Alkujaan tämän lähetti
lammas kolari
mistä nää lyödät mäkejä oulusta, ouluhan on kuin tasainen pannukakku.
Oommää ollu 08-lenkillä mukana muutaman kerran.
• Ylikiimingin mäet kovassa sivutuulessa jätti lähtemättömät arvet. Se oli aivan liian rankka reissu. Palautumiseen meni monta päivää. Ylikiimingin lenkille en tälle kesää ja tällä kunnolla enää lähde. Kokeillaan ens kesänä sitten uudestaan, josko kunto olis kehittynyt. 
• Yöpyöräilyssä kierretty Tyrnävän lenkki oli mun mieleeni, koska pohjoispuolen tiellä olevat mäet oli heti alkumatkasta, jolloin vielä jaksoi painaa. Silti jäin vähän jälkeen parissa mäessä. Muhoksella pidetyn tauon jälkeen maasto oli tasaista ja minäkin pysyin mukana. Välillä meno tuntui jopa mukavan leppoisalta ja pystyi juttelemaan vieruskaverin kanssa. Tunsin itseni tervetulleeksi mukaan, olevani osa porukkaa. Se on se fiilis mitä sieltä lenkiltä haetaan. Tahtoisin kokea sen vielä kerran tälle kesää. 

Alkujaan tämän lähetti
lammas kolari
08-lenkille voi tulla huomassakin kunnossa koska vauhti on todella hiljaista
Uutena harrastajana ja naispuolisena ihmisenä nuo lenkit ei ole mulle kovin kevyitä. Siksi lähden mukaan vain, jos olosuhteet ovat ideaaliset. Mäkiset maastot ja tuuliset päivät ymmärrän jättää suosiolla väliin. 
Jos joku innostuu järkkäämään 25km/h -porukkalenkkejä, niin minä lähden ainakin mukaan aina kun vain pääsen. Olis ihan jees kun olis keskisyke alle 160...
kivitatti muokkasi tätä : 31.08.2011 at 20.00
All it takes is all you've got.
Kirjanmerkit