piikissä tähän aikaan vuodesta.
    *** The Goat ***

Onko kenkien ja vaatteiden merkillä väliä ja tuleeko ne tielle vai maastoon?
    Maastokenkää ja jotakin muuta kuin Shimanoa. Koska Diadoran maahantuonti on ilmeisesti loppunut, Sidi voisi olla hyvä vaihtoehto. Löytyyköhän niitä Tampereelta?

Maastokenkää ja jotakin muuta kuin Shimanoa. Koska Diadoran maahantuonti on ilmeisesti loppunut, Sidi voisi olla hyvä vaihtoehto. Löytyyköhän niitä Tampereelta?
    Rtechissä on ihan mukava valikoima ainakin Spessun maastokenkiä.
    www.kaupinkanuunat.net

Typykkä Guest
    Viime viikolla kävin Bike Kingissä kyselemässä Konan Jake the Snakea. Pyörää ei paikanpäällä ollut, mutta laitettiin tilaukseen saman tien. Tämän viikon keskiviikkona tuli viesti, että pyörä testattavissa ja tänään kävin hakemassa omakseni.
    Koin saaneeni oikein hyvää, ystävällistä ja ripeää palvelua. Huollot sitten näppärästi jatkossa samasta puljusta
    Jei!

Signaturessa kuolasin jumalattoman hienoja ja kevyitä Bontin kenkiä. Tämä vinkki taisi tulla vähän myöhässä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pirkka Katso viesti
    Taisi Activebiken muuttomyynti muuttua lopetusmyynniksi. Vai jatkaako sittenkin.
    Näyttäisi toiminta taas jatkuvan enempi huoltopainotteisena uudessa osoitteessa Teiskontie 21: http://www.activebike.biz.

Jos shimanon osia tai kenkiä haluaa niin Nippeli taitaa olla ainoa "shimano shop" tampereella. Kaitsulta kannattaa muistaa vähän tingata, kauppamies kun on
    Tampereella ainoat kasvonsa säilyttäneet liikkeet ovat tähän mennessä R-tech ja Nippeli. Eniten huonoa sanottavaa on A-Kalliosta ja Sportaxista halmarin aikaan(ei nykyisin), mutta enpäs rupea erittelemään näitä täällä foorumilla. SUP Putoaa sinne keskimaastoon, koska en ole siellä oikeasti kovin kotoisaksi oloani tuntenut ostaakseni mitään ...
    Vanha mutta lihava.

Joo en voi kyllä ainakaan SUPia suositella omasta puolesta vaikka yhden pyörän sieltä olenkin ostanut. Palvelu on kyllä aika jäätävää.
    Sellaista perusmanse jätkä puhetyyliä. " tos on sulle pyörä kokeile ". Nöösiä en ainakaan suosittele menemään kyseiseen putiikkiin.

Sportaxissa on tullut asioitua muutaman vuoden noiden Cruzien tiimoilta. Hyvät kokemukset on kyllä liikkeestä. Samppa on tolkun miehiä.
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Jäähalllin takana oleva SUP on tiloiltaan ahdas. Sesonkiaikaan ruuhka tulee heti.... Hyvät Shimanon kengät sieltä mulle myytiin. Isäntä arvasi oikean koon heti kun kerroin mitä kokoa yleensä käytän.

"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

Iskarin huoltoa R-Techissä : )

Huollatin iskarini ( FOX ) talvella varhain ajatellen tulevaa ajokautta että pääsee aloittamaan kauden täysin huolletulla pyörällä. Näin kävikin ja kaikki toimi mainiosti kunnes Messilän Enduro kisassa onnistuin ajamaan jostain patista niin kovaa , että iskari meni sekaisin ja rupesi sen jälkeen " puhaltamaan " eli öljyn sekaan pääsi ilmaa. Paineet olivat ok ja kaikki muukin , mutta tämä oli siis puhtaasti käyttäjälähtöinen vika.

Seuraavalla viikolla soitto R-Techille ja selvitys heille mitä on tapahtunut. Siellä ystävällisesti kuunneltiin ja sen jälkeen minulle kerrottiin mitä iskarille on ajossa tapahtunut. Samalla ottivat tiedot ylös kuskista, sekä ajatko enskaa, xc:tä vai dh:ta, millä paineilla ja säädöillä olen ajanut, sitten kerroin heille mitä iskari tekee ajossa ja mitä halauaisin sen tekevän. Asentaja kuunteli toivomukseni ja sanoi että tehdään iskariin nämä ja nämä muutokset niin ei pääse enään näin käymään.

Laitoin iskarin matkahuoltoon perjantaina illalla niin se tuli takaisin jo keskiviikko aamuna. Tähän aikaan vuodesta olisin voinut kuvitella , että kestää viikon tämä projekti. Siis olin yllättynyt, kun tämä kävi näin nopeasti !

Ei voi muuta sanoa kuin loistavaa palvelua !

Iskari- ja keulahuollot onnistuu nykyisin myös http://www.bikeking.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pregasina Katso viesti
    Joo en voi kyllä ainakaan SUPia suositella omasta puolesta vaikka yhden pyörän sieltä olenkin ostanut. Palvelu on kyllä aika jäätävää. Sellaista perusmanse jätkä puhetyyliä. " tos on sulle pyörä kokeile ". Nöösiä en ainakaan suosittele menemään kyseiseen putiikkiin.
    Niin totta. Etenkin vanhalla isännällä on asenne "kohdallaan". Mutta niin on A Kalliollankin... Ammattitaidossa en Kalliota kyseenalaista, SUP:ista en ole enää niinkään varma. Sen verran outoja juttuja on vuosien varrella tullut huolloissa vastaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jaquel´s Katso viesti
    Iskarin huoltoa R-Techissä : )

Ei voi muuta sanoa kuin loistavaa palvelua !
    Mitäs tuli hintaa tuunaukselle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Iskari- ja keulahuollot onnistuu nykyisin myös http://www.bikeking.fi/
    Taitaa olla vain Rokkarin tuotteet? Tietysti jos muiden huolto onnistuu, niin plussaahan se on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilkkaluukkonen Katso viesti
    Tietysti jos muiden huolto onnistuu, niin plussaahan se on
    Kyllä pitäis onnistua.

Rtechissä sain viime käynnillä hyvää palvelua ja hinnasta lähti 10% kysäsemällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pregasina Katso viesti
    Joo en voi kyllä ainakaan SUPia suositella omasta puolesta vaikka yhden pyörän sieltä olenkin ostanut. Palvelu on kyllä aika jäätävää.
    Sellaista perusmanse jätkä puhetyyliä. " tos on sulle pyörä kokeile ". Nöösiä en ainakaan suosittele menemään kyseiseen putiikkiin.
    SUP on ihan ykkönen!

Eilen kävin hakemassa Campan osaa (Centaur pakka, Record ketju, Centaur etuvaihtaja, takavaihtajan rissat) Kaikkia löytyi suoraan hyllystä...no, etuvaihtaja tulee tänään Nokian liikkeestä. Näille pakettihinta, niin ne hinnat jos vaikka verrataan CRC:n hintoihin niin näiden kohdalla pyöreästi 5-7 € / osa enemmän . Joo-o ja Saksasta saa tietysti vieläkin halvemmalla! mm. 24 tölkkiä olutta alle 6 €

Pasille täydet pisteet aina palvelusta ja vanha isännän kanssa mennään huumorilla Ja kyllähän tuosta elämyksestä maksaa mieluusti tuon lisähinnan. Meno on kuin vanhan ajan nappikaupassa kun isäntä kaivaa korista sopivaa osaa tai entisaikojen alkossa "Pullo laikkuposkea, kiitos!" myyjä hakee tiskin takaa ja käärii sen paperiin...näin pappa r.i.p. ainakin kertoi mulle Ja aina kun uusi asiakas tulee ovesta sisään: "Mitäs sulle?"
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Sportaxissa tapahtuu.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •