ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 62 / 181 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 112 162 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 5421

Aihe: Uudet kiekot maantiepyörään

  1. #1831
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Bikeradar valottaa Giantin uutuuskiekkoje hinnoista seuraavaa:

    Giant say the non-aero version, the P-SLR1, is engineered for a stiff yet comfortable ride, with all of the design features of the aero version except for the deep-section rims. The rims are scandium rather than carbon and, as with all of the company's new road wheels, are 21mm wide – Giant say this allows for lower pressures with less risk of pinch flats. Combined weight is 1,390g and RRP is £749.99.

    Elleivät nuo ole ominaisuuksiltaan suunnilleen testivoittajatasoa, niin eivätpä tuohon hintaa ole enää hirveän kiinnostavia.
    Tuon "non aero" P-SLR1 kiekon ohjevähittäishinta eli OVH on euroissa 855.
    Heitetään nyt arvio että sen katuhinta tulee olemaan 650 euron tietämissä??
    Se nyt vastaisi aika hyvin Shimano WH-7900 24 cl ja tl -kiekkojen hintaa.

    Kumpi kannattaa hankkia Shimano vai Giantti?

    Shimanon WH-7900 24 tl version on vähintään 50 grammaa painavampi kuin cl-versio.
    Giantti on tubeless-yhteensopiva. Olisi ainakin hauska kokeilla onko tubeless jo tätä päivää ja olla valmiina kun renkaat ovat siihen kypsiä.

  2. #1832
    Pyöräpummi Guest
    Ahneus voitti niin kuin aina!

    Cycle Centerissä oli 550 euron hintaan Dura-Ace wh-7900 c24 cl -kiekot.
    Eihän siinä voinut muuta kuin ostaa ne pois. Hankinta ei voinut kovin paljoa väärin mennä.
    Nämä nyt sitten pitäisi ensihuoltaa/tarkastaa 300 km ajon jälkeen. Tosin luulen että se jää ainoastaan tarkastukseksi.
    Pitää katsoa vielä mutta muistaaksen nämä ovat koottu Malesiassa Shimanon tehtailla, jossa naisten näppärät kädet ja huollellisuus takaavat oikeassa kireydessä ja suoruudessa olevat vierintälaitteet.

    Kiekkojen tärkein ominaisuus on että ne ovat mahdollisimman huoltovapaat ja kestävät.

  3. #1833
    Pyöräpummi Guest
    Tietääkseni 7900-napojen uudistus 7850-sarjaan nähden oli että laakerikireyttä voisi helpolla säätä.
    Yritin löytää ohjeita siitä miten se tehdään, mutta turhaan!

    Etukiekosssa säätäminen todennäköisesti tapahtuu sormenpäillä ilman minkäänlaista työkalua? Takiekossa en samanlaista juttua löytänyt.
    Olisiko niin että mainostettu helpposäätöisyys koskisi vain etukiekkoa?

    Kokeilin takakiekon pyörivyyttä. Selkeästi "non drive side" laakerit ahdistivat. Onko tämä uutuusjäykkyytä vai pitäisikö siihen puuttua heti pikimmin?
    Muuten koko kiekot vaikuttivat hyvin laadukkailta näin päällisin puolin.

  4. #1834
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Etelä-Pohojanmaa
    Viestit
    171
    Nyt kun on menty joku satanen uusilla ksyrium eliteillä,niin pitääkö niitä jotenkin "huoltaa"? Tarkastaa pinnojen kireys vaimitäsenytoli? Pystynkö tekeen sen itse vai spoilaanko kiekot kun en moista ole ennen tehnyt?

  5. #1835
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vellu80 Katso viesti
    Nyt kun on menty joku satanen uusilla ksyrium eliteillä,niin pitääkö niitä jotenkin "huoltaa"? Tarkastaa pinnojen kireys vaimitäsenytoli? Pystynkö tekeen sen itse vai spoilaanko kiekot kun en moista ole ennen tehnyt?
    Minulla on ollut kahdet Ksyrium Elite ja on vieläkin. Niillä molemmilla on ajettu kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman minkäänlaista huoltoa.
    Kuitenkin olisi oikeaoppista tarkastaa kiekot ammattilaisen käsissä. Pinnankireydet eivät ole suinkaan tasaisia pinnasta pinnaan. Jos sitä itse tutkii niin pitäisi tietää mikä on sallittu vaihtelu. Tarkastus on tarpeen etenkin jos polkija on voimakas, isokoinen ja polkee runnovasti.

    Uusia Dura-Ace kiekkoja neuvotaan tarkistettavaksi 1000 kilometrin jälkeen.

    P.S. Nitää Dura-Ace (wh-7900 c24 cl) kiekkoja sekä Bike-Discount että Bike-Components myyvät noin 650 euron hintaan ja päälle 20 euron kulut.
    Samat kiekot maksaa Cycle centerissä 550 euroa. Ensimmäinen kerta kun huomaan että Suomessa voidaan kilpailla saksalaisten nettikauppojen kanssa.
    Tosin luulen että kysymys on vaan jostain OEM-valmistajan myymästä erästä jonka nyt ko. kauppias on hyvällä onnella saanut.
    Ksyriumeihin verrattuna Shimano käyttää teräksisiä pinnoja vähän suuremmalla jännitteellä ja pinnoja on takana 20. Muistaakseni Ksyrium Elitessä on 24 ja ne ovat alumiinia. Ero on myös siinä että Shimano käyttää cup and cone -laakeria kun taas Ksyriumeissa on teollisuuslaakerit.

  6. #1836
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Ensimmäinen kerta kun huomaan että Suomessa voidaan kilpailla saksalaisten nettikauppojen kanssa.
    Ksyriumeihin verrattuna Shimano käyttää teräksisiä pinnoja vähän suuremmalla jännitteellä ja pinnoja on takana 20. Muistaakseni Ksyrium Elitessä on 24 ja ne ovat alumiinia.
    Muutama virhe: Suomen nykyhinnat ovat useinkin varsin kirpailukukyiset Eurooppaan ja Ksyrium Eliten pinnat ovat kyllä terästä myös.

  7. #1837
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Kyllä kiekkoja saa useinkin hyvällä hinnalla Suomesta.

  8. #1838
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Lago di Lahti
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vellu80 Katso viesti
    Nyt kun on menty joku satanen uusilla ksyrium eliteillä,niin pitääkö niitä jotenkin "huoltaa"? Tarkastaa pinnojen kireys vaimitäsenytoli? Pystynkö tekeen sen itse vai spoilaanko kiekot kun en moista ole ennen tehnyt?
    Soittele pinnoja näpäyttämällä ja jos on yhtään nuottikorvaa, niin liian löysä pinna kuulostaa erilaiselta. Jos kiekko on huollon tarpeessa, niin kalliin kiekon veisin vaikka lähiseudun pyöräilyseuran mekaanikolle tarkistettavaksi. Halvemman kanssa voi harjoitella huoltamista itsekin. Tein jokin aika sitten laakerirempan muutaman kympin arvoiselle kiekkosetille ja se oli ihan hyvä harjoitella vähän huonompiin kiekkoihin.

  9. #1839
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Muutama virhe: Suomen nykyhinnat ovat useinkin varsin kirpailukukyiset Eurooppaan ja Ksyrium Eliten pinnat ovat kyllä terästä myös.
    Kiitos Samu korjauksesta! Se on pykälää kalliimmissa Mavic kiekoissa kun pinnat ovat Zicral-alumiinista.

    Osaisitko nyt mahdollisesti kertoa kuinka se "Digital click bearing adjustment" oikein menee 7900-sarjan navoilla? Sitä kyllä mainostetaan, mutta missään ei kerrota kuinka se tapahtuu. Jos ei muuten niin kysypä siellä Eurobikessa Shimano-mieheltä.

    Vapaarattaan runko Dura-Acessa näyttää hätäisen tarkastelun perusteella lyhyemmältä kuin Elitessä!

    Ohjeessa kuvan kanssa kerrotaan laitettavan "distance ring" kasetin ja vaparatasrungon väliin. Kuitenkin jätetään sanomatta kuinka paksu tuon renkaan pitäisi olla.
    Osaisiko joku antaa vastauksen tähän?

    Näissä kiekoissa selkeästi on laadun jälki verrattuna Ksyrium Eliteihin. Olkoonkin että ne ovat luokkaa kalliimmat.
    Tänään pääsen tekemään koeajon.

  10. #1840
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    531
    Tuosta http://techdocs.shimano.com/media/te...9830651599.pdf
    kun löysää ääri vasemmalla olevan kuusiokolopultin niin pääsee pyörittämään sellaista hammastettua säätöpyörää. Indeksoitu olisi ehkä enemmän kuvaava
    kuin digitaalinen mutta en olekkaan markkinointihörhö. Lisäksi tool-free voitaisiin korvata sanalla special-tool-free, sillä tarvitsee kuitenkin kuusiokoloavaimen.





    The ends of the axles fit a pair of allen keys. Loosen them, then the cones are more or less knurled so you can grip them with fingers and turn them to adjust bearing preload. That's so you don't need to have cone wrenches. There's not a lot of magic to it. Instead of slots for cone wrenches you have some knurled surfaces so you can turn with fingers instead. If it's jammed or stuck, it's a bit of a pain. Frankly I could do anything I wanted with slotted cones anyway and rarely needed cone wrenches; if I did need the cone wrenches, it was a plus to have the slots on the cones.

    It seems that there's more shielding of the bearings in the newest design (knurled). One assumes you have a couple allen keys around, so the whole no-tools thing is a bit of a crock.

    sama google translatorilla

    Päät akselit mahtuu pari kuusiokoloavaimet. Irtoavat toisistaan​​, niin kartiot ovat enemmän tai vähemmän uritettu, jotta voit pito ne sormin ja kääntyä heitä sopeutumaan laakeri esijännitys. Se on niin sinun ei tarvitse olla kartio kiintoavaimia. Ei ole paljon taikaa se. Sen sijaan, että paikat kartio mutterinvääntimet sinulla on uritettu pinta joten voit kääntyä sormilla sijaan. Jos se on jumissa tai jumissa, se on hieman kipua. Rehellisesti voisin tehdä mitä halusin ja ura käpyjä muutenkin ja harvoin tarvitaan kartio jakoavaimet, jos en tarvitse kartio kiintoavaimia, se oli plus saada aukkoihin käpyjä.

    Näyttää siltä, että on muutakin suojaus laakerit uusin design (pyälletty). Oletetaan, sinulla on pari kuusiokoloavaimet ympärillä, niin koko ei-tools asia on hieman saviruukku.
    pikku-mihkali muokkasi tätä : 25.08.2011 at 09.43

  11. #1841
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Tosin luulen että kysymys on vaan jostain OEM-valmistajan myymästä erästä jonka nyt ko. kauppias on hyvällä onnella saanut.
    Käsittääkseni Cycle Centerissä ei löydy tuota tavaraa suoraan hyllystä, mutta saavat sitä kyllä nopeasti maahantuojan varastosta
    (ainakin Shimano Nordicin maahantuomien merkkien kohdalla). Voi myös olla, että osa tuotteista on hinnoiteltu sisäänheittotuotteiksi uuteen nettikauppaan.

  12. #1842
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyrki64 Katso viesti
    Näissä Dura-Acen kiekoissa on ollut sitä ongelmaa, että eivät tahdo pysyä suorina. On koottu aika heiveroisillä puolilla ja retkulla vanteella, mikä yhdistelmä ei tahdo kestää muodossaan.
    Olen tälläkin palstalla nähnyt viestin, joissa kerrotaan että wh-7850 c24 olisi mennyt pois rihdasta.
    Joka tapauksessa olen nähnyt sen enemmänkin tilastotapauksena kuin minään yleisenä tapahtumana.
    Se mitä netistä löytyy arvosteluja niin ovat hyvin myönteisiä, mutta ne ovat yleensä tehtyjä kun kiekot ovat uudehkoja.

    Voi olla että vanteisiin, joissa ohut alumiini on vahvistettu hiilikuitupaloilla, onkin jotain joka antaa ilmetä myöhemmin.
    Tälläiset vanteet ovat olleet jo muutaman vuoden ja niistä on varmastikin saatu kokemusta niin ettei alkutuotannon ongelmia pitäisi olla.
    Tulen raportoimaan jos jotain tulee. Ainakin takuuasiat on nyt helppo hoitaa kun ne on läheisestä kivijalkakaupasta hankittu.
    Onneksi olen ainoastaan 70 kiloinen niin sekin auttaa.

    Joka tapauksessa ainakin näin alkuunsa kiekot toimivat kuin unelma kun tein eilen 90 km lenkin.

    Mitä sitten pinnoihin tulee niin Shimano käyttää näitä kautta linjan riippumatta vanteista.
    Muistaakseni joku iso mies täällä kertoi että hänelläkin Shimanon 20 pinnaiset ovat hyvin kestäneet.

    KIITOS Mihailille "digital click bearing adjustmentin" selvittämisestä".

    Oli miten oli nämä kiekot löytyivät suoraan hyllystä ja todennäköisesti avaamattomasta pakkauksesta.
    Näin myös Ultegra wh-6700 -kiekot liikkessä, joissa käytetään täysalumiinisia vanteita, samanlaista pinnoitusta ja eikä vaparattaassa ole titaania.

  13. #1843
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OMT Katso viesti
    Käsittääkseni Cycle Centerissä ei löydy tuota tavaraa suoraan hyllystä, mutta saavat sitä kyllä nopeasti maahantuojan varastosta
    (ainakin Shimano Nordicin maahantuomien merkkien kohdalla). Voi myös olla, että osa tuotteista on hinnoiteltu sisäänheittotuotteiksi uuteen nettikauppaan.
    Itse ainakin just äsken hain Helsinginkadulta suoraan hyllystä ko. kiekkoparin. Kokemuksia ei vielä ole siis ehtinyt kertyä, mutta raportoin.

  14. #1844
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    154
    http://www.velo-motion.com/product_i...ite-12-16.html

    Onkos noista mihinkään? Paljonkohan on suositeltu kuskin max paino?
    Ens kesää odotellessa!

  15. #1845
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    531
    Vaikea nähdä mitä noissa voittaa esim. Fulcrumin 5:een joka on halvempi, about saman painoinen,pomminkestävä ja johon sentään löytyy suomestakin ehkä vara-osia sillä niitä rullaa muutama tuhat Suomen suvessa....

  16. #1846
    Liittynyt
    09/2004
    Paikkakunta
    kokkola
    Viestit
    100
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikku-mihkali Katso viesti
    Vaikea nähdä mitä noissa voittaa esim. Fulcrumin 5:een joka on halvempi, about saman painoinen,pomminkestävä ja johon sentään löytyy suomestakin ehkä vara-osia sillä niitä rullaa muutama tuhat Suomen suvessa....
    Ohhoh kun on suosittu kiekko. Harrastajiakaan ei ole paljoa enempää....

  17. #1847
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikku-mihkali Katso viesti
    Vaikea nähdä mitä noissa voittaa esim. Fulcrumin 5:een joka on halvempi, about saman painoinen,pomminkestävä ja johon sentään löytyy suomestakin ehkä vara-osia sillä niitä rullaa muutama tuhat Suomen suvessa....
    Olettaisin, että Vuelta on merkittävästi aerodynaamisempi kuin muutoin saman painoinen Fulcrum 5. Vueltan vanneprofiilihan on melkein yhtä syvä kuin jossain Cosmic Carbonessa (Vueltan 42 mm vs CC:n 52 mm). Pinnojen vähyys lisännee osaltaan Vueltan aerodynaamisuutta, tosin kaikella todennäköisyydellä kestävyyden kustannuksella.

    Vueltat eivät varmasti sovellu kovin raavaalle miehelle (painaraja, mikä lienet?), mutta tuossa hintaluokassa syvän profiilin kiekoista ei ole varsinaisesti ylitarjontaa...

  18. #1848
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Itä-Vantaa
    Viestit
    62
    Mistähän löytyisi Dura-Ace wh-7850 c24 CL etuvanne. Tutut nettikaupat on käyty läpi. Koko kiekkosettiä en viitsi hankkia, tarvetta on tosiaan vain etuvanteen osalta.

  19. #1849
    Pyöräpummi Guest
    Jos pelkkää vannetta tarkoitit niin tuossa:
    http://www.swinnertoncycles.co.uk/Sh...t-16-Hole.aspx
    Jos taas tarkoitit koko etukiekkoa niin brittiläiset nettikaupat kuten Wiggle ja Chainreactioncycles myyvät niitä yksittäin.
    Kuitenkin luulen että edullisinta olisi ostaa sieltä Cycle Centeristä 550 euron hintaa wh-7900 setti ja myydä tarvittaessa se takakiekko pois.

  20. #1850
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Jos pelkkää vannetta tarkoitit niin tuossa:
    http://www.swinnertoncycles.co.uk/Sh...t-16-Hole.aspx
    Jos taas tarkoitit koko etukiekkoa niin brittiläiset nettikaupat kuten Wiggle ja Chainreactioncycles myyvät niitä yksittäin.
    Olettaen, että kysyjä etsii avorengas-7850:aa, niin sitä eivät edes Wiggle tai CRC myy pelkkänä etukiekkona. Sen sijaan paljon kalliimmasta tuubi-7850:sta saisi tilattua pelkän etukiekonkin.

    Etukiekkoahan voisi myös yrittää kysellä suoraan maahantuojalta. Tiedä sitten miten kovaa hintaa pyytäisivät.

  21. #1851
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Olettaen, että kysyjä etsii avorengas-7850:aa, niin sitä eivät edes Wiggle tai CRC myy pelkkänä etukiekkona. Sen sijaan paljon kalliimmasta tuubi-7850:sta saisi tilattua pelkän etukiekonkin.

    Etukiekkoahan voisi myös yrittää kysellä suoraan maahantuojalta. Tiedä sitten miten kovaa hintaa pyytäisivät.

    Jos nyt kirjaimellisestikin kyseessä olikin 7850 etukiekko (avo) niin eiköhän ole aika luonnollista että sen seuraajan wh-7900 kiekko kävisi yhtä hyvin tai sitten RS-80, taikka jopa wh-6700 etukiekko? Niinkuin jo aiemmin sanoin niin kaikkein edullisimmaksi tulee ostaa se kiekkopari sieltä Cycle Centeristä (550 euroa) ja sitten mahdollisesti myydä se takakiekko pois.
    http://www.chainreactioncycles.com/B...CategoryID=828

  22. #1852
    Pyöräpummi Guest
    Tämä herra luullostelee että Shimanolta tulisi uusi kiekkoja koska wh-7900 c24 cl myydään alennuksella.
    Joka tapauksessa hankintani on tuottanut suurta iloa lenkeilla. Mielenkiinnolla odotan josko kuitenkin tulisi uusia mielenkiintoisia vierintälaitteita.

    http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=92293&sid=89530dfb57df9c87f604 9c2dc610f284

  23. #1853
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Itä-Vantaa
    Viestit
    62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Jos nyt kirjaimellisestikin kyseessä olikin 7850 etukiekko (avo) niin eiköhän ole aika luonnollista että sen seuraajan wh-7900 kiekko kävisi yhtä hyvin tai sitten RS-80, taikka jopa wh-6700 etukiekko? Niinkuin jo aiemmin sanoin niin kaikkein edullisimmaksi tulee ostaa se kiekkopari sieltä Cycle Centeristä (550 euroa) ja sitten mahdollisesti myydä se takakiekko pois.
    http://www.chainreactioncycles.com/B...CategoryID=828
    Cycle Centeristä lähti wh-7900 kiekkopari mukaan.
    Hyvä vinkki. Oli kuulemma muutama muukin käynyt...

  24. #1854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elcondorpasa Katso viesti
    Roues Artisanales vuoden 2011 kiekkotestin ( täyshiilikuitu ) esittely on julkaistu:

    http://www.rouesartisanales.com/arti...#more-53429055
    Kappas, osa 2 on julkaistu jo nyt ( vain ranskaksi ):
    http://www.rouesartisanales.com/arti...#more-53429272

  25. #1855
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elcondorpasa Katso viesti
    Kappas, osa 2 on julkaistu jo nyt ( vain ranskaksi ):
    http://www.rouesartisanales.com/arti...#more-53429272
    Onneksi on Googlen sanakäännös:

    "Kiitos aikaa selvittää tämä ensimmäinen osa. Toivomme laittaa suuhun vettä ja voit odottaa kärsivällisesti lisää."

  26. #1856
    Pyöräpummi Guest
    Eurobikessa on jo nähtävillä uusi Dura-Ace tuubikiekko jossa tangenttiaaliset pinnat kasetin puolella ja lähes radiaalit toisella puolella. Lukumäärä on 12:6 eli yhteensä 18 pinnaa. Navan runko on taottu kokonaan uusiksi. Kasetin puolella napa on hyvin massiivinen. Saattaa olla että tämä napa ja pinnoitus tulee uuden sukupolven kaikkiin DA-kiekkoihin (c24 cl, c24 tl, c24 tu, c35 tu. c35 cl, c50 cl ja c50 tu).
    Lisätietoja tihkuu varmasti messujen edetessä.


  27. #1857
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    154

    Quest Scafell Wheels

    Onko kukaan kokeillut/kuullut näistä mitään? Hintaan nähden käsittääkseni aika kevyet? £249/1535g
    http://www.questbikes.co.uk/acatalog/Wheels.html
    Ens kesää odotellessa!

  28. #1858
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Lohja / Pirunnummi
    Viestit
    546
    Aloittelija kyselee...ostin kesän alussa Bianchin INFINITO Campagnolo Athena 11sp Compactin ja n.1500km takana. Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan aattelin ruveta päivittämään pyörässä jotain. Olen seuraillut kirjoituksia ja kaikki tuntuu korjailevan kiekkoja ensimmäisenä. Mitä suosittelisitte vakiokiekkojen tilalle kun budjetti on n.600€? Ainoa mitä täytyy ottaa ensimmäisenä huomioon on että painan n.125kg. Mielellään Suomalaisesta netti- tai norm kaupasta.

  29. #1859
    Mattip Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti k.t.s. Katso viesti
    Cycle Centeristä lähti wh-7900 kiekkopari mukaan.
    Hyvä vinkki. Oli kuulemma muutama muukin käynyt...
    Mitenkähän ne pystyy myymään noin halvalla? Yleensä suomalaisissa kaupoissa maksaa reilusti enemmän kuin jossakin saksan halpiskaupoissa....

  30. #1860
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    361
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Mitä suosittelisitte vakiokiekkojen tilalle kun budjetti on n.600€?
    Vakiovastaus Campagnolo Zonda 329€ / 1555g. Ja 25mm renkaat.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •