Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukahia Katso viesti
Tilasin

tuolta 27.2 putkeen tolpan.
Ei ollut hinnankiroissa 39€ säätötolppa+ 23 € rahti :s ... Katsotaan josko ensi viikkolla saisi tolpan pykälään.
Moroo, Itse itseäni lainaten;

Viikossa tuli tolppa. Rahti oli 17 €. Paketissa oli se mitä kuvassa näkyy, eli mitään säätörenkuloita eri runkoputkille ei tullut mukana.. Niitä saa vaikka CRC:ltä
Tai kysyy der-radausstatterista ...

Tolppa on oikeesti tämän näköinen:

Pari kertaa olen tolppaa nyt testannut lenkillä jäykkäperä 29" Konassa ja alkujäykkyyden jälkeen toimii ihan Ok. Eli oli melko jäykkä aluksi, kun tämmöinen +80 kg kuski sai oikeen pudottaa perseen satulaan että sai sen laskemaan alas. Satulassa on myös samalla jousto tolppa, eli se myötää jonkun 2-3 cm isoissa töyssyissä, kun se on laskettu yläasennostaan edes vähän. Eli jos tolppa on aivan yläasennossaan se ei jousta, ja laskettuna alemmas mukana on myös joustoa, jonka totesin olevan mukava ominaisuus, kun tolppaa tulee juurikin laskettua hiukka metsässä jossa myös tuo tolpan jousto on hyvä ominaisuus... Ainakin kun itse ajan 140mm notkuvalla täysjoustolla. Kestotestiä tästä nyt ei vielä saa aikaiseksi kun en ole kuin muutaman kerran tätä kokeillut, mutta verrattuna KS:n i900 tämä on halba kopio joka on jäykempi käyttää. Tolpan perä/pohja on erilainen kans, en alkanut purkamaan tolpaa. Mutta satula tässä ei heilu ja sen saa haluamaansa kulmaan kiinni -> Suoraan

Tässä vielä vertauiluksi molemmat rinnakkain:

Loput kuvat