GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 34 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 44 84 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Kuka tulee arkiaamuisin droppitanko + aerotanko + harmaa/ruskea teräsrunko yhdistelmällä vastaan Isolla maantiellä kun itse ajan Kauklahdesta kohti Espoon keskusta?

Subdog Guest
    Kiitos nähtävästi rauhallista lenkin loppuajelua tehneelle Bianchi-kuskille Koskelantiellä aamulla aamuyhdeksän aikoihin! Selvisin töihin ajoissa etupeesin voimalla, vaikka alunperin tarkoitus oli ns. rullailla. Ei paljoa juteltu, mutta eihän sitä kerkee kun täysiä pitää ajaa!

T. sinkilämies

Lauantaina tuli Kytäjän lähellä vastaan Belgian mestari asuista päätellen. Ei tainnut tervehtiä takaisin. Vähän sen jälkeen tuli vastaan neljän viiden kuskin letka. Kukaan ei tainnut tervehtiä takaisin.

Liekö Kytäjän mäet pehmittäneet miehet niin kovasti ettei uskaltanut kättä tangosta irroittaa tai päätäkään liikuttaa nyökkäyksen merkiksi?

Oliko foorumilainen matkalla Vihdistä Espooseen vanhaa turuntietä? Itse olin pitämässä paussia Espoon rajalla ja kyselin paljonko oli kilometrejä mittarissa. 175 taisit olla ajellut, itsellä siinä vaiheessa meni juuri 80 rikki.

Sinä joka lähdit jostain tampereen metson kohdalta pinkillä täysjoustolla, plikka kuskina, hieno on villari ja varmaan mukava ajaa, mutta eikö kannattaisi vähän nostaa renkaspaineita? Melkonen liimautumisääni kantautui.. Niin nätti plikka mutta harmi että oli varmaan värisokea kun painoi suotta surutta punasia valoja päin ??

Epämääräinen joukko tuli vastaan tuossa puoli seiskan pintaan Vanhalla Turuntiellä, hieman ennen Yövilän risteystä ja Porintietä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MUSTA mies Katso viesti
    Epämääräinen joukko tuli vastaan tuossa puoli seiskan pintaan Vanhalla Turuntiellä, hieman ennen Yövilän risteystä ja Porintietä.
    Katsoppa Veikkolan lenkit ketjua. Siellä saattaa löytyä vastaus.

Pitäiskö nimeksi muuttaa "Epämääräisen joukon maantielenkit"
    Tervetuloa mukaan vaan.... Kyllä sinne vielä yksi mustamies mukaan mahtuu

Mikäs neljän hengen mtb-porukka mua tuli vastaan eilen illalla Linnaisten dirtillä?

Nilo Guest
    Kukas Kajaanilainen Canyon kuski tuli tänää vastaan Mustalla. Keltainen pusero oli päällä. Jotain 20.00 maissa.

Kuka seisoi tänään juuri hetki sitten eli noin klo 10.30 Helsingissä Malmin aseman taksitolpalla mustalla Volvo V70 mallisella taksiautolla, jossa isot Focuksen logot ja larunpyörän mainos? Pakko olla fillarimiehiä jos tuollaisella ajaa. Pisti kyllä hymyilyttämään.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Bongasin saman taksin keväällä länsi-Vantaalla. Todellakin on näkyvät Focuksen logot.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Nyt ei ole kyse vastaan ajaneesta mutta foorumibongaus.
    Juttelinko erään mukavan leppoisan G-miehen kanssa tänään Tikkurilan Ajomiehessä?

^Siellähän ne lorviskelee kiljunhakumatkoillaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Kuka seisoi tänään juuri hetki sitten eli noin klo 10.30 Helsingissä Malmin aseman taksitolpalla mustalla Volvo V70 mallisella taksiautolla, jossa isot Focuksen logot ja larunpyörän mainos? Pakko olla fillarimiehiä jos tuollaisella ajaa. Pisti kyllä hymyilyttämään.
    Kyllä on fillarimiehiä. Olin kerran kyydissäkin. Siis taksin kyydissä.

trauma
    #DNFnegative

Lainaus Alkujaan tämän lähetti trauma Katso viesti
    Kyllä on fillarimiehiä. Olin kerran kyydissäkin. Siis taksin kyydissä.

trauma
    TDH:n aikana reitin varrella huomasin muuten myös valkoisen Focus-taksin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Tänään tuli pari henkilöä fillareilla vastaan/ohi Kuopion Neulamäessä. Oliko foorumilaisia ja jos oli niin pääsenkö ens kerralla messiin? Olin dementiahiihtämässä (sauvakävelee) movistarin liivi päällä ja mustat (kireet) housut jalassa.

Joku bööna ajeli ALANilla stidilässä aamusta,reipasta menoa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ossipoika Katso viesti
    Tänään tuli pari henkilöä fillareilla vastaan/ohi Kuopion Neulamäessä. Oliko foorumilaisia ja jos oli niin pääsenkö ens kerralla messiin? Olin dementiahiihtämässä (sauvakävelee) movistarin liivi päällä ja mustat (kireet) housut jalassa.
    Kyllähän meitä jokunen siellä tänään oli liikenteessä ja ohessa ohje porukkalenkille. Sunnuntainakin on jonkinnäköistä lenkkiä vaihtelevasti ajettu ja yleensä tuossa "Kuopion Ilmasto - yhteislenkit & treenit"-ketjussa voi kysellä lisää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti telliv Katso viesti
    Keskiviikkona on paikallisten harrastajien perinteinen maastolenkki klo. 18.00-> ja lähtöpaikkana puijon mäkimonttu. Mukaan mahtuu varmasti ja tässä ois vielä karttalinkki lähtöpaikkaan.

kartta

IncBuff Guest
    Kellä oli uutuuttaan kiiltävä Cannondale CaadX Ultegra persiin alla Oulun Alppilassa tossa vähän ennen kasia. Harmi ettei rahat olleet riittäneet pyörän lisäksi kypärään.

Tänään oli klo 16:20 aikoihin Lahden rautatieasemalla kaksi tiimiasuista (vihreä/musta kuvio, Merida?) maastokuskia.

Tämä kaiketi kuuluisi "kuka pysäköi silloin siellä" -ketjuun, mutta sen puuttuessa; Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä (Sturenkadulla) bongattu valkoinen liikennemerkkiin lukittu Ridleyn krossari Dura-ace-kiekoilla. Ehdin hetken siinä tutkailla peliä liikennevalojen vaihtumista odotellessa. Aika pieni runko ja matalalla satula, oliskos ollut jonkun nais-foorumilaisen?

-Lauri

Kaksi maantiepyöräurpoa tuli vastaan tänään Seinäjoella Huhtalantiellä Simunan kohdalla. Minä ajoin siis autolla ja nämä ääliöt tulee rinnakkain MOOTTORIAJONEUVOILLE TARKOITETULLA ajokaistalla vastaan.
    Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa?
    Näitä "moottoripyöriksi" itseään kuvittelevia näkee muutenkin turhan usein.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 12.09.2011 at 10.10 Syy: vähän siistitty

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lordoosi Katso viesti
    Kaksi maantiepyöräurpoa tuli vastaan tänään Seinäjoella Huhtalantiellä Simunan kohdalla. Minä ajoin siis autolla ja nämä ääliöt tulee rinnakkain MOOTTORIAJONEUVOILLE TARKOITETULLA ajokaistalla vastaan.
    Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa?
    Näitä "moottoripyöriksi" itseään kuvittelevia näkee muutenkin turhan usein.
    Itse et selvästikkään ainakaan aja maantiepyörällä. Kehotan joskus kokeilemaan. Koitappa mennä sinne kevyen_liikenteen_väylälle ajamaan sitten.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 12.09.2011 at 10.11 Syy: sama kuin edellä
    Respect is not given, it is taken.

Sehän se onkin, täällä Nokialla on ainakin nuo kevyenliikenteenväylät niin kermasessa kunnossa että melkoiseksi extreme urheiluksi menisi siellä ajella. Ja ei se kovin turvallistakaan ole tollasta viittäkymppiä siellä ajella...Mutta tosiaan välillä tulee kyllä vastaan sellasia häröpalloja että huh huh...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lordoosi Katso viesti
    Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa...
    Tuossa olisi alkajaisiksi 8000+ syytä:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...n-v%E4ylill%E4.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 12.09.2011 at 10.12 Syy: ja vielä kerran
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Kyllä nuo maantie miehet ja / naiset kuuluukin tuonne maanteille eikä pyöräteille ajamaan. Kolareita tulis turhan paljon =).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Itse et selvästikkään ainakaan aja maantiepyörällä. Kehotan joskus kokeilemaan. Koitappa mennä sinne kevyen_liikenteen_väylälle ajamaan sitten.
    Ajan kyllä maantiepyörällä, mutta minulla ei ole tarvetta treenata ajamista kaupunkiliikenteessä muiden liikkumista häiriten, saatikka, että ajaisin keskellä tietä päästämättä autoja ohitse.
    Kaupungissa ajan ihan mielelläni pyörätiellä vaikka se välillä aika hullua onkin. Vauhti on kuitenkin helppo suhteuttaa vallitseviin olosuhteisiin...

Kuka tuli minua vastaan suomenlippu päällä Siilinjärven Hamulassa?
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Tuossa olisi alkajaisiksi 8000+ syytä:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...n-v%E4ylill%E4.
    Riitti kun jaksoi lukea vastaus numero 5:n asti, että tuli ensimmäinen järkevä vastaus. Enempää tuskin tarvitsee lukea.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •