ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2
Näyttää tulokset 31 - 54 / 54

Aihe: Kerava-Rovaniemi oma tehty chopperilla 15 vuotiaana !

Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

brewster Guest
    aika huumorimies to chopperboy

Itte en kyllä heikkojalkasena pystyis varmaan 35 kg chopper pyörällä pitää kauaa edes 23km/h vauhtia mutta betonireidet on erikseen... jos painaa 67 kg niin ei watteja riitä viemään noi painavaa pyörää

ChopperBoY Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).

Eiku puhuin minun Maastopyörästä CUBE ANALOG ! Sillä mä vedän täysillä talvella ! ja on max huippunopeus 57km/h

mutta mun chopperilla ala mäkeen pääse kyllä selvästi nopeammin

ChopperBoY Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brewster Katso viesti
    aika huumorimies to chopperboy

Varmaa ehkä ooon humoristinen ! mut saan sitä toimimaan ja ajaa sillä noin pitkälle ! Tarvii vaan joukkuetta apuaa , ja että joku edes kuului minusta

di luca Guest
    Nuo nopeudet todentuvat oikeiksi aikanaan ja noin pitkälle matkalle sinun ois hyvä löytää oikea matkavauhti ja tehdä myös pitkiä 3-5h lenkkejä.
    Jos oot kesällä reissussa ja ajat Iisalmen kautta pistä tänne viestiä, voin tulla pätkäks matkaa kaveriks tsemppaamaan ja opastamaan.

ChopperBoY Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti di luca Katso viesti
    Nuo nopeudet todentuvat oikeiksi aikanaan ja noin pitkälle matkalle sinun ois hyvä löytää oikea matkavauhti ja tehdä myös pitkiä 3-5h lenkkejä.
    Jos oot kesällä reissussa ja ajat Iisalmen kautta pistä tänne viestiä, voin tulla pätkäks matkaa kaveriks tsemppaamaan ja opastamaan.

haha ! Voisin vaikka kattomaan , mut teidän maantie pyöreillä kyllä matkaa mene vähän sujuvast nopeemin kuin chopperilla ! mut mä vedän täysillä

ChopperBoY Guest

Mut kai mä meen Pyhäjärvestä 68km Iisalmi-Pyhäjärvi

di luca Guest
    Ok ilmoittele, jos oot maisemissa.
    Ja tuosta vauhdista, mulla on tekemistä noilla vauhdeillasi, mitä kerrot ajavasi... Minun vauhtienkkakin on reilut 71 km/h maantiepyörällä ja siihen pitää jo polkee pari kertaa, ei tule itestään. Ja matkanopeudet on semmosta 25-30 km/h.
    Pitkää matkaa ei kannata ajaa täysillä eikä mulla ole myöskään kiire, ajan mielummin liian hiljaa kuin kovaa.

ChopperBoY Guest
    Ok ilmoittele, jos oot maisemissa.
    Ja tuosta vauhdista, mulla on tekemistä noilla vauhdeillasi, mitä kerrot ajavasi... Minun vauhtienkkakin on reilut 71 km/h maantiepyörällä ja siihen pitää jo polkee pari kertaa, ei tule itestään. Ja matkanopeudet on semmosta 25-30 km/h.
    Pitkää matkaa ei kannata ajaa täysillä eikä mulla ole myöskään kiire, ajan mielummin liian hiljaa kuin kovaa.

kavereiden kanssa kyllä ajaan reilusti ! koska pelkään miten ne ajavat pyöreillÄ mutta mä tosi paljon haluaisin osta maantie pyörä ! se on niin täydellinen hyvä !ja aika nopee ! mut kyllä jos oon pyörällä meen 3 vaile kuin koulu alkaa ! ja matkaa on 2 kilsaa ja ehtin kunossa tai töihin tai eri kaupoihin mut kyllä tarvii varoitella ! ja mä meen kovaa koskaa treenan matkalle Chopperilla Rovaniemelle

Lyhyiden matkojen ajaminen kovaa voi olla kivaa, mutta jos meinaat päästä sinne Rovaniemelle asti, niin kannattaa oikeasti harjoitella myös sitä pitkien matkojen rauhallista ajamista - kuten aiempana jo sanottiin.

Ja jos nuo maantiepyörät kiinnostavat, niin kannattaa ehkä ottaa yhteyttä myös paikalliseen pyöräkerhoon:

http://zeus.sporttisaitti.com/
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ChopperBoY Katso viesti
    mut kyllä jos oon pyörällä meen 3 vaile kuin koulu alkaa ! ja matkaa on 2 kilsaa ja ehtin kunossa tai töihin tai eri kaupoihin mut kyllä tarvii varoitella ! ja mä meen kovaa koskaa treenan matkalle Chopperilla Rovaniemelle
    Mää lähe kans aina vaan viittä vaille puol kuus töihin vaikka nyt huono kunto ja meinaa myöhästyä puurolumessa vaikka täysillä painaa kympin...mutta joskus kun olin paremmass kunnossa niin ajanut tommosia ja pikku neuvo nyt sulle nöösi että köröttele vaan hiljaksiin niin voit päästäkin sinne rovanniemeen...

Sitähä sanotaan ettei matka tapa vaan vauhti.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

ChopperBoY Guest
    Tänään olin testanut mun Chopperii ! Ja toimi ihan kiva ! Tosi hauska oli ! mutta tarvii apuaa että joku antanut lahjaksi renkaita ! Ja sain sponsoreita ! mulle tarvioi vaan renkaita ja vanteita ! siinä se on

Hienoa että joku rakentaa oman fillarin. Nostan kypärää!

Se ajomatka tuntuu tuollaisella fillarilla hurjalta.

ChopperBoY Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeeHoo Katso viesti
    Hienoa että joku rakentaa oman fillarin. Nostan kypärää!

Se ajomatka tuntuu tuollaisella fillarilla hurjalta.
    Jooo ! Niin tuntuu ,mutta yritän pyöreilemaan niin kauan kuin pysty ja niin kovaa kuin pystyn

brewster Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ChopperBoY Katso viesti
    Jooo ! Niin tuntuu ,mutta yritän pyöreilemaan niin kauan kuin pysty ja niin kovaa kuin pystyn
    Mikä kiire. Jos on tollanen fillari ni voisi ajatella että tavoite on ajaa 'niin nautinnollisesti' kuin pystyy. Kovaa ajaminen vaan tuntuu jotenkin olevan ristiriidassa valitun ajokin kanssa. Sanalasku sanoo tokikin 'nuoruus ja hulluus'. Pidä siitä kiinni.

ChopperBoY Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brewster Katso viesti
    Mikä kiire. Jos on tollanen fillari ni voisi ajatella että tavoite on ajaa 'niin nautinnollisesti' kuin pystyy. Kovaa ajaminen vaan tuntuu jotenkin olevan ristiriidassa valitun ajokin kanssa. Sanalasku sanoo tokikin 'nuoruus ja hulluus'. Pidä siitä kiinni.

Haha ! Totta se on erinomainen hulluus ! Mutta jos pystyn ! se on paljon kovempaa kuin maantie pyörällä ja + 15 vuotiaana !

Nostetaanpa. Mitenköhän tässä hommassa loppujen lopuksi kävi? Mariannat?

Facebookin mukaan on ollut reissussa jo vähän aikaa. Toivottavasti pääsee Rovaniemelle ennen kuin tulee lumet.
    No dogs, no masters

Kohta varmaan tulee ensilumet lappiin.
    Mä kun en oo laittanu naamaani kirjaan, ni mitenköhän on Chopperipoitsulle käyny?
    Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
    Aaro Hellaakoski

Lärvikirjasta poimittua: "Eli niinkuin moni varmasti tietää chopper matka meni lievästi sanottuna vituiks sillä on vaikeaa löytää teitä missä olisi turvallista ja sallittua ajaa pyörällä varsinkin noin isolla. Myöskin olin matkalla poliisin kanssa tekemisissä sillä ajoin moottoritietä missä ei ole sallittu ajaa pyörällä ja poliisi tietenkin pysäytti."

Eli ei se sitten ihan putkeen mennytkään.

Onhan se yllätys, että kaikilla teillä ei saa pyörällä, isollakaan, ajaa Tsemppiä seuraavaan yritykseen!
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rickmaple Katso viesti
    Myöskin olin matkalla poliisin kanssa tekemisissä sillä ajoin moottoritietä missä ei ole sallittu ajaa pyörällä ja poliisi tietenkin pysäytti."
    Lähtiköhän kaveri Keravalta heti moottortielle ja loppuikohan matka sitten siihen?
    Suomen suomalainen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •