Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomsson Katso viesti
En tiiä mikä SBOM on kyseessä http://www.acronymgeek.com/SBOM
Mutta käymättäkin tietää, että toi on helppo reitti Onhan siinä toki se "massin vaikein kohtakin" noin päin ajettuna vähän hankalampi, eli se kivikko muutama sata metriä ennen mastoa. Oman mausteensa voi kyllä tuoda nyt tuo kohtuullinen sademäärä joka laskeutui eilisen ja yön aikana. Juurelta juurelle lipsuen matka käy ja kurakot pääsee varmaan nopeiten käsipohjaa uiden
Trekki on nyt takuukorjauksessa, ja Sunnilla ei uskalla lähteä tykittämään DH-vetoja ihan suoriltaan vanhasta tottumuksesta, koska sattuminen on todennäköistä. En ole ajanut sillä kuin asvaltilla 5min ja on kyllä sellainen otb-leka, että ottaa hetken ennenkuin tietää missä raja menee. Kai mä ehtoolla siis käyn jotain polkua koittamassa, mutta vasta kun on päivän työt tehty. Kuvaamaan olisin voinut lähteä jonkin siihen alamäkivedon hyppyrin kupeeseen, mutta ei varmaan liikene, kun pitää koittaa tota autotallia nyppiä kuntoon näinä harvoina vapaapäivinä ja kaupoissa pitää kiertää hankintoja tekemässä.
Eilen sitä ajettiin ja kuraa piisaa.Lipsuu lipsuu. Xc reitiksi tuo on kohtuu tekninen. Olen aika monta niiä kiertänyt kansallisissa ja SM kisosissa. Enska on sitten erikseen. helppo se ei ole,kun lähtee tosissaan ajamaan. Vähän kun on ylämäkeen tuupannut, tulee 180 sykkeellä pikku kivikkoon, niin kyllä se vaikeeksi vaan menee.
Toivotaan, että se Trekki tulis kuntoon pian. Nikander lähti Poudan kanssa Ruotsiin ennakkoa tekemään ja toivottavasti ottaa asian puheeksi. Trekki kyllä hoitaa yleensä takuuasiat hyvin. Ja jos se rasituksessa vaan on mennyt eikä pannuttamalla, niin luulisi hoituvan. Aikaa niissä vaan tuppaa menemään. Mulla kerran homma hoidettiin väliaikaisesti niin, että sain jostain muusta takuurungosta käytetyn siksi aikaa kun uusi lipui meren yli

Tuo lyhenne: Koskee vaan kaveria, joka kävi sen reitin ajamassa ennen SAC kisaa, helpoksi moitti, mutta ei sitten näkynyt paikalla kumminkaan. Tekee selvän eron maantiemiehen ja MTB miehen välillä. Jopa niin ettei edes perheenjäsenet kaveriksi kelpaa