FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 18 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 68 118 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #511
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Tollasella lähetään enskaudella hissi- ja cuppienskaa.. pyörän (ja kuskin) tyyliin sopii tuolla aiemmin itseäni huvittanut kommentti:
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Patrik Katso viesti
    *nipsnaps* ...kun taas sarvikuonokuski menee lujempaa mörssärillä.
    Kemizti muokkasi tätä : 24.01.2012 at 17.55 Syy: vaihdoin tuoreen kuvan..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  2. #512
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    168
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hri Katso viesti
    OT:na mainittakoon maailmalla uusien kisojen melko kova lisääntyminen.
    Uutena tällä kertaa Enduro 1: X-Fusion Suspension All Mountain Enduro Race Series
    Saksaankin tulee enska sarja 2012, 5 osakilpailua. Kuviot on vielä kesken, mutta tänne se ilmestyy:
    http://www.enduroseries.net/

  3. #513
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Covelta mielenkiintoinen runko. Tiedä sit onko liiankin järeä hissienskaan.
    http://www.pinkbike.com/news/Cove-2012-STD-Tested.html

    CRC taitaa euroopassa myydä Cove:a

    Edit:eipä tuo nyt niin uus oo kun crc:llä myyvät 2009 STD:tä puoleen hintaan
    syklopaatti muokkasi tätä : 22.01.2012 at 09.28
    - Fear is a mindkiller -


  4. #514
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Mäkkylä
    Viestit
    19
    Ei se 2012 STD ihan sama pyörä ole: edelliseen verrattuna sentti enemmän takajoustoa ja reilun asteen verran loivempi keulakin. Takaswingin irtodropoutkin näyttää edelliseen verrattuna kevennetyltä. Coven omilla sivuilla on edelleen vanhan mallin speksit.

    G-spot vois olla enemmän enskapyörä jos molempia ammatissaan käyttäneen kokemuksiin on uskominen. Omat kokemukset dual linkin poljettavuuskäytöksestä Shockerilla ovat rohkaisevia. Saman kadun varrella Easton -putkesta hitsatut rungot on valitettavasti vähän kalliimpia kuin taiwaassa tehdyt.
    God is my co-pilot; Buttocks are my parachute

  5. #515
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Kyllä saa paiskoa aika lujaa, jos meinaa saada STD:n vietyä hissienskassa rajoille asti. Ja G-Spotin keskiö ainakin näyttäis olevan Wanhan Liiton korkeuksissa. Cove on kyllä valmistajana kohtuu seksikäs.
    Mud, sweat and beers.

  6. #516
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    118
    Nyt on Five alla ja sopivasti sisään ajettukin viikonlopun aikana.
    Kiitos foorumin väelle jeesistä pyörän valinnan suhteen.

  7. #517
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    125
    Millaiseen femmaan päädyit?

  8. #518
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Ei oo tainut olla täällä edes mainintaa GT Sanctionista.
    Semmonen herra kun Dan Atherton aikoo kisata enskaudella enduroo kyseisellä pyörällä ja hyvinhän tuo näyttää käpälässä pysyvän.
    http://www.pinkbike.com/news/Dan-Ath...-Sanction.html
    - Fear is a mindkiller -


  9. #519
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    No matter how good the suspension is (on an enduro bike) it's never going to be as good as a downhill bike, and yet you're riding similar sorts of tracks. So I think the geometry has to be absolutely perfect, Taylor made for each rider you know, you have to feel really comfortable on that bike, because the geometry is what's going to get you through, not how well the travel is working. For me personally I like a slack head angle and a low bottom bracket, maybe even as slack as 64 even on some tracks, that comes from the fact that enduro pretty much is a downhill race, but you have to ride to the top. - Dan Atherton
    Hyvä pointti... Ihan siistihän tuo on, mutta joku noissa GT:n täysjoustoissa häirittee...
    Att inte cykla är att gå för långt

  10. #520
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Patrik Katso viesti
    Hyvä pointti... Ihan siistihän tuo on, mutta joku noissa GT:n täysjoustoissa häirittee...
    Toisaalta hieman koomista, kun kattoo GT:n geometrioita... Eipä taida Danin pyörä tosin olla ihan vakio. Poljettavuudeltaan noi GT:n pyörät on kyllä todella hyviä, mitä nyt oon semmosta Furya testannut. Ällistyttävän hyvä suorastaan niinkin pitkäjoustoiseksi! Painoahan noi nivelet tuo ja kuulemma vähän löystyvätkin, mutta kyllähän semmonen Carbon Force anglesetillä ois rouhea
    Love me, love my bike.

  11. #521
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Danin mekaanikko ilmeisesti sitten nakuttelee runkoon radan mukaan sopivan Anglesetin cupin. Tosin tuossa Sanctionissa näyttäis olevan vakiona 66-asteen ohjainkulma, joten Anglesetillä menis 64.5 asti. Mutta varmasti hitsaavat pari custom-runkoakin, jos tarvii. Monessa uudessa rungossa on toi 66-astetta vakiona, joten se lienee uusi "standardi". Mutta varmasti tuo Danin panostaminen enduroon tuo lisää nostetta lajille, nettivideoita pukkaa varmaan jatkossakin. Ranskan enskastarat on kuitenkin jääny monelle vähän vieraiksi.

  12. #522
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Mutta varmasti tuo Danin panostaminen enduroon tuo lisää nostetta lajille, nettivideoita pukkaa varmaan jatkossakin. Ranskan enskastarat on kuitenkin jääny monelle vähän vieraiksi.
    Jep. Dan tuo kyllä huimasti medianäkyvyyttä lajille ainakin briteissä ja miksei muuallakin. Todella positiivinen asia.

    Mieshän sanoi jossain haastattelussa ,että nykyään DH:ssa taso on niin hurja ja vauhdit sekä riskit niin kovia ,ettei tunne enää oloaan kovin kotoisaks siellä.
    Epäsuorasti tunnusti ,ettei uskalla/pysty ajaa niin kovaa mitä pärjääminen siellä edellyttää.

    Luulis vauhdin enskassa riittävän kuitenkin aika pitkälle. Noh, ens kaudellahan tuo nähdään.
    - Fear is a mindkiller -


  13. #523
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Mitäs Wiggumilla jäi muuten Slayeriin nokkakulmaksi? Laita yv, jos on liian arkaluontoista tietoa...

    Nyt kun kulmat taas tuli puheeksi, niin onkos raadilla kokemuksia noista angleseteistä tahi kupeista? Mistä saa ostettua ja mitkä on luotettavia? Sais olla kiinteällä kulmalla, eli ei tartte päästä härväämään sitä kulmaa eestaas.
    Mud, sweat and beers.

  14. #524
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.524
    Cane Creek anglesetissä on käsittääkseni alapäässä kuppi ("gimbal"), johon laakerikuppi asennetaan. Alalaakeri on keskeisesti asennettu? Ylälaakerille on vastaava rakenne, mutta runkoa vasten tulee epäkesko kuppi ja sitten se laakerikuppi. Yläkuppeja on kolme erilaista, joille luvataan 0,5, 1, tai 1,5 asteen kulmanmuutos. Vaan kun emäputkien pituuksissa on eroa, niin eikös kyseessä ole vain yläpään offset ja kulmamuutos riippuu putken pituudesta? Ei sillä, omassa pyörässä on niin ohut emäputki, ettei taida angleseteistä olla apua.

  15. #525
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    ^ raadin hängöraund-jäsen on käyttäny CC:n anglesettiä (complete-setti ZS49, ZS49 eli phillarissa 1,5" kaulaputki ja
    keulassa 1 1/8" ohjainputki) nyt eri variaatioina jokusen kuukauden. Toimii toistaiseksi jees. Muutamia havaintoja;
    - jos on tuo complete-setti eli kupit sekä 0,5 / 1,0 / 1,5 asteella sen 0-kulmaisen alapään lisäksi, niin 1,5" kaula-
    putkellisessa saapi tuolla tehtyä eri variaatioita aina +/- 2,5 asteeseen asti eli voi laittaa 1,5 asteen kupin yhteen-
    suuntaan toiseen päähän ja 1,0 asteisen "väärinpäin" toiseenpäähän... palikat menee sillai ristiin
    - asennus on helppoa kun oivaltaa idean miten pinoaminen + kiristys pitää tehdä
    - oma setuppi (alla 0-kulma, päällä 1-asteinen loivennus) alkoi naksumaan ~10 asteen pakkasella, ääni hävis kun
    keli lämpeni ja palas takaisin kun pakasti, hävis myös pakkasella kun kasas kupit uudelleen hiukan vähemmän tönköllä
    rasvalla
    - palikoiden laatu on CC:tä eli pysyy puhtaana, tiiviinä ja liukkaana
    - kulmamuutos ottaa jokusen minuutin kun raketti + prässi on käsillä, aloitin itse 1,5asteen loivennuksesta ja päädyin
    asteeseen ensin yhdellä ja sitten toisella tavalla tehtynä. Nyt sägitön kulma (liukuputkesta mitattuna) 66,0 astetta.
    PaH muokkasi tätä : 25.01.2012 at 15.48 Syy: selvennystä

  16. #526
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lisättäköön, että setin pitäs passata 44mm emäputkeen ja 1 1/8" kaulaputkelle. Mahtaa olla niin, ettei esim. CC tarjoa näille mitoille vaihtoehtoa?
    Mud, sweat and beers.

  17. #527
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti troh Katso viesti
    Cane Creek anglesetissä on käsittääkseni alapäässä kuppi ("gimbal"), johon laakerikuppi asennetaan.
    Gimbal on se kullanvärinen palikka, jota vasten konelaakeri asettuu. Tästä näkyy aika hyvin:



    www.bike-components.de ainakin myy noita kohtuuhintaan, tosin niillä ei ihan kaikkia malleja ole myynnissä. Ennen tilaamista kannattaa kattoo tarkkaan, että minkä mallin tarvii. Se kun riippuu sekä rungon kaulaputkesta että keulan ohjainputkesta (1 1/8" vai tapered).

  18. #528
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    @AK-87 - tarjoo ne, tuosta löytyy variaatiot.

  19. #529
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    15
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Lisättäköön, että setin pitäs passata 44mm emäputkeen ja 1 1/8" kaulaputkelle. Mahtaa olla niin, ettei esim. CC tarjoa näille mitoille vaihtoehtoa?

    Viime keväästä on tullu ajeltua tuommoinen http://www.workscomponents.co.uk/15-...adset-84-p.asp kiinni Pivot Mach vitosessa.
    Hyvin on pelannut ja taitaa noilla olla myös zerostackejä.

  20. #530
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rahka Katso viesti
    Millaiseen femmaan päädyit?
    Femma Pro tuli hankittua.

  21. #531
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Jes, kiitti angleset-tietäjille!
    Mud, sweat and beers.

  22. #532
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rikke Katso viesti
    Femma Pro tuli hankittua.
    Minä kokoinen? Viskaappa puntariin, mitä painaa nykyään. Vaihdoitko speksejä.....
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  23. #533
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Noita angesettejä saa myös Fox Compista Canacreekkeinä hain sieltä pari laakeria hinta käytännössä sama kuin jenkeissä jos nhinta heitti muutaman egen päälle dollarin niin ei kannata paljoo kauempaa haikailla.

  24. #534
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Cane Creekillä ei tainnut olla anglesettiä 1.5" runkoon, 1 1/8" keulaan jossa alakuppi ei ole zerostack mallinen?

  25. #535
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    HKI
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Cane Creekillä ei tainnut olla anglesettiä 1.5" runkoon, 1 1/8" keulaan jossa alakuppi ei ole zerostack mallinen?
    Nämä jampat ainakin sivujensa mukaan tekee custom angle settejä, ja on vielä edullisempia kuin Cane Creekit.

    http://www.workscomponents.co.uk/
    "Hän jarruttaakin nenällään"

    -Muumipeikko ja pyrstötähti-


  26. #536
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Mulla ei oo tämä enduro pyörän hankinta ihan vielä edes ajankohtainen, mutta ruperin tässä tutustumaan ihan mielenkiinnosta saatavilla oleviin malleihin, kun jossain vaiheessa tulee varmaankin hommattuna nykyiselle 29er jäykkäperäsinkulalle hieman raskaampaan käyttöön soveltuva tallikaveri.

    Vaihtoehtojahan on ainakin ihan mukavasti tarjolla, joskin tuntuu hieman siltä, että koko mtb-enduro hakee vielä hieman paikkaansa. Tosin eihän nää fillarien lokeroinnit oo oikeen koskaan toiminu kun ratoja/olosuhteita/mieltymyksiä on niin monenmaisia. Oma mielenkiintoni kohdistuu ehkä siiden enduron- ja AM-luokan väliin, mutta koeajojen kautta tuo lopullinen speksi varmaan hahmottuu sitten paremmin.

    Oma budjettini tulee luultavasti olemaan siinä 2k€:n ja 2,5€n välillä, joten kyseeseen tulee lähinnä pienemmät valmistajat ja Saksalaiset suoratoimittajat (ellei sitten myöhemmin keväällä ole vielä jotain 2011 herkkuja tarjolla edullisesti). Tilasin jo MTB centerin tarjouskirjeenkin, kun heillä on ollut ihan fiksun näköisiä pyörä myynissä (mm. mondrakerin foxyt ja dunet). Kirjeen mukaan he on nyt luopumassa Mondraker tuotemerkistä ja tilalle on otettu Englantilainen Saracen, joiden mallistosta ainakin Ariel 141, 142, 143 (140mm/140mm) ja Ariel 161 ja 162 (160mm/160mm) mallit soveltuisivat varmaankin ihan mukavasti Suomi enduroon sekä metsäpoluille. Onko kellään mitään kokemuksia ko. merkistä ja malleista? Ainakin bike-radarin "arvostelussa" viimevuotinen Ariel 3 (160mm/160mm) sai ihan hyvät arviot, joskin runko osoittautui ennemmin hieman eloisaksi, kuin super jäykäksi. Saman lähteen mukaan 2012 mallien rungot on kokenut ainakin jonkinverran muutoksia, joten voisi jopa toivoa, että runko on parantunut entisestään. Muuten tämä Saracen vaikuutaa kyllä jotenkin mukavan "sympaattiselta" valmistajalta.

    Oon myös kerännyt heiman muistilistaa, toivoen, että tämä jotenkin helpottaisi pyörän valintaa. Tuleeko raadilla mieleen jotain puuteita/tarkennuksia/korjauksia?

    *Ohjauskulma jossain 66-68 asteen hujakoilla
    *Satulaputkenkulma jossain 72-74 asteen hujakoilla
    *Standardi läpiakselit edessä ja takana (ainakin spessulla oli jotain 142+ virityksiä)
    *Standardi iskarikiinnikkeet (esim. spessulla oli jotain säätöä näiden(kin) kanssa)
    *Renkaille kunnolla tilaa (ainakin 60mm rengas saisi pyöriä kivutta sekä edessä että takana)
    *2x10 voimansiirto (mulla ei oo ollut vaihteellista maasturia vuosiin, mutta 2x10 systeemi olisi mukavan tuttu maastopuolelta)
    **Pitää olla muunnettavissa esim. 1x9/10 systeemiin ilman suurempia ongelmia
    **Omat fiilikset vetää sramin puoleen, mutta ei kai se shimanokaan huono ole.
    *Foxia sekä edesssä että takana (nykyisen fillarin Fox F80 RL 29in (joka on venytetty 100mm mittaan) on toiminut hyvin, joten tukisin jatkossa mieluusti ko. pajan tuotteita, tosin hyvillä perusteilla myös muutkin valmistajat on ok)
    **Toivottavaa olisi, että ainakin iskareiden perushuollot olisivat edulliset tai ne voisi tehdä itse (Foxin RL keula on ainakin todella simppeli purkaa/huoltaa.
    *ISCG/ISCG05 kiinnikkeet ketjuohjurille
    *Standardi satulatolppa: 30,9mm tai 31,6mm (esim. cuben fritzz mallissa oli joku järjetön 34,9mm tolppa, johon ei esim reverb/KS mee suoraan)
    **hissitolpan vaijerille/letkulle olis myös kiva olla kiinnikkeet yläputkessa, jotta asennuksesta tulee siisti.
    **asettaako esim. calpiksen ankkuri(?)hissit jotain rajoitteita hissitolpan valintaan?

    Tässä hieman nöösin pohdintoja, kovasti tuntuu jo olevan kevättä rinnassa, vaikka ulkona on vielä "kainaloihin" asti lunta.
    Kalle H muokkasi tätä : 26.01.2012 at 12.16 Syy: muutama typo korjattu (tosin tais niitä vielä pari jäädä)
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  27. #537
    Liittynyt
    04/2008
    Viestit
    61
    Olen vertaillut useampia fillareita lähinnä kevyehköä enduroa varten ja hinta/laatu näyttää minusta kohtaavan parhaiten Radon Slide ED 8.0 2012:ssa.
    Mitä mieltä te olette ko. setistä? Mielestäni ainakin vanteet, jarrut ja vaihtajat on kohdallaan.

    Hinta on 2500e ja Fillariosa tilaisi Suomeen, hoitaa takuut ym.
    Tilaukset saa aloittaa maaliskuussa Bike-Discountin mukaan ja toimitukset alkavat viikoilla 16-17.


  28. #538
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sulo Katso viesti
    Olen vertaillut useampia fillareita lähinnä kevyehköä enduroa varten ja hinta/laatu näyttää minusta kohtaavan parhaiten Radon Slide ED 8.0 2012:ssa.
    Mitä mieltä te olette ko. setistä? Mielestäni ainakin vanteet, jarrut ja vaihtajat on kohdallaan.

    Hinta on 2500e ja Fillariosa tilaisi Suomeen, hoitaa takuut ym.
    Tilaukset saa aloittaa maaliskuussa Bike-Discountin mukaan ja toimitukset alkavat viikoilla 16-17.

    [--speksit leikattu pois---]
    Itse katselin tuota samaa kokoonpanoa ja kyllä ainakin omaan silmään tossa on todella monta palikkaa kohdallaan. Boonuksena mm. reverb tulee tuossa mukana ja vanteetkin on vissiin ihan perus hyvät Havocit (ainamonissa ko. hintaluokan pyörissä on jotain no-name kiekkoja alla). Onko noita Radonin Slide ed malleja ollu mukana jossain laajemmaissa arvostelussa, itse en ainakaan nopean googletuksen perusteella löytänyt oikein mitään kunnollista.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  29. #539
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Fillariosan facebook sivuilta löyty seuraavanlaista infoa slide am/ed 7.0 2012 malleja koskien.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillariosa (kommentteja 2011 syksyltä)
    Nuo tulivat juuri tälle vuodelle mallistoon huhtikuussa joten suuria uudistuksia ei ole luvassa. Slide Ed saa hissitolpan vaijerinkorvakkeet ja kaiketi satulaputkikin sitten muuttuu 31.4stä 31.6een. Myös taka-akseliksi tulee 12mm läpiakseli.... Nyt siellä on pikalinkkun mutta mahdollisuus tehdä 10mm läpiakseli. Slide Edissä on ISCG korvakkeet, AMssä ei ollenkaan. Edistä saa AMännän laittamalla 200x50 iskarin sekä 140 keulan Mut sit on se ISCG korvake.... Ehdottomasti sitten 7.0!
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  30. #540
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    *2x10 voimansiirto (mulla ei oo ollut vaihteellista maasturia vuosiin, mutta 2x10 systeemi olisi mukavan tuttu maastopuolelta)
    **Pitää olla muunnettavissa esim. 1x9/10 systeemiin ilman suurempia ongelmia
    **Omat fiilikset vetää sramin puoleen, mutta ei kai se shimanokaan huono ole.
    *Foxia sekä edesssä että takana (nykyisen fillarin Fox F80 RL 29in (joka on venytetty 100mm mittaan) on toiminut hyvin, joten tukisin jatkossa mieluusti ko. pajan tuotteita, tosin hyvillä perusteilla myös muutkin valmistajat on ok)
    **Toivottavaa olisi, että ainakin iskareiden perushuollot olisivat edulliset tai ne voisi tehdä itse (Foxin RL keula on ainakin todella simppeli purkaa/huoltaa.
    *ISCG/ISCG05 kiinnikkeet ketjuohjurille
    **asettaako esim. calpiksen ankkuri(?)hissit jotain rajoitteita hissitolpan valintaan?
    I) 2x10 vois olla hyvä, mutta 1x9/10 kyllä tuntuu pärjäävän aika hyvin Ja kylläpä nuo on muunnettavissa aika helposti tarvittaessa. Jotkut kuskit on tarkkoja vaihtajan häkin suhteen, eli että 1x9/10 pitäs olla sitten se short cage. Mediumillakin sujuu, mutta eihän se optimaalinen ole.
    II) Meillä päin taitaa olla aika 50/60 Shimppaa ja Sramia, molemmat siis toimii.
    III) Sama juttu jousituksessa, on sekä Foxia että Rokspoksia. Lyrikit on helppohoitoisia ja toimii kivasti. Ja tuskin Fox yhtään sen huonompi on. Joku muu saa suositella sitten vielä BOSsin jne...
    IIIb) Iskarihan pitää olla CC Double Barrel
    IV) ISCG tabit hyvä, muttei välttämätön. Adaptereita on saatavailla joko runkovalmistajan tai ohjurifirman puolesta. Esim. SB-66 ei kiinteästi ole tabeja.
    V) Juurikin Calpiksessa on sompahissit, eli siellä ei oo tolpalla väliä. Muuten kyllä sitten ankkurihissit aiheuttaa ongelmia hissitolppien kanssa, mutta noitakin on porukat sitten modannut ankkurihissisoveltuviksi.
    AK-87 muokkasi tätä : 26.01.2012 at 15.17 Syy: ja jotain unohtui kuitenkin...
    Mud, sweat and beers.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •