FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 21 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 31 71 121 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #601
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Ensinmäinen ajonaikainen probleema diy-tubelesssetin kanssa. Kesäkuussa laitetttu kuupallinen litkua ei riittänyt paikkaamaan syntynyttä reikää.
    Litkua ei ollut yhtään renkaan sisällä, no ei tarvinnut pyyhkiä poiskaan, kun sisurin laittoi.

    Kaksi kuuppaa litkua sisälle, jalkapumpulla ilmaa ja taas näyttää toimivan. Oli niin helppo homma, että vaihdoin samalla eteen ja taakse fiksumman
    oloiset No tubesin venttiilit Mavicin tilalla.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 11.09.2011 at 12.06 Syy: tilanne päivitys
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  2. #602
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596

    Lamppu syttyi "Napsautin"

    Tuossa kun oli aiemmin puhetta paineilmasäiliön väsäämisestä renkaiden paikalleen nostamiseen, niin siirryinpä nyt sitten sanoista tekoihin ja väsäsin itselleni "Napsauttimen".

    Kävin tiedustelemassa paikallisesta sammutinhuoltoliikkeestä jotta mistä voisi mahdollisesti löytää käytöstä poistettuja sammuttimia tai pelkkiä säiliöitä, johon myyjä totesi että heidän takapihaltaan saa moisia hakea ilmatteeksi niin monta kuin haluaa. Kävin tutkimassa "varastoa" ja sieltä valikoitui kyyttiin yksi päiväysvanha 6 litran Patu-vaahtosammutin, jossa oli kyljessä valmiina painemittari(0-28bar) ja schrader venttiili.

    Sammuttimessa oli havaittavasti sisällä vielä jotakin mönjää, joten tuuppasin kompuralla 6bar sisälle ja pruuttasin mönjät lepikkoon. Toistin muutaman kerran ja koitin lisäksi tunkea letkulla vettä sisään ja heilutella jotta sisälmykset saisi mahdollisimman puhtaaksi, perään taas paineilmaa ja tavarat lepikkoon(huom, jo 6bar paineella tavara tulee aika voimalla pihalle). Tämä siksi koska en arvannut ruveta ruuvaamaan venttiili/kahvaosaa irti säiliöstä jotta sen olisi saanut huuhdeltua/putsattua suoraan, koska tuntui olevan varsin tiukassa. No, sisälmykset sai ulostulevan matskun perusteella varsin puhtaaksi ja rupesin metsästään muita komponentteja.

    Suuntasin Motonettiin ja sieltä löytyi R 1/4" kierteellä oleva 6mm letkuliitin sekä renkaantäyttöpistooli, letkua ei ollut irtotavarana, joten hain paikallisesta "sekatavarakaupasta" metrin 6mm paineilmaletkua, liitinrungon ja 2 klemmaria. Hintaa osille kertyi kaikkineen 22€.

    Osien kasaamiseen ei montaa minuuttia mennyt, letkuliittimeen kierretiivistettä(Loctite 577) ja ruuvaten paikoilleen, letku liittimeen, klemmarit paikoilleen, liitinrunko letkun toiseen päähän ja klemmarit kiinni, homma valmis. Testailin systeemiä täyttämällä muutaman kerran kompuralla 7bar asti ja päästin tyhjäksi, hyvin tuntui pelittävän. Sammuttimen kahvaa joutuu pitämään pohjassa kun sieltä haluaa painetta pihalle, mutta tähänkin patentoi nopsaan kuminauhan hoitamaan homman. Koitin täyttää laitoksen myös jalkapumpulla ja sekin oli yllättävän kivuton operaatio. Säiliöön pumppasi normi jalkapumpulla 6 baaria muutamassa minuutissa, jonka jälkeen homma hieman hankaloitui, mutta 8bar asti meni suht kivuttomasti, enempää en yrittänyt änkeä. Säiliössä oli mittari jossa lukemia aina 28bar asti, eli paljon enemmänkin painetta varmaan saisi sisälle, mutta uskoisin että tuon 8bar on varsin riittävästi tällaiseen puuhasteluun ja enemmästä ei mitään sen suurempaa hyötyä saa.

    Laitosta on tullut jokusen kerran testailtua ja ainakin UST RubberQueen, 2.4" Ardent exo, 2.3" Baron ja 2.2" Captain control 2bliss nousevat Crossmax ST:lle ilman sen suurempia kommervenkkejä, liukasteita tai muita apuvälineitä. Hihavakiolla arvaten, jos tuonne 7bar painetta laittaa sisään niin sillä saanee ainakin neljä rengasta vanteelle suht kivuttomasti.

    Kapistuksen värkkääminen vaatii hieman viitseliäisyyttä, mutta kaikenkaikkiaan 22€ hankintahintaan nähden varsin asiallinen kapistus. Rengasjumppaa harrastaessa ei tartte enää pohtia jotta nouseekohan jalkapumpulla vanteelle tai kikkailla rengasraudoilla puolittain vanteelle tms. Kapineen saa myös piilotettua helposti komeroon ja tarpeen vaatiessa täytettyä meluttomasti vaikka yön pimeinä tunteina naapureita häiritsemättä, jos esim. sattuu huoltotoimenpiteet venähtämään kisaa edeltävänä iltana, tms...


    Säiliö


    Kahvaosa jossa alkuperäinen mittari ja letkuliitin kiinnitettynä


    Säiliön kahvaosassa toisella puolen Schrader venttiili josta saa paineet tupaan


    Tarvittavat osat


    Valmis Napsautin(tm)
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  3. #603
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.281
    Mä väsäsin kanssa samanlaisen mutta 2 litran säiliöllä. Ainoa ongelma se että mulla toi pullon kahvaventtiili falskaa kun kahvan puristaa pohjaan. Tungin muutaman ylimääräisen o-renkaan niin tuo hieman helpotti. Bilteman paineilmatarvikkeit ei sitten kannata käyttää. Kierteet menee noissa ihan miten sattuu.

  4. #604
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    382
    Hieno idea ja toteutus tuo "Napsautin"!!!
    www.mckramppi.com

  5. #605
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Mun yks kaveri teki aikoinaan vastaavan kuin vertti83, sillä erolla kun ajoi rallycrossia niin tarvitsi painepulloa kisapaikolla. Ainoana erona että säiliönä käytettiin isoa nestekaasupulloa se kun täytettiin 8 barin paineella niin pystyi vaikka puolentusinaa rengasta täyttämään. Tuon 6 l pullon ilmamäärä ei varmaan kovin montaa UST rengasta nosta vanteelle, aina sieltä vähän menee yläilmoihinkin . Vaikka mulla ei ole koskaan ollu ongelmia renkaiden päälle laitton kanssa niin kyllä kompuran painekyrtkin vaan tuppaa käynnistämään kompuran jossa on 24 l säiliö kun renkaita vaihtelee. Reissuvarana tuo on kyllä toimiva ratkaisu, ottaisin kuitenkin hyvän pumpun mukaan reisssnvavaroiksi varmuuden vuoksi.12 vuotta UST renkailla ajanut.

  6. #606
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    .12 vuotta UST renkailla ajanut.
    Joko siitä on tosiaan niin kauan? Eikös ekat tubeless-yhteensopivat crossmaxit tulleet kauppoihin kaudelle 2000 ja UST-standardi hyväksyttiin kesällä 2001? Tuotteiden julkaisu ajoittui kyllä vuodelle 1999. Mutta kauanko meni että UST-renkaita alkoi saada muiltakin kuin Hutchinsonilta tai Micheliniltä?

    - Tomi

    ps. hieno toi "napsautin" ) *vihreä pallura*

    edit: jonkun idiootin tekosia nää foorumin hymiöt.

  7. #607
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    tomibert oot oikeassa 2000 keväällä tuli hommattua Mavicin kiekot ja Contilta löyty renkaat,sen jälkeen en oo kuin nastarenkaissa käyttänyt sisärenkaallisia,kolme kertaa on renkaan vaurioidentakia täytynyt sisuri laittaa ettei matka katkeais. Alussa oli toki UST renkaitten saanti suht vaikeaa, tais olla Hutckinsson ja Micheliinit
    vasta myöhemmin kaupoissa kska valikoima oli tosi suppea.

  8. #608
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    tomibert oot oikeassa 2000 keväällä tuli hommattua Mavicin kiekot ja Contilta löyty renkaat,sen jälkeen en oo kuin nastarenkaissa käyttänyt sisärenkaallisia,kolme kertaa on renkaan vaurioidentakia täytynyt sisuri laittaa ettei matka katkeais. Alussa oli toki UST renkaitten saanti suht vaikeaa, tais olla Hutckinsson ja Micheliinit
    vasta myöhemmin kaupoissa kska valikoima oli tosi suppea.
    PMT:lle soittelin Vartiokylän pyörästä että mitkä jarrut ja mitkä vanteet mulle laitetaan GT:hen PMT sanoi Shimanon 4 mäntäset XT ja Mavicin tubeless rocrock vanteet.
    Nillä on menty samasta vuodesta kuin PMT HYVÄ ME!!!!
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  9. #609
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Sain eilen ekat tubelesskiekkoni alle. Crest kehät ja Nobby Nic 2,25" Tubeless ready.
    Homma kävi melkein kuin ajatus. Enisn katselin muutamat videot asennuksesta notubesin sivuilta ja eikun hommiin.
    1. Kehän puhdistus (karkea sieni ja viimeistely paperilla+liuottimella). Pari minuuttia
    2. Stanin teipit paikalleen 5 minuuttia
    3. Renkaat paikoilleen. Tässä meinasi tulla hankalaa, noi TL kumekset tuntuu olevan todella tiukat. No sain ne kuitenkin paikalleen. n.20 minuuttia meni ja mitään saippuavesia tms. en käyttänyt
    4. Ilmaa renkaisiin. Jalkapumpulla nousivat molemmat helposti muutaman pamahduksen kera. Noin 35PSI laitoin pumpun mukaan.
    5. Jätin kiekot tunniksi odottamaan
    6. Pumppasin vielä kerran ton 35PSI
    7. Kumit tyhjiksi ja vähän matkaa pois vanteelta. Tässä joutui vähän ähertämään, mutta lähtihän ne kun keksi oikean tekniikan.
    8. Litkua sisään 2 kuupallista / kumi.
    9. Kumi takaisin rengasmuovilla, meni yllättävän helposti
    10. Paineet kumeihin ja pyörittelyä käsin, mitään näkyviä vuotoja en havainnut
    11. Ajelu ympri pihaa n. 10 min
    12. Tänään aamulla tsekattua paineet oli samat kuin eilen iltapäivällä ekan pumppauksen jälkeen.

    Yhteenvetona operaatiosta sanoisin, että kohtuuhelppoa kun teki hommat maltilla. Tänään pitää koettaa päästä lenkille testaamaan tubelessin ihmeellistä maailmaa...

  10. #610
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    488
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dude Katso viesti
    7. Kumit tyhjiksi ja vähän matkaa pois vanteelta. Tässä joutui vähän ähertämään, mutta lähtihän ne kun keksi oikean tekniikan.
    8. Litkua sisään 2 kuupallista / kumi.
    9. Kumi takaisin rengasmuovilla, meni yllättävän helposti
    Tuo menee vähemmällä äheltämisellä, jos laittaa litkut ruiskun avulla venttiilin rei´ästä sisään.
    Huomenna lenkille...

  11. #611
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    60 millilitran injektioruisku maksoi paikallisessa apteekissa muistaakseni 3.3 €, kyseisen pruutan kärki sopii venttiilin sisälle kun irroittaa sielun, mielestäni kirkkaasti hintansa arvoinen tuote...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  12. #612
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    kyröskoski
    Viestit
    433
    Mites noi ustit pitää ilmat talvella , varsinkin jos pitää pyörää lämpöisessä tallissa ja ulkona -20 ?

  13. #613
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Ei oo ollut ilma vaivoja talvella eikä pahemmin kesälläkään , enkä ole litkujen kanssa leikkinyt kuin tnt renkaita testatessa ,ainkin Fat Alberteilla ja Myddy mareilla pärjää hyvin talvellakin.Käytän tosin UST kehiä pyörässäni.

  14. #614
    mutanaama Guest
    Sama täällä, en ole huomannut mitään ongelmia.

  15. #615
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Kirkkonummi
    Viestit
    71
    Tubeless-ongelma tämäkin: Yksi syyskäyttöön heikohkosti sopiva natiivi UST-renkula jysähti kiinni Crossmaxiin sillä tavalla, että reunanauha ei lähde irtoamaan vanteen urasta ei sitten millään. Onko kikkakuutosia vai kaivanko rälläkän esiin?
    http://www.mtbcf.net

  16. #616
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Juu tiedän, mutta kun oli hoppu saada kumit päälle ja ei ollut ruiskua käsillä. Ens kerralla sitten.

  17. #617
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki K Katso viesti
    Tubeless-ongelma tämäkin: Yksi syyskäyttöön heikohkosti sopiva natiivi UST-renkula jysähti kiinni Crossmaxiin sillä tavalla, että reunanauha ei lähde irtoamaan vanteen urasta ei sitten millään. Onko kikkakuutosia vai kaivanko rälläkän esiin?
    Lämmintä vettä missä on loraus fairyä saattaa auttaa. Eli pese ensin rengas ja tyhjennä sitä sen verran, että jää puolisen baaria ja nitkuttele rengasta. Tiedät miten, sitten vaan rengasrau..muovilla avittamaan. Voihan se periaatteessa vulkanoituakin vanteeseen, jos väliin on päässyt jotain kumia pehmentävää liukkaria.

  18. #618
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki K Katso viesti
    Tubeless-ongelma tämäkin: Yksi syyskäyttöön heikohkosti sopiva natiivi UST-renkula jysähti kiinni Crossmaxiin sillä tavalla, että reunanauha ei lähde irtoamaan vanteen urasta ei sitten millään. Onko kikkakuutosia vai kaivanko rälläkän esiin?
    Yksi kikka joka saattais toimia, on päästää rengas tyhjäksi, painaa rengas kädellä linttaan jostakin kohtaa ja tarraa sitten tästä litteänä olevasta kohdasta jommalta kummalta reunaa siirtoleukapihdeillä kiinni ja kiskoo kyseistä reunaa kohti vanteen keskustaa. Tälleen saa ainakin hieman enemmän voimaa kuin pelkästään käsillä tarraamalla. Saippuavesi kikkailut kannattanee suorittaa kuitenkin ensimmäisenä...

    Sikäli muut kommervenkit ei toimi ja jos rengas on elinkaarensa loppupuolella niin sen voi varmaan pienistää mattopuukolla auki ja leikata reunanauha poikki, mikäli sattuu olemaan kevlarireunuksella...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  19. #619
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Sikäli muut kommervenkit ei toimi... pienistää mattopuukolla auki ja leikata reunanauha poikki...
    Aikani itsekin jumppasin ja tuskailin litkutetun RoRo takarenkaan kanssa ja lopuksi päädyin tähän vaihtoehtoon. Tosin apuvälineenä toimi SAINT-kurssipuukko, ei siis se Shimanon vaan Suomen Armeijan malli.

  20. #620
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Kirkkonummi
    Viestit
    71
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Lämmintä vettä missä on loraus fairyä saattaa auttaa. Eli pese ensin rengas ja tyhjennä sitä sen verran, että jää puolisen baaria ja nitkuttele rengasta. Tiedät miten, sitten vaan rengasrau..muovilla avittamaan. Voihan se periaatteessa vulkanoituakin vanteeseen, jos väliin on päässyt jotain kumia pehmentävää liukkaria.
    Fairy-veden ja murskattujen peukaloiden metodilla tuo viimein irtosi. Ihmeen tiukassa oli vaikka vanteelle laittaessa ei juurikaan vastustellut. UST on pop.
    http://www.mtbcf.net

  21. #621
    mutanaama Guest
    Tänään laitoin "ei usteja" vanteille, enkä jaksanu räveltää ilman sisuria kun muutaman minuutin. Ekassa oli siis kuitenkin saippuavettä, ja rengas nousi vanteille noin 2barin paineilla. Toisen laitoin suosiolla heti sisurilla, mutta ilman saippuavettä, niin vasta 3 barin tuntumassa loppui naksuminen. Että auttaa se saippua ihan tavallisienkin renkaiden asettumisessa.

  22. #622
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Tänään laitoin "ei usteja" vanteille, enkä jaksanu räveltää ilman sisuria kun muutaman minuutin. Ekassa oli siis kuitenkin saippuavettä, ja rengas nousi vanteille noin 2barin paineilla. Toisen laitoin suosiolla heti sisurilla, mutta ilman saippuavettä, niin vasta 3 barin tuntumassa loppui naksuminen. Että auttaa se saippua ihan tavallisienkin renkaiden asettumisessa.
    Joo en mä löydä mitään syytä olla käyttämättä saippuavettä nykyään oli sisärengasta tai ei. Meneepähän suoraan. Ennen vanhaan tuntui että onpas maastorenkaat yllättävän kieroja joskus, mutta nykyään on kaikki suoria.

    Sen verran oli ongelmia 29" Maxxis Ikonin ja Crank Brothers Cobalt 2:en kanssa että tartti pamauttaa hiilidioksidipatruunalla vanteelle. Ardent meni tavalliseen tapaan helposti. Tähän saakka tilasto taitaa olla jotain että 2/30 litkurenkaan asennusta ei ole noussut vanteelle pumppaamalla. UST-kumeja mulla ei ole koskaan ollut.

  23. #623
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    613
    Schwalben Nobby Nic Tubeless Ready on ollut koko ajan kehno. Tiivistyi huonosti Stanin litkuilla, kyljet rikki, pientä vuotoa koko ajan. Mavicin ustikehillä siis.

    Nyt lenkin jälkeen yllätti. Kuului lotinaa. Löysäsin venttiilin juuren mutteria, ja kumi valutti reilun desin kuravettä lattialle. Otin kumin irti. Litku oli muuttunut sieniksi parissa kuukaudessa.

    Laitoin tilalle Contin männävuotisen vuorikuninkaan, mallia 2.4 ja protection, ei-ust. Sama mikä takana on toiminut ongelmitta.

  24. #624
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    Schwalben Nobby Nic Tubeless Ready on ollut koko ajan kehno. Tiivistyi huonosti Stanin litkuilla, kyljet rikki, pientä vuotoa koko ajan. Mavicin ustikehillä siis....
    Germaani S:n TLR-kumien laadussa on mitä ilmeisimmin isohkoja vaihteluja; nakkasin alkuviikosta brand_new TLR-version pacestar-Hans
    Dumpfista Mavicin UST-vanteelle, nous säätämön punpulla vanteelle ilman kikkailuita, litkut jätin laittamatta kokonaan. Ajelin setillä reilun 7 tuntia, matkaan mahtu droppeja yms ja kun tänään tsekkasin paineet niin kaikki mitä laitoin oli tallella. Mittausvälineenä S:n Airmax Pro.
    Aikaisempia kokemuksia S:n tlr-yksilöistä aika paljon, eikä mulle oo sattunu yhtään kummia joka ei UST-vantella toimis ilman litkuja.

  25. #625
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Torilta hankkimissani kiekoissa (DT EX500/Weirwolf TCS) oli taakse kasvanut korvasieni ja eilisen lenkin jäljiltä oli paineet hävinnyt.
    Niinpä rohkaisin itseni, poistin sienen, lorautin kuivaan renkaaseen silmämääräisesti stanin litkua ja hetken kieputtelun jälkeen pihinät loppui.
    Täytyy sanoa, että täältä lukemieni selostusten jälkeen olin vähintäänkin epäluuloinen litkutuksen järjellisyydestä, vaan empä ole enää.

  26. #626
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    10
    Ajattelin, että litkurenkaisiin siirtymällä vähentyisi nuo rengasjumpat. Tänään työmatkalla tuli ensimmäinen litkurenkaan tyhjentyminen, joka oli samalla vuoden kuudes tyhjentynyt rengas (5 kelvillä, yksi metsässä). Jokin, ilmeisesti routarailon reuna, viilsi keskelle Rocket Ronia parin sentin pituisen viillon. Vaurio oli ilmeisesti sen verran iso, että kaikki paineet karkasivat todella nopeasti ja rengas irtosi vanteen urista. Sitäpä ei enää sitten nostettukkaan takaisin mukana olleella käsipumpulla. Sisuriakaan ei sattunut olemaan mukana, koska eihän niitä nyt litkuilla tarvitse. Taluttaen sitten takaisin kotio ja täpärillä töihin. Usko litkujen kaikkivoipaisuuteen ainakin kärsi kolauksen. Täytyy myöhemmin tutkia paikkaantuiko tuo rengas vielä ajokelpoiseksi.

  27. #627
    mutanaama Guest
    Mulla on taasen ust saldo rengasrikkoja tänä vuonna tasan nolla, sisureita menny muutama. Sisureita ei kuitenkaan ole ollut kuin noin 1/5 lenkeistä.

  28. #628
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Mulla on taasen ust saldo rengasrikkoja tänä vuonna tasan nolla, sisureita menny muutama. Sisureita ei kuitenkaan ole ollut kuin noin 1/5 lenkeistä.
    Sama nolla mullakin,sisureita on menny 3kpl 5€ tsipale ohikulkioille ja 2kpl ruotsin keikalla seuraveljille jotka on mulle palautusta vaille,nooh olokoon palauttamatta! ;-)
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  29. #629
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    919
    Litkukumi puhkesi (repesi) kolme kertaa tänä vuonna.
    1. Rajamäki maralla meni terävä puunpala kyljestä sisään
    2. Valmistusvirheen takia RoRossa ilma karkasi renkaan punoksen ja ulommaisen kumin väliin. Tuli melko muhkurainen pötkylä kumista.
    3. Kuusankoski maralla jokin, en tiedä mikä meni kumin kyljestä sisään ja päältä ulos. Reikä oli meleko massiivinen peukalon mentävä.

    Pieniä reikiä paikkautui lukemattomia jotka olisivat varmasti lopettaneet matkanteon sisureilla ajaessa.
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

  30. #630
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    1.309
    Yksi UST rikko tullut itselle tänävuonna. Oma vika tosin, kun läksin nakinkuorilla teräväkiviseen maastoon ajelee. Kylki halki pystysuunnassa. Oli melko haastavaa saada rengas ajokuntoon, että pääsi kotiin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •