Lainaus Alkujaan tämän lähetti Torres Katso viesti
No mikäs siinä, jos Liiterin halpistossut tuntuvat jalkaasi samoilta, kuin Asicsen "vastaavat".

Noista pyöräilyvarusteista alusvaatteet olivat ainoat, joita kehtaisin oikeasti suositella.
Niinpä, mikäs siinä... en minä toki tänne moisia vertailuja kirjottaisi jos en tietäisi mistä kirjoitan.
Hämmästynyt olen itsekin.
Viime vuonna ostin ekat juoksutossut Liiteristä. Muutoin olen aina ollut Asicsen tossujen kuluttaja - ja ongelmajalkaisena Kayano on ollut se "ainoa toimiva" - ja siinäkin Footbalancen pohjalliset. Lidl-tossut olivat sitten, yllätys yllätys, viimekesän ykköset - ne vaan sopi mulle täydellisesti, toimiva vaimennus, riittävä tuki ja kestivätkin. Syksyllä alkoi ompeleet aukeilemaan - ehkä Asicsilla juoksee enemmän kilometrejä - tosin niiden vaimennus kyllä hiipuu aina ennen kuin pohja tai rakenne kuluu/hajoilee. Nyt ostin uudet Lidl-versiot, kerran kokeilleena fiilis on oikein hyvä. Mielestäni sama tossu kuin vuosi sitten - uudella kuosilla ja hieman erilaisella nauhoituksella. Varmuus hyvyydestä saadaan vkl:n pitkällä lenkillä.
Eli - hintalaatusuhde erinomainen, jopa loistava. Minun jalkaani. Ja minun askellukseen.

-E