FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 4 / 134 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 14 54 104 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 4013

Aihe: Työmatkatemmon säännöt?

  1. #91
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    55
    Ohittamisesta. Aika useinkin joku pääsee ohittamaan, mikä tietenkin harmittaa. Oma työmatka on noin 20km ja nämä ohittelijat aivan saletisti ovat sprinttimatkan vetäjiä. Miten tähän pitää suhtautua? Tulisiko vauhdinjakoa muuttaa niin, että alkumatkasta maaseudulla ajaessa noin 16km rauhallisesti ja jostain Munkkiniemestä alkaen vasta kovalla sykkeellä? Alkumatkastakin tosin on Leppävaaran työmatkatempoajat, joten niillä seuduin joutuisi vetämään ensimmäisen kovavauhtisen osuuden. Eli 2x4km anaerobisella kynnyksellä ja loput palauttelua. Mitä jos joku ajaakin vain yhtenä päivänä viikossa 2km matkan ja tekee iskun perjantaina? Pitääkö siihenkin vielä pystyä vastaamaan?

    Entä jos on kipeänä, pyrkii säästelemään voimia kisoihin tms? Miten onnistuisi viestittämään ohittajalle, ettei ole tosissaan mukana kisassa tänään?

  2. #92
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomih Katso viesti
    Entä jos on kipeänä, pyrkii säästelemään voimia kisoihin tms? Miten onnistuisi viestittämään ohittajalle, ettei ole tosissaan mukana kisassa tänään?
    Teet halpamaisen tempun ja vinkkaat takaa tulevalle että olisi hänen vetovuoronsa. Roikut peesissä kotiovelle asti ja ohitat tuoreilla jaloilla juuri ennen maalivivaa. Kisassa ollaan aina mukana!

  3. #93
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    510
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomih Katso viesti
    Ohittamisesta. Aika useinkin joku pääsee ohittamaan, mikä tietenkin harmittaa. Oma työmatka on noin 20km ja nämä ohittelijat aivan saletisti ovat sprinttimatkan vetäjiä. Miten tähän pitää suhtautua? Tulisiko vauhdinjakoa muuttaa niin, että alkumatkasta maaseudulla ajaessa noin 16km rauhallisesti ja jostain Munkkiniemestä alkaen vasta kovalla sykkeellä? Alkumatkastakin tosin on Leppävaaran työmatkatempoajat, joten niillä seuduin joutuisi vetämään ensimmäisen kovavauhtisen osuuden. Eli 2x4km anaerobisella kynnyksellä ja loput palauttelua.
    (Tuohan olisi muuten treeninä paljon parempi kuin tasainen vauhti, mitä nyt että tuota ei pysty oikeasti vetämään viitenä päivänä viikossa. Parhaassa tapauksessa pääsee (tai työmatkatempo-ajattelun kannalta huonoimmassa tapauksessa joutuu) vielä ajamaan nuo vauhdikkaat osuudet sellaisissa paikoissa joissa se on vieläpä turvallista.)
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

  4. #94
    kivimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Ongelmana tuossa maapallon pyörimisessä on, että moni pyöräilee väärään suuntaan. Lisäksi osaa vielä tekee äkillisiä kiihdytyksiä ajossa. Tällöin maapallon pyörimisnopeus ei ole täysin tasainen, mistä seuraa äkillistä ilmakehän liikettä suhteessa maapalloon. Tämä ilmenee mm. syysmyrskyjen muodossa.

    Jos kaikki pyöräilisivät samaan suuntaan tasaisella nopeudella, niin maapallon pyöriminen olisi tasaisempaa ja ilmasto paremmin ennustettavaa.
    Voi voi paljon on opeteltavaa siis ryhmäajossa kun tulee tota kuminauhaliikettä. Ei mikään ihme sitte että viimeviikkokin meni sataessa.

    Mitenkähön on keskustelut edenneet enklantilaisten kanssa siitä kumpaa ajosuuntaa käytetään siellä tempoajon olyympialaisissa Lontoossa? Ne britit taitaa olla diskurssitaitoisia, että mites suomalaiset neuvottelijat pärjäävät. Ovatko saaneet suunsa auki vai tullaanko yhtä hiljaisina takaisin kotiin. On se kyllä jos heti ruvetaan antamaan periksi kun vähän hotimpaa keskustelua.

  5. #95
    kivimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Siihen asti pidän siis yllä voittamatonta asfaltstatusta

    Mitä ohittamisiin tulee, niissä fuskaan. En ohita täysillä vaan ihan kaikessa rauhassa. Ehkä tässä olisi parantamisen varaa.
    Sportspykologisesti sulla on just oikea asenne, mutta ohitustekniikassa vaikuttas olevan puutetta. Kun sulla on se cc niin ohitukset tehdään tietenkin vauhdilla sieltä nurmikon kautta.

    Mites tosta valosta, eikä FITTCC eli Federation Internationale Travaille Tempo Cyclista Competitoren Lumenique/Blinqique-alajaosto just ilmoittanut suosituksensa, että pitää olla vilkkuvalo edessä ja takana ja sivuilla? Eivät olleet vielä päässeet kuitenkaan sopimukseen, että pitääkö vilkkua ollenkaan vai vilkkuuko punaista vai valkoista vai se voimakas punainen strobo.

  6. #96
    kivimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomih Katso viesti
    Ohittamisesta. Aika useinkin joku pääsee ohittamaan, mikä tietenkin harmittaa. Oma työmatka on noin 20km ja nämä ohittelijat aivan saletisti ovat sprinttimatkan vetäjiä. Miten tähän pitää suhtautua?
    Kisassa ollaan aina mukana ja aina voitetaan. Simple as that. Ja täähän on se lajin perimmäinen viehätys.

  7. #97
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    116
    Ompahan homma vilkastunut sitten 90-luvun alun, jolloin kuljin 20 kilometrin työmatkaa nelisen vuotta Korson Leppäkorvesta Malmille. Alla Jupiterin käyräsarvinen retkipyörä. Yhden ainoan kerran muistan homman karanneen kisailuksi, jossa itsellä pisteet jäivät valitettavan vähiin. Vanhan Lahdentien pyörätietä mennessä joku meni ohi 26-tuumaisella, lähdin seuraamaan tarkoituksena kuitata jossain. Porukkaan liittyi kolmas pyöräilijä, nyt ei enää muista minkätyyppinen pyörä. Valmistautuessani rajuun iskuun porukan ohi pyyhkäisikin kilpapyörä, joka kiskaisi mukaansa tämän maastopyöräilijän. Omissa värkeissä ei löytynytkään enää varoja tähän vauhtiin, vaan jouduin antamaan periksi parin klsan jälkeen. Ainut puolikas piste kai tuli siitä tuntemattoman mallisesta pyörästä, joka jäi jo aiemmin. Koko työpäivän harmitti tämmöinen onneton suoritus. Jonkun viikon kuljinkin sitten Somecin kilpapyörällä, jottei toista kertaa..., mutta eihän sitä sitten saanut kisoja aikaiseksi.

  8. #98
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    40
    [QUOTE

    Entä jos on kipeänä, pyrkii säästelemään voimia kisoihin tms? Miten onnistuisi viestittämään ohittajalle, ettei ole tosissaan mukana kisassa tänään?[/QUOTE]

    Siinä tapauksessa et ole aito työmatkatempoaja: jo aikanaan MM-tason meloja K. Harikoski sanoi, että kovat kisaajat mitataan sillä, että kevyessä harjoituksessa pokka kestää, vaikka vanhat mummot menisi ohi. Tätä olen noudattanut itsekin kisaa edeltävinä päivinä. Tulevaan kisaanhan on vain etua, jos sisällä piilee työmatkatempoajan sielu, koska kisassahan saa sitten purkaa kaikki patoutuneet/menetetyt pisteet. Mutta aitoon työmatkatempoon ei tällainen ajattelu kuulu, sillä olisihan pisteitä mahdoton kuroa umpeen kesän jälkeen, ja lajin henkeenhän kuulu olennaisesti se, että täysillä ajetaan joka hetki.

    Edellä ei ole puhuttu mitään ilmeisimmin käynnissä olevasta mäkipistekisasta: ajan itse sinkulallani työmatkat tasaisella (PK-)teholla lukuunottamatta kerran pari viikossa tehtäviä 10 sek nopeusvetoja, jotka tuntuvat hämmentävän pisteiden kerääjiä. Reitillä olevissa mäissä puskee aina naama punaisena ohi varusteistoltaan ja asenteeltaan selvästi työmatkatempoajien joukkoon kuuluvia yksilöitä, joiden polkemisteho lakkaa mäen päällä iskevään hapotukseen, eli heidät on pakko ohittaa seuraavassa alamäessä/tasaisella vaikka menisi hiljaakin. Jaetaanko mäkipisteistä vuosittain kurapilkuin koristeltu työpaita?

  9. #99
    kivimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Crew Katso viesti
    [QUOTE

    Entä jos on kipeänä, pyrkii säästelemään voimia kisoihin tms? Miten onnistuisi viestittämään ohittajalle, ettei ole tosissaan mukana kisassa tänään?
    Siinä tapauksessa et ole aito työmatkatempoaja: jo aikanaan MM-tason meloja K. Harikoski sanoi, että kovat kisaajat mitataan sillä, että kevyessä harjoituksessa pokka kestää, vaikka vanhat mummot menisi ohi.
    ?[/QUOTE]

    Just näin. Joko on tai ei ole tempoaja. Tai ainakin visusti pitää tempoajan sielun piilossa.

    Jaetaanko mäkipisteistä vuosittain kurapilkuin koristeltu työpaita?
    Ajetaanko työmatkatempoa sateellakin, varsinkin siis jos on kurasta? Nyt mun pitää kysyy, että mikä versio sulla on säännöistä kun eiks suomalaiset ole ajanut viimeks viime vuosisadalla työmatkatempoa sateessa. Nykyään ovat niin herkkänahkaisia, ja nää nykyiset sadevarusteetkin on niin kelmumaisia verrattuna siihen öljytakkimalliin, ettei pyörää kukaan itseään arvostava sateella pysty ajamaan.

  10. #100
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Turkkus
    Viestit
    5.999
    Vastustajien henkisen selkärangan murtamiseksi ohitukset tulee suorittaa pääsääntöisesti koipi suorana, vapaaratas iloisesti naksuttaen (suositellaan Hope Pro II tyyppistä ratkaisua kevyesti öljyttynä)?!?
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

  11. #101
    kivimaa Guest
    Luulen, että paras tapa päästä kaikista nolouden tunteista on ostaa SUV. Sieltä ei koirat, lapset, jalankulkijat, pyöräilijät, mopot eikä muutkaan autot näy. Ei tarvitse kohdata koskaan toisten ihmisten todellisuutta. .

  12. #102
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    40
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kivimaa Katso viesti
    Ajetaanko työmatkatempoa sateellakin, varsinkin siis jos on kurasta? Nyt mun pitää kysyy, että mikä versio sulla on säännöistä kun eiks suomalaiset ole ajanut viimeks viime vuosisadalla työmatkatempoa sateessa. Nykyään ovat niin herkkänahkaisia, ja nää nykyiset sadevarusteetkin on niin kelmumaisia verrattuna siihen öljytakkimalliin, ettei pyörää kukaan itseään arvostava sateella pysty ajamaan.
    Kuten jo yllä kävi ilmi en itse ole pohjimmiltani aito työmatkatempoilija vaan enemmänkin hyötyajattelija ja lisenssitempoaja. Vaimoni sen sijaan on täysillä mukana pisteiden keruussa, ja hänen puheistaan päätellen nykyaikaisilla kuoriasuilla pyritään sateella vakioimaan kosteusolosuhteet sadeasuttomaan nähden, koska hengittävyys ei missään nimessä riitä aidon työmatkatempon tehoalueella tapahtuvien nestemenetysten haihduttamiseen. Sateella ovat liikkeellä vain sitkeimmät, joten sadepisteistä tulisi saada jonkilainen lisäbonus.

  13. #103
    kivimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Crew Katso viesti
    Kuten jo yllä kävi ilmi en itse ole pohjimmiltani aito työmatkatempoilija vaan enemmänkin hyötyajattelija ja lisenssitempoaja. Vaimoni sen sijaan on täysillä mukana pisteiden keruussa, ja hänen puheistaan päätellen nykyaikaisilla kuoriasuilla pyritään sateella vakioimaan kosteusolosuhteet sadeasuttomaan nähden, koska hengittävyys ei missään nimessä riitä aidon työmatkatempon tehoalueella tapahtuvien nestemenetysten haihduttamiseen. Sateella ovat liikkeellä vain sitkeimmät, joten sadepisteistä tulisi saada jonkilainen lisäbonus.
    Aa, teillä on vanhat säännöt. Sateessa ajaminen on erotettu uimapyöräilyksi. Se on eri laji kokonaan. Siinä saa pisteistä ajetuista kilometreistä ja vaatteista tiristetyistä vesilitroista.

  14. #104
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    32
    Elite-sarjalaiselle kuuluu myös varustelistaan aerodynaamiset kuulokkeet kytkettynä Apple audiojärjestelmään. Agressiivinen rock täysillä soitettaessa nostaa henkistä vireyttä ja samalla maksimoi keskittymisen minimoiden ulkopuoliset häiriötekijät

  15. #105
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    mitä täällä nyt keksitään eri sarjoja? on yksi sarja 'työmatkatempo', se on se että ajetaan täysillä töihin ja takas. satoi tahi ei. kyrärällä ja tuuli puvulla tai ilman. ja hei, vompitkin kuuntelee musaa, niillä ehkä napit, työmatkatemmossa käy myös isot olkkarikuulokkeet.
    Fucked up and ready to die.

  16. #106
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viesti
    mitä täällä nyt keksitään eri sarjoja? on yksi sarja 'työmatkatempo', se on se että ajetaan täysillä töihin ja takas.
    Ei työmatkatempoa ajeta "töihin ja takas." Sitä ajetaan kotoa "töihin" tai "töistä" kotiin. Siinä välissä tehdään "työtä." Siitä nimi.


    Tempo, joka ajetaan "töihin ja takas" on nimeltään "sain potkut heti aamusta ja lähdin takaisin himaan."


    Viralliset säännöt:
    1. Jos sinut ohitetaan, olet hävinnyt.
    2. Käänteisesti: jos et ohita ketään, et voita.
    3. Jos olet niin tyhmä, että kilpailet liikenteen seassa edes leikilläsi, olet hävinnyt jo lähdössä.
    4. Tässä lajissa ei ole voittajia.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  17. #107
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Tempo, joka ajetaan "töihin ja takas" on nimeltään "sain potkut heti aamusta ja lähdin takaisin himaan."
    tai 'olikin vapaa päivä-tempo', jos nyt pilkkua nussitaan ja miksei nussittaisi.
    Fucked up and ready to die.

  18. #108
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    41
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Viralliset säännöt:
    1. Jos sinut ohitetaan, olet hävinnyt.
    2. Käänteisesti: jos et ohita ketään, et voita.
    Tänään tempoillessa tuli tuohon tällainen poikkeus esiin:

    Tasatilanteessa kaikki häviävät.

    Esimerkki: kaksi tai enemmän tempoilijaa päätyy ajamaan kutakuinkin peräkkäin, toinen ei pääse ensimmäisestä ohi, mutta ensimmäinenkään ei saa jätettyä toista. Molemmat luonnollisesti häviävät, vaikka eivät olisi tulleet ohitetuksi ja olisivat muita pyöräilijöitä ohittaneetkin.

  19. #109
    Liittynyt
    08/2008
    Paikkakunta
    Hiki
    Viestit
    137
    Erinomaisen mukava harrastus. Tiedän useampiakin esimerkkejä, joissa kilsatolkulla kuola poskella äijät ajaa kaikkia taiteen sääntöjä rikkoen. Huomatakseen kisaavansa seurakaverinsa kanssa, ja sitten nolona hymyillään. Kun ei pysty puhumaan. Ja pidätetään läähätystä naama sinisenä.

    Ajelen hyrpiitillä työmatkatemmot ja silkosääriä kiusataan seuraavasti: Alkumatkasta peesi ja kiekkoa rinnalle. Läähätä kuuluvasti, jättäydy samantien kauemmas.
    Käppyräsarvi tempoaa puoli kilsaa, vilkaisee taakseen ja oikaisee koiven. Siitä sitten isket kamalasti ja rullit vapaalla ohi. Vastakuitti tulee, mutta hauskaa on. Kertaakaan en ole päässyt vauhdista ohi, ei tuo ankkuri vaan kulje yli viittäkymppiä kuin ydinvoimalla.
    Life is a lesson. You've learn it when you're through -Limp Bizkit

  20. #110
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Torppis Katso viesti
    Huomatakseen kisaavansa seurakaverinsa kanssa
    Vakavasti Otettavailla TyömatkaTempoajilla (VOTT) ei ole seurakavereita. Kyseessä on puhdas yksilölaji.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  21. #111
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Vakavasti Otettavailla TyömatkaTempoajilla (VOTT) ei ole seurakavereita. Kyseessä on puhdas yksilölaji.
    VOTT:n SM-sarjan palkintojen jakotilaisuus on vaatekomerossa, osallistujina on vain yksi henkilö.

  22. #112
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.491
    Kaksi edeltävää kirjoittajaa ovat asian ytimessä.
    A Gentleman will walk but never run

  23. #113
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    VOTT:n SM-sarjan palkintojen jakotilaisuus on vaatekomerossa, osallistujina on vain yksi henkilö.
    Juuri näin. Työmatkatemmossa toiseksi tai kolmanneksi tulleille ei jaeta mitään lohdutuspalkintoja.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  24. #114
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyry Katso viesti
    Tänään tempoillessa tuli tuohon tällainen poikkeus esiin:

    Tasatilanteessa kaikki häviävät
    Et ymmärtänyt viestini syvintä ideaa: työmatkatemmossa KAIKKI HÄVIÄVÄT.

    Nyt oikeasti ihmiset tajuakaa miten helvetin typerästä ideasta on kyse! Ajetaan kilpaa liikenteen seassa vastuksena ihmiset, jotka eivät edes tiedä olevansa kilpailussa.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  25. #115
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.491
    ^ Jep. Mutta on sen seuraaminen melkoisen viihdyttävää, pl. siitä aiheutuneet vaaratilanteet.
    A Gentleman will walk but never run

  26. #116
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    41
    ^^ Asiassa on eri tasoja.

    Taso jolla äskenpuhuin, oli tuolla ysittäisellä sääntötasolla.

    Toinen taso on tämä (http://www.bikeradar.com/road/fitnes...g-racing-29908 ), jossa toki useimmiten häviää jos edes osallistuu, mutta siitä nyt ei mitään harmiakaan kenellekään ole.

    Ja sitten on se taso, josta Youtube-linkin laitoit, jossa osallistujat ovat hävinneet jo syntyessään. Toki monella muullakin tavalla voi syntyessään hävitä, vaikkapa puuttuvalla huumorintajulla.

  27. #117
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.468
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Et ymmärtänyt viestini syvintä ideaa: työmatkatemmossa KAIKKI HÄVIÄVÄT.
    Sinä olet ymmärtänyt väärin, jos pääsee töihin ennen työajan alkua, voittaa ja jos pääsee lähtemään pois töistä työajan jälkeen voittaa toisen kerran ja kolmannen kerran voitta, jos pääsee kotiin - pyörällä kulkien kaikki tuo.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Nyt oikeasti ihmiset tajuakaa miten helvetin typerästä ideasta on kyse! Ajetaan kilpaa liikenteen seassa vastuksena ihmiset, jotka eivät edes tiedä olevansa kilpailussa.
    Taitaa Suomessa vain ratapyöräilykilpailut olla muulta liikenteeltä suljetuilla paikoilla eikä aina sekään riitä eristämään tapahtumaa siitä tietämättömiltä ihmisilta - kaikki eivät usko liikenteenohjaajia vaan käyttävät omaa harkintaansa sen suhteen ja pysähtyvät mikäli eivät satu pitämään omaa aikaansa niin arvokkaaana etteivät pysähdy vaan menevät suljetulle kisa-alueelle siinä missä punaisia päin, koska hehän eivät aiheuta vaaratilanteita vaan ne muut.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  28. #118
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Lago di Lahti
    Viestit
    1.108
    Aamulla oli työmatkalla joku työmatkatempoilija, joka veti mustalla vakiopyörällä (miesten 3-7 vaihteinen) ensin ohitseni punaisia päin ja sitten kun olin ylämäessä ohittamassa niin lähti kilpailemaan, pääsi ohitse vasta mäen jälkeen kun jouduin kääntymään vasemmalle ja hiljentämään. Ai että oli typerän tuntuista ajaa rinta rinnan kun vastaan tulee jalankulkijoita Ajelin työmatkamaasturilla ja 7 kilon reppu selässä.

    Tuli vain jotenkin tämä ketju mieleen...

  29. #119
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    1.309
    Hävisit siis.

  30. #120
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    149
    Oikeaoppisella työmatkatempoajajalla pitää kaiken edellä kerrotun lisäksi olla kasvoillaan sen laatuinen, veret seisauttava irvistys, jota vielä kasvojen syvä sinipunainen väri korostaa,että heikkohermoisemmat vastaantulijat kiipeää kauhun vallassa jonnekin korkealle pakoon.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •