Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).
Ovat kyllä ilmoitetut nopeudet sellaisia, että suosittelisin tarkistamaan nopeusmittarin asetukset ja/tai liittymään paikalliseen pyöräilyseuraan (Keravan Zeus).
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
aika huumorimies to chopperboy
Itte en kyllä heikkojalkasena pystyis varmaan 35 kg chopper pyörällä pitää kauaa edes 23km/h vauhtia mutta betonireidet on erikseen... jos painaa 67 kg niin ei watteja riitä viemään noi painavaa pyörää![]()
Nuo nopeudet todentuvat oikeiksi aikanaan ja noin pitkälle matkalle sinun ois hyvä löytää oikea matkavauhti ja tehdä myös pitkiä 3-5h lenkkejä.
Jos oot kesällä reissussa ja ajat Iisalmen kautta pistä tänne viestiä, voin tulla pätkäks matkaa kaveriks tsemppaamaan ja opastamaan.![]()
Ok ilmoittele, jos oot maisemissa.
Ja tuosta vauhdista, mulla on tekemistä noilla vauhdeillasi, mitä kerrot ajavasi... Minun vauhtienkkakin on reilut 71 km/h maantiepyörällä ja siihen pitää jo polkee pari kertaa, ei tule itestään. Ja matkanopeudet on semmosta 25-30 km/h.
Pitkää matkaa ei kannata ajaa täysillä eikä mulla ole myöskään kiire, ajan mielummin liian hiljaa kuin kovaa.
kavereiden kanssa kyllä ajaan reilusti ! koska pelkään miten ne ajavat pyöreillÄmutta mä tosi paljon haluaisin osta maantie pyörä ! se on niin täydellinen hyvä !ja aika nopee !
mut kyllä jos oon pyörällä meen 3 vaile kuin koulu alkaa ! ja matkaa on 2 kilsaa ja ehtin kunossa tai töihin tai eri kaupoihin mut kyllä tarvii varoitella ! ja mä meen kovaa koskaa treenan matkalle Chopperilla Rovaniemelle
![]()
Lyhyiden matkojen ajaminen kovaa voi olla kivaa, mutta jos meinaat päästä sinne Rovaniemelle asti, niin kannattaa oikeasti harjoitella myös sitä pitkien matkojen rauhallista ajamista - kuten aiempana jo sanottiin.
Ja jos nuo maantiepyörät kiinnostavat, niin kannattaa ehkä ottaa yhteyttä myös paikalliseen pyöräkerhoon:
http://zeus.sporttisaitti.com/
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Mää lähe kans aina vaan viittä vaille puol kuus töihin vaikka nyt huono kunto ja meinaa myöhästyä puurolumessa vaikka täysillä painaa kympin...mutta joskus kun olin paremmass kunnossa niin ajanut tommosia ja pikku neuvo nyt sulle nöösi että köröttele vaan hiljaksiin niin voit päästäkin sinne rovanniemeen...![]()
Sitähä sanotaan ettei matka tapa vaan vauhti.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Tänään olin testanut mun Chopperii !Ja toimi ihan kiva !
Tosi hauska oli ! mutta tarvii apuaa että joku antanut lahjaksi renkaita ! Ja sain sponsoreita ! mulle tarvioi vaan renkaita ja vanteita !
siinä se on
Hienoa että joku rakentaa oman fillarin. Nostan kypärää!
Se ajomatka tuntuu tuollaisella fillarilla hurjalta.
Nostetaanpa. Mitenköhän tässä hommassa loppujen lopuksi kävi? Mariannat?
Facebookin mukaan on ollut reissussa jo vähän aikaa. Toivottavasti pääsee Rovaniemelle ennen kuin tulee lumet.
No dogs, no masters
Kohta varmaan tulee ensilumet lappiin.
Mä kun en oo laittanu naamaani kirjaan, ni mitenköhän on Chopperipoitsulle käyny?
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski
Lärvikirjasta poimittua: "Eli niinkuin moni varmasti tietää chopper matka meni lievästi sanottuna vituiks sillä on vaikeaa löytää teitä missä olisi turvallista ja sallittua ajaa pyörällä varsinkin noin isolla. Myöskin olin matkalla poliisin kanssa tekemisissä sillä ajoin moottoritietä missä ei ole sallittu ajaa pyörällä ja poliisi tietenkin pysäytti."
Eli ei se sitten ihan putkeen mennytkään.
Onhan se yllätys, että kaikilla teillä ei saa pyörällä, isollakaan, ajaaTsemppiä seuraavaan yritykseen!
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Kirjanmerkit