GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 122 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 72 112 120 121 122 123 124 132 172 222 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.631 - 3.660 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Minä voisin lähteä halkohommiin, mutta pääsen irtoamaan vasta yhden jälkeen. Jos meitä on vain neljä, kaksi pakettia kyrsää varmaan riittäisi.?. Jokainen toki maksaa omat kyrsänsä. Minä voin tarjota sinapin.

Soitakko ertsi mulle kun oot "halkojenkatokunnossa".
    Käydään hakemssa kyrsät vaikka siitä alepasta, no samalla voisi ottaa jonkun korin kaljaakin

Minun pitää vielä virittää fillarikin ajokuntoon.

Minäpä rimpautan. Kyllä kalja aina skumpan voittaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Hei maastopyöräilijät, mitenkäs se uudenvuoden ajo?

Jos oikein ymmärsin niin ainakin kode, heccu ja ertsi on lähdössä?
    Otetaanko se x paikka makkaranpaistopaikaksi?
    illalla tulossa. klo 22 pensselikauppa.

Mukana myös uudenvuoden bileissä

Mä lähden kans makkaraa paistamaan

Eli nyt lähdössä olisi viisi rohkeaa (ARJ, KODE, Heccu, Javal ja minä). Timbekin osoitti jonkin asteista kiinnostusta? Ostan kolme pakettia makkaraa, niin mahdollisille jälki-ilmoitautuneillekin riittää. Minä tarjoan makkarat ja sinapit. Oli niin hyvä vuosi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Eli nyt lähdössä olisi viisi rohkeaa (ARJ, KODE, Heccu, Javal ja minä). Timbekin osoitti jonkin asteista kiinnostusta? Ostan kolme pakettia makkaraa, niin mahdollisille jälki-ilmoitautuneillekin riittää. Minä tarjoan makkarat ja sinapit. Oli niin hyvä vuosi
    En ole tulossa. Luulin, että kyse on päivälenkistä. Vuoden ensimmäinen lenkkihän ehkä onkin huomenna uudenvuodenpäivänä klo 10 värikaupalta?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

^ Vuoden 2011 viimeinen ja vuoden 2012 ensimmäinen lenkki ajetaan toki yhteen syssyyn Halot ja jompat odottavat jemmassa näreen juuressa. Saas nähdä, löydetäänkö niitä enää pimeässä...

^ Vuoden 2011 viimeinen ja vuoden 2012 ensimmäinen lenkki ajetaan toki yhteen syssyyn Halot ja jompat odottavat jemmassa näreen juuressa. Saas nähdä, löydetäänkö niitä enää pimeässä...
    Just näin. Jemma on viimeisen päälle. Ajellaan sellainen rauhallinen lenkki ja jäädään notskipaikalle ihmettelemään ja parantamaan maailmaa.

Ensvuonna uudet kujeet. Suurinpiirtein vuonna 2011 tein sen mitä lupasinkin vaikkakin itse päätapahtuma jäi torsoksi. Jos Timbe järjestää Järvenpään ympäriajon niin minä suunnittelen jotain pidempää lenkkiä johonki sopivaan saumaan.

Hyvää Uutta Vuotta Kaikille ja Parempaa Vuotta 2012

Uutta vuotta

Noh niin vuosi paketissa pyöräilynkin suhteen, käytiin fillarillan kaa pienellä syslo/haibrid lenkillä päivällä

http://www.sports-tracker.com/#/work...kdc335ctonkvia

Kiitän Kaikkia jotka jaksoivat minua odottaa lenkeillä.

Ratkaisevasti parempaa uutta vuotta 2012! Kireitä siim eikun ketjuja.

+ tsemppiä uuden vuoden ajelijoille

Hyvät uudet vuodet

Vaan minunkin puolesta kaikille.
    Itellä reilu 5 vk:n ajotauko pikku vaivoineen(ja sateineen) takana päin, nyt jo nastat ajeltu sisään parin pk lenkin siivellä.
    V.11 oli kehityksen vuosi meikäläiselle, toivottavasti sama jatkuu v:na 12.
    Tosi pyöräililöille hyvät uuden vuoden lenkit, muille kippis.

Perinteinen UudenVuoden Ajelu

suuret tänksit ARJlle ja ertsille. pojat olivat raahanneet nuotiopaikalle ison kasan kuivia koivuklapeja ja melkein yhtä ison läjän makkaraa.
    puut poltettiin ja kaikki makkarat syötiin .

Hyvää Vuoden Jatkoa kaikille.

http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/8fvjl4u1427mtd8k

heccu muokkasi tätä : 01.01.2012 at 10.09

Kiitoksia vaan kaikille uudenvuodenajelijoille! Ja kaikille muillekin kaikista muista ajoista. Minä kävin vielä nauttimassa palautusjuomat naapurissa. Tästä on hyvä aloittaa uusi vuosi

Kiitoksia vaan kaikille uudenvuodenajelijoille! Ja kaikille muillekin kaikista muista ajoista. Minä kävin vielä nauttimassa palautusjuomat naapurissa. Tästä on hyvä aloittaa uusi vuosi
    Tästä on siis hyvä jatkaa vuoden toisella lenkillä maalikaupalta klo 10. Ainakin minä olen lähdössä.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    nyt jo nastat ajeltu sisään parin pk lenkin siivellä..

Nyt on lähtenyt n.60 nastaa 29er Ice Spiker Pro kumeksista tällä viikolla. Sisäänkin ne tuli ajettua, mutta
    ei ne näköään pysy kiinni mun ajotyylillä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Nyt on lähtenyt n.60 nastaa 29er Ice Spiker Pro kumeksista tällä viikolla. Sisäänkin ne tuli ajettua, mutta
    Eilen sen verran käytiin metsän puolella koluamassa että pääsin lopputulokseen -15 nastaa.. kaikki reunoista. Pitänee hommata varanastoja kourallinen
    Toiset gumekset laitettava metsikköön vielä toistaiseksi.

toi ei oo ny mikään ihme ku katteli sun kivikossa rymyämistä .

Kuten eilen totesin, niillä ajetaan talvella. Siis lumella ja jäällä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    toi ei oo ny mikään ihme ku katteli sun kivikossa rymyämistä .
    Heh, joo ne kivikot meni lähes viimeisillä voimilla, sen verran mannin kurakko rankaisi Eilisen jälkeen
    kyllä sujuu takapyörällä ajaminen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tästä on siis hyvä jatkaa vuoden toisella lenkillä maalikaupalta klo 10. Ainakin minä olen lähdössä.
    Tänään oli ehdottomasti vuoden paras ajopäivä. Mudat ja kurat jäätyneet, valoa, kuivaa ja jopa hiven lunta. Nastat vain iloisesti ropisivat. Eilen kun oltiin Rautapellon kanssa lenkillä, pyörään jäätyi ruskeaa kuraa sellainen kerros, että etuvaihtajakin oli jäätynyt mutakerrokseen kuin olisi ruiskurapattu. Tänään ei edes tarvinnut pestä pyörää. Silti sain yksin edustaa MTB Järvenpäätä perinteisellä uudenvuodenpäivän lenkillä. Kävin kertaamassa reittejä ja tutustumassa alueen Paijala — Hyrylä — Häklin monttu — Metsäntutkimuslaitoksen Ruotsinkylän metsä välisiin alueisiin. Siellä on paljon hienoja polkuja. Kannattaisi käydä useamminkin.
    http://www.sports-tracker.com/#/work...na1308nkfdb7gm

Tänään oli kyllä tosi hieno keli ajella pyörällä. Tuli ittekseen ajeluta Keravan kautta Tammistoon ja sieltä Lahelan kautta kotiin. Mettään en laiskana eksynyt vaan kurvailin rauhakseen kävelyteitä pitkin. Nyt on vuosi avattu ja sitä lunta odotellessa

Tänään oli ehdottomasti vuoden paras ajopäivä. Mudat ja kurat jäätyneet, valoa, kuivaa ja jopa hiven lunta. Nastat vain iloisesti ropisivat. Eilen kun oltiin Rautapellon kanssa lenkillä, pyörään jäätyi ruskeaa kuraa sellainen kerros, että etuvaihtajakin oli jäätynyt mutakerrokseen kuin olisi ruiskurapattu. Tänään ei edes tarvinnut pestä pyörää. Silti sain yksin edustaa MTB Järvenpäätä perinteisellä uudenvuodenpäivän lenkillä. Kävin kertaamassa reittejä ja tutustumassa alueen Paijala — Hyrylä — Häklin monttu — Metsäntutkimuslaitoksen Ruotsinkylän metsä välisiin alueisiin. Siellä on paljon hienoja polkuja. Kannattaisi käydä useamminkin.
    http://www.sports-tracker.com/#/work...na1308nkfdb7gm
    Ihmettelinkin, että nyt on "vieraita" käynyt kotipoluilla, kun siellä ei juurikaan näy kuin omia jälkiä. Oot melkein takapihalta ajanut Ohdaketielle ...heh! Siinä Vaunukankaan koulun takana ja siitä Häklin suuntaan on ihan mukavaa polkua!

Varpaan Lämmittimet

Uuden vuoden lenkillä keskustelimme varpaidenlämmittimistä. Ainakin Kode oli kiinnostunut.
    Minulla on kokemuksia seuraavista varpaiden lämmittimistä, jotka toimii kemiallisella reaktiolla rautajauheen yhtyessä vesisuolaliuokseen.

Grabber varvaslämmitin. Näissä on tarra oli sen saa asennettua hyvin sukan pohjaan.

Toinen on Coghlansin tekemä Disposable Foot Warmer. Tässä ei ole tarraa, muuten hyvä.

Eli kyseessä on kertakäyttäinen varpaanlämmitin. Minulla on kahdet sukat päällekkäin joiden väliin varpaiden / päkiän alle mahdollisimman tarkasti asettelen tämän ihmereaktorin. Ja tämä todella toimii. Itse lämmitin on noin 4 mm paksu "lämiskä" joka ei aiheuta juuri epämukavuutta.

Suosittelen kaikille, toimii 100 varmasti. Käytännössä lämpöä varpaille riittä -15 asteen pakkasessakin vähintaan 3 tunnin lenkille. Mutta jos kengät kastuu tehot menee nollaan ihan välittömästi.

Uuden vuoden lenkillä keskustelimme varpaidenlämmittimistä. Ainakin Kode oli kiinnostunut.
    Minulla on kokemuksia seuraavista varpaiden lämmittimistä, jotka toimii kemiallisella reaktiolla rautajauheen yhtyessä vesisuolaliuokseen.

Grabber varvaslämmitin. Näissä on tarra oli sen saa asennettua hyvin sukan pohjaan.

Toinen on Coghlansin tekemä Disposable Foot Warmer. Tässä ei ole tarraa, muuten hyvä.

Eli kyseessä on kertakäyttäinen varpaanlämmitin. Minulla on kahdet sukat päällekkäin joiden väliin varpaiden / päkiän alle mahdollisimman tarkasti asettelen tämän ihmereaktorin. Ja tämä todella toimii. Itse lämmitin on noin 4 mm paksu "lämiskä" joka ei aiheuta juuri epämukavuutta.

Suosittelen kaikille, toimii 100 varmasti. Käytännössä lämpöä varpaille riittä -15 asteen pakkasessakin vähintaan 3 tunnin lenkille. Mutta jos kengät kastuu tehot menee nollaan ihan välittömästi.
    Toi on hyvä aihe, vaikkakin ihme aikoina ajelette keskustelemaan tällaisista.

Itse olen (olin) käyttänyt viime talvesta asti sähköpohjallisia, joista lähtee piuha nilkkaan kiinnitettävään akkupakettiin. Sekin toimi ja toimisi hyvin, mutta halavalla kun sai, niin kesto oli perin lyhyt - varmaan alle 20 lenkkiä.
    Viime lenkillä ihmettelin kun ei jalat pysy lämpiminä, ja kotona tutkin piuhoja, ja niinhän ne oli akkuliittimen päästä molemmista pohjallisista poikki. Tarkoitettu kylmälle kelille, mutta piuha jäykistyi pakkasessa ja katkesi - aikamoista sontaa!
    Pitänee tehdä viritys tai käydä ostamaan uudet liittimet.

Ajelut on jääny vähemmälle, kun ei ole huvittanut nuo kelit, mutta toisaalta se kunnonnostoteoria josta meillä oli ARJ puhetta tulee testatuksi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti

Ajelut on jääny vähemmälle, kun ei ole huvittanut nuo kelit, mutta toisaalta se kunnonnostoteoria josta meillä oli ARJ puhetta tulee testatuksi...
    Eihän sitä kukaan pelkällä treenaamisella kehity.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Eihän sitä kukaan pelkällä treenaamisella kehity.
    Siis mitä?

Oliskos pitkänä viikonloppuna porukalla ajohaluja, ja milloin? Sää ainakin vajonnee pakkasen puolelle.

Siis mitä?
    Siis sitä, että levossahan se kehitys tapahtuu. Ei treenissä. Siinä vaan tulee väsymystä...

Oliskos pitkänä viikonloppuna porukalla ajohaluja, ja milloin? Sää ainakin vajonnee pakkasen puolelle.
    Huomenna lauantaina klo 10 maalikaupalta. Säävarauksella.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •