GarminMPMessutGiantElectrobike
Sivu 6 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 475

Aihe: Salon kuvarastit

Oli kuitenkin vähän haasteellinen paikka hakea rasti, kun tie Vuohensaareen oli melkein peilijäässä. Mulla alla hybridi jollain randomrenkailla ja vain etujarrut toimivat.. muutaman kerran tuli sellainen nyt-läks-fiilis, mutta pystyssä selvisin perille asti. Hieman ennen laituria kuulin mielenkiintoista jään/meren ääntelyä. Vedessä oli ohut jääkerros ja siellä oli mennyt hieman isompi moottorivene juuri hetki sitten. Jää vonkui ja valitti jotenkin koko ulapan leveydeltä, että piti oikein pyörä pyssätä vähän ennen rantaa ja kuunnella mikä hitto siellä ulvoo. Mieleen tuli, että vastarannalla kaatavat metsää jollain helvetinkoneella, mutta kai se on uskottava että jäät siellä valittivat, sillä ääntely loppui melkein samaan aikaan kun vesi lakkasi keinumasta aaltojen vaikutuksesta.

Rasti siis Vuohensaaren laiturilla.

Päivä pari aiemmin olisi voinut kengät kastua rastinhakureissulla:

Ja uutta pukkaa:

Nuo kaislakasat olivat jo silloin, kun kävin itse paikan päällä Uuden rastin paikka on tuttu. Katsotaan, josko saisin joku päivä aikaiseksi lähteä tuonne - tuolla kun ei ole mitään maastofillarointiin polkuja, niin menisi nakkien kuluttamiseksi asfaltilla :/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Suvanto Katso viesti
    Nuo kaislakasat olivat jo silloin, kun kävin itse paikan päällä /
    Mä oon ollu ihan Salkkari-pimennossa, ni jostain vain luin/kuulin, että Salonjoen pinta on noussut, ni tuli mieleen et se on nyt viime päivinä/viikkoina noussut noinkin paljon. Ja olihan se joen pinta kieltämättä vähän normaalia korkeammalla, ei olis puolta metriä enempää tarvittu että olis vesi mennyt Vuohensaaren tien yli.

Olipa komia keli fillarointii, lunta tuli turpaan vaakatasossa, mutta silti oli kivaa! Ja Nallen mailla oli pieni tilanne päällä, kun alkoi kuulua hirveä haulikoiden pauke ja miehiä juoksi pitkin poikin metsästämässä fasaaneja. Perille kuitenkin päästiin ja Sannan paikka löytyi täältä.

Ja uusi rasti on seuraavanlainen:

Pahoittelut heikosta kuvanlaadusta (taas), tämä iPhone 3GS:n kamera on ihan susipaska hiemankin hämärämmässä. Noh, eiköhän tosta silti saa selkoa kohteesta...

Tuli tuossa selailtua aiempia rastikuvia, niin lähes kaikissa omissa kuvissa ja myös monien muiden, fillari on sijoitettuna keula vasemmalle. Johtuukohan tämä siitä, että ainakin itse hyppään fillarin selästä pois kiepauttaen oikean jalan satulan yli :/

Nyt on olleet kelit sitä luokkaa ettei oikein ole viitsinyt lähteä rastia etsimään. Viime sunnuntaina kävin kaatuilureissulla yhden leikkipuiston katsastamassa mutta eipä tärpännyt. Suattaapi olla, ettei ennen joulua pahemmin ehdi pyörän selkään..
    hhcmb.fi

Haluatteko yrittää vielä, vai annanko vinkin?

Vinkkiä vaan. Mä oon silleen vähän koittanu tuota miettiä, mut ainoot mitä tulee mieleen on jotenki Valhoja tai Lukkarinmäki, eikä oikein näillä säillä huvita lähtee vaan ajelee ympäriinsä (vaikka oikeestaan se oli ihan kivaa eilen illalla kun pienen lenkin katuvalojen alueella heitin). Tosin nyt viikonloppuna en ehdi, ja ens viikolla työpäivät kestänee jonnekin neljään saakka normaalin kahden sijaan, joten kauheesti aikaa valoisalla ajeluun ei ole. Mut jos tän hoksais et tuolla se on, niin sen saattaisi jaksaa käydä hakemassakin kertareissulla.

Valhojalla päästään jo suht lähelle, naapurikaupunginosaan.

Rasti bongattu etänä 230 km päästä, kiitos Bing Mapsin! =) Jos maanantaina on paljon pakkasta niin säälin autoa ja ajan fillarilla töihin, niin kyllä se paluumatkalla täytyy käydä hakemassa talteen. Toki jos joku ehtii viikonloppuna, niin ihan vapaasti, mutta tiedoksi vain että rasti bongattu.

Kävin nappaamassa pois. 10 tuntia sisätöissä mekaanista hommaa tehden sai pään hieman suhmuraiseksi, joten pakko oli lähteä liikkeelle ulkoilmaan. Ihme sumua tosin sielläkin oli.

Rasti löytyi täältä. Meinasin, että tulee hieman erilainen kuva kuin alkuperäinen, mutta oli sitten tänään tullut hieman lunta maahan ja ilmakin pysyi kylmänä.

Uusi rasti on varmaan helppo, jos sen tietää (kuten ne siinä tapauksessa yleensä ovat )

Jepjep, paikka tiedossa...

Mitä mitä, onko tää liian vaikee vai Suvanto liian laiska...?

Mulle tulee tästä mieleen vain yksi bussipysäkki Halikon asemalla mutta en ole sinne asti jaksanut lähteä katsomaan..
    hhcmb.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sanna04 Katso viesti
    Mitä mitä, onko tää liian vaikee vai Suvanto liian laiska...?
    No hei! ...juu, liian laiska lähtemään kuluttamaan tonne maastonakkeja :/ Puuh, älä pistä silti vielä uutta, kyllä mä ton jossain kohtaa haen.

Sain vihdoinkin aikaiseksi hakea tuon rastin, joka löytyy Mustamäen koulun vierestä.

Ja ennen kuin ehditte sanoa mitään, niin joo, tämä uusi on kyllä aika maastofillarointipainotteinen. En muistanut ottaa uutta kuvaa tämän päivän reissulla, ei löytynyt kuvajemmasta parempaa kuvaa, enkä jaksanut lähteä hakemaan uutta kuvaa. Joten jos tuntuu liian pahalta, niin nappaan uuden kuvan kehiin myöhemmin.

Luulisin tietäväni missä tuo on. Eri asia sitten milloin ehdin hakemaan..
    hhcmb.fi

Minäkin taidan tietää paikan. Vähän jo suunnittelin, että rastin käyn hakemassa, mutta harkitsen asiaa kyllä uudemman kerran. Tuo hybridi ei tosiaan ole se köykäisin pyörä saada tuonne mäelle, varsinkaan kun sitä ei voine ajaa sinne lähes lainkaan.

Joo, en kyllä taida näillä pakkasilla lähteä tuolla pyörällä tuonne kiipeämään, joten mun puolelta taitaa rastin haku jäädä jonnekin hamaan tulevaisuuteen.

Jepjep, yritän muistaa napata kuvan seuraavalla fillarilenkillä ja vähän lähempää keskustaa (helpommasta paikasta).

Ja täytyy sanoa että mun rastinhaut taitaa muutenkin päättyä tulevaan perjantaihin kun vaihdan paikkakuntaa. Täällä kyllä varmasti käyn edelleen, mutta en usko fillarin matkaavan mukana, ainakaan näin talvella.

Voisi koittaa viikonloppuna ehtiä nappaamaan tuon rastin. Saataisiin rastikausi taas kunnolla käyntiin!
    hhcmb.fi

Jepjep, olen käynyt jo tänä kevään pelipaikalla, hyvin pääsee paikalle. Mulla ei kyllä näy täällä kuvat, näkyykö muilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Suvanto Katso viesti
    Jepjep, olen käynyt jo tänä kevään pelipaikalla, hyvin pääsee paikalle. Mulla ei kyllä näy täällä kuvat, näkyykö muilla?
    Näkyy IE:llä ja FF:llä, alkuviikosta muistaakseni ei näkynyt FF:llä.
    hhcmb.fi

Vanha:

Öbaut täällä: http://nok.it/5fhbu

Uusi:
    hhcmb.fi

Onko kukaan käynyt etsimässä uusinta rastia?
    hhcmb.fi

Paikka tiedossa, mutta kun vaan saisi aikaiseksi...

Tuli käytyä "kylillä", niin hain samalla Nakolinnan rastin pois kuleksimasta.

[IMG][/IMG]

Ja rastihan oli siis tuolla http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...285124&lang=fi

Uudessa paikassa voi joku tulla kyselemään lehdistökorttia..

[IMG][/IMG]

Meinasin just tulla kirjoittelemaan ja kyselemään, että kiinnostaako nämä rastit enää ketään muita kuin mua ja Suvantoa, mutta täällähän olikin uusi kuva odottamassa Paikkakin on tiedossa, harmi etten aikaisemmin päivällä käynyt täällä tilannetta tarkastamassa, olisin rastin voinut hakea äsken kärrylenkillä.
    hhcmb.fi

Samoin ajattelin tulla kyselemään, onko kukaan ehtinyt ajatella rastin hakemista. Ilmeisesti se kuitenkin siirtyy piakoin toiseen paikkaan

Paikka on tuttu, mutta kiireet ja laiskuus (lähinnä se jälkimmäinen) ovat estäneet rastin noutamisen. Jos sitä vaikka huomenna ryhdistäytyisi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •