Lainaus Alkujaan tämän lähetti janneko Katso viesti
Jotta toi homma oikeesti toimis niin siel pitäs olla dedikoitu käsittelijä per ongelma, eikä sellasta että sieltä vastaa kuka sattuu ja ne ihmettelee aina että mikä on ongelma ja vastaa mitä sattuu kysymyksiin. Tämä on ymmärrettävää puhelimella asioidessa toisaalta, mutta kun meilillä ei saa kiinni niin minkäs teet. Tuntuu siltä että aina vastataan että kaikki kunnossa jotta pääsevät vaan eroon susta.
Kyllä siellä ilmeisesti sama kaveri käsittelee asian alusta loppuun. Itse olen kymmenkunta viestiä vaihtanut Brett-nimelle kirjoittelevan kanssa. FB-porukka on tietenkin erikseen ja heidän tapansa on kuitata noi asiat tyyliin että työn alla on tjsp.

Itselläni muutenkin jäänyt hämärä kuva tuosta reklamaatiopuolesta. Ihan sama mitä itse mainitset asiasta niin joka viestin vastauksessa on toistettu että takuu 12kk. Valmistusvirhettä eivät ole kommentoineet millään tavalla vaan sanoneet "harmi kun meni rikki JUURI takuuajan ulkopuolella". Tuota myyjän kahden vuoden virhevastuuta ei kommentoitu millään vaan vastattiin että emme voi tehdä mitään kun takuuaika on ummessa. Ihmetyttää että kuinka ihmeessä kyseinen heppu voi sivuutta tuon virhevastuun täysin jos se on ainoa asia mitä olen edellisissä viesteissä olen maininnut. Virhevastuukin varmasti on johkin lakipykälään kirjattu niin luulis että edes jotenkin puolustaisivat itseensä tämän osalta.