GiantLostInLaplandElectrobikeBikeshop
Sivu 6 / 176 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 5254

Aihe: Espoon kuvarastit

Juu tais olla toisessa ketjussa tämä aihe jo nähty joten pienellä vaivalla tän selvittäis aika helposti. Sen verran kaukana ettei jaksa nyt noin muuten vaan lähteä hakemaan tätä. Enkä edes keksisi mihin uuden veisin niin jätän tämän muille.
    Respect is not given, it is taken.

Emmä ny tänää enää ehi. Ja huomennaha tää on jo menny.
    https://tommi.alajoki.fi

1wd Guest
    Tässä vanha rasti. Karttalinkki (viitsisikö joku oikeudet omaava lisätä tämän rastin sinne googlen karttasysteemiin)

Uusi rasti.
    Vasemmalla, vähän matkan päässä on tarjolla ruokaa ja juomaa. Kesäisin Jeesus olisi nopeiten siellä, mutta meidän kuolevaisten täytyy kiertää ja ylittää kaksi siltaa. Yhdenkin sillan ylityksellä pärjää, jos ei portaista käy.
    1wd muokkasi tätä : 24.08.2011 at 20.57 Syy: Karttalinkki ja uusi kuva

möh möh en sit ehtiny
    Mulla olis uus kuva täs hollil, mut ilmeisesti täs oli joku aikaraja, minkä sisään saa ekan kuvan postauksesta laittaa uuden?

Ja saanen huomattaa, että yli 30min on aika pitkä "kohta"

1wd Guest
    Sorry, että kesti. Yritin keksiä pientä vihjettä niitä varten jotka eivät heti paikkaa heti tunnista.

Paikan tiedän, mutta vihjeitä en kyllä tajuu. Katsotaan koska ehtii hakemaan.

Mitä tuohon aikarajaan tulee, niin mun mielestä samaan postaukseen pitää laittaa vanha ja uusi rasti. Jos ei laita on rasti vielä vapaata riistaa. Ei kai kukaan erikseen lähde rastia hakemaan sen jälkeen kun joku on karttalinkin postannu vais???. Vai mitä ylituomari on mieltä.
    Ride and Smile!

Seuraava rasti on kyllä niin lähellä, etten millään ilkeä hakea sitä
    Nappulakenka muokkasi tätä : 24.08.2011 at 22.47
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Mitä tuohon aikarajaan tulee, niin mun mielestä samaan postaukseen pitää laittaa vanha ja uusi rasti. Jos ei laita on rasti vielä vapaata riistaa. Ei kai kukaan erikseen lähde rastia hakemaan sen jälkeen kun joku on karttalinkin postannu vais???. Vai mitä ylituomari on mieltä.
    Jaa'a... Jospa tästä eteenpäin selkeyden vuoksi yritetään kaikki laittaa samaan viestiin sekä vanha että uusi rasti, samalla kertaa lähetettynä.
    Itsellänikin oli äsken puolisen tuntia näköjään väliä, yllättävän kauan meni noinkin yksinkertaiseen kuvankäsittelyyn...

Lähinnä kysymys on siitä, että pystyykö ekan kuvan postauksella varaamaan oikeuden laittaa uuden rastin. Vai saako toinen, kenellä olisi jo valmiina postaamista varten haettu rasti ja uusi rasti, postata tähän väliin. Tällöin vain ekan kuvan postaaja ei saisi laittaa uutta rastia enää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snow Katso viesti
    Lähinnä kysymys on siitä, että pystyykö ekan kuvan postauksella varaamaan oikeuden laittaa uuden rastin. Vai saako toinen, kenellä olisi jo valmiina postaamista varten haettu rasti ja uusi rasti, postata tähän väliin. Tällöin vain ekan kuvan postaaja ei saisi laittaa uutta rastia enää.
    Oletko snow lukenut säännöt? Kohta 2 ja kohta 3 vastaavat kysymykseesi. Se, että onko 30 min pitkä aika, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Nimittäin ei kai tässä valmiissa maailmassa nyt niin kiire voi olla? Ajaa vaikka yhden sakkolenkin odottelessa
    Still rides with 26er

möh möh en sit ehtiny
    Mulla olis uus kuva täs hollil, mut ilmeisesti täs oli joku aikaraja, minkä sisään saa ekan kuvan postauksesta laittaa uuden?
    "
    Nappulakenkä, joo oon lukenu. Ajattelin vaan et varmistetaan vielä. (suurin motivaattori oli et ite myöhästyin ) Ja tietty voihan sitä keskustella, et onks noi säännöt sellaset kuin halutaan. Niitähän on jo muokattu tässä pelin aikana.

jku Guest
    Nomutta onko se nyt sitten reilua, että jos vaikka sattuu samaan aikaan rastille jonkun toisen kanssa niin juoksukilpailun voittaa todennäköisimmin se, joka laittaa seuraavan kuvan jostain läheltä, eikä se joka viitsii pyöräillä kauemmas? Tietysti tähän vaikuttaa henkilöiden sijainti paikasta, jossa he postaavat kuvat mutta jos nyt ajatellaan heidän todennäköisimmin olevan suht lähellä kotiaan, tai jopa laittavan kuvat älypuhelimella niinkuin moni täällä tekee.

Edellinen rasti

http://maps.google.com/maps?q=60.150...1&vpsrc=0&z=15

Jatketaan Jeesus-teemalla:

Mä kävin eilen hakemassa tuon rastin, mutta unohdin tyystin hakea uuden No eipä siinä, pääsen töistä 14:30 eli jälkeen on odotettavissa uutta rastia ellei joku muu ehdin ennen sitä.
    Still rides with 26er

Edellinen rasti oli Olarin Kirkolta(hautausmaan puolelta). Karttalinkki

Ja seuraava rasti...
    Nappulakenka muokkasi tätä : 27.08.2011 at 16.33
    Still rides with 26er

Kuva Helsingin rajalta

Paikkalinkki

Seuraava rasti #46:
    Marsusram muokkasi tätä : 28.08.2011 at 20.30 Syy: rasti nummero 46.

Tuttu paikka. Tuolla on nuorempana tullut olut jos toinenkin juotua. En ole kyllä nyt noille huudeille menossa lähipäivinä.

Tänään vois varmaan saada vähän vinkkiä, että saataisiin taas homma käyntiin itellä ei ainakaan oo tosta paikasta oikein mitää ideaa, että mistähän se löytyy. Järviä kun Espoossa on melko monta

Just meinasin ehdottaa samaa. Tyhjää lyö täälläkin. Tosin tuo 10km sääntö edelliseltä rastilta rajaa aika monta järveä pois vaihtoehdoista. Vai onko se järvi sittenkään...?

Voisin vähän avittaa, jos marsusram vain sen hyväksyy.. Kun en kuitenkaan itse tuonne pääse. Järvi se on joka näkyy taustalla, pururata kiertää tämän kukkulan ympärillä. Tuolla paikalla on runsaasti lasinsirua, joko nappaa?

hmm, kyl karttaa kattelemalla mulla ois yks kohtuullisen hyvä aavistus, mut kaipaisin kyllä lisävinkkiä.

edit: ehkä se vaan pitää lähtee kattelee, jos tuo ilma vähä paranis iltapäiväl
    edit2: haa, oon kyl melko varma, et löysin oikeen paikan!

Maisema on kyllä aika yksikäsitteinen, kannattaa käydä.
    Tuo laakso jossa lahti, on pitkällä kun lähdet järven rannasta.

Sain Googlesta aika vahvan vinkin paikasta, mutta en ihan heti tuonne ole menossa. En nimittäin tunne tuota maastoa ollenkaan, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä tutusmaan alueeseen ja sieltä löytyviin polkuihin.
    Still rides with 26er

Joo ihan päivänselvä juttu tuo paikka, mutta taitaa olla liukas ilta tiedossa, kiekot tarttis vaihtaa... hmmm...

Mulla oli vähän tyhjää aikaa, ni innostuin tekee vähän tilastoo rastien hakemisesta

Ahkerimmat rastien hakijat:
    1. 9 rastia haettu: Verti
    2. 4 rastia haettu: Nappulakenkä, snow+VPR
    3. 3 rastia haettu: Marsusram, ketalemies, A.M., jku

loput rasteja hakeneet (yllättävän pitkä lista, itsekin hämmästyin, että meitä on näin monta ) ovat hakeneet 2 tai 1 rastia.
    snow muokkasi tätä : 30.08.2011 at 13.57

jku Guest
    Mulla oli vähän tyhjää aikaa, ni innostuin tekee vähän tilastoo rastien hakemisesta

Ahkerimmat rastien hakijat:
    1. 9 rastia haettu: Verti
    2. 4 rastia haettu: Nappulakenkä, snow+VP
    3. 3 rastia haettu: Marsusram, ketalemies, A.M., jku

loput rasteja hakeneet (yllättävän pitkä lista, itsekin hämmästyin, että meitä on näin monta ) ovat hakeneet 2 tai 1 rastia.
    Nyt pitää kyllä vähän aktivoitua ettei Verti vallan karkuun pääse!

Hieno paikka Lähderannassa. Itse en kuvasta tajunnut, että siellä on jokin vanha linnoitus/vartiotorni, luulin kiviä random louhikoksi
    paikkalinkki

Heh, minä pyörän kanssa ei oikein sovi metsään. Voin kuvitella kuinka huvittavalta näytin, kun raahasin pyörää polkuja pitkin Huipulle menevän hiekkatien löysin vasta huipulla, niin ylöspäin menin muita polkuja. Ja ekaks osuin vahingossa viereiselle matalammalle kukkulalle

Uusi rasti:
    snow muokkasi tätä : 30.08.2011 at 18.17

Ai, ai. Taas työmatkan varrella. Taitaa olla vaan niin ikävä keli luvassa, että menen duuniin autolla.

Hieno paikka Lähderannassa....
    Kerpele, hidas

Cubben Guest
    Kiitokset hauskasta ketjusta. Olin jo luopumassa tämäniltaisesta lenkistä sään takia, mutta snown kuvasta tuli kivasti motivaatiota. Karttalinkki

Tänne seuraavaksi:

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •