HephaElectrobikeGiantFillari
Näyttää tulokset 1 - 30 / 3709

Aihe: Chainreactioncycles

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
  1. #9
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    396
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti janneko Katso viesti
    Jotenki tosi nihkeetä tää asiakaspalvelu taas. Olivat hyvittäneet väärän summan. Eivät ole vielä mitään osanneet tehdä oikein tämän viimesimmän tilauksen kanssa. Noh jos jokin lohduttaa niin se että tolla sähläyksellään ovat moneen kertaan polttaneet tilauksen katteet
    Itselleni vielä nihkeempi keissi. Saumasta murtunutta runkoa ei suostuta korvaamaan millään tavalla. Kyseessä konkurssiin menneen Iron Horsen Bootleg 3.0 runko. Vaakaputken ja emäputken alasaumasta lähtenyt ja levinnyt ympäröivään putkeen. Ekana tuli yllätyksenä että takuuta konkurssin takia ainoastaan vuosi ja runko ostettu tietenkin 13kk sitten. Eivät suostuneet tulemaan vastaan kuin 15%, jos ostan uuden rungon heiltä. Enpä taida. Euroopan kuluttaja-asiamiehen kanssa keskusteltua sain selville että Briteissä on MYYJÄLLÄ 2 vuoden virhevastuu ja tämän heille kerrottua loppui yhteydenpito heidän osalta täysin. Viimeisessä vastauksessa mainittiin että takuu oli 12kk ja jollei ole mitään uutta sanottavaa niin asia oli tässä. Toki lähetin aikaisemmin useita viestejä joissa pyysin käyttämään maalaisjärkeä ja pelisilmää. Kyseessähän on kuitenkin "pennejä" heille. Seuraavassa viestissä kun kyselin tuosta myyjän virhevastuusta niin vastausta en enää saanut. Noh, heidän FB-sivuille laitoin kyselyä asiasta ja mainitsin tuon myyjän 2 vuoden virhevastuun (ilmeisesti yleinen muualla Euroopassa) niin viestini poistettiin eka pari kertaa. Näihin olin jopa saanut kommentteja (joku sanoi että saattaisi Briteissä olla jopa enemmänkin) ja tykkäyksiä täysin tuntemattomilta suomalaisilta ja ulkomaalaisilta. Eikä ihme.. Jos käy vaikka katsomassa tuolta sivuilta löytyvän palautekohdan niin ei ole hirveän mairittelevaa. Kolmannella kerralla (viime torstaina) vastattiin että joku vastaisi minulle ASAP(ilmeisesti tässä tapauksessa as SLOW as possible?). Vastausta en ole vieläkään saanut. Vastaukseen perään kyselevät viestit on poistettu ja vastaukseksi sain taas kolmannella kerralla että valmistelevat perusteellista vastausta ja lähettävät kun saavat valmiiksi. Odotukset eivät ole korkealla tällä hetkellä. Suoraan sanottuna aika mulkkuja tuntuvat tuolla reklamaatiopuolella olevan. Aikaisemmin sain vääntää monta viestiä kun eivät tahtoneet uskoa että olivat lähettäneet väärän mittaisia puolia. Kahta eri mittaa tilasin ja ilmeni että tais olla peräti viittä eri mittaa.

    Jos ei edellä mainitusta synny mitään niin Euroopan kuluttaja-asiamieheltä on tullut maili missä kysellään mm. vikakuvausta englanniksi ja tilinumeroita. Näiden lisäksi on ilmeisesti vielä keino saada luottokorttifirmankin kautta rahat takaisin vaikka firmat ovatkin pääsääntöisesti omissa ehdoissaan lisänneet jonkin enimmäisajan tälläisiin korvaushakemuksiin (nämä eivät kuitenkaan kuluttaja-asiamiehen mukaan ole lakikelpoisia ja niistäkin voi valittaa). Vakuutukseenhan nämä valmistusvirheet eivät mene.
    jojo^^ muokkasi tätä : 30.08.2011 at 17.16

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •