Oon kokeillu Hopen V4:llä täydellä teholla sohottaa poliisisetää suoraan naamaan, ja se vaan hymyili 
Olin polulta tulossa ja maija oli partioimassa pimeillä ulkoilureiteillä, hampaat vaan erottu kopista ku keila osu ikkunaan.
Vilkkumoodit on sitte asia erikseen ... Nykysin ajan aina ton lampun kanssa, ellen ny käy vaan lähikaupassa, sitte riittää pikkutuikku.
Pyöräteillä en yleensä pidä lamppua kun lowlla/mediumilla ja käännettynä kirkkain keila johonki 10 metrin päähän aika alas näyttämään. Ei se minusta liikaa häikäise kun kokeillu katsella eestäpäin sitä, ja tuonkin lampun kanssa jää välillä huomaamatta ihmisiä, esim. sisämutkassa valaisemattomalla pätkällä seisova nainen kahden koiran kanssa, joista kellään ei heijastimia, tuli havaituksi vasta muutamaa metriä ennen, kun mutkassa hajavalokaan ei osunut heihin.
Sitte jos on lisäksi vielä kypärälamppu, niin sen käännän sivuun ihmisiä kohdatessa. Pyörätiellä siirtymillä se tulee yleensä myös sammutettua.

Alkujaan tämän lähetti
OMT
Tämä valohomma tuntuu olevan täällä vähän samaa kuin niiden 100dB:n tööttien kanssa. Kaupunkialueella vähän huvittavaa toimintaa. Eipä siinä, stongassa kiinni olevasta työmaavalonheittimestä tunnistaa ainakin helposti foorumilaiseksi.
Ei ne pyörän valot oo autojen valoja tehokkaampia. Ja viime vuoden talvenaki oli monta tilannetta missä aivan selvästi se valo oli ainoa asia mikä kiinnitti homepäisen autoilijan huomion, ja olen myös huomannut että jostain kumman syystä lampun kanssa välillä saa jopa tietä silloin kun kuuluisi eikä aina ajeta eteen kolmioiden takaa ja pihoista. Myös muiden liikkujien heijastimet näkyy, mikä lisää kaikkien turvallisuutta.
Mr.Auer muokkasi tätä : 26.11.2011 at 10.32
Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.
Kirjanmerkit