Uudessa mallissa näyttäisi olevan lämpömittari sekä kalorien kulutus ja rasvanpoltto.

Anyway, olen päättänyt että tänä vuonna en osta fillarivaatteita koska niitä on tarpeeksi eikä kaikkia kerkeä käyttämään. Sihteeri pyysi ostamaan fillaripaidan niin ostin hänelle, kuten myös tuon mittarin.

Olen pitkään miettinyt etutarakan tekemistä. Lopulta, kun olin suunnitellut, että alan kahtelee materiaalit valmiiksi niin posteljooni kantaa Lidl:n lehden jossa on niitä tankolaukkuja. Kävin ostamassa itselle ja sihteerille. Tänään laitoin paikalleen ja kävin testaamassa. Korin kannatin, joka tulee tankoon, on suunniteltu ohuemmalle tangolle kuin mun fillarissa, vaikka olen kuvitellut, että mun pyörässä on tanko ohuimpia mitä onkaan. Kumminkin, kannatin on kiinni, tosin hieman pelottaa korkkasko pulttien kierteet. Laitoin korin paikalleen ja painoksi 1,5l vettä. Näyttäisi toimivan ihan hyvin, mutta pikkusen täytyy säätää asentoa niin, että korin alareuna nojaa emäputkeen. Nyt se on n.2cm päässä aiheuttaen pientä vääntöä kiinnityskohtaan. Eniten korissa mua huolettaa sen kiinnitysmekanismin kestävyys. Se on semmonen muovipalikka, jolle tulee kiertövääntöä aika paljon esim. maksimikuormalla. Lisäksi laatikon haju on jotain ihan kauheeta.