Minä voisin lähteä halkohommiin, mutta pääsen irtoamaan vasta yhden jälkeen. Jos meitä on vain neljä, kaksi pakettia kyrsää varmaan riittäisi.?. Jokainen toki maksaa omat kyrsänsä. Minä voin tarjota sinapin.
Minä voisin lähteä halkohommiin, mutta pääsen irtoamaan vasta yhden jälkeen. Jos meitä on vain neljä, kaksi pakettia kyrsää varmaan riittäisi.?. Jokainen toki maksaa omat kyrsänsä. Minä voin tarjota sinapin.
Soitakko ertsi mulle kun oot "halkojenkatokunnossa".
Käydään hakemssa kyrsät vaikka siitä alepasta, no samalla voisi ottaa jonkun korin kaljaakin
Minun pitää vielä virittää fillarikin ajokuntoon.
Minäpä rimpautan. Kyllä kalja aina skumpan voittaa![]()
Mukana myös uudenvuoden bileissä![]()
Mä lähden kans makkaraa paistamaan![]()
Eli nyt lähdössä olisi viisi rohkeaa (ARJ, KODE, Heccu, Javal ja minä). Timbekin osoitti jonkin asteista kiinnostusta? Ostan kolme pakettia makkaraa, niin mahdollisille jälki-ilmoitautuneillekin riittää. Minä tarjoan makkarat ja sinapit. Oli niin hyvä vuosi![]()
^ Vuoden 2011 viimeinen ja vuoden 2012 ensimmäinen lenkki ajetaan toki yhteen syssyynHalot ja jompat odottavat jemmassa näreen juuressa. Saas nähdä, löydetäänkö niitä enää pimeässä...
Just näin. Jemma on viimeisen päälle. Ajellaan sellainen rauhallinen lenkki ja jäädään notskipaikalle ihmettelemään ja parantamaan maailmaa.
Ensvuonna uudet kujeet. Suurinpiirtein vuonna 2011 tein sen mitä lupasinkin vaikkakin itse päätapahtuma jäi torsoksi. Jos Timbe järjestää Järvenpään ympäriajon niin minä suunnittelen jotain pidempää lenkkiä johonki sopivaan saumaan.
Hyvää Uutta Vuotta Kaikille ja Parempaa Vuotta 2012
Noh niin vuosi paketissa pyöräilynkin suhteen, käytiin fillarillan kaa pienellä syslo/haibrid lenkillä päivällä
http://www.sports-tracker.com/#/work...kdc335ctonkvia
Kiitän Kaikkia jotka jaksoivat minua odottaa lenkeillä.
Ratkaisevasti parempaa uutta vuotta 2012! Kireitä siim eikun ketjuja.
+ tsemppiä uuden vuoden ajelijoille
Vaan minunkin puolesta kaikille.
Itellä reilu 5 vk:n ajotauko pikku vaivoineen(ja sateineen) takana päin, nyt jo nastat ajeltu sisään parin pk lenkin siivellä.
V.11 oli kehityksen vuosi meikäläiselle, toivottavasti sama jatkuu v:na 12.
Tosi pyöräililöille hyvät uuden vuoden lenkit, muille kippis.
suuret tänksit ARJlle ja ertsille. pojat olivat raahanneet nuotiopaikalle ison kasan kuivia koivuklapeja ja melkein yhtä ison läjän makkaraa.
puut poltettiin ja kaikki makkarat syötiin.
Hyvää Vuoden Jatkoa kaikille.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/8fvjl4u1427mtd8k
heccu muokkasi tätä : 01.01.2012 at 10.09
Kiitoksia vaan kaikille uudenvuodenajelijoille! Ja kaikille muillekin kaikista muista ajoista. Minä kävin vielä nauttimassa palautusjuomat naapurissa. Tästä on hyvä aloittaa uusi vuosi![]()
Tänään oli ehdottomasti vuoden paras ajopäivä. Mudat ja kurat jäätyneet, valoa, kuivaa ja jopa hiven lunta. Nastat vain iloisesti ropisivat. Eilen kun oltiin Rautapellon kanssa lenkillä, pyörään jäätyi ruskeaa kuraa sellainen kerros, että etuvaihtajakin oli jäätynyt mutakerrokseen kuin olisi ruiskurapattu. Tänään ei edes tarvinnut pestä pyörää. Silti sain yksin edustaa MTB Järvenpäätä perinteisellä uudenvuodenpäivän lenkillä. Kävin kertaamassa reittejä ja tutustumassa alueen Paijala — Hyrylä — Häklin monttu — Metsäntutkimuslaitoksen Ruotsinkylän metsä välisiin alueisiin. Siellä on paljon hienoja polkuja. Kannattaisi käydä useamminkin.
http://www.sports-tracker.com/#/work...na1308nkfdb7gm
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Tänään oli kyllä tosi hieno keli ajella pyörällä. Tuli ittekseen ajeluta Keravan kautta Tammistoon ja sieltä Lahelan kautta kotiin. Mettään en laiskana eksynyt vaan kurvailin rauhakseen kävelyteitä pitkin. Nyt on vuosi avattu ja sitä lunta odotellessa![]()
Uuden vuoden lenkillä keskustelimme varpaidenlämmittimistä. Ainakin Kode oli kiinnostunut.
Minulla on kokemuksia seuraavista varpaiden lämmittimistä, jotka toimii kemiallisella reaktiolla rautajauheen yhtyessä vesisuolaliuokseen.
Grabber varvaslämmitin. Näissä on tarra oli sen saa asennettua hyvin sukan pohjaan.
Toinen on Coghlansin tekemä Disposable Foot Warmer. Tässä ei ole tarraa, muuten hyvä.
Eli kyseessä on kertakäyttäinen varpaanlämmitin. Minulla on kahdet sukat päällekkäin joiden väliin varpaiden / päkiän alle mahdollisimman tarkasti asettelen tämän ihmereaktorin. Ja tämä todella toimii. Itse lämmitin on noin 4 mm paksu "lämiskä" joka ei aiheuta juuri epämukavuutta.
Suosittelen kaikille, toimii 100 varmasti. Käytännössä lämpöä varpaille riittä -15 asteen pakkasessakin vähintaan 3 tunnin lenkille. Mutta jos kengät kastuu tehot menee nollaan ihan välittömästi.
Toi on hyvä aihe, vaikkakin ihme aikoina ajelette keskustelemaan tällaisista.
Itse olen (olin) käyttänyt viime talvesta asti sähköpohjallisia, joista lähtee piuha nilkkaan kiinnitettävään akkupakettiin. Sekin toimi ja toimisi hyvin, mutta halavalla kun sai, niin kesto oli perin lyhyt - varmaan alle 20 lenkkiä.
Viime lenkillä ihmettelin kun ei jalat pysy lämpiminä, ja kotona tutkin piuhoja, ja niinhän ne oli akkuliittimen päästä molemmista pohjallisista poikki. Tarkoitettu kylmälle kelille, mutta piuha jäykistyi pakkasessa ja katkesi - aikamoista sontaa!
Pitänee tehdä viritys tai käydä ostamaan uudet liittimet.
Ajelut on jääny vähemmälle, kun ei ole huvittanut nuo kelit, mutta toisaalta se kunnonnostoteoria josta meillä oli ARJ puhetta tulee testatuksi...
Oliskos pitkänä viikonloppuna porukalla ajohaluja, ja milloin? Sää ainakin vajonnee pakkasen puolelle.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Kirjanmerkit