Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhile Katso viesti
Keskivauhti 25.8km/h! Onneksi en sentään luottanut liikoja noihin lenkin suunnitelmiin: "Vauhti yli 20 km/h, mutta nipin napin ylikin riittää (tai sit jos ei kulje niin sit alle). Sinkulalla ja MaraPlussilla lähen, joten senkin puoleen vauhti maltillinen."

No pitihän se toisaalta paikkansa: vauhtia oli yli 20km/h ja epäilemättä se on sitten maltillista joillekin huippukuskeille, muttei meikäläinen olisi kyllä nastoilla tainnut mukana pysyä (perässä olisi toki pysynyt, maalissa 10 kilsaa perässä!), joten onneksi sängyssä löhöily voitti tällä kertaa aktiivisuuden.
Toisaalta kai se ajettiin kiltisti hitaimman mukaan, joten olisihan sitä voinut lähteäkin.
Vaikka välillä tuijotin garminin nopeusnäyttöä niin se ei määrännyt tänään vauhtia. Vauhti tuli just siitä kuin musta tuntu, ja aattelin, että mukana olleet oli sen verran kokeneita kuskeja, että olisisvat sanoneet, jos vauhtia pitää tiputtaa. Kävi Ile ja Anterokin vetämässä ja samaa mentiin. Ennen lenkkiä mulla oli kyllä mielessä sanoa jengille, että hitaimmain mukaan mennään eli ainakin teoreettisesti näin olin ajatellut. Speksi-info ei määrittänyt kovaa vauhtia ollenkaan (paitsi että yli 20 se on), halusin tuoda julki, että hidaskin vauhti kelpaa. Ne kaksi, jotka lähti paluumatkalle Jorvaksesta, ilmotti ennen lenkin alkua, että ovat mukana sinne saakka.

Tämä oli siinä mielessä erikoinen lenkki, että omasta mielestä oma keskisyke oli suht korkea, mutta kehossa ja jaloissa ei tuntunu oikeastaan miltään (no vähän kuitenkin lopussa). Yleensä mulla jalat ilmottaa enste.