Mää vähän luulen että vika on lampussa, ei itse akussa. Akku on uusi puoli vuotta vanha muutaman kerran käytetty vain. Tosin akku on vanhassa pullotelineakkuputelissaan, ja sen putelin johdot ja liittimet on monta monta vuotta vanhat jo. Mutta anyway, siihen valokatkaisijaan asti aina tuli kyllä ledit päälle kun virrat kytkin, mutta itse lamppu vain ei käynnistynyt. Joten tuskin hapettumisesta on ongelmaa vielä. Mutta täytyy seurata tilannetta. Vaihdan Wilman tankoon ja seuraan jos sillä toimii 100% ok niin se viimeistään todistaa että vika on itte Edisonissa.
No mää höpöttelin äsken mailissa Lupinelle suoraan. Katotaan saisko sieltä jotain kivaa diiliä Bettystä... Ledilamput lienee aika idioottivarmoja toiminnaltaan!
Oliskohan Bettystä maantieajoon paras se 16 asteen versio vai laittasko sen kompromissi-22-asteisen? Jos lonkalta pitäs valita niin ottaisin ehkä tuon 22 asteisen. Eiköhän siinäkin valokeilan pituus riitä maantieajoon. Tai ehkä sittenkin 16 asteinen. Sen lumenet tosin on "tosialhaiset" verrattuna tuohon 22 tai siihen 26 asteiseen valopäähän verrattuna. Näkyykö se käytännössä? Tuo 16 asteen lamppuhan on optimoitu siihen kait että se näkyy mahdollisimman kauas muttei leveesti.
Kirjanmerkit